Относно избор на джип х3 по изключение х5
Модератор: Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- m_m_angelov
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 25.01.2014
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 530 ХД
- Мечтае да кара: БМВ GT5
Относно избор на джип х3 по изключение х5
Здравейте колеги.Нов съм във форума.До сега съм карал ауди след това мерцедес,а мечтата ми е за джип/сув.Избрах този път да покарам БМВ и по конкретно съм се спрял на Х3 и Х5.Държа да е дизел 3.0 кубика и задължително АВТОМАТИК.Малко повече клоня към Х3 понеже е с по-малък разход на гориво.х5 е много хубав джип,голям ама ме е страх,понеже си мисля,че може би ще е по скъпа поддръжката му
Гледам Х3 има два двигателя 204/218к.с изчетох тук из форума и установих,че има разлика само в тези пеперудки които не ме притесняват,понеже ще ги премахна.
Ходих на два огледа за Х3-в Пловдив няма да коментиррам коя борса бяха но уж пише перфектен а аз отивам колата като запали почва да мени оборотите ,джамбазина казва изчакай малко форсирай ще се оправи ,но уви колата мени оборотите ,той ми казва няма нищо това е от студеното време и щото не е работила-как мислите,дали е така?
Мисля следващия ми оглед,ако харесам кола да прибегна до оторизиран БМВ сервиз за диагностика-Може ли да им се вярва на тази диагностика която ми казаха че струвала 140лв.?
Кажете някое мнение за горе посочените автомобили.??
На какво да обръщам внимание при огледа???Притеснява ме повече на колко километра е двигателя и автоматика да не сдаде багажа .
Нямам познат който се занимава с коли и затова нямам избор трябва да я купувам от България,за съжаление масово са италиански боклуци ама кво да се прави трябва да се примирим.Ходих и по оторизираните сервизи в пловдив Мкар и в софия ама нямат подобен автомобил за продажба в момента.
Много ще съм благодарен на вашите отговори и коментари.
Гледам Х3 има два двигателя 204/218к.с изчетох тук из форума и установих,че има разлика само в тези пеперудки които не ме притесняват,понеже ще ги премахна.
Ходих на два огледа за Х3-в Пловдив няма да коментиррам коя борса бяха но уж пише перфектен а аз отивам колата като запали почва да мени оборотите ,джамбазина казва изчакай малко форсирай ще се оправи ,но уви колата мени оборотите ,той ми казва няма нищо това е от студеното време и щото не е работила-как мислите,дали е така?
Мисля следващия ми оглед,ако харесам кола да прибегна до оторизиран БМВ сервиз за диагностика-Може ли да им се вярва на тази диагностика която ми казаха че струвала 140лв.?
Кажете някое мнение за горе посочените автомобили.??
На какво да обръщам внимание при огледа???Притеснява ме повече на колко километра е двигателя и автоматика да не сдаде багажа .
Нямам познат който се занимава с коли и затова нямам избор трябва да я купувам от България,за съжаление масово са италиански боклуци ама кво да се прави трябва да се примирим.Ходих и по оторизираните сервизи в пловдив Мкар и в софия ама нямат подобен автомобил за продажба в момента.
Много ще съм благодарен на вашите отговори и коментари.
- Borymeckata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Относно избор на джип х3 по изключение х5
m_m_angelov написа: ... На какво да обръщам внимание при огледа??? Притеснява ме повече на колко километра е двигателя и автоматика да не сдаде багажа ...
Колега, аз ще акцентирам само на един аспект - той важи не само за въпросния модел, а за всички автомобили на старо, по принцип. За диагностиката е ясно. Също по VIN-кода може да се провери сервизната история ма колата - аз се обаждах за нещо друго в Дару и един мъж ми каза по телефона за какво е влизала в сервиза, коя година и на какви километри е била.
Аз бих ти казал - гледай основно колата да не е блъскана. Състоянието на двигателя и трансмисията трудно ще прецениш, ако не си специалист. Но това - можеш. Гледай пластмасите отпред и отдолу - дали не са нови. Гледай болтчетата, който държат предните калници и ушите на фаровете. Идеалният вариант е, ако всички пластмаси са здрави, оригиналните и с годината на колата. Всичко останало показва някакъв инцидент. Защо акцентирам толкова на това - колата да не е блъскана? Аз също си мислех - смачкан бил калника, голяма работа... По принцип е така - сменяваш калника, купуваш нови пластмаси и нямаш грижи. Обаче вече няколко мои познати изпатиха яко с "изгодни" коли с "лек удар". Явно новите коли са по-капризни в това отношение - чукната уж леко, оправиш ламарините и пластмасите, а после се оказва - задният мост мръднал, интеркулера се спукал, предната полуоската се изместила или тамон на двигателя се скъсал - и започват проблемите. Това не е москвич, да му разпънеш калника и да караш - дори и лекият (наглед) удар може да даде съвсем неочаквани отражения.
И последно да кажа - и от Италия може да си вземеш прилична кола, не е задължително всичко оттам да бъде боклук. Както и не всички от Германия са перфектни. След 2 години каране мога да кажа, че с моята "италианка" не съм имал никакви сериозни проблеми, дори маслото и филтърът на автоматика бяха сменявани. Колата е карана от някаква жена Моника Камони 62-ри набор (пишеше я като собсвеник в италианския талон), вървяла е само по шосе - пластмасите отдолу не бяха дори одраскани, не беше удряна. Корозия няма никъде. За километрите нямам представа, но един приятел я гледа на подемник и каза, че е с оригиналните амортисьори. Та в крайна сметка, колкото и да гледаш - май е повече въпрос на късмет...
Excellent! Steven is my name!
- m_m_angelov
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 25.01.2014
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 530 ХД
- Мечтае да кара: БМВ GT5
Re: Относно избор на джип х3 по изключение х5
Благодаря за отговора.Моите поздравления за твоите теми,благодарение на тях се обогатих с информация относно Х3. 

- Borymeckata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Относно избор на джип х3 по изключение х5
Благодаря за оценката Колега, но аз карам БМВ от около 2 години и оттогава се интересувам... Нямам почти никакъв опит, не съм професионалист в тази област и също научих много нови неща във форума, за което съм благодарен.
Преди съм карал разни "истински" джипове и гледах на Х3-ката с известна насмешка, приемах го за "паркетен", "градски", "летен" и "шосеен" джип. Но трябва да кажа откровено - тази зима направо се изумих къде минава колата. Правих си експерименти - на стръмен наклон с утъпкан сняг, където специално ме предупредиха да не минавам, защото "много коли закъсаха днес и никой не излезе догоре, ще забоксуваш с 4-те гуми и ще се хлъзнеш назад - няма оправяне!". Та значи по средата на баира нарочно спрях, държах няколко секунди колата на спирачка и после съвсем спокойно тръгнах нагоре, без никакви проблеми. Дори лампичката за DSC не присветка. Направих го два пъти, а човекът, който ме предупреждаваше да не минавам там, се биеше в челото... Определено Х-драйва в комбинация с добри зимни гуми, върши работа.
Преди съм карал разни "истински" джипове и гледах на Х3-ката с известна насмешка, приемах го за "паркетен", "градски", "летен" и "шосеен" джип. Но трябва да кажа откровено - тази зима направо се изумих къде минава колата. Правих си експерименти - на стръмен наклон с утъпкан сняг, където специално ме предупредиха да не минавам, защото "много коли закъсаха днес и никой не излезе догоре, ще забоксуваш с 4-те гуми и ще се хлъзнеш назад - няма оправяне!". Та значи по средата на баира нарочно спрях, държах няколко секунди колата на спирачка и после съвсем спокойно тръгнах нагоре, без никакви проблеми. Дори лампичката за DSC не присветка. Направих го два пъти, а човекът, който ме предупреждаваше да не минавам там, се биеше в челото... Определено Х-драйва в комбинация с добри зимни гуми, върши работа.
Excellent! Steven is my name!
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани