BMW 550xi
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Bmw325is
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 192
- Регистриран на: 17.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е500
- Мечтае да кара: SLR
Re: BMW 550xi
Това V12 или V8 е?
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: BMW 550xi
BMW TwinPower Turbo V8 engine
in the BMW 550i.
Ability: with the eight-cylinder petrol engine in the BMW 550i you can exploit 300 kW (407 hp) or simply enjoy an impressive 600 Nm as of 1,750 rpm. So what is the secret of the effortless short bursts?
More
It is the turbochargers in the V between the cylinders. The special, compact design shortens exhaust paths to provide direct responsiveness. The 5.0 seconds in which the BMW 550i accelerates from 0 to 100 km/h are as impressive as the engine's ability to turn any touch of the accelerator into immediate acceleration at any time.
When it comes to utilising energy efficiently, the BMW 5 Series Sedan holds the key: precision. With each combustion process, the piezo injectors pump fuel into the combustion chambers at 200 bar with 400 Nm of pure power being delivered to the crankshaft. It's incredible how so little fuel can manifest itself into so much power.
Now you can accelerate at any time and never have to worry about high levels of fuel consumption.
in the BMW 550i.
Ability: with the eight-cylinder petrol engine in the BMW 550i you can exploit 300 kW (407 hp) or simply enjoy an impressive 600 Nm as of 1,750 rpm. So what is the secret of the effortless short bursts?
More
It is the turbochargers in the V between the cylinders. The special, compact design shortens exhaust paths to provide direct responsiveness. The 5.0 seconds in which the BMW 550i accelerates from 0 to 100 km/h are as impressive as the engine's ability to turn any touch of the accelerator into immediate acceleration at any time.
When it comes to utilising energy efficiently, the BMW 5 Series Sedan holds the key: precision. With each combustion process, the piezo injectors pump fuel into the combustion chambers at 200 bar with 400 Nm of pure power being delivered to the crankshaft. It's incredible how so little fuel can manifest itself into so much power.
Now you can accelerate at any time and never have to worry about high levels of fuel consumption.
- cww
- Д-р Хаос
- Мнения: 1245
- Регистриран на: 26.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само шестцилиндрови БМВ-та :)
Re: BMW 550xi
MaXimal, трябваше да го copy/paste и на български. Имаше го в един от проспектите на втората маса. Вчера докато дремах го четох из основи
NOTHING IS GAINED WITHOUT SACRIFICES AND FREEDOM WITHOUT BLOOD
- martino
- Потребител
- Мнения: 22
- Регистриран на: 28.10.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325i
- Мечтае да кара: M3 Turbo
- Nikolay86
- младши ентусиаст
- Мнения: 534
- Регистриран на: 9.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: BMW 550xi
Уникална е..Ей сега гледах нещо в BMW-Американското и там това се продава за 95 000лв. или 64 000$,а тука при нас 147 000лв.,товарят ни във всичко сериозни
Re: BMW 550xi
Nikolay86 написа:в BMW-Американското и там това се продава за 95 000лв. или 64 000$
Нека се има предвид, че там върху тази цена започват да товарят данъци и такси и тогава става една. Може пак да излезе по-евтино, но не чак толкова. Зависи от кой щат се закупува.
Една от причините да се посочва цена без данъци и такси е, че са с различни ставки в отделните щати.
- stankata777
- ентусиаст
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: BMW 550xi
[/quote]
Нека се има предвид, че там върху тази цена започват да товарят данъци и такси и тогава става една. Може пак да излезе по-евтино, но не чак толкова. Зависи от кой щат се закупува.
Една от причините да се посочва цена без данъци и такси е, че са с различни ставки в отделните щати.[/quote]
Точно така след ДДС,различните такси и данъци добави още 7-12к $..
Нека се има предвид, че там върху тази цена започват да товарят данъци и такси и тогава става една. Може пак да излезе по-евтино, но не чак толкова. Зависи от кой щат се закупува.
Една от причините да се посочва цена без данъци и такси е, че са с различни ставки в отделните щати.[/quote]
Точно така след ДДС,различните такси и данъци добави още 7-12к $..
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
Re: BMW 550xi
друго си е да имаш пълна тяга още на 1750 оборота
това най-ми е харесвало при двигателите с турбини, независимо бензин или дизел
това най-ми е харесвало при двигателите с турбини, независимо бензин или дизел
- peters75
- младши ентусиаст
- Мнения: 352
- Регистриран на: 12.08.2009
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E 60 530d
- Мечтае да кара: Нещо с голям мотор
Re: BMW 550xi
@ndro написа:друго си е да имаш пълна тяга още на 1750 оборота
това най-ми е харесвало при двигателите с турбини, независимо бензин или дизел
- eMotion
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 224
- Регистриран на: 19.09.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 фейслифт + Ауди А4, 2 TFSI 4x4
- Мечтае да кара: същото
- Детайли за колата: Е90, фейслифт, двойка дизел, автомат, черната перла и други шукарийки:).
Re: BMW 550xi
В този автомобил 550xi се возих миналия уикенд по време на БМВ xdrive Live на летище Лесново. Шофьорът го настъпваше на макс и ускорението беше жестоко. Наистина много, много класен автомобил, с адски много тяга и резерв от мощност при всички възможни работни режими. Преди това бях се возил и карал само автомобили до към 306 коня, така че 550 ix няма как да го сравня с нещо подобно. Стабилността на пътя при висока скорост и резки маневри също е на много високо ниво, както може да се очаква от едно БМВ в този клас. Трудно ми е да намеря кусури освен може би, че който кара този автомобил в България не виждам къде ще го настъпва и ще се наслаждава на пълния му потенциал.
http://emotion3.snimka.bg/automobiles/podpis.419455
Мерцедес карат женкари, БМВ - мъжкари!
Мерцедес карат женкари, БМВ - мъжкари!
- cww
- Д-р Хаос
- Мнения: 1245
- Регистриран на: 26.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само шестцилиндрови БМВ-та :)
Re: BMW 550xi
По една случайност и моя милост беше на същия тест драйв и наистина, gazzar си я настъпваше F10-ката порядъчно. Но тази кола...не завива. Поне не и както очаквах. Личното ми мнение е, че без xDrive би била много по готина за каране. И по-лека, което в наши дни хич не е за пренебрегване.
Колкото до динамиката - този мотор е просто страхотен.
Колкото до динамиката - този мотор е просто страхотен.
NOTHING IS GAINED WITHOUT SACRIFICES AND FREEDOM WITHOUT BLOOD
Re: BMW 550xi
и аз се возих на Лесново и останах с добро впечатление. стабилна и уверена в ускорението и най-важното - с пълна тяга от ниските
май само в Германия на аутобаните или на специални писти има условия
eMotion написа:който кара този автомобил в България не виждам къде ще го настъпва и ще се наслаждава на пълния му потенциал.
май само в Германия на аутобаните или на специални писти има условия
Re: BMW 550xi
И аз да не остана по-назад.... да споделя своето мнение за F10-ката (550i xDrive) на Лесново (19.03.2011).
Брутална тяга в целия оборотен диапазон!!! Двете духалки и 8-те цилиндъра блъскат като парен чук, в резултат на което и адреналинът блъска в главата.
Въпреки, че колегата gazzar се представи перфектно зад волана , и моето мнение е, че xDrive се отразява по-скоро зле на управлението на този чудесен автомобил. Явно наличието на двигателно усилие и допълнително тегло върху предния мост кара автомобилите с xDrive да не завиват. Това беше особено ясно изразено при големите тучове - Х6, 5GT и F01. При навит волан и малко повече тяга, предницата им се колебае дали да завие или да не завие, и докато размишлява кой път да хване, си се пързаля смело напред.
Последното е от личен опит.
Брутална тяга в целия оборотен диапазон!!! Двете духалки и 8-те цилиндъра блъскат като парен чук, в резултат на което и адреналинът блъска в главата.
Въпреки, че колегата gazzar се представи перфектно зад волана , и моето мнение е, че xDrive се отразява по-скоро зле на управлението на този чудесен автомобил. Явно наличието на двигателно усилие и допълнително тегло върху предния мост кара автомобилите с xDrive да не завиват. Това беше особено ясно изразено при големите тучове - Х6, 5GT и F01. При навит волан и малко повече тяга, предницата им се колебае дали да завие или да не завие, и докато размишлява кой път да хване, си се пързаля смело напред.
Последното е от личен опит.
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани