BMW E70 3.0i жълто ключе на таблото

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 3.05.2012
Пол: Мъж

BMW E70 3.0i жълто ключе на таблото

Мнение от kukievil » 27 Яну 2022, 13:56

Здравейте,
Имам следния проблем с х5 3.0 бензин 2007 година
На таблото излиза жълто ключе когато сложа ключа и почва да пиука подобно като за без колан. Натиска бутона тръгва да пали върти си опитва да запали но веднага гасне почва и да мирише на бензин но колата не пали. Колата пристигна преди дни от канада и беше с скапан акумулатор с него успеяхме да я запалиме няколко пъти но сега с новия не иска седя 24 часа без акумулатор. Не съм на 100% сигурен но това ключе излизаше и със стария акумултор но палеше. Питах няколко експерта дисгностици и казаха че няма как да е от акумулатора. Някой дали има идея какво да правя и имал ли е подобен проблем. Лампата е само жълт ключ без да е задраскан с черта и без нищо друго само ключ. Мерси предварително.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 6.09.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW Х3(F25) 3.5d, BMW Х3(Е83) 3.0d

Re: BMW E70 3.0i жълто ключе на таблото

Мнение от sorcerer357s » 27 Яну 2022, 14:39

Регистрирахте/кодирахте ли новия акумулатор? Батерия на ключ. Модул. За това се сещам. Прочетете я с читава диагностика от какво се жалва.

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 2.08.2020
Пол: Мъж
Кара: BMX X3 E83
Детайли за колата: BMW X3 E83 2.5i 2005

Re: BMW E70 3.0i жълто ключе на таблото

Мнение от Borkooo7 » 27 Яну 2022, 17:10

Дали не е от имобилаизера,друг ключ имаш ли ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 704
Регистриран на: 7.10.2012
Пол: Мъж
Кара: E90 LCI 320D xDrive
Детайли за колата: N47/184 Hp

Re: BMW E70 3.0i жълто ключе на таблото

Мнение от nikola59 » 28 Яну 2022, 0:40

kukievil написа:Здравейте,
Имам следния проблем с х5 3.0 бензин 2007 година
На таблото излиза жълто ключе когато сложа ключа и почва да пиука подобно като за без колан. Натиска бутона тръгва да пали върти си опитва да запали но веднага гасне почва и да мирише на бензин но колата не пали. Колата пристигна преди дни от канада и беше с скапан акумулатор с него успеяхме да я запалиме няколко пъти но сега с новия не иска седя 24 часа без акумулатор. Не съм на 100% сигурен но това ключе излизаше и със стария акумултор но палеше. Питах няколко експерта дисгностици и казаха че няма как да е от акумулатора. Някой дали има идея какво да правя и имал ли е подобен проблем. Лампата е само жълт ключ без да е задраскан с черта и без нищо друго само ключ. Мерси предварително.

Нито е акумулатор нито е батерия на ключ, при тях символите са други. С друг ключ пробва ли? По това което намерих имаш проблем със чипа на самият ключ. Ето тук е написано на руски език значението(разшифровката) на всички индикации за да се ориентираш: https://autogener.ru/services/gorit/bmw ... 6-2013.php

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 3.05.2012
Пол: Мъж

Re: BMW E70 3.0i жълто ключе на таблото

Мнение от kukievil » 28 Яну 2022, 20:24

Това ключе което излиза си го дава винаги и на други коли доколкото виждам даже не е грешка просто като сложиш ключа светва гледах клипове в youtube и там е същото но незнам защо не иска да запали дори с стария акумулатор се оказа че е излизало но си палеше взех кабел за диагностика да го прочета утре и да видя какво излиза. Възможно ли е някоя жичка да е прекъсната при акумулатора въпреки че ги гледах и всичко изглежда наред. Възможно ли е да си забрави ключа като е била без акумулатор около ден. Лошото е че никой не иска да дойде на место да я види всеки иска да му я откарам и става много сложно. Ще се пробвам утре да извадя грешките и дано си покаже нещо.


младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 257
Регистриран на: 19.12.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: BMW E70 3.0i жълто ключе на таблото

Мнение от xm_net » 29 Яну 2022, 18:15

kukievil написа:Това ключе което излиза си го дава винаги и на други коли доколкото виждам даже не е грешка просто като сложиш ключа светва гледах клипове в youtube и там е същото но незнам защо не иска да запали дори с стария акумулатор се оказа че е излизало но си палеше взех кабел за диагностика да го прочета утре и да видя какво излиза. Възможно ли е някоя жичка да е прекъсната при акумулатора въпреки че ги гледах и всичко изглежда наред. Възможно ли е да си забрави ключа като е била без акумулатор около ден. Лошото е че никой не иска да дойде на место да я види всеки иска да му я откарам и става много сложно. Ще се пробвам утре да извадя грешките и дано си покаже нещо.


Щом жълтото ключе не е задраскано доста е вероятно да липсва синхронизация между CAS-модула и ECU-то (моторната електроника). Не ти е проблем нито акумулатора, нито ключа (ако е ключът, жълтото ключе ще бъде задраскано), намери някаква диагностика с която да синхронизираш CAS-a и ECU-то и колата ще запали!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 600
Регистриран на: 10.02.2013
Кара: 2008 BMW X6 35dX, 286hp

Re: BMW E70 3.0i жълто ключе на таблото

Мнение от goppe » 31 Яну 2022, 18:22

xm_net написа:Щом жълтото ключе не е задраскано доста е вероятно да липсва синхронизация между CAS-модула и ECU-то (моторната електроника). Не ти е проблем нито акумулатора, нито ключа (ако е ключът, жълтото ключе ще бъде задраскано), намери някаква диагностика с която да синхронизираш CAS-a и ECU-то и колата ще запали!


Това е много вероятно да е. Казвам го, защото аз го имах този проблем (заряза ме на една бензоностанция), но при мен не излезна нищо на дисплея (нямаше жълто ключе). Като я прочетеш, ще стане ясно какво я мъчи.

Иначе ето малко инфо (2 теми) за този проблем:

viewtopic.php?f=126&t=443232&p=4585320&hilit=4a63#p4585320

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 3.05.2012
Пол: Мъж

Re: BMW E70 3.0i жълто ключе на таблото

Мнение от kukievil » 02 Фев 2022, 12:17

Излезнаха тези грешки сензорите за разпределителните валове мисля че са това ми казаха някой има ли идея как да ги тествам здрави ли са грешките са 2АА1 2АА0 знам къде се намират намерих в интернет да ги купувам двата и да сменям или има начин за тест. И как е възможно от нищо да стане само след смяна на акумулатора дали няма бушони някъде за тях.

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook