Преди покупка на Х5 3.0d 2002-2003, какво, къде и защо
Модератор: Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- Marto66
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 135
- Регистриран на: 13.11.2007
- Местоположение: SOFIA
- Пол: Мъж
- Кара: 525dA
Преди покупка на Х5 3.0d 2002-2003, какво, къде и защо
Колеги отдавна се оглеждам в Х5 3.0d и съм си харесал една от първите 2002г
Моля за малко повече подробностти и помощ, какво да гледам преди покупката, слаби места и т.н?! Интересуваме и постоянно ли е зацепена на 4х4 или по електронен път се задеиства и ако е така кое е постоянно - задно или предно предаване. Отделно това с пробега в км може ли да се провери, т.е в Камор или Дару да ли не са превъртани. Всъщност със сигурност ще се преглежда там, но може ли да се вярва на пробега от компютъра. Дайте компетентни съвети може да са полезни и на други колеги от форума. Благодаря.
Моля за малко повече подробностти и помощ, какво да гледам преди покупката, слаби места и т.н?! Интересуваме и постоянно ли е зацепена на 4х4 или по електронен път се задеиства и ако е така кое е постоянно - задно или предно предаване. Отделно това с пробега в км може ли да се провери, т.е в Камор или Дару да ли не са превъртани. Всъщност със сигурност ще се преглежда там, но може ли да се вярва на пробега от компютъра. Дайте компетентни съвети може да са полезни и на други колеги от форума. Благодаря.
- joropc
- младши ентусиаст
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
Re: Преди покупка на Х5 3.0d 2002-2003, какво, къде и защо
Marto66 написа:....
Здрасти, колега,
Първото и най-важно нещо е скоростната кутия.Автомобилите до 2003 са със скорстна кутия GM(американска) и в общи линии това си им е и най-проблемния агрегат.Ако досега не си карал автоматик, вземи някой, който да пробва колата.При превключване не трябва да има придърпване, ритане и забавяне на предавките.Задължително е да се пробва и стептроника.Ако на равно джипа след включване на директна, не поема(без газ) леко напред, бягай от тази кола.Ремонтите на скорости са скъпо нещо и си е голям филм.
4х4 е постоянно зацепено.
Ако колата е "връщана" при майстори т.е. километрите са върнати на всички места(ключ, light module,компютър,километраж...) и в Камор не могат да познаят на колко е километра.
Другото, което трябва да гледаш си е стандартно при покупка на автомобил втора ръка.Ходова част, следи от удари и т.н.
Тук може да прочетеш някои неща за модела:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... ght=bmw+x5
Успех в покупката, и се надявам да имаш късмет, защото ако си вземеш читав автомобил, удоволствито от шофирането му е уникално.
П.П. Когато купуваш такъв джип, е редно и да предвидиш известна сума пари за първоначално обслужване(масла, филтри, ремъци на двигател и скорости).Повечето екстри по колата, НИКОГА не са в повече , но най-важното е да има кола(ако ме разбираш).Ясно ти е,че хубаво евтино няма......
Поздрави!
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани