XHP FLASH скоростна кутия

5-та серия (2010-2016), 5-та серия GT

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 17.01.2019
Местоположение: София/Чепеларе
Пол: Мъж
Кара: e61 535d

Re: XHP FLASH скоростна кутия

Мнение от ivanski_2 » 08 Юли 2021, 11:58

ekalchev написа:
ivanski_2 написа:Защо да е безмислен, не е ли перфектния вариант ако не искаш на S колата да превключва по рязко(с удар понякога) :dunno:

Ако не искаш удари при превключване не е ли по-добре да не слагаш ск. лост на S?


Този въпрос, не мога да го разбера, честно :shock:
Не мога ли да искам по-бързо превключване и смяна на по високи обороти, със по спортно изразена характер без ритане(визирам без stage3), та нали това е идеята на S :D
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 776
Регистриран на: 9.12.2019
Местоположение: София
Кара: 2016 m550d

Re: XHP FLASH скоростна кутия

Мнение от ekalchev » 08 Юли 2021, 12:02

Няма как да имаш същата ск. на превключване без ритането. То е в следствие на бързото превклюване. Ако няма ритане получаваш повече приплъзване на torque conver-тора. Едното е за сметка на другото. Ако включиш колата на режим спорт ще ти превключва на максимални обороти. Ск. лост ако го сложиш на Sport няма връзка с това на какви обороти превключва, а само колко бързо сменя предавките. Тоест ако колата е на спорт + ск. лост на комфорт получаваш това което искаш.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 17.01.2019
Местоположение: София/Чепеларе
Пол: Мъж
Кара: e61 535d

Re: XHP FLASH скоростна кутия

Мнение от ivanski_2 » 08 Юли 2021, 12:09

ekalchev написа:Няма как да имаш същата ск. на превключване без ритането. То е в следствие на бързото превклюване. Ако няма ритане получаваш повече приплъзване на torque conver-тора. Едното е за сметка на другото. Ако включиш колата на режим спорт ще ти превключва на максимални обороти. Ск. лост ако го сложиш на Sport няма връзка с това на какви обороти превключва, а само колко бързо сменя предавките. Тоест ако колата е на спорт + ск. лост на комфорт получаваш това което искаш.



Защо мислиш така, значи твърдиш че xHP са лъжци и измамници :mhihi:

Никой не говори за Sport режим на автомобила със съответен бутон а за Спорттен режим (S) на скоростите, не намесвай другото понятие ако може. :D

''Тоест ако колата е на спорт + ск. лост на комфорт получаваш това което искаш.''

Aми НЕ, когато лоста е S и е със Stage 2 се получава това което искам без ритане, не знам как може да не разбереш това
"Не мога ли да искам по-бързо превключване и смяна на по високи обороти, със по спортно изразена характер без ритане"
Колко по ясно трябва да ти го напиша ?
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 776
Регистриран на: 9.12.2019
Местоположение: София
Кара: 2016 m550d

Re: XHP FLASH скоростна кутия

Мнение от ekalchev » 08 Юли 2021, 12:35

Да, разбирам какво казваш. Въпроса е дали като лоста е на S и няма ритане превключването е със същата скорост(от тази без xHP и наличието на ритане) или само си мислиш, че е така. Без да твърдя със сигурност, защото не съм го тествал, си мисля че ритането е нужно за да имаш бързо превключване, то не е някакъв софтуерен ефект който просто може да махнеш и да си запазиш бързото превключване на кутията.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 17.01.2019
Местоположение: София/Чепеларе
Пол: Мъж
Кара: e61 535d

Re: XHP FLASH скоростна кутия

Мнение от ivanski_2 » 08 Юли 2021, 12:49

ekalchev написа:Да, разбирам какво казваш. Въпроса е дали като лоста е на S и няма ритане превключването е със същата скорост(от тази без xHP и наличието на ритане) или само си мислиш, че е така. Без да твърдя със сигурност, защото не съм го тествал, си мисля че ритането е нужно за да имаш бързо превключване, то не е някакъв софтуерен ефект който просто може да махнеш и да си запазиш бързото превключване на кутията.


Да , ами това вече е добър въпрос. Ще проверя как е при Е61, септември ще надуя малко космоса и ще засека подробни времена на смяната, преди и след stage 2.
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 776
Регистриран на: 9.12.2019
Местоположение: София
Кара: 2016 m550d

Re: XHP FLASH скоростна кутия

Мнение от ekalchev » 08 Юли 2021, 12:57

При М5, фабрично имаш няколко степени на скоростта на превключване, които може да си избираш и колкото повече увеличаваш скоростта на превключване, ритането става по-силно. Това е механичния ефект от бързото превключване. Та това което се опитах да кажа по-горе, че като си махнал ритането всъщност си забавил времената за превключване и си по-близо до стандартния режим на ск. кутия отколкото до спортния режим. Ти на каква ск. кутия го слагаш xHP на 8HP или 6HP?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 31.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535xd LCI

Re: XHP FLASH скоростна кутия

Мнение от Kartoff » 08 Юли 2021, 19:30

При мен обаче се получава много интересно... Когато колата е със Stage на xHP, без значение кой от трите, кутията явно не може да се разбере с мотора подобаващо и през някакъв период от време се сменя работата му. В един момент работи мазно, без вибрации, тихо и сменя добре и има сила навсякъде, а в друг момент двигателя е по шумен с повече вибрации и понякога като подам газ все едно липсва мощност в първия момент и после тръгва... Като цяло на Sport, Sport+ и S от лоста, когато сменя се усеща все едно спира да набира и след това сменя скоростта... Тези неща ги установих след като направих пълен Uninstall на xHP... Сега вече от почти седмица колата работи както трябва, двигателя няма вибрации, тих е и във всеки един момент като натисна газта, даже и малко се усеща, че има мощност... Обаче на всичко различно от Comfort сменя вече с лек удар или ритане или както там го наречете, но смяната е много по директна... С xHP не беше така...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2887
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: XHP FLASH скоростна кутия

Мнение от Ненко Вранков » 19 Яну 2022, 11:49

Някой, който е слагал xHP на кола , която е със "спортната" кутия и падъл шифтс.. да даде реални отзиви , реално осезаемо по-бърза ли става кутията, поне на 2 места вече четох, че само при обикновената, разликата е Уау... при спортната била малка. някой.. нещо?

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 23.01.2021
Пол: Мъж
Кара: F11 530d xDrive
Мечтае да кара: M5 CS

Re: XHP FLASH скоростна кутия

Мнение от matroxsvg » 19 Яну 2022, 12:38

Ненко Вранков написа:Някой, който е слагал xHP на кола , която е със "спортната" кутия и падъл шифтс.. да даде реални отзиви , реално осезаемо по-бърза ли става кутията, поне на 2 места вече четох, че само при обикновената, разликата е Уау... при спортната била малка. някой.. нещо?


Аз - първоначално сложих стейдж 2, но изчезна подритването на спорт/спорт +, за това се качих на стейдж 3, с малко препипвания по настройките.
Мога да кажа, че разликата не е чак толкова голяма - но я има. Все пак и без стейдж превключва задоволително бързо, идеята ми беше да премахна торк лимитъра, понеже имам софтуер на мотора.
Ф11 530д Х-драйв, фейс.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 27.07.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F31 335xd
Мечтае да кара: 350xd ;)
Детайли за колата: F31 335xd

Re: XHP FLASH скоростна кутия

Мнение от iasend » 19 Яну 2022, 13:04

Разликата и при мен не беше огромна, но при големите дизели след ремап е задължително ремапването и на кутията понеже вдига налягането и намалява приплъзването, заради което може да стане за ремонт кутията след ремап на двигателя и по-душманска експлоатация. Отскоро в софтуера има и отделна опция за обща настройка на превключването агресивно\нормално\лежерно и в комбинация със стейджовете стават интересни комбинации

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2887
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: XHP FLASH скоростна кутия

Мнение от Ненко Вранков » 19 Яну 2022, 13:20

To надали само при големите. Моята е 2.0 дизел и уж е 450 нютона по книга, но кутията е с лимитер на 380, спрямо сайта на хНР... така, че особено след ремап, впредвид че сигурно мотора отива на 530-550 нютона, става доста .. спъната работа и това би помогнало. :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

XHP FLASH скоростна кутия

Мнение от Dextuar » 19 Яну 2022, 15:20

iasend написа:Разликата и при мен не беше огромна, но при големите дизели след ремап е задължително ремапването и на кутията понеже вдига налягането и намалява приплъзването, заради което може да стане за ремонт кутията след ремап на двигателя и по-душманска експлоатация. Отскоро в софтуера има и отделна опция за обща настройка на превключването агресивно\нормално\лежерно и в комбинация със стейджовете стават интересни комбинации

Sent from my SM-G970F using Tapatalk
Това винаги го е имало под една или друга форма, но просто повечето наливачи особено с краден софт, нямат изгода да го казват или въобще не го знаят.


Sent from my iPhone using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 713
Регистриран на: 14.03.2011
Пол: Мъж
Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо

Re: XHP FLASH скоростна кутия

Мнение от virtualchild » 26 Яну 2022, 15:58

Мен ми харесва много новия Drag mode. Колата си става доста рязка.
Има си разлика, но мисля има влияние ако имаш грешки като наместване на седалката по време на старт или тръгване без премахната ръчна спирачки. При подобни грешки си върви по-зле. По добре върви ако само активираш бутона на темпомата (и предната Е46 330D беше така)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 27.07.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F31 335xd
Мечтае да кара: 350xd ;)
Детайли за колата: F31 335xd

Re: XHP FLASH скоростна кутия

Мнение от iasend » 26 Яну 2022, 16:01

virtualchild написа:Мен ми харесва много новия Drag mode. Колата си става доста рязка.
Има си разлика, но мисля има влияние ако имаш грешки като наместване на седалката по време на старт или тръгване без премахната ръчна спирачки. При подобни грешки си върви по-зле. По добре върви ако само активираш бутона на темпомата (и предната Е46 330D беше така)
Изобщо не разбрах какво искаш да кажеш с "наместване на седалка" и "дръпната ръчна"...ако отвориш вратите също ще е по-бавно вероятно.

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 713
Регистриран на: 14.03.2011
Пол: Мъж
Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо

Re: XHP FLASH скоростна кутия

Мнение от virtualchild » 28 Яну 2022, 16:16

Има стандартни грешки, които се набиват в системата от това че подаваш гас а не си махнал ръчната спирачка и колата се шашка. Другата е когато си наместваш паметта на седалката точно когато натиснеш старт бутона.
Тези грешки влушават работата на двигателя и кутията. :wave:

ПредишнаСледваща

Назад към F07/F10/F11

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook