BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отговори

5-та серия (2010-2016), 5-та серия GT

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 13.11.2011
Местоположение: Schweiz
Пол: Мъж
Кара: F11 M550D LCI
Детайли за колата: Champagner quarz metallic

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от Burnar » 20 Фев 2024, 20:09

KpuB4o написа:Привет колеги, след близо десетилетие безпоблемни километри с любимото Е60 започвам да се оглеждам за нова авантюра, а именно M550d. Оглеждам се за LCI модел, като доста често по обявите попадам на наскоро сменени и 3те турбини. Моля ако е възможно сбито да ми кажете в какъв филм ще се вкарам. Благодаря ! :help: :kuku: :kuku:

Здравей!
Аз съм от скоро притежател на такъв автомобил и бих казал, че можеш да започнеш от тук -> https://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=128&t=434656 няколко страници са и ще добиеш доста полезна информация. Колегите са обсъдили доста неща и на мен лично ми бяха доста полезни.
Аз мога да кажа, че гаранции няма, както при всеки мотор. Може да я вземеш на 200к и всичко да е ок, може да я вземеш на 100к и всичко да е зле. Играх го мача с *обслужването* - основен ремонт на 160к и не е никак приятно, нито евтино. Казвам обслужване, защото нищо не беше счупено, а го направих по своя преценка, като в последствие се получи, че лагерите са били към края на живота си. При такъв ремонт могат да се объркат доста неща, ако нещо е изтървано. Сега се надявам да кара още толкова без сериозни проблеми.
Трите турбини да се сменят с оригинални (нови) идва към 18к без отстъпките, така че колко са сменяни по обявите или са рециклирани не е ясно. Иначе се рециклират успешно до колкото знам. Дюзите и те се правят вече, както и помпата за високо налягане.
Разхода е малко по-висок от на другите н57 и маслото е хубаво да се сменя до 8-9-10к максимум.
Нещо, което рядко се споменава е, че всмукателния колектор (който иначе е метален) протича след 100 - 150к и цифрата за покупката на нов не е малка *не подлежи на ремонт*.
Питай свободно каквото те интересува, форума е за това.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 779
Регистриран на: 9.12.2019
Местоположение: София
Кара: 2016 m550d

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от ekalchev » 20 Фев 2024, 20:11

KpuB4o написа:Привет колеги, след близо десетилетие безпоблемни километри с любимото Е60 започвам да се оглеждам за нова авантюра, а именно M550d. Оглеждам се за LCI модел, като доста често по обявите попадам на наскоро сменени и 3те турбини. Моля ако е възможно сбито да ми кажете в какъв филм ще се вкарам. Благодаря ! :help: :kuku: :kuku:

Аз не бих взел 550д без история на смяна на масло на 10хил. км. Две от турбините работят само в по-високите обороти и по принцип не се износват бързо и не подлежат на смяна дори и на много км. Малката турбина, която се върти при ниски обороти е чуплива. Ако са сменени и 3те вероятно малката е пуснала стружки и е счупила другите 2. Тук проблема би бил, че вероятно са влезли в цилиндрите и вече не знаеш какво е станало там.

Burnar написа:Нещо, което рядко се споменава е, че всмукателния колектор (който иначе е метален) протича след 100 - 150к и цифрата за покупката на нов не е малка *не подлежи на ремонт*.

Цената е същата като на пластмасовия, последно като го гледах.

Fun fact - Спирачните дискове и накладки са най-големия размер за модела но поради някаква причина са с най-ниска цена и са по евтини от на 530д

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 13.11.2011
Местоположение: Schweiz
Пол: Мъж
Кара: F11 M550D LCI
Детайли за колата: Champagner quarz metallic

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от Burnar » 20 Фев 2024, 20:37

ekalchev написа:
KpuB4o написа:Привет колеги, след близо десетилетие безпоблемни километри с любимото Е60 започвам да се оглеждам за нова авантюра, а именно M550d. Оглеждам се за LCI модел, като доста често по обявите попадам на наскоро сменени и 3те турбини. Моля ако е възможно сбито да ми кажете в какъв филм ще се вкарам. Благодаря ! :help: :kuku: :kuku:

Аз не бих взел 550д без история на смяна на масло на 10хил. км. Две от турбините работят само в по-високите обороти и по принцип не се износват бързо и не подлежат на смяна дори и на много км. Малката турбина, която се върти при ниски обороти е чуплива. Ако са сменени и 3те вероятно малката е пуснала стружки и е счупила другите 2. Тук проблема би бил, че вероятно са влезли в цилиндрите и вече не знаеш какво е станало там.

Burnar написа:Нещо, което рядко се споменава е, че всмукателния колектор (който иначе е метален) протича след 100 - 150к и цифрата за покупката на нов не е малка *не подлежи на ремонт*.

Цената е същата като на пластмасовия, последно като го гледах.

Fun fact - Спирачните дискове и накладки са най-големия размер за модела но поради някаква причина са с най-ниска цена и са по евтини от на 530д

Не знам пластмасовия дали протича също :D Иначе, сега като погледнах, наистина цените са същите.
За дисковете и накладките не знаех, мерси. :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1076
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11
Мечтае да кара: на безплатна нафта
Детайли за колата: 530xd

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от chris_barnes » 21 Фев 2024, 22:22

Някой да е сменял маншон на външно каре на предна полуоска (530 х-драйв)? Има ли добри афтърмаркет алтернативи?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 173
Регистриран на: 26.04.2021
Пол: Мъж
Кара: E60 530d, ML 320, Subaru Forester
Мечтае да кара: собствения си автомобил.

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от JoroZan » 06 Мар 2024, 14:23

Привет момчета, мой приятел има проблем с лентов кабел на волана. Светят еърбег, не работат бутони за бърз достъп и още нещо, не помня вече какво. Доколкото разбрах от няколко отговора, Atsalov може да помогне, може ли някакъв номер за връзка с него?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12763
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от vld » 07 Мар 2024, 12:09

JoroZan написа:Привет момчета, мой приятел има проблем с лентов кабел на волана. Светят еърбег, не работат бутони за бърз достъп и още нещо, не помня вече какво. Доколкото разбрах от няколко отговора, Atsalov може да помогне, може ли някакъв номер за връзка с него?

Трябва да се смени лентовия кабел, ако се сменя с цялата конзола (защото повечето продавачи продават всичко комплект) трябва да се кодира след монтажа.
Важно е да се съобрази седан комби и оборудването на колата( подгряване на волан, вибрация, и тн.) при покупка.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 984
Регистриран на: 3.05.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: F10 530d 245

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от dido0o``` » 07 Мар 2024, 16:46

vld написа:
JoroZan написа:Привет момчета, мой приятел има проблем с лентов кабел на волана. Светят еърбег, не работат бутони за бърз достъп и още нещо, не помня вече какво. Доколкото разбрах от няколко отговора, Atsalov може да помогне, може ли някакъв номер за връзка с него?

Трябва да се смени лентовия кабел, ако се сменя с цялата конзола (защото повечето продавачи продават всичко комплект) трябва да се кодира след монтажа.
Важно е да се съобрази седан комби и оборудването на колата( подгряване на волан, вибрация, и тн.) при покупка.


Каква е разликата седан/комби за лентовия кабел на волана ?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12763
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от vld » 07 Мар 2024, 17:47

dido0o``` написа:
vld написа:
JoroZan написа:Привет момчета, мой приятел има проблем с лентов кабел на волана. Светят еърбег, не работат бутони за бърз достъп и още нещо, не помня вече какво. Доколкото разбрах от няколко отговора, Atsalov може да помогне, може ли някакъв номер за връзка с него?

Трябва да се смени лентовия кабел, ако се сменя с цялата конзола (защото повечето продавачи продават всичко комплект) трябва да се кодира след монтажа.
Важно е да се съобрази седан комби и оборудването на колата( подгряване на волан, вибрация, и тн.) при покупка.


Каква е разликата седан/комби за лентовия кабел на волана ?
В самия лентов кабел няма разлика, разлика има когато се сменя цялата конзола колега.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 984
Регистриран на: 3.05.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: F10 530d 245

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от dido0o``` » 12 Мар 2024, 15:30

vld написа:
dido0o``` написа:
vld написа:
JoroZan написа:Привет момчета, мой приятел има проблем с лентов кабел на волана. Светят еърбег, не работат бутони за бърз достъп и още нещо, не помня вече какво. Доколкото разбрах от няколко отговора, Atsalov може да помогне, може ли някакъв номер за връзка с него?

Трябва да се смени лентовия кабел, ако се сменя с цялата конзола (защото повечето продавачи продават всичко комплект) трябва да се кодира след монтажа.
Важно е да се съобрази седан комби и оборудването на колата( подгряване на волан, вибрация, и тн.) при покупка.


Каква е разликата седан/комби за лентовия кабел на волана ?
В самия лентов кабел няма разлика, разлика има когато се сменя цялата конзола колега.


Sent from my iPhone using Tapatalk


А можеш ли да обясниш къде е разликата все пак? Конкретно между седан и комби ?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12763
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 12 Мар 2024, 15:32

dido0o``` написа:
vld написа:
dido0o``` написа:
vld написа:
JoroZan написа:Привет момчета, мой приятел има проблем с лентов кабел на волана. Светят еърбег, не работат бутони за бърз достъп и още нещо, не помня вече какво. Доколкото разбрах от няколко отговора, Atsalov може да помогне, може ли някакъв номер за връзка с него?

Трябва да се смени лентовия кабел, ако се сменя с цялата конзола (защото повечето продавачи продават всичко комплект) трябва да се кодира след монтажа.
Важно е да се съобрази седан комби и оборудването на колата( подгряване на волан, вибрация, и тн.) при покупка.


Каква е разликата седан/комби за лентовия кабел на волана ?
В самия лентов кабел няма разлика, разлика има когато се сменя цялата конзола колега.


Sent from my iPhone using Tapatalk


А можеш ли да обясниш къде е разликата все пак? Конкретно между седан и комби ?
Лоста за чистачките има позиция за активиране на задна чистачка. Важи за всички модели на бмв които имат комби седан версия.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 13.09.2017

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от punish » 17 Мар 2024, 9:16

Здравейте колеги!
Карам дизелово Е90 2011 и съм доволен, но обмислям да мина на бензиново Ф и да му сложа газова уредба. Искам да попитам има ли проблем с директното впръскване като прегаряне на клапани и т.н?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 779
Регистриран на: 9.12.2019
Местоположение: София
Кара: 2016 m550d

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от ekalchev » 24 Мар 2024, 17:16

Зимните ми гуми Мишелин Алпин са вече на 7 години и ще ги сменям. Чудя се дали има пазар за такива гуми? Възможно ли е да се продадат за някаква дори и минимална цена или да ги изхвърлям? Гумите имат много грайфер защото малко карам зимата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 465
Регистриран на: 2.05.2018
Кара: f01
Мечтае да кара: r230

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от grkv » 25 Мар 2024, 7:22

Разни скрапери из фейсбук групите ще ги лапнат като стой та гледай...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 17.06.2014
Пол: Мъж
Кара: BMW G32 LCI "22
Детайли за колата: BMW G32 LCI "22

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от Tsapo » 25 Мар 2024, 8:41

ekalchev написа:Зимните ми гуми Мишелин Алпин са вече на 7 години и ще ги сменям. Чудя се дали има пазар за такива гуми? Възможно ли е да се продадат за някаква дори и минимална цена или да ги изхвърлям? Гумите имат много грайфер защото малко карам зимата.

Бях в същата дилема преди повече от година. Старите ми континентали на 8г. ги продадох за часове. Цената беше равна на монтаж/демонтаж на новите 4.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 6.05.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: С TOYO
Мечтае да кара: F11 ///М

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от vankata 1296 » 27 Мар 2024, 11:28

Здравейте, някой слагал ли е D1S LED във Farovelive ми допадат Gen28, 70w, ако може мнение или да си купя Osram D1S Night Breaker Laser Next Gen ???
Фаровете ми са ксенон, адаптив, благодаря.

ПредишнаСледваща

Назад към F07/F10/F11

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook