F10 или нещо друго? Идеи?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
66 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: F10 или нещо друго? Идеи?
Така де, за 4-ките преди фейса го има тоя лед, на другите се ретрофитваше и просто казвах какво ми липсва, иначе съм го виждал сложен.
И това, че отвсякъде може да се вкара кош също го казах, но спирам, че локума чак на мен ми дотегна. Но за да е честно, да и аз съм гледал коли от Америка в тоя ценови диапазон въпреки едното наум но до 25 ставаше дума тук.
Дано все пак автора вземе нещо, че язък за напъването ако стане като други теми.
И това, че отвсякъде може да се вкара кош също го казах, но спирам, че локума чак на мен ми дотегна. Но за да е честно, да и аз съм гледал коли от Америка в тоя ценови диапазон въпреки едното наум но до 25 ставаше дума тук.
Дано все пак автора вземе нещо, че язък за напъването ако стане като други теми.
In God we trust, all others we track.
https://www.facebook.com/share/v/MFFox7BBK7fXcYKu/
I feel the need, the need for speed.
https://www.facebook.com/share/v/MFFox7BBK7fXcYKu/
I feel the need, the need for speed.
Re: F10 или нещо друго? Идеи?
Top Gun Maverick написа: Навсякъде писах обаче, че има огромна разлика от това лично да си докараш кола от там и това да ти я продаде търговец с цел печалба защото в България търговците гледат да купят възможно най-евтината кола, а там най-евтините щом си запознат знаеш какви са.
Това е съществената разлика, заради която се носи лоша слава на щатските коли. Вноса на автомобил от там не е толкова сложен, а с точните хора и проверки нещата стават доста различни от италиански дизел на N-хиляди км.
Ето и един пример за съвсем възстановима щета, макар и с повече навъртяни километри, който без ремонта би се вързал за около 20хил.лв регистриран тук.
- toncho83
- младши ентусиаст
- Мнения: 582
- Регистриран на: 25.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: и БМВ кара
- Мечтае да кара: по А-8
Re: F10 или нещо друго? Идеи?
Има си работа по-колата колега. Заден панел, врата, калник, бронята ще стане "М", фар, стоп, странична завеса, вероятно и колана е потънал,окачването от дясно. Поне това виждам от снимките на пръв поглед. Докато дойде, докато я направят , да си я регистрираш и те вече са поевтиняли
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: F10 или нещо друго? Идеи?
Тази ф10-ка, за да се възстанови що-годе добре ще глътне сигурно 10 бимберика. И пак ще остане удряна кола където не се знае отдолу по купето и геометриата какво необратимо сгънато има, накрая сигурно все ще си тегли на някъде . Задният калник не е детайл който се сменя с нов и се разчита на тенекеджийство, ще се дърпат кривините до където може после какво следва, яко кит след някоя година ще започне да се люпи или да ръждясва. Не знам дали е най-удачен пример за лесно възстановим екземпляр. Но също е факти и че за 30-35 хил. лева не се намират неблъскани и добри 535-ци с екстри, та като за тия пари толкова
П.П. Тия тенекеджийски щети много често са по-скъпи и неприятни за правене от основни ремонти на двигател.
П.П. Тия тенекеджийски щети много често са по-скъпи и неприятни за правене от основни ремонти на двигател.
- toncho83
- младши ентусиаст
- Мнения: 582
- Регистриран на: 25.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: и БМВ кара
- Мечтае да кара: по А-8
Re: F10 или нещо друго? Идеи?
drago9205 написа:Тази ф10-ка, за да се възстанови що-годе добре ще глътне сигурно 10 бимберика. И пак ще остане удряна кола където не се знае отдолу по купето и геометриата какво необратимо сгънато има, накрая сигурно все ще си тегли на някъде . Задният калник не е детайл който се сменя с нов и се разчита на тенекеджийство, ще се дърпат кривините до където може после какво следва, яко кит след някоя година ще започне да се люпи или да ръждясва. Не знам дали е най-удачен пример за лесно възстановим екземпляр. Но също е факти и че за 30-35 хил. лева не се намират неблъскани и добри 535-ци с екстри, та като за тия пари толкова
П.П. Тия тенекеджийски щети много често са по-скъпи и неприятни за правене от основни ремонти на двигател.
Ще стане перфектна колега. Присажда се задния панел. Дърпа-изправя тенекеджията отдолу ако е дълбоко. Взимаш от моргата заден калник и после по оригиналните заварки налага здравия детайл.По окачването сменяш с ново и ще си стане колата. Едва ли ще дърпа нанякъде. Според мен има смисъл да се вземе ударена кола, само ако е на малко км.
Re: F10 или нещо друго? Идеи?
Здравейте,
аз съм автора, загубих си данните на първоначалния профил. (справка: предни постове относно същото е91 от този профил)
След като видях в каква насока беше тръгнала темата по средата на страниците изобщо я отписах и съм забравил да докладвам. Не съм и много активен във форума де...
В крайна сметка нещата с решиха с ф01 730д.
Бях тръгнал за ф10 530д без особени претенции от към екстри, но излезе една ф01 730д спряла се в паркинг колче на 6500 евро и 300хил км с пълна история, обслужвана само в едно представителство от нова. (предоставям вин за мераклиите )
Колата с транспорта, + частите от морга (реално двете алуминиеви гредички, бъбрек и решетки отпред) и два детайла за боя стъпи на под 15 хил лв, с обслужване от-до сме на 16 хил. Дойде си с хубави летни гуми 19ки, диск от Ибиза и 20 евро изпуснати и забравени между седалките
ДПФ-а беше почти изцяло запушен и колата едва креташе и докато стопли не работеше добре и на тихи обороти даже. С ДПФ-а се разделихме по принуда, покрай него и ЕГР-а, ремапът предстои.
Колата е с дистроник стоп енд гоу, хедъп, масаж на задника само (странно...), динамик драйв, завиващи задни гуми и още щуротии, които все още откривам.
Общо взето съм много доволен от покупката предвид парите спрямо колата която получих.
Благодаря на всички включили се
П.С. имам захабена кожа на шофьорската врата където е най-удобно да се подпре човек с лакътя си, това как се лекува/реставрира и успешно ли е, или да си го търпя така?
Кой може да ми помогне с подкарването на телевизия в колата? Имам го като екстра, но май хваща само аналогови телевизии, а такива унас вече няма. Не знам кога бих го ползвал, но ми е мерак.
аз съм автора, загубих си данните на първоначалния профил. (справка: предни постове относно същото е91 от този профил)
След като видях в каква насока беше тръгнала темата по средата на страниците изобщо я отписах и съм забравил да докладвам. Не съм и много активен във форума де...
В крайна сметка нещата с решиха с ф01 730д.
Бях тръгнал за ф10 530д без особени претенции от към екстри, но излезе една ф01 730д спряла се в паркинг колче на 6500 евро и 300хил км с пълна история, обслужвана само в едно представителство от нова. (предоставям вин за мераклиите )
Колата с транспорта, + частите от морга (реално двете алуминиеви гредички, бъбрек и решетки отпред) и два детайла за боя стъпи на под 15 хил лв, с обслужване от-до сме на 16 хил. Дойде си с хубави летни гуми 19ки, диск от Ибиза и 20 евро изпуснати и забравени между седалките
ДПФ-а беше почти изцяло запушен и колата едва креташе и докато стопли не работеше добре и на тихи обороти даже. С ДПФ-а се разделихме по принуда, покрай него и ЕГР-а, ремапът предстои.
Колата е с дистроник стоп енд гоу, хедъп, масаж на задника само (странно...), динамик драйв, завиващи задни гуми и още щуротии, които все още откривам.
Общо взето съм много доволен от покупката предвид парите спрямо колата която получих.
Благодаря на всички включили се
П.С. имам захабена кожа на шофьорската врата където е най-удобно да се подпре човек с лакътя си, това как се лекува/реставрира и успешно ли е, или да си го търпя така?
Кой може да ми помогне с подкарването на телевизия в колата? Имам го като екстра, но май хваща само аналогови телевизии, а такива унас вече няма. Не знам кога бих го ползвал, но ми е мерак.
66 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани