Ф48 акумулатор
Модератор: Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- The Red one
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 18.05.2023
- Пол: Мъж
Ф48 акумулатор
Здравейте,
Държа да отбележа, че съм нов във форума и никога досега не съм притежавал бмв, така че не ме"изяждайте", ако има вече такава тема. Скоро закупих за съпругата Ф48, 2.0i xdrive и трябва да му сменя акумулатора. В офицялните дилъри обявяват цена три пъти, колкото на акумулатор от реномирана марка такъв. До колкото разбрах трябва да се кодира, като се постави нов. Може ли да ми препоръчате сервиз или човек, който може да кодира колата, след като сменя акумулатора? Колата е с удължена гаранция, ако има значение.
Благодаря!
Поздрави,
Анатоли
Държа да отбележа, че съм нов във форума и никога досега не съм притежавал бмв, така че не ме"изяждайте", ако има вече такава тема. Скоро закупих за съпругата Ф48, 2.0i xdrive и трябва да му сменя акумулатора. В офицялните дилъри обявяват цена три пъти, колкото на акумулатор от реномирана марка такъв. До колкото разбрах трябва да се кодира, като се постави нов. Може ли да ми препоръчате сервиз или човек, който може да кодира колата, след като сменя акумулатора? Колата е с удължена гаранция, ако има значение.
Благодаря!
Поздрави,
Анатоли
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Ф48 акумулатор
С тази удължена гаранция да не стане после проблем, ако нещо по ел. системата на колата "свирне" и ти кажат, че си сложил "някъв" акумулатор, а не какъвто трябва по дебелите книги?
- The Red one
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 18.05.2023
- Пол: Мъж
Re: Ф48 акумулатор
Mollov написа:С тази удължена гаранция да не стане после проблем, ако нещо по ел. системата на колата "свирне" и ти кажат, че си сложил "някъв" акумулатор, а не какъвто трябва по дебелите книги?
Прав сте, но мисля да взема този премерен риск. Все пак няма да я обслужвам тази кола вечно в бмв и все пак говорим за акумулатор. Тук по-скоро въпросът е да се намери свестен автосервиз различен от дилърския.
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: Ф48 акумулатор
Ако новия акумулатор е със същия капацитет като стария, не мисля че е задължително да се кодира нещо. Но както вече казаха - вероятно ще имаш ядове с гаранцията после, ако недай си боже се наложи нещо.
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Ф48 акумулатор
Е той може винаги да си върне стария акумулатор на мястото ако трябва да ходи в сервиз по гаранция . Иначе с нов акумулатор от същия тип и капацитет не би трябвало да има абсолютно никакви проблеми , стига да е читава марка не някакво менте от битака .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- DoesNot
- младши ентусиаст
- Мнения: 699
- Регистриран на: 19.10.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire
Re: Ф48 акумулатор
Jorixa написа:Ако новия акумулатор е със същия капацитет като стария, не мисля че е задължително да се кодира нещо. Но както вече казаха - вероятно ще имаш ядове с гаранцията после, ако недай си боже се наложи нещо.
Така е ако е със същия капацитет не се кодира, но се регистрира за да знае колата че е с нов.
Последна промяна DoesNot на 21 Май 2023, 13:43, променена общо 1 път
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Ф48 акумулатор
Ако новият акумулатор е от същия тип и със същия капацитет като стария се извършва регистрирането му- нов и стар акумулатор се зареждат от алтернатора по различен начин. Преди монтажа на колата, акумулатора се дозарежда на 100%, почистват се клемите на колата и полюсите на акумулатора, след монтажа се пръскат с технически вазелин, за да не корозират. При смяната сигурно ще се запишат доста грешки, които трябва да се изтрият, може да бъгне и калибрирането на датчика на волана. Към акумулатора има дренажна тръбичка, която често се пропуска да се сложи на новия. Трябва да се внимава и с IBS- да не се счупи буксата, скъса кабела. И най-важното- да не се направи неволно късо съединение, тогава задължително поне един модул ще бъгне. Затова кабелите се раздалечават добре от гнездото на акумулатора, ако е необходимо се завързват, за да не пречат. При монтажа най-напред се слага плюса, след това масата. Трябва да се внимава, ако старият акумулатор е AGM, дали и новият е AGM- това, че пише AGM не означава, че наистина е AGM. Изобщо има доста причини, оригиналния акумулатор да е в пъти по-скъп.
- The Red one
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 18.05.2023
- Пол: Мъж
Re: Ф48 акумулатор
Здравейте,
Днес лично смених акумулатора спазвайки всички насоки от вас, както и прочетеното в ръководствата. Акумулатора е Бош AGM (нямаше налична Varta, която предпочитам) с абсолютно същите параметри, като оригиналния който свалих - Banner.
Колата видимо зарежда новия акумулатор с по-малък волтаж в сравнение със стария. БМВ сервиз искат такса от 100 няколко лева за кодиране, което е безумно. Готов съм да платя, но не тази сума, не и на тях. Отново, моля, да препоръчате човек/сервиз, който може да го направи.
След смяната покарах колата 7-8 км без климатик, но старт/стопа продължава да не работи, предполагам заради кодинга, въпреки, че няма логика.
Очаквам вашите съвети, насоки и предложения.
Благодаря!
Поздрави,
А.
Днес лично смених акумулатора спазвайки всички насоки от вас, както и прочетеното в ръководствата. Акумулатора е Бош AGM (нямаше налична Varta, която предпочитам) с абсолютно същите параметри, като оригиналния който свалих - Banner.
Колата видимо зарежда новия акумулатор с по-малък волтаж в сравнение със стария. БМВ сервиз искат такса от 100 няколко лева за кодиране, което е безумно. Готов съм да платя, но не тази сума, не и на тях. Отново, моля, да препоръчате човек/сервиз, който може да го направи.
След смяната покарах колата 7-8 км без климатик, но старт/стопа продължава да не работи, предполагам заради кодинга, въпреки, че няма логика.
Очаквам вашите съвети, насоки и предложения.
Благодаря!
Поздрави,
А.
- The Red one
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 18.05.2023
- Пол: Мъж
Re: Ф48 акумулатор
Колеги, update. На следващия ден заработи и старт/стоп системата. Ако не се регистрира, ще има ли някакъв проблем?
Поздрави,
А.
Поздрави,
А.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани