Active steering F10
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- Golden Boy
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 124
- Регистриран на: 14.05.2007
- Кара: G30 540 d, Е 93 320 d
Active steering F10
Колеги, някои има ли го това нещо?
Аз лично съм малко раздвоен, може би ако си поръчвах колата нова не бих го включил.
Като паркираш е много удобно, и може би в бързи завои, ако искаш да се правиш на състезател, ще ти даде някакво предимство.
Обаче, като дам газ в някой завой леко да завъртя дебелото дупе, например излизам от малка улица на булевард, 90 градусов завой, нормално е ако е празно да завъртиш малко, и е супер странно усещането.Досега си свикнал гумите да се трият НАСТРАНИ от мощността и загубата на сцепление, а сега го усещам как все едно се опитват да хванат посоката на задната част и да се завъртят в посока на движението.Много е странно.
Някой има ли с active steering
Аз лично съм малко раздвоен, може би ако си поръчвах колата нова не бих го включил.
Като паркираш е много удобно, и може би в бързи завои, ако искаш да се правиш на състезател, ще ти даде някакво предимство.
Обаче, като дам газ в някой завой леко да завъртя дебелото дупе, например излизам от малка улица на булевард, 90 градусов завой, нормално е ако е празно да завъртиш малко, и е супер странно усещането.Досега си свикнал гумите да се трият НАСТРАНИ от мощността и загубата на сцепление, а сега го усещам как все едно се опитват да хванат посоката на задната част и да се завъртят в посока на движението.Много е странно.
Някой има ли с active steering
- stanislav24
- Потребител
- Мнения: 36
- Регистриран на: 30.09.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F01 730d
Re: Active steering F10
Здравей.
Аз имам Active Steering на F01. Мен много ме кефи тази екстра особено на магистрала при по бързо каране и завой усещането е уникално !!!
Аз имам Active Steering на F01. Мен много ме кефи тази екстра особено на магистрала при по бързо каране и завой усещането е уникално !!!
Re: Active steering F10
Ъъмм Active Steering на F01 след 120 км/ч няма отношение към управлението на автомобила..
- stanislav24
- Потребител
- Мнения: 36
- Регистриран на: 30.09.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F01 730d
Re: Active steering F10
Нещо си в голяма грешка. Точна по магистрала в завой или при рязка смяна на лентите се усеща задницата като змия...
До 60км задните завиват с до 3 градуса противоположно на предните, след 60 завиват заедно с тях.
До 60км задните завиват с до 3 градуса противоположно на предните, след 60 завиват заедно с тях.
Re: Active steering F10
Това се нарича Integral Active Steering и е съвсем различна система от Active Steering Та не съм в грешка
- stanislav24
- Потребител
- Мнения: 36
- Регистриран на: 30.09.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F01 730d
Re: Active steering F10
Еми то на F10 е абсолютно същото - Integral Active Steering. Няма само Active Steering. Може би имаш предвид, че имаш Servotronic.
Re: Active steering F10
пак да кажа, аз не бъркам системите .. просто казвам, че Active Steering и Integral Active Steering са различни системи, откъдето и тръгна "спора". Както няма и Integral Active Steering на F10/F11/F07/F01/F02 xDrive и съответно няма допълнително багажно отделение в багажника. И апропо маркетинг е 3 градуса ъгъла на задните колела, реално е до 2.5 градуса.
- stanislav24
- Потребител
- Мнения: 36
- Регистриран на: 30.09.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F01 730d
Re: Active steering F10
Абе пич... Ти защо спориш изобщо. Как да няма - това какво е - (2VH) Integral Active Steering.
Ако караш някоя E60 с Active Steering съм съгласен. При F01,F10 е комбинирана цялостната система + допълнителнен актуатор отзад (рейка)
With the Integral Active Steering from BMW, the rear wheels help to steer and provide more driving stability, safety and comfort.
Different driving situations call for different steering responses. A smaller turning circle with fewer movements and more precise movements is helpful when parking or negotiating hairpin bends.
The optional Integral Active Steering adapts to each driving situation. An electric motor in the steering column changes the driver’s steering movements dynamically – the amount of effort needed to turn the front wheels is automatically increased at low speeds and reduced at high speeds.
The rear wheels help to turn up to a maximum of three degrees – a small movement with a large effect. The precise angle of lock is determined by a control device after measuring factors like wheel speed, speed, steering wheel angle, etc. Under 60 km/h, the front and rear wheels steer in opposing directions to reduce the turning circle and ensure every bend is taken with precision. Above 60 km/h the front and rear wheels turn in the same direction to ensure more stability at higher speeds. When changing lanes, the vehicle practically ‘glides’ in an even sideways motion, which extremely comfortable for all the vehicle’s occupants and especially so for those in the rear.
From a physical point of view, the Integral Active Steering lets the forces from rotational movement (rate of yaw) and lateral acceleration – forces which normally work together – work systematically and, above all, independently of each other. Thus, stability remains constant even in sporty driving situations. The extra safety is noticeable when braking on different surfaces, where the vehicle may tend to swerve, as the usual counter steering measures are not applicable here. Integral Active Steering takes on this function and helps the driver stabilise his vehicle
Ако караш някоя E60 с Active Steering съм съгласен. При F01,F10 е комбинирана цялостната система + допълнителнен актуатор отзад (рейка)
With the Integral Active Steering from BMW, the rear wheels help to steer and provide more driving stability, safety and comfort.
Different driving situations call for different steering responses. A smaller turning circle with fewer movements and more precise movements is helpful when parking or negotiating hairpin bends.
The optional Integral Active Steering adapts to each driving situation. An electric motor in the steering column changes the driver’s steering movements dynamically – the amount of effort needed to turn the front wheels is automatically increased at low speeds and reduced at high speeds.
The rear wheels help to turn up to a maximum of three degrees – a small movement with a large effect. The precise angle of lock is determined by a control device after measuring factors like wheel speed, speed, steering wheel angle, etc. Under 60 km/h, the front and rear wheels steer in opposing directions to reduce the turning circle and ensure every bend is taken with precision. Above 60 km/h the front and rear wheels turn in the same direction to ensure more stability at higher speeds. When changing lanes, the vehicle practically ‘glides’ in an even sideways motion, which extremely comfortable for all the vehicle’s occupants and especially so for those in the rear.
From a physical point of view, the Integral Active Steering lets the forces from rotational movement (rate of yaw) and lateral acceleration – forces which normally work together – work systematically and, above all, independently of each other. Thus, stability remains constant even in sporty driving situations. The extra safety is noticeable when braking on different surfaces, where the vehicle may tend to swerve, as the usual counter steering measures are not applicable here. Integral Active Steering takes on this function and helps the driver stabilise his vehicle
- Golden Boy
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 124
- Регистриран на: 14.05.2007
- Кара: G30 540 d, Е 93 320 d
Re: Active steering F10
И каква е разликата?
Re: Active steering F10
stanislav24 написа:..
Нещо не се разбираме .. пич. Прочети внимателно какво съм написал. Ти спомена Active Steering, аз ти казах, че това е Integral Active Steering, а не Active Steering. После подчерта, че на F10 няма Active Steering само, а има Integral Active Steering и дали го бъркам със Servotronic .. казах, че си прав и няма вариант да бъркам системи, защото с това се занимавам. Няма Integral Active Steering на посочените от мен модели, когато автомобилите са с xDrive - несъвместими са.
Не карам E60..
Golden Boy написа:..
най-грубо казано Active Steering (по късно Variable Sports Steering) е системата, която се появи преди много години, работеща на предната ос, променяща предавателното число на рейката. При паркиране на автомобил или движение с ниска скорост от пълен ляв до пълен десен е по-малко от 2 оборота на волана. При повишаване на скоростта управлението си възвръща конвенционалното предавателно число. Има и други допълнителни опции, поведение при аквапланинг, асистенция при поднасяне в зависимост от DSC настройката... и др.
Integral Active Steering може да се възприемана като надграждане на Active Steering, появи се първо при F01/F02 от там в F07, F10/F11/F18 и скоро на още други места .. и с xDrive, защото за момента го няма. Тази система работи над задната ос, отново най-грубо казано завива задните колелета ползвайки информация от основните сензори свързани с управлението на автомобила. При ниски скорости (различни за различните модели) завива задните колела в противоположна посока на предните, за да направи автомобила по-маневрен с ъгъл до 2.5 градуса. При по-висока скорост задните колела завиват в посока на предните, за да направи промяната на посоката по-лежерно, даващо усещане за повече маневреност. Integral Active Steering ползва FlexRay високоскоростната шина за пренос на данни появила се в E65 с Adaptive Drive. Автомобила решава дали да завие и колко в зависимост от условията на шофиране и поведение на автомобила. В много случай няма изменение на ъгъла на завиване на задните гуми.
Та така ..
- toncho83
- младши ентусиаст
- Мнения: 582
- Регистриран на: 25.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: и БМВ кара
- Мечтае да кара: по А-8
Re: Active steering F10
Turturelo написа:stanislav24 написа:..
Нещо не се разбираме .. пич. Прочети внимателно какво съм написал. Ти спомена Active Steering, аз ти казах, че това е Integral Active Steering, а не Active Steering. После подчерта, че на F10 няма Active Steering само, а има Integral Active Steering и дали го бъркам със Servotronic .. казах, че си прав и няма вариант да бъркам системи, защото с това се занимавам. Няма Integral Active Steering на посочените от мен модели, когато автомобилите са с xDrive - несъвместими са.
Не карам E60..Golden Boy написа:..
най-грубо казано Active Steering (по късно Variable Sports Steering) е системата, която се появи преди много години, работеща на предната ос, променяща предавателното число на рейката. При паркиране на автомобил или движение с ниска скорост от пълен ляв до пълен десен е по-малко от 2 оборота на волана. При повишаване на скоростта управлението си възвръща конвенционалното предавателно число. Има и други допълнителни опции, поведение при аквапланинг, асистенция при поднасяне в зависимост от DSC настройката... и др.
Integral Active Steering може да се възприемана като надграждане на Active Steering, появи се първо при F01/F02 от там в F07, F10/F11/F18 и скоро на още други места .. и с xDrive, защото за момента го няма. Тази система работи над задната ос, отново най-грубо казано завива задните колелета ползвайки информация от основните сензори свързани с управлението на автомобила. При ниски скорости (различни за различните модели) завива задните колела в противоположна посока на предните, за да направи автомобила по-маневрен с ъгъл до 2.5 градуса. При по-висока скорост задните колела завиват в посока на предните, за да направи промяната на посоката по-лежерно, даващо усещане за повече маневреност. Integral Active Steering ползва FlexRay високоскоростната шина за пренос на данни появила се в E65 с Adaptive Drive. Автомобила решава дали да завие и колко в зависимост от условията на шофиране и поведение на автомобила. В много случай няма изменение на ъгъла на завиване на задните гуми.
Та така ..
Полезна информация
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: Active steering F10
Turturelo написа:...
Макар често да си печелиш фенове с нежно заядливия си тон, истински се радвам на постовете ти!
PS1. Научих нещо полезно, което ще ми бъде от полза при бъдещата покупка на F10.
PS2. Би ли споделил още малко инфо по въпроса дали тази с-ма ней-често е в компановка с адаптивно окачване и спортната автоматична кутия (защото съм с това впечатление). Благодаря.
Re: Active steering F10
Turturelo благодаря за инфото, преди 2-а месеца ми докараха една ф10-ка от Белгия и забелязах че когато карам бавно и правя остър завой на страничните огледала се забелязва как завиват леко и задните гуми. В сайта на БМВ има инфо за всички екстри.
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани