Да надникнем в Х-драйва.
Модератор: Технически модератори
- Georgi_G
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 146
- Регистриран на: 2.06.2008
- Местоположение: София, Възраждане
- Пол: Мъж
- Кара: Х3 § Lupo
Re: Да надникнем в Х-драйва.
doctorcheto написа:Привет колеги
Имам X4 , и имам едни вибраци под скоростния лост (автоматик)и на зад като дам пълна газ между 40 и 60км после изчезва. Какви са симптомите на карето на карда на или на висящ лагер?
Познато, при мен беше висящ лагер.
Повече от две години, няколко прегледа, всичко ОК" включително прегледи и на лагера и тампона, докато накрая я закрах в сервиз, помолих изрично да го сменят и нещата си дойдоха на мястото.
- doctorcheto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 116
- Регистриран на: 9.12.2020
- Пол: Мъж
- Кара: X4
- Мечтае да кара: Печка с газова уреддба
- Детайли за колата: 2D Xdrive
Re: Да надникнем в Х-драйва.
Georgi_G написа:doctorcheto написа:Привет колеги
Имам X4 , и имам едни вибраци под скоростния лост (автоматик)и на зад като дам пълна газ между 40 и 60км после изчезва. Какви са симптомите на карето на карда на или на висящ лагер?
Познато, при мен беше висящ лагер.
Повече от две години, няколко прегледа, всичко ОК" включително прегледи и на лагера и тампона, докато накрая я закрах в сервиз, помолих изрично да го сменят и нещата си дойдоха на мястото.
И аз го огледах "висящия лягер" но изглежда здрав, ти как го разбра че е за смяна или просто го смени....
- Georgi_G
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 146
- Регистриран на: 2.06.2008
- Местоположение: София, Възраждане
- Пол: Мъж
- Кара: Х3 § Lupo
Re: Да надникнем в Х-драйва.
doctorcheto написа:Georgi_G написа:doctorcheto написа:Привет колеги
И аз го огледах "висящия лягер" но изглежда здрав, ти как го разбра че е за смяна или просто го смени....
При мен при настъпване, вибрацията започваше при 60-65 км/ч и изчезваше след 80-85.
И аз я гледах, и в надеждни сервизи проверявяха, уж наред, както и всички тампони по двигател и кутии. Даже ми говориха и за износени предни полуоски.
Един ден изключих раздатката и проблемът се засили, което ме наведе на мисълта, че кучето е заровено между ск. кутия и заден диферанциал и ...... те така.
Отделно вибрацията и звукът бяха като на разбит тампон и висящ лагер, който е карал кола само на задно, вероятно го знае.
За разбирането, закрах я в сервиз, помолих да свалят кардана, и проблемът с лагера и тампона лъсна.
Колега, надявам се разбираш, че не поставям диагноза, а само споделям опит!
Пожелавам успех!
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 758
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Да надникнем в Х-драйва.
Отделно вибрацията и звукът бяха като на разбит тампон и висящ лагер, който е карал кола само на задно, вероятно го знае.
Точно така е...преди доста години на кола със задно, точно такава беше симптоматиката. При теб, като си изключил раздатката, автоматично си добавил целия торк към задния мост и затова нещата са станали още по осезаеми.
Е от какъв материал да е този тампон на висящия лагер та да изкара 300к км. и нищо да му няма. Гумата е уморена със сигурност.
- doctorcheto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 116
- Регистриран на: 9.12.2020
- Пол: Мъж
- Кара: X4
- Мечтае да кара: Печка с газова уреддба
- Детайли за колата: 2D Xdrive
Re: Да надникнем в Х-драйва.
Здравейте Колеги
Мерси за съветите и препоръките!
Искам да попитам за това какви са симптомите ако има луфт на предните полуоски? Днес огледхме колата и нямаше проблеми с висящ лягер и тампон на раздатката. Проверихме и маслата в картера и раздатката всичко е 6...
Само двете предни полуоски има луфт....
Мерси за съветите и препоръките!
Искам да попитам за това какви са симптомите ако има луфт на предните полуоски? Днес огледхме колата и нямаше проблеми с висящ лягер и тампон на раздатката. Проверихме и маслата в картера и раздатката всичко е 6...
Само двете предни полуоски има луфт....
- doctorcheto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 116
- Регистриран на: 9.12.2020
- Пол: Мъж
- Кара: X4
- Мечтае да кара: Печка с газова уреддба
- Детайли за колата: 2D Xdrive
Re: Да надникнем в Х-драйва.
Привет колеги
Искам да изключа раздатката от бушона за да я тествам как е без електроника. Но не знам кой е бушона за нея. Има 5-6 бушона в кутията с бушони за 4х4.... става дума за f26. Ако някой има на идея моля да помага
Искам да изключа раздатката от бушона за да я тествам как е без електроника. Но не знам кой е бушона за нея. Има 5-6 бушона в кутията с бушони за 4х4.... става дума за f26. Ако някой има на идея моля да помага
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Да надникнем в Х-драйва.
doctorcheto написа:Здравейте Колеги
Мерси за съветите и препоръките!
Искам да попитам за това какви са симптомите ако има луфт на предните полуоски? Днес огледхме колата и нямаше проблеми с висящ лягер и тампон на раздатката. Проверихме и маслата в картера и раздатката всичко е 6...
Само двете предни полуоски има луфт....
Симптомите са, че като се разбият доволно почват да чукат и щракат при навит волан и движение или като изкачваш няква неравност. Също и при спиране тресе волана.
- doctorcheto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 116
- Регистриран на: 9.12.2020
- Пол: Мъж
- Кара: X4
- Мечтае да кара: Печка с газова уреддба
- Детайли за колата: 2D Xdrive
Re: Да надникнем в Х-драйва.
Дали при проблем със раздатката се чува постояно едно буботене. Най-осезаемо е при ускорение м/у 40 и 60. След това става като буботене на центрафугираща пералня но доста леко и само дразни?
Re: Да надникнем в Х-драйва.
Някои колега би ли ми услужил със един стар диск от металните и един от другите стари ,просто за модел за да ги търся във магазините ,ще си ги заплатя Благодаря предварително.
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1532
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Да надникнем в Х-драйва.
Здравейте колеги! Как стои въпроса към днешна дата с ремонта на раздатката на Х3 ? Т.е. разбират ли им вече достатъчно, частите на какви цени са, това 'пластмасово' зъбно колело намериха ли му решение и т.н. Т.е., ако си харесам някаква Х3-ка примерно, доколко да ме притеснява някакъв евентуален проблем в раздатката му? Карането с изключена електронно раздатка за повече време довежда ли до някакви проблеми в дългосрочен план и т.н.
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- ceco_kd
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318i
- Мечтае да кара: На челна стойка.
- Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
Re: Да надникнем в Х-драйва.
Нямаш проблем да караш с изключена раздатка. Ако има нещо за смяна, то части се продават (поне това което се троши в нея). Най-лесният вариант е вземаш за 900 лв. рециклирана и й слагаш само едно масло оригинал за 70 лв. и имаш гаранция после дори. Според мен ако някой екземпляр ти грабне окото, раздатката не би трябвало да те възпре от покупката.
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Карам бавно! Стигам Бързо!
Re: Да надникнем в Х-драйва.
ildivvy написа:Здравейте колеги! Как стои въпроса към днешна дата с ремонта на раздатката на Х3 ? Т.е. разбират ли им вече достатъчно, частите на какви цени са, това 'пластмасово' зъбно колело намериха ли му решение и т.н. Т.е., ако си харесам някаква Х3-ка примерно, доколко да ме притеснява някакъв евентуален проблем в раздатката му? Карането с изключена електронно раздатка за повече време довежда ли до някакви проблеми в дългосрочен план и т.н.
Приготвяш едни 1000лв., както каза колегата за рециклирана раздатка.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани