Работна температура М57
Модератор: Технически модератори
33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- streetracer1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 141
- Регистриран на: 10.04.2020
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M4 Competition
- Детайли за колата: X3 E83 3.0D xDrive
Работна температура М57
Здравейте, колеги,
Някой дали разполага с информация от ТИС или друг източник, или пък е гледал през диагностика температурата на М57 мотор? Каква всъщност е нормалната? Чета всестранни мнения от 90-92 до 95-97. Къде е истината?
Някой дали разполага с информация от ТИС или друг източник, или пък е гледал през диагностика температурата на М57 мотор? Каква всъщност е нормалната? Чета всестранни мнения от 90-92 до 95-97. Къде е истината?
Поздрави,
Х. Христов
Х. Христов
Re: Работна температура М57
Моя държи 87-88 градуса. Температура от 90 до към 97 градуса виждам в жегите и то при скорост над = 180км/ч
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Работна температура М57
andy написа:Моя държи 87-88 градуса. Температура от 90 до към 97 градуса виждам в жегите и то при скорост над = 180км/ч
И моята е така, но аз 97 не съм виждал досега - аз и 180 не вдигам, щото съм пенсия вече ... Моята е още с дпф и когато е в цикъл, държи 95-6 и с бавна, и с по-висока скорост. Когато не регенерира -около 88 се върти...
- streetracer1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 141
- Регистриран на: 10.04.2020
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M4 Competition
- Детайли за колата: X3 E83 3.0D xDrive
Re: Работна температура М57
Тук коментирам температура при работа на място, не в движение.
Изпратено от моят moto g62 5G с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят moto g62 5G с помощта на Tapatalk
Поздрави,
Х. Христов
Х. Христов
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 644
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: Работна температура М57
Може би е добре да се конкретизира година / точни модел.
M57TU - е46 на място вдига 93 градуса и се включва електрическата перка и смъква и така.
Ако не се лъжа термостата отваря на 97
Говоря за автомат с 1 термостат съм.
M57TU - е46 на място вдига 93 градуса и се включва електрическата перка и смъква и така.
Ако не се лъжа термостата отваря на 97
Говоря за автомат с 1 термостат съм.
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
- streetracer1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 141
- Регистриран на: 10.04.2020
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M4 Competition
- Детайли за колата: X3 E83 3.0D xDrive
Re: Работна температура М57
Конкретно за M57N2 говоря - 218 коня. Температурата, която меря е на място, а пускането на климатика, респективно перката на макс - няма промяна. 95-96 градуса. Дали не е за термостат/водна помпа? Помпата е на 40-50к.
Изпратено от моят moto g62 5G с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят moto g62 5G с помощта на Tapatalk
Поздрави,
Х. Христов
Х. Христов
- ceco_kd
- младши ентусиаст
- Мнения: 366
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318i
- Мечтае да кара: На челна стойка.
- Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
Re: Работна температура М57
Моят е М57N. На място след като съм я карал по баир бавно нагоре стига и 97 градуса и се включва перката и връща на 96-95. В града пак виждам, че стига 93-94 градуса. Извънграда 88-90 градуса. Макса ми е бил именно по баира нагоре с ремарке и товар +2 тона и видях и 102 ли беше 103 градуса ли не помня, но обстоятелствата са по различни(външната и тя беше 30 градуса, а скоростта под 20 км/ч, така че ....).
Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk
Карам бавно! Стигам Бързо!
- ceko88
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 129
- Регистриран на: 19.07.2016
- Пол: Мъж
- Кара: Лагерница
- Мечтае да кара: M4 G82
- Детайли за колата: Бърза без спирачки
Re: Работна температура М57
Аз съм със е46 м57 204кс. и поддържа 88градуса. Във зависимост от пътния преход със висока скорост качва 1/3градуса , лятото на 40градуса околна и натоварена по някои път се включва перката. Като цяло стрелката не мърда от средата, даже на моменти се чудя дали е изправна.
- streetracer1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 141
- Регистриран на: 10.04.2020
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M4 Competition
- Детайли за колата: X3 E83 3.0D xDrive
Re: Работна температура М57
Точно защото не мърда, и аз не знам кое е вярното и се допитвам. А съвсем случайно видяхме на диагностика и влязохме в размисъл, защото на таблото е бетон. Уви, явно тези 96/97 са всичко не и нормални.
Изпратено от моят moto g62 5G с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят moto g62 5G с помощта на Tapatalk
Поздрави,
Х. Христов
Х. Христов
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 644
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: Работна температура М57
ceko88 написа:Аз съм със е46 м57 204кс. и поддържа 88градуса. Във зависимост от пътния преход със висока скорост качва 1/3градуса , лятото на 40градуса околна и натоварена по някои път се включва перката. Като цяло стрелката не мърда от средата, даже на моменти се чудя дали е изправна.
Със виско ли си или ел перка ?
Моята перка се пуска доста често, винаги стигне ли 93 и се пуска и за няма и 30 секунди отива на 90, и пак и пак ...
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
- streetracer1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 141
- Регистриран на: 10.04.2020
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M4 Competition
- Детайли за колата: X3 E83 3.0D xDrive
Re: Работна температура М57
С електрическа перка е. Реално за дизел ми се струват много. Съпоставяйки със същия мотор в същата кола, там нещата не са така.
Изпратено от моят moto g62 5G с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят moto g62 5G с помощта на Tapatalk
Поздрави,
Х. Христов
Х. Христов
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 644
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: Работна температура М57
streetracer1 написа:С електрическа перка е. Реално за дизел ми се струват много. Съпоставяйки със същия мотор в същата кола, там нещата не са така.
Изпратено от моят moto g62 5G с помощта на Tapatalk
Мисля че се обърка, питах колегата горе (Който цитирах).
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
- streetracer1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 141
- Регистриран на: 10.04.2020
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M4 Competition
- Детайли за колата: X3 E83 3.0D xDrive
Re: Работна температура М57
Извинявай, моя грешка, не дочетох.ivanski_2 написа:streetracer1 написа:С електрическа перка е. Реално за дизел ми се струват много. Съпоставяйки със същия мотор в същата кола, там нещата не са така.
Изпратено от моят moto g62 5G с помощта на Tapatalk
Мисля че се обърка, питах колегата горе (Който цитирах).
Изпратено от моят moto g62 5G с помощта на Tapatalk
Поздрави,
Х. Христов
Х. Христов
Re: Работна температура М57
Е46 184 к.с. с ръчна кутия, един термостат и виско перка.
На място държи 86 градуса.
На място държи 86 градуса.
- streetracer1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 141
- Регистриран на: 10.04.2020
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M4 Competition
- Детайли за колата: X3 E83 3.0D xDrive
Re: Работна температура М57
От много четене се оказа, че е от особено значение дали колата е с дпф или без (просто няма или е изкорубен). Та колеги с дпф какви температури държат?
П.П. погледнах същата кола, същият мотор и наличен ДПФ - в града 92гр, извън града със 130 - 94/95гр. Моята забива на 95-96гр с нов термостат, здрава помпа, прочистена мизерия между радиаторите и наличен ДПФ.
Идеи от къде и как да я сваля надолу тази температура?
Изпратено от моят moto g62 5G с помощта на Tapatalk
П.П. погледнах същата кола, същият мотор и наличен ДПФ - в града 92гр, извън града със 130 - 94/95гр. Моята забива на 95-96гр с нов термостат, здрава помпа, прочистена мизерия между радиаторите и наличен ДПФ.
Идеи от къде и как да я сваля надолу тази температура?
Изпратено от моят moto g62 5G с помощта на Tapatalk
Поздрави,
Х. Христов
Х. Христов
33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани