X3 не пали. Проблем решен!
Модератор: Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- firefighterkn
- Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 11.01.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E83 X3
X3 не пали. Проблем решен!
Здравейте. Колата изгасна в движение, запалих и така още 3 пъти, след което не може да запали повече. Закачена бе с две диагностики и на двете излиза датчик колянов вал. Пробвахме в оригинален и с ХЕла. Грешката си остана и колата не пали. Имате ли някакви насоки?
Е83 2.0D 150к.с Фейс.
Е83 2.0D 150к.с Фейс.
Последна промяна firefighterkn на 19 Фев 2023, 5:24, променена общо 1 път
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: X3 не пали
firefighterkn написа:Здравейте. Колата изгасна в движение, запалих и така още 3 пъти, след което не може да запали повече. Закачена бе с две диагностики и на двете излиза датчик колянов вал. Пробвахме в оригинален и с ХЕла. Грешката си остана и колата не пали. Имате ли някакви насоки?
Е83 2.0D 150к.с Фейс.
Колега, количеството не заменя качеството, как така пробвате- взимаш нов оригинален, монтираш го, не иска да запали, хвърляш го и същото повтаряш с Hella.
- Ивайло Димов
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 235
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: X3 не пали
А буксата оглрдахте ли и пиновете,почистихте ли с контактен спрей,кабелите до ЕКУ проверени ли са дали няма протрит,прегорял ?
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: X3 не пали
Щом не пали с два нови датчика значи проблема не е в самия датчик а в нещо друго . Например в линията на датчика до компютъра , липса на синхронизация , проблем в самия компютър , липса на някое напрежение и т.н Възможно и стария датчик да е здрав . Добре е да се провери с автомобилен осцилоскоп синхронизацията на датчиците по валовете и изобщо какъв сигнал идва .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- firefighterkn
- Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 11.01.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E83 X3
Re: X3 не пали
Здравейте отново. Пиша, за да ви кажа, че проблемът е решен. Част от инсталацията, която минава от лявата страна и стига зад въздушния филтър,не е прекарана откъдето трябва (когато са сваляни колекторите за премахване на клапите) и е опирала и вследствие стопена от генерацията. Жиците бяха поправени и колата запали. Благодаря на отзовалите се.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани