BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отговори
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- barty
- старши ентусиаст
- Мнения: 1966
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Teogop написа:Важо е и какъв манометър се ползва - тия по бензиностанциите мерят +/- 1 атмосфера . Намерил съм един шел с точен манометър (не тия кръглите, а като дръжка, продължене на маркуча с правоъгълна скала с лупа) и само там си ги помпя.
Вярно че има много не точни манометри.
Тази пролет също имах приключение заради неверни манометри. Колата показваше проблем с налягането, на бензиностанцията показва 2.3 и се чудя какво става А налягането всъщност близо 3.0 и колата пищи заради високо налягане.
Спусках от Гоце Делчев към Петрич и гумите загрели яко.
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Ф11 2014 530ХД на 160к км реални, задния тампон на диферинцяла е сцепен и ще го сменя само се чудя какво да сложа ОЕМ или друга марка, предвид че оргинален на 150к км и си е за смяна щото инжинерите са много умни да сложат 1 заден тампон
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Ами оригинален или Лемфьордер, до каквото имаш достъп. 150 хил км не е малък пробег, а този тампон не струва милиони
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
chris_barnes написа:Ами оригинален или Лемфьордер, до каквото имаш достъп. 150 хил км не е малък пробег, а този тампон не струва милиони
Лемфордер не ги намирам никъде явно не ги произвеждат, има само меиле, ще ги поръчам оригинални че ще сменя и задните 2.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
awful написа:Ф11 2014 530ХД на 160к км реални, задния тампон на диферинцяла е сцепен и ще го сменя само се чудя какво да сложа ОЕМ или друга марка, предвид че оргинален на 150к км и си е за смяна щото инжинерите са много умни да сложат 1 заден тампон
Оригинален и до колкото знам се сменя със специализиран инструмент.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Аз си го смених в нас моя с оригинален от БМВ на 175 000км.. 70лв е.
Виж си и задното каре на кардана... аз го смених със SWAG и изкара 11 месеца или 55 000 км и пак замина... и сега пак го смених просто са си кенеф.. или нещо е недомислено... то че прекалено малко.. малко е.
Виж си и задното каре на кардана... аз го смених със SWAG и изкара 11 месеца или 55 000 км и пак замина... и сега пак го смених просто са си кенеф.. или нещо е недомислено... то че прекалено малко.. малко е.
- msch
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 110
- Регистриран на: 1.05.2017
- Местоположение: Варна
- Детайли за колата: '12 BMW F11 535d xDrive
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Само оригинален, аз също го сменях този тампон преди две седмици.
Когато взех колата на 190К км беше напукан леко. Сега на 230К км се беше скъсал отгоре.
Нямах някакви симптоми, но го сменихме с OEM около 90лв. беше по спомен.
Много гадно се сменя, доста трудно излиза от леглото си и после доста мъчно влиза новия...
Генерацията се сваля на земята, абе занимавка си е..
Когато взех колата на 190К км беше напукан леко. Сега на 230К км се беше скъсал отгоре.
Нямах някакви симптоми, но го сменихме с OEM около 90лв. беше по спомен.
Много гадно се сменя, доста трудно излиза от леглото си и после доста мъчно влиза новия...
Генерацията се сваля на земята, абе занимавка си е..
- fitter
- младши ентусиаст
- Мнения: 420
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535D
BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отговори
Ненко, имаше ли някакви симптоми за карето? Възможно ли е да има вибрации ако има сцепено по него?Ненко Вранков написа:Аз си го смених в нас моя с оригинален от БМВ на 175 000км.. 70лв е.
Виж си и задното каре на кардана... аз го смених със SWAG и изкара 11 месеца или 55 000 км и пак замина... и сега пак го смених просто са си кенеф.. или нещо е недомислено... то че прекалено малко.. малко е.
Sent from my iPhone using Tapatalk
BMW F07 GT - сбъдната мечта. Въпрос за обслужване на DPF
Здравейте колеги преди месец си сбъднах една от мечтите и се сдобих с моето F07 GT 535d Xdrive. Търсих си го повече от година заради екстрите и накрая се намерихме.
Направих му повече от прилично обслужване, смених вериги, гнп водна маслена помпа, лагери основни, биелни, обслужихме раздатката скоростната кутия, диференциална и още куп неща както е редно според мен за кола на 250к километри.
Искам да ви попитам какво е мнението ви за профилактика на DPF и турбините, може ли за вашето мнение и ако трябва да се прави къде бихте ми препоръчали от опит.
Благодаря ви!
Направих му повече от прилично обслужване, смених вериги, гнп водна маслена помпа, лагери основни, биелни, обслужихме раздатката скоростната кутия, диференциална и още куп неща както е редно според мен за кола на 250к километри.
Искам да ви попитам какво е мнението ви за профилактика на DPF и турбините, може ли за вашето мнение и ако трябва да се прави къде бихте ми препоръчали от опит.
Благодаря ви!
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Здравейте,
Търся си от къде да получа пълна сервизна история освен от бмв дилър, понеже не ми харесва цената. Пробвах vinturbo и auto records, но не получавам пълна информация само километрите на които е имало сервизно обслужване.
Благодаря!
Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
Търся си от къде да получа пълна сервизна история освен от бмв дилър, понеже не ми харесва цената. Пробвах vinturbo и auto records, но не получавам пълна информация само километрите на които е имало сервизно обслужване.
Благодаря!
Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
Re: BMW F07 GT - сбъдната мечта. Въпрос за обслужване на DPF
dr.Vaul написа:Здравейте колеги преди месец си сбъднах една от мечтите и се сдобих с моето F07 GT 535d Xdrive. Търсих си го повече от година заради екстрите и накрая се намерихме.
Направих му повече от прилично обслужване, смених вериги, гнп водна маслена помпа, лагери основни, биелни, обслужихме раздатката скоростната кутия, диференциална и още куп неща както е редно според мен за кола на 250к километри.
Искам да ви попитам какво е мнението ви за профилактика на DPF и турбините, може ли за вашето мнение и ако трябва да се прави къде бихте ми препоръчали от опит.
Благодаря ви!
Ако колата е чипосана, махай ДпФ
Re: BMW F07 GT - сбъдната мечта. Въпрос за обслужване на DPF
equipment написа:dr.Vaul написа:Здравейте колеги преди месец си сбъднах една от мечтите и се сдобих с моето F07 GT 535d Xdrive. Търсих си го повече от година заради екстрите и накрая се намерихме.
Направих му повече от прилично обслужване, смених вериги, гнп водна маслена помпа, лагери основни, биелни, обслужихме раздатката скоростната кутия, диференциална и още куп неща както е редно според мен за кола на 250к километри.
Искам да ви попитам какво е мнението ви за профилактика на DPF и турбините, може ли за вашето мнение и ако трябва да се прави къде бихте ми препоръчали от опит.
Благодаря ви!
Ако колата е чипосана, махай ДпФ
Не, колата не е чипосана, а и не знам как се случват тези неща
А без ДПФ няма ли колата да стане доста шумна в купето?
Въпроса ми е също къде мога да направя профилактика на турбините? Или да се диагностицира състоянието им какво е?
Имам още един въпрос относно функцията AUTO H, сутрин като запаля колата, не мога веднага да активирам функцията а трябва да изчакам около 10-15 секунди това нормално ли е?
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
А защо въобще искаш да я ползваш тая фунцкия Ауто холд?
Знаейки как работи, винаги избягвам да ползвам ''ръчната'' на тия коли.
Ако махнеш ДПФ-а ще е много малко по-шумна в движение. На място обаче, на тихи обороти определено е по-шумна, със съответните плюсове от премахването на този рестриктор на газовете.
Изпушването зависи от много неща. Може да се направи да пуши, може и да не пуши, като всеки поет път си има цена.
Въпрос на избор и мерак.
Знаейки как работи, винаги избягвам да ползвам ''ръчната'' на тия коли.
Ако махнеш ДПФ-а ще е много малко по-шумна в движение. На място обаче, на тихи обороти определено е по-шумна, със съответните плюсове от премахването на този рестриктор на газовете.
Изпушването зависи от много неща. Може да се направи да пуши, може и да не пуши, като всеки поет път си има цена.
Въпрос на избор и мерак.
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Ако не ти е избуфтял тотално дпф-а не го премахвай. Ако е, има варианти за подмяна на питата. Не си заслужава да премахваш дпф-а, ще мирише на дап яко.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Да, на стокова кола няма смисъл.
Здрав ДПФ се маха само ако колата ще се надува.
Здрав ДПФ се маха само ако колата ще се надува.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани