Проблем с инжекторите F10 523 i
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- Mechopuh76
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 28.05.2014
- Кара: BMW 523i F10
Проблем с инжекторите F10 523 i
Започна се. От месеца я имам колата 523 и, Ф 10 и след каране от англия до България и обратно ,хоп като е студена тресе. След 5 минути като загри се оправя.Диагностиката показва missfire,injectors cut off,,Проверих свещите-не е от тях-ще проверя и бобините,но се чудя дали са инжекторите със сигурност? Бяха уж двата след 2-3 дни дава че третия не работи както трябва.Всички ли да ги сменя или само трите?И интересно каква е причината за ,,не работенето,,? понеже и да ги сменя къде е гаранцията че няма да се получи същата работа?
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: Проблем с инжекторите F10 523 i
Иди в София при Мирафиоритата, търси Илия, кажи му че аз те пращам. Най-малкото ще ти даде вярната диагноза и евентуални решения. После сам ще прецениш къде да си правиш колата.
Инжекторите смени всичките. Гаранцията е 2 години, ако се прави в оторизиран сервиз. То и в другите трябва да е така, ама не...
Успех и да пишеш после какво е било.
Инжекторите смени всичките. Гаранцията е 2 години, ако се прави в оторизиран сервиз. То и в другите трябва да е така, ама не...
Успех и да пишеш после какво е било.
- Mechopuh76
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 28.05.2014
- Кара: BMW 523i F10
Re: Проблем с инжекторите F10 523 i
Мерси колега,
Лошото е обаче,че съм в Лондон а тук добрите майстори са рядкост.В БМВ дерат с кремък на голо-ненормални цени,но ако нещата загрубеят -нямаме друга алтернатива.Дава ми 1 и 3 инжектор cut off-.Днес ще разменя първо местата на инжекторите,а после и на бобините.Предполагам ,че ще разбера от какво е точно.Мисля двата инжектора да сменя само засега,а ако и другите даддат проблем,да сменя и тях след това
Лошото е обаче,че съм в Лондон а тук добрите майстори са рядкост.В БМВ дерат с кремък на голо-ненормални цени,но ако нещата загрубеят -нямаме друга алтернатива.Дава ми 1 и 3 инжектор cut off-.Днес ще разменя първо местата на инжекторите,а после и на бобините.Предполагам ,че ще разбера от какво е точно.Мисля двата инжектора да сменя само засега,а ако и другите даддат проблем,да сменя и тях след това
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: Проблем с инжекторите F10 523 i
Въпрос на време е да ти дадат проблем, но дано да греша!!! Аз бих сменил всичко накуп. Така и така ще се ровиш в моторетката. Успех и да пишеш решението...
- Mechopuh76
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 28.05.2014
- Кара: BMW 523i F10
Re: Проблем с инжекторите F10 523 i
Значи,смених 1и 3 инжектор, днес пак тресеше сутринта и пак се включи лампата .Никакъв ефект.Ходих на диагностика ,и пак показа същото1и 3 инжектор.Не е от свещите,не е от бобините,не е и от инжекторите и решихме утре да направим пълен ре-програминг на компютъра.Не знам какво ще излезе.
Re: Проблем с инжекторите F10 523 i
Привет колега,
1во честито за придобвиката! Дано по-скоро отстраниш проблемите и по-бързо да забравиш за тях..
Ще си позволя да ти дам един непоискан съвет:
Това, ако може, го остави като най-крайна мярка.. Не прибързвай с тази стъпка! Още повече, че като чета, разбирам, че не правиш тия неща в оторизиран сервиз, което няма лошо, до момента, в който не стане нещо необратимо...
Мога да ти дам телефона на един човек в Лондон, който може и да ти свърши работа (препоръчвали са ми го хора, на които имам доверие, но аз лично, за щастие, никога не съм му ползвал услугите).
Ти колата от дилър ли я купи или от свободния пазар? Запознат ли си цялостната й история?
1во честито за придобвиката! Дано по-скоро отстраниш проблемите и по-бързо да забравиш за тях..
Ще си позволя да ти дам един непоискан съвет:
и решихме утре да направим пълен ре-програминг на компютъра.Не знам какво ще излезе.
Това, ако може, го остави като най-крайна мярка.. Не прибързвай с тази стъпка! Още повече, че като чета, разбирам, че не правиш тия неща в оторизиран сервиз, което няма лошо, до момента, в който не стане нещо необратимо...
Мога да ти дам телефона на един човек в Лондон, който може и да ти свърши работа (препоръчвали са ми го хора, на които имам доверие, но аз лично, за щастие, никога не съм му ползвал услугите).
Ти колата от дилър ли я купи или от свободния пазар? Запознат ли си цялостната й история?
F07 535d
F07 530d
E60 530d
- Mechopuh76
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 28.05.2014
- Кара: BMW 523i F10
Re: Проблем с инжекторите F10 523 i
Ами днес вече я ре-програмирахме.Сервиза и го направих в оторизиран дилър но сега реших да пробвам в друг гараж.Софтуеъра е на БМВ.Ако не се отстрани проблема обаче не знам къде ще я проверявам.Да историята на колата е проверена.Струва ми се обаче че след сервиза нещо двигателят и започна да трепери ,а уж сменяха само свещи масло и филтри.Ще изчакам до утре да видим дали ще изпише грешка и каква, и ще решим как да действаме.Ако има някой ,който разбира ще съм му благодарен:) Ако им телефон да се свържа с човека бих пробвал и при човека.
- Mechopuh76
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 28.05.2014
- Кара: BMW 523i F10
Re: Проблем с инжекторите F10 523 i
А ,да колата я купих от дилър и след това я проверих по номера на рамата чрез БМВ -Бургас.Разполагам и с пълната и сервизна история от БМВ.
Re: Проблем с инжекторите F10 523 i
Хм... А нямаш ли гаранция? БМВ по принцип продават вси§ките си коли с минимум 1г. гаранция?
F07 535d
F07 530d
E60 530d
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: Проблем с инжекторите F10 523 i
Колега, проблем ми замирисва на хардуерен, я някое кабелче са дърнали, я нещо друго е хлабаво... Нали знаеш. че една кола е масло, ток и бензин (в твоя случай)?! Ако не е от горивото (горивната система), търсете по тоците. Няма къде да иде пущиняка.
- Mechopuh76
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 28.05.2014
- Кара: BMW 523i F10
Re: Проблем с инжекторите F10 523 i
Ще търсим по системата да видим какво ще излезе.Гаранциите се продаваха и за пръв път не си купих.На всички други коли съм си купувал,на тази не,и тя се прецака почти веднага:)))В понеделник ще сменя и вторият инжектор.разбрах че се сменяли на звена ,първите три,или вторите три.Най-добре -всички.Проблема е че си мисля ,че и всички да сменя,пак ще ми разтресе сутринта.Затова ще изпробвам всичко друго докато стигна до тях.Мисля,че е ако е тоз хлабава връзка,ще го прави винаги.То разтриса за 5 минути на студен мотор и след това се оправя.Даже и лампата изгася.
- Mechopuh76
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 28.05.2014
- Кара: BMW 523i F10
Re: Проблем с инжекторите F10 523 i
Такаа,та да кажа резултата по моя случай. Смених отначало два после още 4 инжектора -тоест всички 6 в БМВ и проблема изчезна. Мислих да работя с някои майстори, но като се замислих в дилъра май си е най-добре, защото само те дават гаранция за работата и частите за две години.
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: Проблем с инжекторите F10 523 i
Беше ясно, че така ще стана е инжекторите. Най-важното е, че в следващите две години си безгрижен!!!
Честито!
Честито!
Re: Проблем с инжекторите F10 523 i
Здравейте.Колата ми е Ф10 Д, 245 коня, 2010 година.
Имам същия проблем тресене студена и когато е спряла,но като загрее понякога се оправя.
Единия майстор ми каза инжектор,обаче кой точно е било трудно да се каже.Трябвало да се вадят един по един.
Другия като я закачи пък каза че инжекторите са добре а може би проблема е всмукателния колектор който може би е зацапан.И клапите не отваряли не затваряли свободно.
Но когато смених веригата ми спомням ,че го почистиха.Дали се е зацапал за 60000км не знам.
Във Варна съм.Във БМВ съм спрял да ходя защото подхождат така смяна на 6 инжектора и на всмукателния колектор.Просто генерална подмяна на всичко.
Има ли вариант да се разбере точно какъв е проблема?
Благодаря предварително.
Имам същия проблем тресене студена и когато е спряла,но като загрее понякога се оправя.
Единия майстор ми каза инжектор,обаче кой точно е било трудно да се каже.Трябвало да се вадят един по един.
Другия като я закачи пък каза че инжекторите са добре а може би проблема е всмукателния колектор който може би е зацапан.И клапите не отваряли не затваряли свободно.
Но когато смених веригата ми спомням ,че го почистиха.Дали се е зацапал за 60000км не знам.
Във Варна съм.Във БМВ съм спрял да ходя защото подхождат така смяна на 6 инжектора и на всмукателния колектор.Просто генерална подмяна на всичко.
Има ли вариант да се разбере точно какъв е проблема?
Благодаря предварително.
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани