F10 550i - въпрос за инжектори
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
56 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: F10 550i - въпрос за инжектори
Инжекторите са ти били за смяна още тогава според мен, никой не те излъгал, когато си отишал първо в Дару и са излезнали мисфайъри. Тоя мотор трябва да работи гладко като в масло, независимо на P, D, R или къвто и да е празен ход. Ама ти чак сега си се усетил, че никой не те е будалкал и си ги поръчал. Дано не е късно, щото с инжектори шега не бива, ако си караш с пикаещ достатъчно време мотора отива в кофата, както сам може би знаеш. Не знам защо си мислите, че ви лъжат по официалните сервизи, сервиза е пълен с коли и с твоята и без нея, с тия 550ки ако ти кажа, че двигателите се сменят постоянно, къде вика колегата, пак добре че приемчика не ти казал нов мотор.
Разхода на масло ти е притеснително висок, ако са само гумички ще си късметлия.
Разхода на масло ти е притеснително висок, ако са само гумички ще си късметлия.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: F10 550i - въпрос за инжектори
Този мотор на тази кола е сменян, имаш ли идея преди колко км се е случило това? Не можеш ли да играеш по good will exception програмата?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- nthnl
- младши ентусиаст
- Мнения: 315
- Регистриран на: 14.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
- Мечтае да кара: По пистите :)
Re: F10 550i - въпрос за инжектори
b00st написа:Инжекторите са ти били за смяна още тогава според мен, никой не те излъгал, когато си отишал първо в Дару и са излезнали мисфайъри. Тоя мотор трябва да работи гладко като в масло, независимо на P, D, R или къвто и да е празен ход. Ама ти чак сега си се усетил, че никой не те е будалкал и си ги поръчал. Дано не е късно, щото с инжектори шега не бива, ако си караш с пикаещ достатъчно време мотора отива в кофата, както сам може би знаеш. Не знам защо си мислите, че ви лъжат по официалните сервизи, сервиза е пълен с коли и с твоята и без нея, с тия 550ки ако ти кажа, че двигателите се сменят постоянно, къде вика колегата, пак добре че приемчика не ти казал нов мотор.
Разхода на масло ти е притеснително висок, ако са само гумички ще си късметлия.
Колега, имам чувството че не си прочел темата и подари това ще ти направя кратко обощение:
1. Купувам колата -> сипвам 100 октана. След 5 километра светва drivetrain malfunction.
2. Отивам в Дарукар - след 3 дена ми казват че има записани като грешки:
- misfire на 2 цилиндъра
- ниско налягане в рейката
- свещите плували с бензин
- получавам проформа фактрура за 5502лв (по спомен) за евентуалният ремонт - включваща 1 помпа за високо налягане (1700лв без ддс) , 4 инжектора (2000лв без ддс) и 1 маркуч пак около 500лв, 8 свещи, останалото труд
3. Плащам 163лв с ддс и си закарвам колата с репатрак в друг доверен за мен сервиз
4. Свещитите са си напълно сухи и няма следи изобщо капаците на мотора да са разглобявани. По-късно разбрах че са били сменяни с нови оригинални от бмв преди по-малко от година и по-малко от 6000км. (93 000км на колата)
5. Подменя се маслото на автомобила (което според борда е на 8000км). Това, което изтече беше в окаяно състояние (отново слагано от бмв дилър). Имах съмнения, че е на значително по-голям пробег от описаното на борда. Въпреки всичко маслото НЕ миришеше на бензин.
6. Изчистват се грешки на компютъра -> колата пали и работи все едно нищо ни няма и продължава да си работи така и до днес ( 2500км по-късно ). Грешки в компютъра няма записани
7. От Дарукар ми изпращат анкета дали съм доволен - > оставям ниска оценка + коментар защо
8. На следващият ден ми звъни началника на сервиза да ме пита какво се е случило. Разбираме се да проверят какво е станало и дали колата ми изобщо е била разглобяван както и да се чуем допълнително.
9. Повече не чувам нищо от Дарукар.
След цялата тази случка не мисля че притесненията ми относно официалните сервизи са неоснователни. Отделно има и други колеги от форума подобно мнение. В нито един момент не съм твърдял, че инжекторите на колата не са проблемни. Точно и затова ходих в Prospeed - за да ми ги почистят без да се свалят от колата. Освен това ги помолих да прегледат стойностите на инжекторите от компютъра и да видят как е fuel trim-a. Ще се самоцитирам:
nthnl написа:Техниците ми обясниха, че наистина е имало леко прекъсване, което тотално се е премахнало след приключването на процедурата. Освен това бяха гледали налягането на помпите, закъснението на инжекторите (мисля 10 наносекунди ми казаха) и всичко било перфектно. Относно fuel trim-a едният банк работи на +2%, а другият на +3%, което са направо идеални показания. За сведение всичко под 5% се води отлично, под 10% е "ок", максимума за корекция е около 20-25%. Според техниците няма абсолютно никаква вибрация от мотора и колата работи отлично.
Сега нека съберем фактите:
- няма грешки в компютъра
- няма проблеми с налягането в рейката
- не работи богато мотора
- трим-а на банките са си точно в норма
Съмнявам се, че проблема е в инжекторите но въпреки това си купих 4 нови оригинални. Надявам се тези дни да ми остане време да оставя колата за да се свалят инжекторите и да ги закачим на стенд. Само такъв тест емпирично ще покаже дали има или няма проблем с тях, както и това дали пикаят.
Относно консумацията на масло - това е съвсем друга тема. Коментирах единствено какво смятам да предприема по темата и това, че избора кои може да извърши такава операция е доста ограничен. Даже се чудя - ако така и така давам прилична сума пари дали да не ги сваля главите и да видим какво е положението в цилинидрите. Хем ще могат да се почисти всичко от налепите характерни за мотори с директно впръскване.
Поздрави,
Михаил Великов
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3726
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: F10 550i - въпрос за инжектори
Ами според мен и това което си написал е напълно възможно да имаш заминали инжектори, щом като след почистването е почнала да работи добре значи е имало проблем. Общо взето като се свалят на стенд ще си покаже най точно. Стана ми интересно как си разбрал, че маслото е на 8000км. по борд компютъра? При мене когато го смених се нулира на 22 000км. от тогава съм минал 9 000км. и в момента е на 23 000км.
- santorini
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 192
- Регистриран на: 14.04.2017
- Пол: Мъж
- Кара: 2016 Range Rover SDV8 Autobiography
Re: F10 550i - въпрос за инжектори
nthnl написа:b00st написа:Инжекторите са ти били за смяна още тогава според мен, никой не те излъгал, когато си отишал първо в Дару и са излезнали мисфайъри. Тоя мотор трябва да работи гладко като в масло, независимо на P, D, R или къвто и да е празен ход. Ама ти чак сега си се усетил, че никой не те е будалкал и си ги поръчал. Дано не е късно, щото с инжектори шега не бива, ако си караш с пикаещ достатъчно време мотора отива в кофата, както сам може би знаеш. Не знам защо си мислите, че ви лъжат по официалните сервизи, сервиза е пълен с коли и с твоята и без нея, с тия 550ки ако ти кажа, че двигателите се сменят постоянно, къде вика колегата, пак добре че приемчика не ти казал нов мотор.
Разхода на масло ти е притеснително висок, ако са само гумички ще си късметлия.
Колега, имам чувството че не си прочел темата и подари това ще ти направя кратко обощение:
1. Купувам колата -> сипвам 100 октана. След 5 километра светва drivetrain malfunction.
2. Отивам в Дарукар - след 3 дена ми казват че има записани като грешки:
- misfire на 2 цилиндъра
- ниско налягане в рейката
- свещите плували с бензин
- получавам проформа фактрура за 5502лв (по спомен) за евентуалният ремонт - включваща 1 помпа за високо налягане (1700лв без ддс) , 4 инжектора (2000лв без ддс) и 1 маркуч пак около 500лв, 8 свещи, останалото труд
3. Плащам 163лв с ддс и си закарвам колата с репатрак в друг доверен за мен сервиз
4. Свещитите са си напълно сухи и няма следи изобщо капаците на мотора да са разглобявани. По-късно разбрах че са били сменяни с нови оригинални от бмв преди по-малко от година и по-малко от 6000км. (93 000км на колата)
5. Подменя се маслото на автомобила (което според борда е на 8000км). Това, което изтече беше в окаяно състояние (отново слагано от бмв дилър). Имах съмнения, че е на значително по-голям пробег от описаното на борда. Въпреки всичко маслото НЕ миришеше на бензин.
6. Изчистват се грешки на компютъра -> колата пали и работи все едно нищо ни няма и продължава да си работи така и до днес ( 2500км по-късно ). Грешки в компютъра няма записани
7. От Дарукар ми изпращат анкета дали съм доволен - > оставям ниска оценка + коментар защо
8. На следващият ден ми звъни началника на сервиза да ме пита какво се е случило. Разбираме се да проверят какво е станало и дали колата ми изобщо е била разглобяван както и да се чуем допълнително.
9. Повече не чувам нищо от Дарукар.
След цялата тази случка не мисля че притесненията ми относно официалните сервизи са неоснователни. Отделно има и други колеги от форума подобно мнение. В нито един момент не съм твърдял, че инжекторите на колата не са проблемни. Точно и затова ходих в Prospeed - за да ми ги почистят без да се свалят от колата. Освен това ги помолих да прегледат стойностите на инжекторите от компютъра и да видят как е fuel trim-a. Ще се самоцитирам:nthnl написа:Техниците ми обясниха, че наистина е имало леко прекъсване, което тотално се е премахнало след приключването на процедурата. Освен това бяха гледали налягането на помпите, закъснението на инжекторите (мисля 10 наносекунди ми казаха) и всичко било перфектно. Относно fuel trim-a едният банк работи на +2%, а другият на +3%, което са направо идеални показания. За сведение всичко под 5% се води отлично, под 10% е "ок", максимума за корекция е около 20-25%. Според техниците няма абсолютно никаква вибрация от мотора и колата работи отлично.
Сега нека съберем фактите:
- няма грешки в компютъра
- няма проблеми с налягането в рейката
- не работи богато мотора
- трим-а на банките са си точно в норма
Съмнявам се, че проблема е в инжекторите но въпреки това си купих 4 нови оригинални. Надявам се тези дни да ми остане време да оставя колата за да се свалят инжекторите и да ги закачим на стенд. Само такъв тест емпирично ще покаже дали има или няма проблем с тях, както и това дали пикаят.
Относно консумацията на масло - това е съвсем друга тема. Коментирах единствено какво смятам да предприема по темата и това, че избора кои може да извърши такава операция е доста ограничен. Даже се чудя - ако така и така давам прилична сума пари дали да не ги сваля главите и да видим какво е положението в цилинидрите. Хем ще могат да се почисти всичко от налепите характерни за мотори с директно впръскване.
Поздрави,
Михаил Великов
Неприятно, явно наистина инжекторите са тръгнали, а и тези 100 октана които казваш че си сложил, дано са били читави, че като знаем какво е горивото в БГ... макар че чак за 5км да се срине така...
Новите инжектори при дилър, с гаранция и така. До колкото разбирам не е случайна кола, ако няма други проблеми, 4 инжектора не е толкова страшно.
Re: F10 550i - въпрос за инжектори
И аз обърнх внимание на 100-те октана - изрично е посочено да се зарежда до 98 октана на капачката на резервоара.
- Cinder
- ентусиаст
- Мнения: 1409
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5C
Re: F10 550i - въпрос за инжектори
SNK написа:И аз обърнх внимание на 100-те октана - изрично е посочено да се зарежда до 98 октана на капачката на резервоара.
На капачката пише ПОНЕ 98 октана, няма проблем да сипва 100 или повече октана.
- kraska
- ентусиаст
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: F10 550i - въпрос за инжектори
Cinder написа:SNK написа:И аз обърнх внимание на 100-те октана - изрично е посочено да се зарежда до 98 октана на капачката на резервоара.
На капачката пише ПОНЕ 98 октана, няма проблем да сипва 100 или повече октана.
Пропъричтелно 98, може и с 95. .... и разлика няма да види, дори с 100 освен въображаема.
- nthnl
- младши ентусиаст
- Мнения: 315
- Регистриран на: 14.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
- Мечтае да кара: По пистите :)
Re: F10 550i - въпрос за инжектори
Здравейте колеги,
Преди седмица и половина си взех колата от сервиза. Смениха ми 4-те инжектора, маслото на двигателя както и една помпа за охлаждане на турбините. Лично за мен работата на мотора се подобри и вибрациите утихнаха почти изцяло. Вероятно ако се сменят и другите 4 инжектора, ще се реши проблемът на цяло но все още не ме дразни достатъчно. Относно разхода на масло - прегледан беше мотора и не бяха открити никакви течове но за сметка на това стана ясно, че има масло на входа на една от турбините от маркучите на картерната вентилация. Всички маркучи са най-нова ревизия и вероятно има проблем с един от маслените сепаратори. Идната седмица ще поръчам необходимите части и ще планирам още едно влизане в бокса.
След като взех колата от сервиза напълних резервоара с 100 октана от Shell и реших да си направя разходка покрай София - Нови Хан, Елин Пелин, Лесново, Огняново, Голяма Раковица, Байлово, Белопопци, Горна Малина и обратно по подбалканският път. Всичко вървеше страхотно докато на излизане от Белопопци не се метнах в един кратер и срязах предна дясна около 5-6 сантиметра. Наложи се да карам с 50км/час чак до Дианата на Ботевградско, където смених 2те предни гуми с Michelin Pilot Sport 4. Наложи се и изправяне на двете джанти.
Наскоро се бях присетил да дръпна една сметка колко съм похарчил по колата до момента:
- първоначално обслужване -> 700 лв (масло, свещи, филтри, и още някакви дребни неща)
- почистване на инжекторите в Проспиид -> 220лв (части + труд)
- смяна на маслото на автоматика ~ 550лв по спомен
- 4 инжектора оригинални бмв ~ 1500лв
- диагностика в дарукар + документ за еврокатегория - 280лв
- смяна на инжекторите, смяна на маслото на мотора, филтри, помпа за охлаждане на турбините и тн - 725лв
- две нови гуми + изправяне на джантите, застраховка на гумите ~ 850 лв
- каско + гражданска ~ 2300
- комплект маслени сепаратори + гарнитури + маркучи ~ 180лв (само за части)
- данък на автомобила за 1 година - 580лв
- бензин
Тотал: 7885лв - не е зле като за 4 месеца притежание
А като се замисли човек, че дори все още не съм стигнал да отида да карам на Калояново..
Поздрави,
Михаил Великов
Преди седмица и половина си взех колата от сервиза. Смениха ми 4-те инжектора, маслото на двигателя както и една помпа за охлаждане на турбините. Лично за мен работата на мотора се подобри и вибрациите утихнаха почти изцяло. Вероятно ако се сменят и другите 4 инжектора, ще се реши проблемът на цяло но все още не ме дразни достатъчно. Относно разхода на масло - прегледан беше мотора и не бяха открити никакви течове но за сметка на това стана ясно, че има масло на входа на една от турбините от маркучите на картерната вентилация. Всички маркучи са най-нова ревизия и вероятно има проблем с един от маслените сепаратори. Идната седмица ще поръчам необходимите части и ще планирам още едно влизане в бокса.
След като взех колата от сервиза напълних резервоара с 100 октана от Shell и реших да си направя разходка покрай София - Нови Хан, Елин Пелин, Лесново, Огняново, Голяма Раковица, Байлово, Белопопци, Горна Малина и обратно по подбалканският път. Всичко вървеше страхотно докато на излизане от Белопопци не се метнах в един кратер и срязах предна дясна около 5-6 сантиметра. Наложи се да карам с 50км/час чак до Дианата на Ботевградско, където смених 2те предни гуми с Michelin Pilot Sport 4. Наложи се и изправяне на двете джанти.
Наскоро се бях присетил да дръпна една сметка колко съм похарчил по колата до момента:
- първоначално обслужване -> 700 лв (масло, свещи, филтри, и още някакви дребни неща)
- почистване на инжекторите в Проспиид -> 220лв (части + труд)
- смяна на маслото на автоматика ~ 550лв по спомен
- 4 инжектора оригинални бмв ~ 1500лв
- диагностика в дарукар + документ за еврокатегория - 280лв
- смяна на инжекторите, смяна на маслото на мотора, филтри, помпа за охлаждане на турбините и тн - 725лв
- две нови гуми + изправяне на джантите, застраховка на гумите ~ 850 лв
- каско + гражданска ~ 2300
- комплект маслени сепаратори + гарнитури + маркучи ~ 180лв (само за части)
- данък на автомобила за 1 година - 580лв
- бензин
Тотал: 7885лв - не е зле като за 4 месеца притежание
А като се замисли човек, че дори все още не съм стигнал да отида да карам на Калояново..
Поздрави,
Михаил Великов
- nthnl
- младши ентусиаст
- Мнения: 315
- Регистриран на: 14.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
- Мечтае да кара: По пистите :)
Re: F10 550i - въпрос за инжектори
Забравих да отбележа, че инжекторите, които ми върнаха от Prospeed имаха абсолютно същия парт номер като тези, които си закупих (завършва на 261-12). И в този ред на мисли - препоръчайте къде да ги занеса на стенд. Интересно ми е дали ще покаже нещо.
ПП: На мой колега с е92 м3 миналата неделя на връх рожденният му ден, тръгвайки от една слакдарница му превъртя биелен лагер. RIP
ПП: На мой колега с е92 м3 миналата неделя на връх рожденният му ден, тръгвайки от една слакдарница му превъртя биелен лагер. RIP
Re: F10 550i - въпрос за инжектори
Еми колега тъжно ама не е като да няма информация че 550и е трагичен откъм надежност. Аз също гледах 550и ама бързо се отказах. Да се надяваме че тази тема ще откаже други които искат да го купят този дигател и да не вкарват в такива филми като теб. Надявам се че новия 550и с 500 коня ще е оправен. Продавай го това нещо защо се занимаваш с него още
Tool - Fear Inoculum
- nthnl
- младши ентусиаст
- Мнения: 315
- Регистриран на: 14.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
- Мечтае да кара: По пистите :)
Re: F10 550i - въпрос за инжектори
В интерес на истината - разходите свързани с това че колата е 550и а не 530д не са толкова много. Може би не беше коректно да включвам застраховки, гуми и обсужване. Ремонтите свързани с инжектори, подмяната им, консумацията на масло, разликата в данъка и тн излизат на около 2500лв. Честно казано за момента съм изключително доволен и нямам намерение да продавам автомобила. Изчел съм много по темата с n63 както в този форум така и по американските. Не мисля, че е толкова зле колкото всички го описват. Вярно е, че колата си иска нейното - сериозните месечни доходи са напълно задължителни но кеф цена няма.
Поздрави,
Михаил Великов
Поздрави,
Михаил Великов
- santorini
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 192
- Регистриран на: 14.04.2017
- Пол: Мъж
- Кара: 2016 Range Rover SDV8 Autobiography
Re: F10 550i - въпрос за инжектори
Кой е този сервиз където си ремонтираш колата? Неофициален предполагам, май си разбират от работата?
- nthnl
- младши ентусиаст
- Мнения: 315
- Регистриран на: 14.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
- Мечтае да кара: По пистите :)
Re: F10 550i - въпрос за инжектори
Здрасти,
Почти всички ремонти по колата са правени в Prospeed ( https://www.prospeed.bg ). Бих казал че съм доста доволен - смятам, че си вършат работата доста добре.
Поздрави,
Михаил Великов
Почти всички ремонти по колата са правени в Prospeed ( https://www.prospeed.bg ). Бих казал че съм доста доволен - смятам, че си вършат работата доста добре.
Поздрави,
Михаил Великов
56 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани