Въпрос за стойности на дюзи
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Въпрос за стойности на дюзи
ekalchev написа:Имай в предвид че Ф10 се произвежда от 2010-2017 година. Тая кола от 2009 е вероятно една от първите бройки произведени и потенциално може да има много проблеми. Внимавай какво купуваш!
Благодаря за съвета. Но по данни в бмв и ф10 и Ф07 започват производство от края на 2009г.
Re: Въпрос за стойности на дюзи
tasev написа:andy написа:tasev написа:Днес момчето е сменил дюзата на 3 цилиндър и ми изпрати този клип с новата диагностика. Но не мога да го кача ще споделя снимка.
Перфектен си.
Бях прав че трябва да се смени 3 дюза и тогава да се съди за 2 и 4.
Наистина се оказахте прав, благодаря! При тези показатели трябва ли да се притеснявам? Има ли смисъл от проверка на компресията? И компресията може ли да се мери на топъл двигател?
Нищо не правиш повече за сега - нафта и масло само
Мени обороти при първо палене сутрин
здравейте,притежавам 535i x-drive 2014 face на 125000км. -смених маслото на двигателя преди 20дни и от тогава при студен старт сменя оборотите от 1200 пада веднага на 600-800 и пак отива на 1200 прави го само сутрин при първо заплване.В м-кар ми казаха смяна на дюзи-6бр.казаха че са износени,направиг почистване на портовете на колекторите,но пак менби оборотите моля ако някой знае нещо по темата да пиши!!!
- Koksan
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 112
- Регистриран на: 11.12.2009
- Местоположение: София, Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: самолет
- Мечтае да кара: Совалка
Re: Мени обороти при първо палене сутрин
vito8181 написа:здравейте,притежавам 535i x-drive 2014 face на 125000км. -смених маслото на двигателя преди 20дни и от тогава при студен старт сменя оборотите от 1200 пада веднага на 600-800 и пак отива на 1200 прави го само сутрин при първо заплване.В м-кар ми казаха смяна на дюзи-6бр.казаха че са износени,направиг почистване на портовете на колекторите,но пак менби оборотите моля ако някой знае нещо по темата да пиши!!!
На мен ми мирише, че тази кола гълта въздух от някъде. Кой е свалял колекторите, М-кар ли? Това поведение е като на незакачен вакуум някъде! Преди смяната на Маслото, как работеше колата?
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" -Mario Andretti
- kraska
- ентусиаст
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Въпрос за стойности на дюзи
https://youtu.be/Ajrdq10Zfv4
при мен това беше проблема ( на предния ми бензинов ф10), но го реших със смяна на целия капак на клапаните (няма отделна част в БМВ, интегриран е клапана в самия пластмасов капак на клапаните), т.к. нямах време тогава да поръчвам ремонтен комплект и да го правя и ми излезе солено....
точно така, гълташе въздух заради скъснания клапан..... често срещан проблем при n55 , n53....
при мен това беше проблема ( на предния ми бензинов ф10), но го реших със смяна на целия капак на клапаните (няма отделна част в БМВ, интегриран е клапана в самия пластмасов капак на клапаните), т.к. нямах време тогава да поръчвам ремонтен комплект и да го правя и ми излезе солено....
точно така, гълташе въздух заради скъснания клапан..... често срещан проблем при n55 , n53....
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани