BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отговори
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- ekalchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 781
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Винаги съм се чудил за тези 3 мм. Ами ако износиш повече грайферите на задните гуми? За да получиш 3мм разлика трябва да износиш 1.5мм грайфер повече отзад, това ще свали диаметъра с 3мм спрямо предната гума. Какво правим в този случай? нещо не ми се вярва наистина да е толкова малка границата в която почва да се чупи раздатката.
- bereta
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 20.01.2017
- Пол: Мъж
- Кара: F07, 258 k.с. Bang & Olufsen
- Мечтае да кара: Към следващия концерт на AC/DC
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Приемам, че съм решил да се жертвам в “името на науката”. И понеже намесихте и чистата физика съм напълно подходящ - с диплома 5.50 от времената когато се учеше наистина. Каквото и да се случи ще споделя.
Ride on
- peshehodetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 15.08.2015
- Местоположение: expedia.com
- Пол: Мъж
- Кара: BMW and Toyota
- Детайли за колата: I6 3.0 turbo and naturally aspirated i-Force 5.7 V8
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Колата ми губи по малко антифриз. Не я бях карал около седмица и последната събота навъртях около 150км. После неделя към обяд беше доста жега и я оставих да поработи около десетина минути преди да тръгна за да поохлади климатика. Като се качих и на таблото имаше съобщение за ниско ниво на антифриз. Оставих я така и в понеделник погледнах нивото в казанчето като беше изстинала и беше под минимума. Купих от БМВ едно шише оригинален антифриз и долях малко под максимума. Карах я цял ден и вчера отново на студено я погледнах и беше на около минимума долях още малко, като първия път беше около 600мл а после около 300мл. Закарах я в БМВ за диагностика още вчера и не откриват никакви течове, в момента и правят pressure test, вече два са направили и още един остава но казват че е ОК даже тази сутрин нивото е било нормално. Та някакви идеи какво може да е ?
Sent from my SM-G950U using Tapatalk
Sent from my SM-G950U using Tapatalk
keep walking
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
- ekalchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 781
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Не си написал какъв е двигателя. При мен на 50д се беше пробил един от малките охладители, които ги има само при 50и и 50д зад халогените. Губеше по-малко антифриз и така не успяхме да го хванем, докато един ден не изтече целия в гаража и стана ясно че е от там. Уж правиха pressure test но не го хванаха. Някой който разбира да каже дали този тест може да хване проблем в радиатора. Аз си мисля че ако са затворени термостатите към радиаторите няма да излезе спукан радиатор на теста.
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
@Peshehodetz: по-вероятно е една пластмасова тръба под всмукателният колектор да ти се е спукала. Така поне беше при мен. Страшна недомислица (а дали?) да направят това съединение от старееща пластмаса която се нацепва а не алуминиев детайл. Частта е 30-40лв нова ОЕ, но труда да стигнеш до нея - 150
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3726
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
ekalchev написа:Не си написал какъв е двигателя. При мен на 50д се беше пробил един от малките охладители, които ги има само при 50и и 50д зад халогените. Губеше по-малко антифриз и така не успяхме да го хванем, докато един ден не изтече целия в гаража и стана ясно че е от там. Уж правиха pressure test но не го хванаха. Някой който разбира да каже дали този тест може да хване проблем в радиатора. Аз си мисля че ако са затворени термостатите към радиаторите няма да излезе спукан радиатор на теста.
Налягането в системата и с отворен и затворен термостат е едно и също
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3333
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
При мен губи около 100 мл. на две-три седмици. Още не мога да хвана от къде е, но понеже ще сменям релето на свещите, ще взема да сменя и тройника под колекторите.
На 60-ката и доливах по 50-100мл. веднъж годишно.
На 60-ката и доливах по 50-100мл. веднъж годишно.
- peshehodetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 15.08.2015
- Местоположение: expedia.com
- Пол: Мъж
- Кара: BMW and Toyota
- Детайли за колата: I6 3.0 turbo and naturally aspirated i-Force 5.7 V8
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Редовия 6 цилиндров N55 е двигателя. Обаче се сетих още нещо - та като взимах антифриз да доливам купих малкото шишенце което е 946мл и този на резервните части и аксесоари беше някакъв нов друг път преди не съм го виждал. Та той ми каза, че е готово за доливане и долях както съм описал. Вчера реших да взема да имам резерва ма си викам да взема направо голямата разфасовка която е един галон пък ако не ми потрябва голяма работа. Заприказвах се с приемника при когото бях оставил колата, че се знаем и аз предимно към него се обръщам и той ми каза ако искам да доливам да си направя смес 50:50 антифриз с дестилирана вода и ми каза че БМВ не предлагали готов разтвор. Та забравих да го питам, но проблем ли е че тази около една четвърт галон не разреден съм го долял така.
Sent from my SM-G950U using Tapatalk
Sent from my SM-G950U using Tapatalk
keep walking
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
- BorislavB
- ентусиаст
- Мнения: 847
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
peshehodetz написа:Редовия 6 цилиндров N55 е двигателя. Обаче се сетих още нещо - та като взимах антифриз да доливам купих малкото шишенце което е 946мл и този на резервните части и аксесоари беше някакъв нов друг път преди не съм го виждал. Та той ми каза, че е готово за доливане и долях както съм описал. Вчера реших да взема да имам резерва ма си викам да взема направо голямата разфасовка която е един галон пък ако не ми потрябва голяма работа. Заприказвах се с приемника при когото бях оставил колата, че се знаем и аз предимно към него се обръщам и той ми каза ако искам да доливам да си направя смес 50:50 антифриз с дестилирана вода и ми каза че БМВ не предлагали готов разтвор. Та забравих да го питам, но проблем ли е че тази около една четвърт галон не разреден съм го долял така.
Sent from my SM-G950U using Tapatalk
Долей вода и тя колата ще си го смеси като я покараш.
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Не е кой знае какъв проблем.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3726
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Колкото е по концентриран антифриза толкова по лесно ще протече някъде
Sent from my 2201123G using Tapatalk
Sent from my 2201123G using Tapatalk
- ekalchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 781
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Антифриза има по-лоши свойства за отнемане на топлината спрямо водата. Ако имаш голяма концентрация на антифриз може да не охлажда добре двигателя. Хубаво е да долееш вода и да направиш правилната смес, да не направиш друг проблем.
BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отговори
На 35d/40d на какво може да се дължи висок разход на масло от порядъка на 1л/5000км?
Ня моят човек са му казали, да очаква колянов вал… Други симптоми няма никакви.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ня моят човек са му казали, да очаква колянов вал… Други симптоми няма никакви.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12783
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
MMG написа:На 35d/40d на какво може да се дължи висок разход на масло от порядъка на 1л/5000км?
Ня моят човек са му казали, да очаква колянов вал… Други симптоми няма никакви.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Разход на масло от колянов вал
Отдавна не се бях смял така...
Завишен раход може да има от теч, от износени турбини, гумички на клапаните, маслени сегменти, скъсана мемрана на картерната вентилация.
Трябва по подробно описание на това при какви точно обстоятелства се кара, има ли ДПФ, пуши ли, претриса ли при студен старт сутрин и прочие подробности които биха могли да дадът някаква насока.
BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отговори
Казали са му да очаква да хвърли двигател.vld написа:MMG написа:На 35d/40d на какво може да се дължи висок разход на масло от порядъка на 1л/5000км?
Ня моят човек са му казали, да очаква колянов вал… Други симптоми няма никакви.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Разход на масло от колянов вал
Отдавна не се бях смял така...
Завишен раход може да има от теч, от износени турбини, гумички на клапаните, маслени сегменти, скъсана мемрана на картерната вентилация.
Трябва по подробно описание на това при какви точно обстоятелства се кара, има ли ДПФ, пуши ли, претриса ли при студен старт сутрин и прочие подробности които биха могли да дадът някаква насока.
Колата е на около 150к км реални и е сток напълно. И на мен ми беше странно. Каза ми, че няма други симптоми, върви си както трябва…
Sent from my iPhone using Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани