Х-6 мнения и впечатления.

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 10.02.2009

Мнение от Xpetko » 29 Авг 2009, 8:06

quickshare написа:Е добре де на мен ми е супер кеф вакуума...кви нерви?!?!?Да не те дразни това че някой като се качи почва да тряска все едно не се е затворила вратата????

да няакой път по 2-3 пъти праскат но след време претръпваш :|


Аватар
Мнения: 4861
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби...нация и Вайълет!

Мнение от SKISA » 02 Сеп 2009, 20:20

по кво мога да разбера със сигурност дали в колата има двоен съединител!? в смисъл има ли изобщо Х6ци с двойния съединител,как се води тая екстра примерно като номер,как се пише на немски....!!?!???
благодаря предварително на отзовалите се....

Му му мух мули, майкоууу!
Аватар
Мнения: 3102
Регистриран на: 18.07.2006

Мнение от absix » 02 Сеп 2009, 20:43

Казва се DCT, но го има само в М-ките, а от тая година и в "нормалната" 3-та серия. В Х6 го няма, има го в Х6//М :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 522
Регистриран на: 17.01.2005
Местоположение: Мюнхен/Пловдив

Мнение от JohnnyBlack » 02 Сеп 2009, 22:01

Казва се DKG (Doppelkupplungsgetriebe) и засега го няма при “нормалните“ Х6.

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 2.02.2008

Мнение от Gunev » 04 Сеп 2009, 2:41

Като стана въпрос за 3.0d и 3.5sd,май някои от 3.5 двигателите имат проблем с турбините.А adaptive drive-a е просто нужна екстра.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 448
Регистриран на: 5.07.2007

Мнение от Kickdown » 04 Сеп 2009, 7:00

DKG-то го няма и в X6M и там с и нормален автомат - просто неможе да издържи толкова въртящ момент...

Предишна

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook