Изолиране на ДПФ 3.0д 218к к

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 29.10.2015
Пол: Мъж

Изолиране на ДПФ 3.0д 218к к

Мнение от aktros » 28 Мар 2023, 21:18

Здравейте колеги! Потърсих подобна тема но не можах да намеря. Та питането ми е когато изолирах ДПФ механично и софтуерно дали трябваше да изключат и сензорите на ДПФ. Това са едни 2-броя ламбди сонди ми сля. Абе има няколко датчика върху ДПФ дали трябва понеже на няколко видях, че бяха направо отрязани или да не откачам нищо.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 891
Регистриран на: 7.12.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: BMW 320 Touring

Re: Изолиране на ДПФ 3.0д 218к к

Мнение от SpeedyMan » 28 Мар 2023, 22:32

Трябва да има температурен - поне един,
както и за налягане - поне един

Обикновено са с дълъг кабел, на който има конектор, който се включва далеч от високата температура. Обикновено конекторите са закрепени на конзола над колекторите. Ако откачаш, гледай всичко каквото остане да е закрепено за конзолата, понеже ако виси и се мандахерца ще се скъса от вибрациите.
Изображение Изображение
Изображение BMW 320d Touring Изображение MB A170 CDI

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6206
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Изолиране на ДПФ 3.0д 218к к

Мнение от zvetiko » 29 Мар 2023, 0:44

aktros написа:Здравейте колеги! Потърсих подобна тема но не можах да намеря. Та питането ми е когато изолирах ДПФ механично и софтуерно дали трябваше да изключат и сензорите на ДПФ. Това са едни 2-броя ламбди сонди ми сля. Абе има няколко датчика върху ДПФ дали трябва понеже на няколко видях, че бяха направо отрязани или да не откачам нищо.


Софтуерното изключване, ако е направено както трябва, изключва и датчиците.

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook