E53 X5 4.8is

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 22.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж

E53 X5 4.8is

Мнение от kelemety » 05 Юни 2010, 11:08

Много малко теми има тука в нашия форум, да не кажа "хич" :mhihi: за този модел. Разбираемо е че не са много хората които притежават такъв.

Тази тема я правя за да видим какво знаем и не знаем за този SAV на БМВ, който мисля е уникален сам по себеси :bowdown: :bowdown: и да послужи на хора които се интересуват сериозно, пък и не толкова сериозно просто от чисто любопитство

Естествено най-важно е техническата част : какви проблеми има и знае ли се за такива, което ще е определящо при една покупка на употребяван автомобил/ джип. С 2 думи читав ли е :mhihi:

Нека да посоча какво ми е известно на мен :

1) Проблеми с въздушното окачване - дали все още ги има и в последните модели от 06'
2) Електрически дефекти (на пр. грешно отчитане на останаващото гориво в резервоара) :arrow:

П.С. Ако някой се интересува мога да прикрепя подробна информация за характеристиките на модела, но ги имаше някъде из форума и за това не бързам да претрупвам темата. :yes:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение
Rear Wheel Driven

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 22.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж

Re: E53 X5 4.8is

Мнение от kelemety » 06 Юни 2010, 8:34

Темата се оказа доста трудна, ето какжо открих аз:

1) за проблемите с регулируемото окачване: при колеги от USA / UK се появяват най-често когато монтират така наречения "lowring kit" не знам точно какво ще рече но не замества въздушното окачване обаче да възможност да свалят джипа с 1,5 до 1,75 инча. А не го махат нацяло защото давало грешка като го демонтират. Та мисалта ми е че все пипнати Е53 дават фира с това окачване - може би ако не се бара там всичко че е наред с него. Един дори беше дал коментар "Искаше ми се да не и бях пипал окачването" :mhihi: :bchug: ахахаххахх... така даи понякога се получават оттечки от механизмите който вдигат и свалят колата, не знам точно как се наричат, но явен симптом е забавянто при даване на команда за повишаване нивото на колата и тя изпълнява едва след няколко минути или от този род неща. Дор бях срещнал случай в който от към шофьора задната страна е твърде ниско :mhihi: сама се снижила - та всичко това води до пробем в окчването и по-точно отечка.
Сега дали има смисъл да правиш Х5 ниска... не знам но явно момчетат не ходят в пущинаците :dunno: . Но споделят че определено има разлика - комфорта се влошавал но в завойти била още по- невероятна от Stock окачването! :bowdown:

П.С. Едно момче ми сподели че неговата от 2006 била много читава никакви оплаквания нямал, като цяло здрав джип, така се изрази той. Колата му била едва на 32к мили което е около 50к километра. И малко надухваща информация :twisted: :twisted: той още сподели че има Z4M; Porsche GT3 обаче качи ли се в X5 4.8is му идвало такова настроение и така усмивка че със седмици не се връщал към леките коли :shock: :winky: добре звучи. :)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение
Rear Wheel Driven

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 22.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж

Re: E53 X5 4.8is

Мнение от kelemety » 06 Юни 2010, 10:13

Проблемите които описвам може да засягат и повечето Е53, не съм сигурен но ето че научих още нещо.
Дали заради жегите в USA или прото си им е слабо място, повечето дават един дефект: спират да духат въздух през духалките на таблото. След загасяне и запалване се оправят , но след около час максимум пак същия проблем. Някой чужди колеги коментират че може би се получава замръзване на изпарителя доколкото разбрах или замръзване на някоя друга част което или блокира потока на въздух или кара системата да прекъсне за да се размрази компресора.
Извинете ме за не до там техническия език, но не съм най големия техничар, все още се уча. Та проблем за това можело да е не до там точен датчик за темп. в купето който кара изпарителят да се преохлажда. Реално конденза прави този проблем... споделят че на място доста вода им тече. Имало дори случай на малки бели снежинки да излизат когато е на максимална сила перката. Проблема можело да се оправи със настройка на сензора за темп. в копето - но не е на 100% това решение.
Други признаци може да са : да духа студено от ляво и топло от дясно.
Още един признак за това че се дължи на замръзване е че при няколко минутно обдухване със изключен климатик и топъл въздух всичко се оправя.
Недостиг на фреон също може да причини обледяване на изпарителя.
Изображение
Rear Wheel Driven

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 30.01.2010
Местоположение: Sofia, Bourgas
Пол: Мъж
Кара: X5 E70 35d, S8;
Мечтае да кара: X5M
Детайли за колата: super reza4ka!

Re: E53 X5 4.8is

Мнение от E70 3.0SD » 08 Юни 2010, 21:34

Прочети на /www.bimmerfest.com/forums/ където открих доста информация за моята 35Д.

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook