Изолиране на ДПФ 3.0д 218к к
Модератор: Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
Изолиране на ДПФ 3.0д 218к к
Здравейте колеги! Потърсих подобна тема но не можах да намеря. Та питането ми е когато изолирах ДПФ механично и софтуерно дали трябваше да изключат и сензорите на ДПФ. Това са едни 2-броя ламбди сонди ми сля. Абе има няколко датчика върху ДПФ дали трябва понеже на няколко видях, че бяха направо отрязани или да не откачам нищо.
- SpeedyMan
- ентусиаст
- Мнения: 891
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: Изолиране на ДПФ 3.0д 218к к
Трябва да има температурен - поне един,
както и за налягане - поне един
Обикновено са с дълъг кабел, на който има конектор, който се включва далеч от високата температура. Обикновено конекторите са закрепени на конзола над колекторите. Ако откачаш, гледай всичко каквото остане да е закрепено за конзолата, понеже ако виси и се мандахерца ще се скъса от вибрациите.
както и за налягане - поне един
Обикновено са с дълъг кабел, на който има конектор, който се включва далеч от високата температура. Обикновено конекторите са закрепени на конзола над колекторите. Ако откачаш, гледай всичко каквото остане да е закрепено за конзолата, понеже ако виси и се мандахерца ще се скъса от вибрациите.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6206
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Изолиране на ДПФ 3.0д 218к к
aktros написа:Здравейте колеги! Потърсих подобна тема но не можах да намеря. Та питането ми е когато изолирах ДПФ механично и софтуерно дали трябваше да изключат и сензорите на ДПФ. Това са едни 2-броя ламбди сонди ми сля. Абе има няколко датчика върху ДПФ дали трябва понеже на няколко видях, че бяха направо отрязани или да не откачам нищо.
Софтуерното изключване, ако е направено както трябва, изключва и датчиците.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани