F10 550i - въпрос за инжектори
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
56 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3726
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: F10 550i - въпрос за инжектори
nthnl написа:Здрасти,
Почти всички ремонти по колата са правени в Prospeed ( https://www.prospeed.bg ). Бих казал че съм доста доволен - смятам, че си вършат работата доста добре.
Поздрави,
Михаил Великов
И маслото на скоростите ли смени там? 550лв. ми се вижда много малко, тук ми спрягат някакви цифри от рода на 1500
- nthnl
- младши ентусиаст
- Мнения: 315
- Регистриран на: 14.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
- Мечтае да кара: По пистите :)
Re: F10 550i - въпрос за инжектори
Не, маслото на скоростите и първоначалното обслужване направих в друг сервиз. По спомен най-скъпото нещо за смяната на маслото на автоматика беше филтъра (около 280лв само за частта).
Поздрави,
Михаил Великов
Поздрави,
Михаил Великов
- santorini
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 192
- Регистриран на: 14.04.2017
- Пол: Мъж
- Кара: 2016 Range Rover SDV8 Autobiography
Re: F10 550i - въпрос за инжектори
4-те инжектора в официален дилър ли са монтирани, или само ги купи? Важи ли гаранцията ако са монтирани на друго място?
- nthnl
- младши ентусиаст
- Мнения: 315
- Регистриран на: 14.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
- Мечтае да кара: По пистите :)
Re: F10 550i - въпрос за инжектори
Здрасти,
Инжекторите ги купих от фирма прекупвач но дойдоха с оригинални щампи от БМВ (made in italy). Монтираха ми ги в Проспиид и съотвено гаранция няма.
От дарукар ми направиха оферта 520лв без ддс за 1 брой инжектор (това с 20% отстъпка от тях, която дават на всички). Аз ги закупих на 390лв за брой крайна цена. Относно монтажа - нямам спомен колко искаха, но мога да проверя ако ти е интересно. Гаранция не знам дали предлагат дори те да ги сменят.
Поздрави,
Михаил Великов
Инжекторите ги купих от фирма прекупвач но дойдоха с оригинални щампи от БМВ (made in italy). Монтираха ми ги в Проспиид и съотвено гаранция няма.
От дарукар ми направиха оферта 520лв без ддс за 1 брой инжектор (това с 20% отстъпка от тях, която дават на всички). Аз ги закупих на 390лв за брой крайна цена. Относно монтажа - нямам спомен колко искаха, но мога да проверя ако ти е интересно. Гаранция не знам дали предлагат дори те да ги сменят.
Поздрави,
Михаил Великов
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: F10 550i - въпрос за инжектори
2 години без ограничение на пробега, което хич не е малко при тези капризни агрегати...
При Дару е така, АБ, Бова и другите не съм сигурен, но предполагам и там е така.
При Дару е така, АБ, Бова и другите не съм сигурен, но предполагам и там е така.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: F10 550i - въпрос за инжектори
Тези дюзи не подлежат на ремонти, чистене на стендове, рециклиране и прочие, а се сменят с нови оригинал. Това за всевъзможни рециклирания, добавки и тн са едни пари на вятъра, или по-точно в джоба на сервиза, които ги е предложил. Всички като ги питаш сервизират BMW-та, малко разбират обаче от тия коли по такива сервизи.
- nthnl
- младши ентусиаст
- Мнения: 315
- Регистриран на: 14.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
- Мечтае да кара: По пистите :)
Re: F10 550i - въпрос за инжектори
Здравейте колеги,
Не знам - за мен сметката е доста проста. Цената за ремонта в дарукар излизаше около 3000лв с включената им отстъпка от 20%. Разбивка:
604лв за брой инжектор с ддс - 2416лв за 4 броя
цена за труд за подмяна и обучаване - около 400лв (по спомен)
цена за диагностика 163лв
Същият ремонт в неофициален сервиз ми излезе грубо около 1700лв.
Относно това дали подлежат на ремонт - разбира се че подлежат, най-малкото има филтри, които могат да се запушат от боклуци, както и уплътнения които с времето се прецакват. Разбира се, ако е повредена механиката няма връщане назад и се подменят с нови.
Поздрави,
Михаил Великов
Не знам - за мен сметката е доста проста. Цената за ремонта в дарукар излизаше около 3000лв с включената им отстъпка от 20%. Разбивка:
604лв за брой инжектор с ддс - 2416лв за 4 броя
цена за труд за подмяна и обучаване - около 400лв (по спомен)
цена за диагностика 163лв
Същият ремонт в неофициален сервиз ми излезе грубо около 1700лв.
Относно това дали подлежат на ремонт - разбира се че подлежат, най-малкото има филтри, които могат да се запушат от боклуци, както и уплътнения които с времето се прецакват. Разбира се, ако е повредена механиката няма връщане назад и се подменят с нови.
Поздрави,
Михаил Великов
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3726
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: F10 550i - въпрос за инжектори
nthnl написа:Здравейте колеги,
Не знам - за мен сметката е доста проста. Цената за ремонта в дарукар излизаше около 3000лв с включената им отстъпка от 20%. Разбивка:
604лв за брой инжектор с ддс - 2416лв за 4 броя
цена за труд за подмяна и обучаване - около 400лв (по спомен)
цена за диагностика 163лв
Същият ремонт в неофициален сервиз ми излезе грубо около 1700лв.
Относно това дали подлежат на ремонт - разбира се че подлежат, най-малкото има филтри, които могат да се запушат от боклуци, както и уплътнения които с времето се прецакват. Разбира се, ако е повредена механиката няма връщане назад и се подменят с нови.
Поздрави,
Михаил Великов
Защо реши да продаваш колата?
- nthnl
- младши ентусиаст
- Мнения: 315
- Регистриран на: 14.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
- Мечтае да кара: По пистите :)
Re: F10 550i - въпрос за инжектори
Здравей колега,
Продава се колата по няколко причини:
1. Жена ми не може да я кара - има навика да навива волана и да дава газ и докато това работи "ок" с джипа (не, че и той не тръгва с вратите като го настъпи) то с БМВ-то не е точно така. Дори новите пърформанс гуми не помогнаха. Затова следващата кола ще е 4x4.
2. Втората причина е, че колата за съжалени не става за каране на писта. Окачването е доста меко и се клатушка много. Извесно време се чудех дали да не взема качествено окачване + стабилизиращи щанги + по-добри накладки и тн но това би струвало 6-7 000лв. Прецених, че не си заслужава да развалям колата. Вероятно ще си сглобя нещо за писта за догодина - има доста добри бюджетни варианти.
Поздрави,
Михаил Великов
Продава се колата по няколко причини:
1. Жена ми не може да я кара - има навика да навива волана и да дава газ и докато това работи "ок" с джипа (не, че и той не тръгва с вратите като го настъпи) то с БМВ-то не е точно така. Дори новите пърформанс гуми не помогнаха. Затова следващата кола ще е 4x4.
2. Втората причина е, че колата за съжалени не става за каране на писта. Окачването е доста меко и се клатушка много. Извесно време се чудех дали да не взема качествено окачване + стабилизиращи щанги + по-добри накладки и тн но това би струвало 6-7 000лв. Прецених, че не си заслужава да развалям колата. Вероятно ще си сглобя нещо за писта за догодина - има доста добри бюджетни варианти.
Поздрави,
Михаил Великов
- santorini
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 192
- Регистриран на: 14.04.2017
- Пол: Мъж
- Кара: 2016 Range Rover SDV8 Autobiography
Re: F10 550i - въпрос за инжектори
nthnl написа:Здравей колега,
Продава се колата по няколко причини:
1. Жена ми не може да я кара - има навика да навива волана и да дава газ и докато това работи "ок" с джипа (не, че и той не тръгва с вратите като го настъпи) то с БМВ-то не е точно така. Дори новите пърформанс гуми не помогнаха. Затова следващата кола ще е 4x4.
2. Втората причина е, че колата за съжалени не става за каране на писта. Окачването е доста меко и се клатушка много. Извесно време се чудех дали да не взема качествено окачване + стабилизиращи щанги + по-добри накладки и тн но това би струвало 6-7 000лв. Прецених, че не си заслужава да развалям колата. Вероятно ще си сглобя нещо за писта за догодина - има доста добри бюджетни варианти.
Поздрави,
Михаил Великов
Като гледам си я стегнал много добре старата, дано си намери купувач. По рамата от обявата гледам че излиза M спортно окачване, явно за писта трябва да е направо М5 То и г11-ката няма да става за писта, или ще събереш очите на хората, хахах
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: F10 550i - въпрос за инжектори
nthnl написа:Здравей колега,
.. Жена ми не може да я кара - има навика да навива волана и да дава газ и докато това работи "ок" с джипа (не, че и той не тръгва с вратите като го настъпи) то с БМВ-то не е точно така. Дори новите пърформанс гуми не помогнаха...
Поздрави,
Михаил Великов
моята съпруга, като я охапа котака няколко пъти и се отказа да дава газ в завоя
56 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани