Лош късмет ли имам....ИЛИ
Модератор: Технически модератори
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Лош късмет ли имам....ИЛИ
Здравейте,
Преди 2 години и нещо си взехме чисто ново БМВ Х3 2.0д от Камора. Много доволни. Толкова, че миналата година си взехме и Х5. Пак ново но този път от германия директно от техните представители. Дотук добре, но на 25000км Х3 счупи съединител. След много разправий гаранцията го покри. Грешки по електрониката и постоянно изгорелите крушки както и безумни цени за масло и накладки ги оставям. Но скоро подмина 40000км и да видиш точно в снеговете преди седмица две счупи ламелния диф. дето предава мощността на 4х4. Получи се кофти ситуацията: купи си джип да го буташ зимата. Както и да е карам го в сервиза и за мой късмет ми обявяват че гаранцията е изтекла преди 10 дена и цената на ремонта е 5000лв. А според мен не е целия ламелен съединител защото от време на време си се включва 4х4 а ако е счупен ламела трябва да е постоянно само на задно. Х5 пък разхода е доста над каталога и доливам масло на всеки 2000км! И за съединителя и за ламела и за разхода дилъра посочва като причина неправилна употреба и най-вече спортно каране. Няма да се правя на ударен, че не карам бързо и не ги поразтривам, но съм се състезавал с АТВ и знам какво е зверско каране и няма нищо общо с това както карам колите и както ме изкарват в дилъра. Според вас нормални ли са такива проблеми на чисто нови коли на такива малки километри. Харесвам си БМВ-тата и неща да ги сменям за друга марка(даже се бях замислил за едно М3 ) ,но ако със всички модели е така...
Преди 2 години и нещо си взехме чисто ново БМВ Х3 2.0д от Камора. Много доволни. Толкова, че миналата година си взехме и Х5. Пак ново но този път от германия директно от техните представители. Дотук добре, но на 25000км Х3 счупи съединител. След много разправий гаранцията го покри. Грешки по електрониката и постоянно изгорелите крушки както и безумни цени за масло и накладки ги оставям. Но скоро подмина 40000км и да видиш точно в снеговете преди седмица две счупи ламелния диф. дето предава мощността на 4х4. Получи се кофти ситуацията: купи си джип да го буташ зимата. Както и да е карам го в сервиза и за мой късмет ми обявяват че гаранцията е изтекла преди 10 дена и цената на ремонта е 5000лв. А според мен не е целия ламелен съединител защото от време на време си се включва 4х4 а ако е счупен ламела трябва да е постоянно само на задно. Х5 пък разхода е доста над каталога и доливам масло на всеки 2000км! И за съединителя и за ламела и за разхода дилъра посочва като причина неправилна употреба и най-вече спортно каране. Няма да се правя на ударен, че не карам бързо и не ги поразтривам, но съм се състезавал с АТВ и знам какво е зверско каране и няма нищо общо с това както карам колите и както ме изкарват в дилъра. Според вас нормални ли са такива проблеми на чисто нови коли на такива малки километри. Харесвам си БМВ-тата и неща да ги сменям за друга марка(даже се бях замислил за едно М3 ) ,но ако със всички модели е така...
- BMWMHartge
- старши ентусиаст
- Мнения: 1926
- Регистриран на: 12.09.2003
- Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
- Пол: Мъж
- Кара: 98' e36 318i
- Мечтае да кара: e36 ///M3
- Детайли за колата: M43B18
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Леле, в сравнение с твоите беди моите със старата са нищо - нямаше клаксон, стоповете не работеха и спирачките на задните колела също си бяха отишли. Освен това имаше цъкане в таблото (нещо с тоците...) и педала на газта беше афиф... Обаче ставаше дума за кола на 14 години, а твоята е само на 2. Пък и тези неща въпреки че ми бяха главоболие (нов шофьор съм, не бах свикнал с разправии по сервизи) са всъщност лесно поправими. А това товето е сериозно. 5 000 лева...
Дано поне следващата (Е46 Компакт) да е свястна и да нямам главоболия с нея. Да ти кажа - до късмет си е. Но честно казано не мога да говоря за качеството на джиповете BMW. Те са единствените модели на BMW, които не ме вълнуват и не харесвам особено. Може проблемът да е само при тях знам ли? А X5 как е за сега, проблеми имаш ли някакви с него или не?
Дано поне следващата (Е46 Компакт) да е свястна и да нямам главоболия с нея. Да ти кажа - до късмет си е. Но честно казано не мога да говоря за качеството на джиповете BMW. Те са единствените модели на BMW, които не ме вълнуват и не харесвам особено. Може проблемът да е само при тях знам ли? А X5 как е за сега, проблеми имаш ли някакви с него или не?
- barty
- старши ентусиаст
- Мнения: 1966
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
- Huku
- ПотенЦял
- Мнения: 876
- Регистриран на: 27.04.2006
- Местоположение: 100лицата
- Кара: и се вози едновременно...пкхх
Лош късмет ли имам....ИЛИ
Мене разказа ми прилича на измишльотина...
- Cobra
- Turbo Pilot
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
Аз няма да почвам....
Така е колега,готви се скоро са турбо,модул на волана,скорости и т.н.
За тия коли човек трябва да има една 10ка в жабката е така с кеф да я метне всеки път като нещо даде фира
Така е колега,готви се скоро са турбо,модул на волана,скорости и т.н.
За тия коли човек трябва да има една 10ка в жабката е така с кеф да я метне всеки път като нещо даде фира
- icog
- младши ентусиаст
- Мнения: 540
- Регистриран на: 20.12.2008
- Местоположение: посред Витоша
- Пол: Мъж
- Кара: Трамвай по Графа
- Мечтае да кара: Подводница
- Детайли за колата: F10 530 xd
Re: Лош късмет ли имам....ИЛИ
BMW_RIDER написа: И за съединителя и за ламела и за разхода дилъра посочва като причина неправилна употреба и най-вече спортно каране.
Ми така е, като не си четеш сервизната книжка! Там си пише че максимално допустимата скорост е 90км/ч, особено на магистрала, всички консумативи трябва да се сменят на по-малко от 1000км а тръгването от място да става с бутане, за да не се търка съединителя! Ти като гледам си отговорил само на последното условие .
Аз също мога да потвърда,че новите модели на БМВ освен на вИзията,на друго не можеш да разчиташ!И то не е само при БМВ,а при всички Премиум марки!Имам наблюдения върху 2 Е60,Х3 и Х5.Един познат има Е70 и за 50 000км какво ли не му смени вече.просто новите модели на БМВ/след 05/,са едно голямо рязочарование,що се отнася до качество и надеждност!Такава кола се купува или нова,или ако не е в гаранция си приготвяш още 1/3 от покупната цена за ремонт за следващите 50к!Х3 между другото наистина е доста издръжлив,в сравнение с новия Х5 особено!Аз съм сигурен в едно,че вече има такива материали и технологии,че могат така да го направят,че 200к една част да няма за смяна по него.Работата е там,че НЕ искат и не им изнася,понеже като се счупи нещо пак при тях отиваши наливаш!Просто такава кола или я караш гаранционно/нова/ или си и правиш една лична разплащателна сметка и си я подържаш на култови цени!
П.С.Колегата с темата даже леко е минал.На такива неща се нагледах покрай един Е70,че бих си го взел само за параден,да седи пред нас и да го разглеждат минувачите.Ясно е че за вършене на работа не го бива! Особено как ме оставя зимата в един подземен паркинг,в 35 см. сняг,с голям зор излезнах след 15 мин мъки!Ебем ти и офроудъра,нищо не става от него,честно.Много съм разочарован! Абе за имиджов автомобил,да ходиш да си пиеш кафенцето с него и да забиваш мацки става,но до там!
П.С.Колегата с темата даже леко е минал.На такива неща се нагледах покрай един Е70,че бих си го взел само за параден,да седи пред нас и да го разглеждат минувачите.Ясно е че за вършене на работа не го бива! Особено как ме оставя зимата в един подземен паркинг,в 35 см. сняг,с голям зор излезнах след 15 мин мъки!Ебем ти и офроудъра,нищо не става от него,честно.Много съм разочарован! Абе за имиджов автомобил,да ходиш да си пиеш кафенцето с него и да забиваш мацки става,но до там!
Колега на мен ми се случи по път за морето с БМВ Х3 2005-та 2.0 дизел да се прецака съединителя и си качихме с гаджето ми джипа на пътна помощ до Бургас в Бова Кар.Нестига че 500 лв ни излезе да ни превозят джипа,цяло море бяхме без кола защотото частите ги нямали и трябвало с поръчка и какво ли още не се случи. (случката е от 2 години,демек колата е била само на 2години и на 70000км)
Иначе с Е36-цата нямам никви ядове,голем дзвер
Иначе с Е36-цата нямам никви ядове,голем дзвер
- Evelin Cotsev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1675
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: Пловдив
Re: Лош късмет ли имам....ИЛИ
BMW_RIDER написа:Здравейте,
Преди 2 години и нещо си взехме чисто ново БМВ Х3 2.0д от Камора. Много доволни. Толкова, че миналата година си взехме и Х5. Пак ново но този път от германия директно от техните представители. Дотук добре, но на 25000км Х3 счупи съединител. След много разправий гаранцията го покри. Грешки по електрониката и постоянно изгорелите крушки както и безумни цени за масло и накладки ги оставям. Но скоро подмина 40000км и да видиш точно в снеговете преди седмица две счупи ламелния диф. дето предава мощността на 4х4. Получи се кофти ситуацията: купи си джип да го буташ зимата. Както и да е карам го в сервиза и за мой късмет ми обявяват че гаранцията е изтекла преди 10 дена и цената на ремонта е 5000лв. А според мен не е целия ламелен съединител защото от време на време си се включва 4х4 а ако е счупен ламела трябва да е постоянно само на задно. Х5 пък разхода е доста над каталога и доливам масло на всеки 2000км! И за съединителя и за ламела и за разхода дилъра посочва като причина неправилна употреба и най-вече спортно каране. Няма да се правя на ударен, че не карам бързо и не ги поразтривам, но съм се състезавал с АТВ и знам какво е зверско каране и няма нищо общо с това както карам колите и както ме изкарват в дилъра. Според вас нормални ли са такива проблеми на чисто нови коли на такива малки километри. Харесвам си БМВ-тата и неща да ги сменям за друга марка(даже се бях замислил за едно М3 ) ,но ако със всички модели е така...
Колега и аз мисля , че просто имаш лош късмет
а за това , че доливаш масло и при мен беше така , просто сипват неподходящо масто защото е по скъпо и при мен беше така , смених го сега за пръв път при един мои човек и от тогава не е барнало грам !
It`s party time !
- i4koo
- ентусиаст
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Re: Лош късмет ли имам....ИЛИ
Колеги ,що не погледнете сервиза на БМВ и сервиза на Мерцедес,на БМВ препълнен вземат ти поръчката за седмица на Мерцедес 5-6 коли .Само не ми излизайте с номера че има повече БМВ по улиците.Каръл съм доста модели на БМВ като почнеш от Е30 до 645,Х5, сега съм със Е39 .Доста приятели също се оплакват от постоянни бъгове на системата и куп дразнещи неща.Харесвам марката и ще карам за напред също ,но трябва да си признаем с ръка на сърцето че ситуацията е такава.Хубав ден на всичкиHuku написа:Мене разказа ми прилича на измишльотина...
Нищо лично ,Просто бизнес !
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани