Ремап на 520d (184 hp)
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- kraska
- ентусиаст
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Ремап на 520d (184 hp)
То и за Адлер какви неща се е писало.... Просто хората прекалено големи очаквания имат се заблуждават,че след първо ниво ремап колата ще лети, но няма как да стане. Този 2.0 д и да го ремапнеш няма да постигнеш това което да те задоволи, след 100 км/ч 2.0 няма силата да бута много. Веднъж съм ремапвал една хонда дизел от 140 на 180к.с и 340 към 400 НМ . Ами ефекта беше само по-висока крайна скорост , като цяло почти единтично усещане със стокови параметри, без уау ефект.
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 640
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: Ремап на 520d (184 hp)
Е зависи, аз съм ремапвал старата 2ка дизел (M47) от 120 коня на 160 и ефекта беше все едно караш друга кола. Ама 1чката е доста по-лек автмобил от 5цата, и 40 коня се усещат много. В 5цата деиствително едва ли ще усетиш голяма разлика, най много да измъчиш мотора, предвид че 184 коня са му кажи-речи макса.
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Ремап на 520d (184 hp)
Giorceto написа:Маднес едно време не се селавеха с хубаво име, но това беше преди 2 / 4 години по спомен. Много добри отзиви съм чел за Адлер и за едно момче от Враца, но не му помня името. и да 2.0 д е скопен мотор 2 тона купе на 184 коня си е само в града да се возиш според мен.
В голяма им част лошото име идваше от фнатсмагорийте които пишеха и обещаваха и факта че всеки иска да си надуе печката на хипер макс, без да се съобразява че кара автомобил на няколко милиона километра. Иначе маднес (вероятно) винаги са си били добри в работата
- toncho83
- младши ентусиаст
- Мнения: 582
- Регистриран на: 25.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: и БМВ кара
- Мечтае да кара: по А-8
Re: Ремап на 520d (184 hp)
Sphericos написа:Не, автомат съм.
Ами звънях в Madness, но ми обявиха цифра пара, която не ме устройва. Почвам да се чудя дали един пауър бокс няма да свърши работа в такъв случай. Някой с подобен мотор и пауър бокс да сподели мнение?
С ремап се усещало повече отколкото "пауър бокс".На 230 к.с. било все едно друга кола караш.Осезаема разлкика, спрямо 184 к.с.Поне така ми казаха познати, в чужбина.В Германия струва 400 евро.Колко ти обявиха тук?
Колега, каквото и да направиш пиши тук обратна информация, че и без това инфото за този мотор, а и потребителските мнения в този форум са от сорта "ала-бала".Общо взето хората, които никога не са се качвали да карат не го харесват и не пропускат да го пооплюят, когато има възможност. Аз също гледах "отвисоко" и с пренебрежение идвайки от 535хд , но многото градско не са добра идея за 6 цил. като разход и подръжка.Така, че аз нямах никакви очаквания и когато за пръв път я карах, бях много учуден от този мотор на това голямо купе
Последна промяна toncho83 на 22 Фев 2019, 10:26, променена общо 1 път
Re: Ремап на 520d (184 hp)
toncho83 написа:Sphericos написа:Не, автомат съм.
Ами звънях в Madness, но ми обявиха цифра пара, която не ме устройва. Почвам да се чудя дали един пауър бокс няма да свърши работа в такъв случай. Някой с подобен мотор и пауър бокс да сподели мнение?
С ремап се усещало повече отколкото "пауър бокс".На 230 к.с. било все едно друга кола караш.Осезаема разлкика, спрямо 184 к.с.Поне така ми казаха познати, в чужбина.В Германия струва 400 евро.Колко ти обявиха тук?
Колега, каквото и да направиш пиши тук обратна информация, че и без това инфото за този мотор, а и потребителските мнения в този форум са от сорта "ала-бала".Общо взето хората, които никога не са се качвали да карат не го харесват и не пропускат да го пооплюят, когато има възможност. Аз също гледах "отвисоко" и с пренебрежение идвайки от 535хд , но многото градско не са добра идея за 6 цил. като разход и подръжка.Така, че аз нямах никакви очаквания и когато за пръв път я карах, бях много очуден от този мотор на това голямо купе
Колега, очуден си от автомата, не от мотора
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Ремап на 520d (184 hp)
*Учуден
Купето го дават 1600, може би с 2-ма души, пълен резервоар и малко багаж ще стигне 1900кг. Но въпреки това няма как да не се усети разлика след ремап, 40 коня и 80 нютона гарантирано ще се усетят. Аз лично бих се насочил към ремап, който минимално да компрометира ДПФ-ът, някои хора биха го изкормили.
Само искам да отбележа, че още преди над 10 години същият мотор се вгражда в модификации над 200 коня (123d), та не мисля, че пределът му са 184 коня. 525 нали е пак Н47, пък държи на 218 коня сток. Ако не се кара душманската няма какво да му стане.
Останал съм с впечатлението, че има няколко по-известни места за ремап сред ентусиастите (Русенецът - VRPerformance, за него има добри отзиви в е90 раздела, Адлер и Маднес), като за всичките съм чел и различни критики, но добрите мнения преобладават. Всички взимат горе-долу еднакво, за Ф-сериите по спомен 700-800 лева, ако имаш познати/приятели или си настойчив може и да спазариш малко по-надолу, но няма да е много предполагам.
За Маднес - диното им показва малко по-високи резултати като чели, някои хора се оплакват от пушене (което може и да няма общо с ремапа)
За Адлер - добри са на ВАГ, не толкова на БМВ, аз съм доволен
За VR - по-скоро добри неща, бяха се хапали с някой от БМВ форума, но мисля, че по-скоро на лична основа
Купето го дават 1600, може би с 2-ма души, пълен резервоар и малко багаж ще стигне 1900кг. Но въпреки това няма как да не се усети разлика след ремап, 40 коня и 80 нютона гарантирано ще се усетят. Аз лично бих се насочил към ремап, който минимално да компрометира ДПФ-ът, някои хора биха го изкормили.
Само искам да отбележа, че още преди над 10 години същият мотор се вгражда в модификации над 200 коня (123d), та не мисля, че пределът му са 184 коня. 525 нали е пак Н47, пък държи на 218 коня сток. Ако не се кара душманската няма какво да му стане.
Останал съм с впечатлението, че има няколко по-известни места за ремап сред ентусиастите (Русенецът - VRPerformance, за него има добри отзиви в е90 раздела, Адлер и Маднес), като за всичките съм чел и различни критики, но добрите мнения преобладават. Всички взимат горе-долу еднакво, за Ф-сериите по спомен 700-800 лева, ако имаш познати/приятели или си настойчив може и да спазариш малко по-надолу, но няма да е много предполагам.
За Маднес - диното им показва малко по-високи резултати като чели, някои хора се оплакват от пушене (което може и да няма общо с ремапа)
За Адлер - добри са на ВАГ, не толкова на БМВ, аз съм доволен
За VR - по-скоро добри неща, бяха се хапали с някой от БМВ форума, но мисля, че по-скоро на лична основа
Re: Ремап на 520d (184 hp)
toncho83 написа:Sphericos написа:Не, автомат съм.
Ами звънях в Madness, но ми обявиха цифра пара, която не ме устройва. Почвам да се чудя дали един пауър бокс няма да свърши работа в такъв случай. Някой с подобен мотор и пауър бокс да сподели мнение?
С ремап се усещало повече отколкото "пауър бокс".На 230 к.с. било все едно друга кола караш.Осезаема разлкика, спрямо 184 к.с.Поне така ми казаха познати, в чужбина.В Германия струва 400 евро.Колко ти обявиха тук?
Колега, каквото и да направиш пиши тук обратна информация, че и без това инфото за този мотор, а и потребителските мнения в този форум са от сорта "ала-бала".Общо взето хората, които никога не са се качвали да карат не го харесват и не пропускат да го пооплюят, когато има възможност. Аз също гледах "отвисоко" и с пренебрежение идвайки от 535хд , но многото градско не са добра идея за 6 цил. като разход и подръжка.Така, че аз нямах никакви очаквания и когато за пръв път я карах, бях много учуден от този мотор на това голямо купе
Благодаря на всички колеги, които изказаха полезно мнение!
Относно цената колега, същата е като тази която спомена за в Германия. Днес ми предстои да се свържа с още няколко хора предлагащи ремап, та да видим какво ще обявят.
Докато още обмислям по кой път да хвана, взех че се разрових в английския ebay и попаднах на този пауър бокс - https://www.ebay.co.uk/itm/UK-Chip-Tuni ... 3336168448
Изглежда много обещаващ, но няма мнения под продукта и не знам дали не е някаква измама.
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Ремап на 520d (184 hp)
Най-добре не се занимавай с евтини боксове, всичко под 400-500 за power box има голям шанс да не прави нищо.
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Ремап на 520d (184 hp)
drago9205 написа:*Учуден
Купето го дават 1600, може би с 2-ма души, пълен резервоар и малко багаж ще стигне 1900кг. Но въпреки това няма как да не се усети разлика след ремап, 40 коня и 80 нютона гарантирано ще се усетят. Аз лично бих се насочил към ремап, който минимално да компрометира ДПФ-ът, някои хора биха го изкормили.
Само искам да отбележа, че още преди над 10 години същият мотор се вгражда в модификации над 200 коня (123d), та не мисля, че пределът му са 184 коня. 525 нали е пак Н47, пък държи на 218 коня сток. Ако не се кара душманската няма какво да му стане.
Останал съм с впечатлението, че има няколко по-известни места за ремап сред ентусиастите (Русенецът - VRPerformance, за него има добри отзиви в е90 раздела, Адлер и Маднес), като за всичките съм чел и различни критики, но добрите мнения преобладават. Всички взимат горе-долу еднакво, за Ф-сериите по спомен 700-800 лева, ако имаш познати/приятели или си настойчив може и да спазариш малко по-надолу, но няма да е много предполагам.
За Маднес - диното им показва малко по-високи резултати като чели, някои хора се оплакват от пушене (което може и да няма общо с ремапа)
За Адлер - добри са на ВАГ, не толкова на БМВ, аз съм доволен
За VR - по-скоро добри неща, бяха се хапали с някой от БМВ форума, но мисля, че по-скоро на лична основа
Най-вероятно само блока е еднакъв на *20д и *25д. Все пак едното е би-турбо с каскадно пълнене.
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Ремап на 520d (184 hp)
Понеже наистина ми стана интересно кое се различава (между N47 в 520 и N47S1 в 525) направих една бърза справка в realoem, това са основните компоненти, които са еднакви (което си е на практика всичко):
Различните които открих са:
Та двигателят ще издържи без проблем на 220 коня ремапче, а като се има предвид до къде се ремапват 123-ки и 525-ци, то 184/220 коня далеч не sa лимит, нищо, че е 2-ка дизел. Единствената въпросителна е DPF/Турбо, всичко друго не би трябвало да има грижи при умерено засилване от 30-40 коня.
- Помпа високо налягане
- Кулър
- Всмукателен колектор
- Глава
- Капак на главата
- Разпределителни валове
- Всмукателни/изпускателни клапани (същите и с 530/535d)
- Колянов вал
- Биели и биелни лагери
- Бутала и сегменти
- Водна помпа
Различните които открих са:
- Дюзи (525 е с като на 535 инжекторите), 520 е като на 530 предполагам
- И разбира се както отбеляза - турбото/та, но те са ясни
- Изпускателен колектор (най-вероятно различието се обуславя от 2-те турбини)
Та двигателят ще издържи без проблем на 220 коня ремапче, а като се има предвид до къде се ремапват 123-ки и 525-ци, то 184/220 коня далеч не sa лимит, нищо, че е 2-ка дизел. Единствената въпросителна е DPF/Турбо, всичко друго не би трябвало да има грижи при умерено засилване от 30-40 коня.
Последна промяна drago9205 на 22 Фев 2019, 17:19, променена общо 1 път
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Ремап на 520d (184 hp)
Вижал съм 10-на различни коли с паъур бокс и никоя от тях не можа да си изкара обещаните параметри. Това е почти измама особено този от линка на колегата за 160лв...За Маднес незнам, направиха 20-30 Панамери последната година, а конкурентите им се кефят на 10-15 годишни вехтории като дете на бонбони...За ГТР-ите и тем подобни екзотики няма да споменавам, все пак е важно да можеш да ремпаваш Е90 320д понеже е много сложно RS7-цата на Overdrive от клипа на Шонди и Бричката кой е правил?
"Чемодан, вокзал, Москва"
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Ремап на 520d (184 hp)
Я пак... аз съм карал S63 AMG, нов и то на газ до ламарината и само съм се возил в 320Д, F30... та имам база за сравнение и Бмвето е далеч от спряло. Голем състезател ша дойдеш, другата ти кола да не е F1?Parzival написа:Карал съм 320д B47 F30 LCI. Еми супер спряла е, а предишната ми кола преди БМВ-то беше Шкода, та далеч не идвам от някой самолет. Не ми се мисли в тая тежка 5-ца каква скръб ще е, еле пък и ако xDrive.
Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk
- kraska
- ентусиаст
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Ремап на 520d (184 hp)
Вместо само да се возиш я и покарай, ама 5-ца ,не тройка. Тъй като имах за малко и ф30 320д, ама хикс беше, мога да ти направя сравнение с бензиновата ми 5-ца и то е, че след 120-130 вече е мъка, доката 3.0 продължава да върви. До 100 върви 2.0 дизела, ама не може да се сравнява с 6 цилиндъра било бензин, било дизел. И тези Нм при дизела те карат много да вярваш че една кола "върви". Много са субективни нещата с това кое колко върви.... особено като му свикнеш и искаш и още и още.....
Re: Ремап на 520d (184 hp)
vvasilev1 написа:Я пак... аз съм карал S63 AMG, нов и то на газ до ламарината и само съм се возил в 320Д, F30... та имам база за сравнение и Бмвето е далеч от спряло. Голем състезател ша дойдеш, другата ти кола да не е F1?Parzival написа:Карал съм 320д B47 F30 LCI. Еми супер спряла е, а предишната ми кола преди БМВ-то беше Шкода, та далеч не идвам от някой самолет. Не ми се мисли в тая тежка 5-ца каква скръб ще е, еле пък и ако xDrive.
Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk
Другата ми кола е колата в подписа. И тя не е самолет, предишната ми кола беше Октавиа VRS, нова от магазина. И това мнение, че тази 20-ка е спряла, не е само мое, но е нормално като само те возят, да не разбираш какво ти обяснявам.
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани