Труден старт
Модератор: Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- динго
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 134
- Регистриран на: 2.10.2010
- Местоположение: Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530iA 2001
- Мечтае да кара: M5,X6
Труден старт
Здравейте колеги ,моля за малко помощ по следния казус.
Колицата е Е70 3.0д -М57 мотор
Проблема е такъв ,че върти повече преди да запали /особено първи старт за деня/. Сменил съм горивен филтър ,дюзите са рециклирани и стендовани с нови кодове.Датчика на разпределителния вал е сменен с такъв HELLA -поради дефектирал стар. Също така и нови подгревни свещи -две от тях пак набиват грешка ,но ги изключвам като вариант ,защото проблема се проявява и в топло време.
Рядко го прави но излиза и грешка 4BDA -Presupply presure fuel control,което ме води към помпата за ниско налягане или клапан ,датчик .
Ниското налягане стой постоянно около 3,0 -3,2 бара -единствено в момента на палене се понижава до 2,4 /незнам дали е нормално/.
Високото налягане на празен ход е около 270-280 бара по диагностика .
Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем ,моля да сподели за решението му ,защото ,ако почна всичко едно по едно -незнам къде му е края .
Колицата е Е70 3.0д -М57 мотор
Проблема е такъв ,че върти повече преди да запали /особено първи старт за деня/. Сменил съм горивен филтър ,дюзите са рециклирани и стендовани с нови кодове.Датчика на разпределителния вал е сменен с такъв HELLA -поради дефектирал стар. Също така и нови подгревни свещи -две от тях пак набиват грешка ,но ги изключвам като вариант ,защото проблема се проявява и в топло време.
Рядко го прави но излиза и грешка 4BDA -Presupply presure fuel control,което ме води към помпата за ниско налягане или клапан ,датчик .
Ниското налягане стой постоянно около 3,0 -3,2 бара -единствено в момента на палене се понижава до 2,4 /незнам дали е нормално/.
Високото налягане на празен ход е около 270-280 бара по диагностика .
Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем ,моля да сподели за решението му ,защото ,ако почна всичко едно по едно -незнам къде му е края .
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Труден старт
Подгревните свещи трябва да се замерят и сменят ако има проблем с тях. Те нямат връзка с топло студено време , работата им се управлява секвенциално от микроконтролер . Ако записва такава грешка логично е да се подменят дори да не са прекъснати напълно и да имат някакво съпротивление .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Труден старт
И като допълнение към колегата- подгрева работи от 20градуса, включва се и по време на работа на двигателя.
Датчиците трябва да са оригинални. Всичко останало има голяма вероятност да не работи коректно или изобщо да не работи.
Ниското налягане в случая е ниско като стойност.
Датчиците трябва да са оригинални. Всичко останало има голяма вероятност да не работи коректно или изобщо да не работи.
Ниското налягане в случая е ниско като стойност.
Re: Труден старт
Здравейте група имам нужда от помощ.Става дума за Х3 2.0д 177кс
Колата студена пали горе доло добре но след като поработи и загрее двигатела е топъл.Или не иска да запали или пали трудно върти много и се опитва да запали но неможе все едно Не и достига горивото някакви идеи от какво може да е ?
Колата студена пали горе доло добре но след като поработи и загрее двигатела е топъл.Или не иска да запали или пали трудно върти много и се опитва да запали но неможе все едно Не и достига горивото някакви идеи от какво може да е ?
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани