F10 или нещо друго? Идеи?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
66 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
F10 или нещо друго? Идеи?
Здравейте,
дойде време да се разделям с е90-ката и идва логичният въпрос с какво да я сменя?
Колата ще се ползва основно за магистрално каране и междуградско, минавам около 40к км на година, така че сравнително ниският разход за мен е важен фактор.
Пътувам основно сам, така че двуврати модели не ме плашат.
Бюджетът е разтеглив, бих дал и 15, бих дал и 25 ако си заслужава. Нещо по средата би било окей.
Сегашната е90 320d с ремап ми върши чудесна работа от практична гледна точка - достатъчно мощност и нисък разход. Търся нещо близко като разходи, но в по-добро купе.
Искаше ми се голям мотор на газ, но май съм доста ограничен от към години. Ходих да карам шеста серия и макар да ме устройва, някак не виждам 16-18к лева в кола на 15 години като разумна покупка, а и чисто визуално вече ми стареят. Е60 също. Отиваме на по-новото поколение - ф10. Тук газ май няма? Дизел - 520д, тоест моя мотор с ремап би било окей, ама... пак 4 цилиндров дизел. Хем сърби, хем боли...
Конкуренцията - от този клас в212 на мерцедес ми е грознолява и постна вътре, аудитата - газ няма, дизел трябва да е поне 3.0 куатро, че да не е с мултитроник, а при 3.0 с куатро, автомат и т.н. разхода вече е друг... имах такова за кратко - мерси.
Ходих да тествам и един ЦЛ500 с идеята за газ - с него си стигам лимита на бюджета и макар и да е красива кола, годинките вече й личат и има един такъв имидж на циганската мечта - стара, стара, ама мерцедес. А и 25к лева за 2007ма година - пак не мога да го оправдая пред себе си.
От по-високия клас - излишно е за пътуващ сам, само разходите са по-високи. По-ниския клас - не си струва, като сравнявах цените на ф10 спрямо ф30 - май по-добре ф10. Лъскаво е9х - обезсмисля се смяната въобще.
Опитвам се да гледам и други марки извън трите големи, но нещо без успех. Волва не успявам да си харесам, френски и италиански също. Алфа пък имат някаква дупка около десетина години в която не правят нищо извън голфоподобните, та пак греда... общо взето засега най-логичният избор би бил 520д в купето на ф10, но остава горчивото чувство, че си купувам нещо за една торба пари, което всъщност не харесвам особено и го купувам защото трябва, не защото искам... с такова бездушие се купува служебна кола, не лична.
От две седмици разлиствам сайтовете минавайки през роудстъри до мини ванове и съм като с вързани ръце... затова и пиша - на къде да поема, че да нямам горчиво под езика след една чанта пари?
Благодаря предварително.
дойде време да се разделям с е90-ката и идва логичният въпрос с какво да я сменя?
Колата ще се ползва основно за магистрално каране и междуградско, минавам около 40к км на година, така че сравнително ниският разход за мен е важен фактор.
Пътувам основно сам, така че двуврати модели не ме плашат.
Бюджетът е разтеглив, бих дал и 15, бих дал и 25 ако си заслужава. Нещо по средата би било окей.
Сегашната е90 320d с ремап ми върши чудесна работа от практична гледна точка - достатъчно мощност и нисък разход. Търся нещо близко като разходи, но в по-добро купе.
Искаше ми се голям мотор на газ, но май съм доста ограничен от към години. Ходих да карам шеста серия и макар да ме устройва, някак не виждам 16-18к лева в кола на 15 години като разумна покупка, а и чисто визуално вече ми стареят. Е60 също. Отиваме на по-новото поколение - ф10. Тук газ май няма? Дизел - 520д, тоест моя мотор с ремап би било окей, ама... пак 4 цилиндров дизел. Хем сърби, хем боли...
Конкуренцията - от този клас в212 на мерцедес ми е грознолява и постна вътре, аудитата - газ няма, дизел трябва да е поне 3.0 куатро, че да не е с мултитроник, а при 3.0 с куатро, автомат и т.н. разхода вече е друг... имах такова за кратко - мерси.
Ходих да тествам и един ЦЛ500 с идеята за газ - с него си стигам лимита на бюджета и макар и да е красива кола, годинките вече й личат и има един такъв имидж на циганската мечта - стара, стара, ама мерцедес. А и 25к лева за 2007ма година - пак не мога да го оправдая пред себе си.
От по-високия клас - излишно е за пътуващ сам, само разходите са по-високи. По-ниския клас - не си струва, като сравнявах цените на ф10 спрямо ф30 - май по-добре ф10. Лъскаво е9х - обезсмисля се смяната въобще.
Опитвам се да гледам и други марки извън трите големи, но нещо без успех. Волва не успявам да си харесам, френски и италиански също. Алфа пък имат някаква дупка около десетина години в която не правят нищо извън голфоподобните, та пак греда... общо взето засега най-логичният избор би бил 520д в купето на ф10, но остава горчивото чувство, че си купувам нещо за една торба пари, което всъщност не харесвам особено и го купувам защото трябва, не защото искам... с такова бездушие се купува служебна кола, не лична.
От две седмици разлиствам сайтовете минавайки през роудстъри до мини ванове и съм като с вързани ръце... затова и пиша - на къде да поема, че да нямам горчиво под езика след една чанта пари?
Благодаря предварително.
- barty
- старши ентусиаст
- Мнения: 1966
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: F10 или нещо друго? Идеи?
Все едно че аз съм го писал
Следя с интерес, тъй като съм в същата ситуация.
Следя с интерес, тъй като съм в същата ситуация.
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: F10 или нещо друго? Идеи?
Най добре ще е да си определиш точно какво търсиш. Другия вариант търсиш без значение какво и като излезе нещо читаво, което ти харесва се меткаш.
ПС: във втория вариант обикновено се купуват някакви недомислени коли на малко км., Като мултипла или нещо подобно
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
ПС: във втория вариант обикновено се купуват някакви недомислени коли на малко км., Като мултипла или нещо подобно
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
- boris
- старши ентусиаст
- Мнения: 1906
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
Re: F10 или нещо друго? Идеи?
Няколко пъти споменаваш газ, явно ти е важна, 528i F10 от щатите до 08.2011г. с Н52Н 258кс. става за газ, малко тромава, но зависи с какво я сравняваш , напоследък се намират лесно и на нашия пазар.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: F10 или нещо друго? Идеи?
Аз само не разбрах защо е дошло време да сменяш 90-ката? Ако караш 163кс M47TU2, всички след това ще ти се струва скъпо като поддръжка. 5-ца с миксер = вечно твоя. Отговори си първо какво повече ще получиш от другата кола, отделно 25к за Ф10 си е горе/долу базов бюджет, който не предполага кола с доста екстри според мен.
Re: F10 или нещо друго? Идеи?
Щом пътуваш сам не виждам смисъл от Ф10, пък с тоя бюджет няма да вземеш добра кола (макар че не съм гледал 520д и какви цени държат в момента). За километрите които минаваш подръжката на Ф10 ще е висока
Tool - Fear Inoculum
- skipper
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 85
- Регистриран на: 19.12.2012
- Местоположение: село Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: сред идиоти.
- Мечтае да кара: e31 850csi
Re: F10 или нещо друго? Идеи?
F10 не е лоша кола. След 2014-та година всички модели са с кабелни инсталации правени в Плевен ( това в добрия смисъл, до преди това ги правеха Румънците и всичко беше леш).
Но за 25 хилки ми се струва, че ще вземеш само базов модел.
Ако държиш на газта - огледай се за Мерцедес Ц класа/ Е класа, Опел Инсигния, Лексус ГС, Ланчиа Тема/Крайслер 300ц, Ford Mustang след 2012.
Като 300ц/Тема може би най-много ще ти хареса, ако можеш да преглътнеш таблото.
Но за 25 хилки ми се струва, че ще вземеш само базов модел.
Ако държиш на газта - огледай се за Мерцедес Ц класа/ Е класа, Опел Инсигния, Лексус ГС, Ланчиа Тема/Крайслер 300ц, Ford Mustang след 2012.
Като 300ц/Тема може би най-много ще ти хареса, ако можеш да преглътнеш таблото.
Oo (|||)(|||) oO
First law of electronics: "Every device is powered by the white smoke that resides within it, when the white smoke comes out, the device doesn't work anymore.
First law of electronics: "Every device is powered by the white smoke that resides within it, when the white smoke comes out, the device doesn't work anymore.
Re: F10 или нещо друго? Идеи?
Мисля, че не сте ме разбрали правилно, може би аз ви подведох по това, че разходът е нещо, което гледам.
Не си купувам кола за всичките си пари, не ме плаши поддръжката на ф10 финансово, нито гуми, нито каско. И с 550 бензин да ги правя тези километри, няма да ме завали, просто е ненужно и са едни грешни пари на вятъра. Опитвам се да разсъждавам изцяло практично, не стиснато.
Дали 520д после е вечно моя или не - спорно е, според мен ''по-новият модел на тънко'' винаги има пазар в БГ, без значение БМВ или нещо друго.
А е90-ката е фейсова н47 с ремап на около 220к.с., съответно ф10 си го броя за 230-240к.с., което би било окей като динамика.
Последните 7-8 години си купувам колите директно от Италия чрез приятел, та попадам на по-ниски цени спрямо тези в БГ, така че понякога и под 10к евро са напълно достатъчни за добре оборудвана кола с хдрайв, автомат и т.н. на нормални километри.
Това за щатските ф10 с 258кс не го знаех, благодаря! Ако изскочи нещо читаво - бих скочил, мисля.
Може би наистина за сам човек ф10 е твърде много, но алтернатива като цена/комфорт/технологии/година май не виждам?
Благодаря за включванията, определено са ми полезни, особено това за бензиновото ф10!
Не си купувам кола за всичките си пари, не ме плаши поддръжката на ф10 финансово, нито гуми, нито каско. И с 550 бензин да ги правя тези километри, няма да ме завали, просто е ненужно и са едни грешни пари на вятъра. Опитвам се да разсъждавам изцяло практично, не стиснато.
Дали 520д после е вечно моя или не - спорно е, според мен ''по-новият модел на тънко'' винаги има пазар в БГ, без значение БМВ или нещо друго.
А е90-ката е фейсова н47 с ремап на около 220к.с., съответно ф10 си го броя за 230-240к.с., което би било окей като динамика.
Последните 7-8 години си купувам колите директно от Италия чрез приятел, та попадам на по-ниски цени спрямо тези в БГ, така че понякога и под 10к евро са напълно достатъчни за добре оборудвана кола с хдрайв, автомат и т.н. на нормални километри.
Това за щатските ф10 с 258кс не го знаех, благодаря! Ако изскочи нещо читаво - бих скочил, мисля.
Може би наистина за сам човек ф10 е твърде много, но алтернатива като цена/комфорт/технологии/година май не виждам?
Благодаря за включванията, определено са ми полезни, особено това за бензиновото ф10!
- boris
- старши ентусиаст
- Мнения: 1906
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
Re: F10 или нещо друго? Идеи?
skipper написа: Ford Mustang след 2012.
Какво се случва с Мустанга след 2012, фейса е 2013, а колкото до моторите след 2010 до 2015 са едни и същи, без значение фейс или преди фейс.
А след 2015 не всички стават за газ.
Инак автора, ако иска Мустанг за газ, аз ще се разделям с моя 3.7 V6, мога да предложа
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: F10 или нещо друго? Идеи?
Според мен си избий от главата идеята за газ,независима каква и независимо при кого слагана. Колите от много време са достатъчно сложни и тегави за поддръжка,че да си стъжняваш положението с газова уредба. Говоря от опит,а не защото "една жена така каза". Иначе мисля,че Ф30 ще е твоят избор. Е90 за мен е добър модел,но Ф30 е добро продължение във всяко отношение(комфорт,големина,оборудване и т.н.), единствения минус,че двигателите са още "по-капризни" от тези при Е90, но пък са все още сравнително нови и се намират запазени на прилични километри.
Успех!
Успех!
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: F10 или нещо друго? Идеи?
И според мен газта няма голям смисъл, аз също въртя около 30-40к на година и при среден разход 10 и малко просто......
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
Re: F10 или нещо друго? Идеи?
Колега, взимай F10/11 530 D без да се притесняваш за разход или поддръжка. Модификация от 245 или 256 коня, ще ти гори литър над Е90-ката, но за сметка на това имаш комфорт и доста по-класен съвременен автомобил със супер скоростна кутия и 8 предавки. А на по-високите километри над ограниченията, с 5-цата 3.0 D ще имаш по-нисък разход, отколкото със сегашното си 320 D : )
- toncho83
- младши ентусиаст
- Мнения: 582
- Регистриран на: 25.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: и БМВ кара
- Мечтае да кара: по А-8
Re: F10 или нещо друго? Идеи?
Добре си се насочил към 520 д. Ако откриеш с повече екстри е перфектен автомобил. Върви прилично и няма такъв нисък разход. За тия км, които правиш просто няма смисъл да хвърляш излишни пари за гориво. Отделно с тия триноги, полицай през 200 м, акции и т.н. не знам къде можеш вече да си направиш кефа с хубава и бърза кола..Дадеш малко на душата и после ти връчват чиститка.
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: F10 или нещо друго? Идеи?
adovet написа:И според мен газта няма голям смисъл, аз също въртя около 30-40к на година и при среден разход 10 и малко просто......
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
газта е като африканската чума - няма лечение Хубавото е, че повечето добри автомобили имат нетърпимост към нея. F10 520d
"Чемодан, вокзал, Москва"
- barty
- старши ентусиаст
- Мнения: 1966
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: F10 или нещо друго? Идеи?
Колегата по-горе беше споменал Opel insignia, та да кажа за нея: имах Insignia I 1.6 Турбо в перфектно състояние, купена за път....издържах я 3 месеца Хубава кола, но далеч от БМВ 5 или Мерцедес Е
Кола за дълъг път само БМВ 5/7 или Мерцедес Е/S, за Ауди А6 и ванове нямам впечатление.
Джипките с въздушно окачване също не са лоши за път, като имам отлични впечатления от Q7 4.2TDI но папкат повечко
Кола за дълъг път само БМВ 5/7 или Мерцедес Е/S, за Ауди А6 и ванове нямам впечатление.
Джипките с въздушно окачване също не са лоши за път, като имам отлични впечатления от Q7 4.2TDI но папкат повечко
66 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани