F11 530D VS A6 4G 3.0TDI
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- МИТАКА1654
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 144
- Регистриран на: 19.12.2008
- Местоположение: Долна Митрополия
- Пол: Мъж
- Кара: biturbo wc,Honda cbr929rr
- Детайли за колата: Audi A6'12 3.0tdi
F11 530D VS A6 4G 3.0TDI
Здравейте,загледал съм се във въпросното 530д,мотора е N57B30 245к.с.Алтернативата е Ауди а6 2012+.Бмв-то е на задно ,а а6-цат е куатро 3,0тди 245к.с.Сега карам А6 куатро 3,0тди 2006-та,доволен съм от колата и бих се качил на по-новата а6-ца,но там кутията е ДСГ и е много скапана.В бмв-то ме привлича 8-степенният ЗФ,но ме плаши прочетеното за мотора Н57Б30.Доколкото разбрах,има проблеми с вериги,лагери колянов вал,маслена помпа и ГНП(стружки),а оттам и всичко по горивната система.Толкова ли са зле нещата,че да скачам на някаква Хонда/Мазда/Тойота и да се приключва.Колата ,която съм набелязал е на 220к,със сменени вериги и масло на кутията,но е нов внос от Италия.Приемам всякакви мнения от хора запознати с казуса.
- ekalchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 781
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: F11 530D VS A6 4G 3.0TDI
Стружките от ГНП са от помпите на Bosch, защото намалиха съдържанието на сяра в нафтата по екологични причини. В аудитата какви помпи има, проверил ли си? Много е вероятно да имат същия проблем. Ако колата е наистина на 220к и със сменени вериги е ок. Аз пък имам приятел с A6 biTDI и той се скъса да сменя инжектори и части от електрониката по кола на 100хил. км. Имай в предвид че A6 biTDI е с автомат на ZF, а не с DSG така че ако това ти е основния проблем можеш да го погледнеш специално тоя модел.
Последна промяна ekalchev на 13 Авг 2020, 9:23, променена общо 1 път
- МИТАКА1654
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 144
- Регистриран на: 19.12.2008
- Местоположение: Долна Митрополия
- Пол: Мъж
- Кара: biturbo wc,Honda cbr929rr
- Детайли за колата: Audi A6'12 3.0tdi
Re: F11 530D VS A6 4G 3.0TDI
Битурбото ми е извън бюджета,сегашната ми е с 225к.с. мотора,който е с чугунената помпа.Толкова често ли се чупят тия н57,имал съм преди години е39 с м57 и беше чук.
- ekalchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 781
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: F11 530D VS A6 4G 3.0TDI
Проблемите с лагерите не са много чести при 530д. Те идват основно от големите интервали на смяна на маслото. От това което се пише във форума оставам със впечатлението че е основно при 535д. Нега другите колеги с 530д да го коментират това. Веригите се сменят на 200к и се решава проблема. Да препоръчва се смяна на маслената помпа но тя е около 1000лв, говори се че проблемите с лагерите и коляновия вал идват от проблемна помпа която не качва масло, така че ако се смени и правиш смяна на масло на по-малки интервали ще се застраховаш. Аз когато си купувах колата и на мен ск. кутия ми беше най-важната част и наистина е толкова добра, колкото се говори. DSG-то смешна спрямо ZF пък и иска облсужване и само от смените на масло може да се избиеш първоначалната инвестиция в смяна на вериги и маслена помпа.
Re: F11 530D VS A6 4G 3.0TDI
Нито ДСГ-то е чак толкова кекаво, нито изброените проблеми при БМВ-тата са толкова чести.
Моето 30д 245к.с. е вече на 320к км, без екологии и засилено на 300+ к.с.
Върви и пее и ще върви и пее още 320, няма какво да му се случи, само да има кой да го натиска.
Прецени си дали искаш 4х4 или не. Куатрото е вечно, Хдрайва - далеч не.
Аз съм само на задно и с 275ци Пирели не мога да тръгна бързо и на моменти ме е яд, но пък имам завиване със задните гуми, което е несъвместимо с 4х4 и съм маневрен като с голфче... винаги има компромиси.
Абстрахирай се от всичко, което си изброил и си избери това, което ти харесва повече като визия/екстри. Другото е на късмет така или иначе.
Моето 30д 245к.с. е вече на 320к км, без екологии и засилено на 300+ к.с.
Върви и пее и ще върви и пее още 320, няма какво да му се случи, само да има кой да го натиска.
Прецени си дали искаш 4х4 или не. Куатрото е вечно, Хдрайва - далеч не.
Аз съм само на задно и с 275ци Пирели не мога да тръгна бързо и на моменти ме е яд, но пък имам завиване със задните гуми, което е несъвместимо с 4х4 и съм маневрен като с голфче... винаги има компромиси.
Абстрахирай се от всичко, което си изброил и си избери това, което ти харесва повече като визия/екстри. Другото е на късмет така или иначе.
- МИТАКА1654
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 144
- Регистриран на: 19.12.2008
- Местоположение: Долна Митрополия
- Пол: Мъж
- Кара: biturbo wc,Honda cbr929rr
- Детайли за колата: Audi A6'12 3.0tdi
Re: F11 530D VS A6 4G 3.0TDI
Като цяло дилемата е голяма,понеже аудито ми хресва повече визуално,бмв-то ми харесва повече интериорно.На приятел а6 2013-та, на реални 210к влезе в бокса за вериги и маховик+съединители-близо 6к лв,а аз не мога да си позволя кола на под 200к км.Куатрото е вечно,да,но пък честно казано тази зима съм го ползвал един път,изключвам тръгване от светофари с кикдаун.
- A9A
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 216
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Кара: G20
- Мечтае да кара: V12
Re: F11 530D VS A6 4G 3.0TDI
Покарай и двата автомобила и ще разбереш кой ти допада повече. С четене по форуми няма да си харесаш автомобил.
Аз веднъж бях тръгнал за W212, а си купих F11. След две години търсих F30, а взех W205.
Относно здравината на даден модел, това може да ти го каже 1-ви собственик навъртял 200к км, а в този форум не знам дали има и няколко такива...
Аз веднъж бях тръгнал за W212, а си купих F11. След две години търсих F30, а взех W205.
Относно здравината на даден модел, това може да ти го каже 1-ви собственик навъртял 200к км, а в този форум не знам дали има и няколко такива...
Немски форум: питаш нещо и ти отговарят.
Сръбски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.
Сръбски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 997
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: F11 530D VS A6 4G 3.0TDI
530д на задно е нещо като бюджетния вариант в този клас. При еднакво състояние, БМВ-то ще ти излезе значително по-евтино Даже и да е с х-драйв, пак ще излезе по-изгодно.
N57 3л дизел с едно турбо - няма по здрав мотор в този клас от него. "Проблемни" са по-големите дизели на много км и с редки смени на маслото. ЗФ8 скоростната кутия откъм превключване, поддръжка и здравина пак е много по-добра от с-троника.
Аудито е доста по-широко на втория ред седалки, като кола е добро, но на мен лично ми е безинтересно за каране, а и разходите не отговарят на това, което получаваш.
N57 3л дизел с едно турбо - няма по здрав мотор в този клас от него. "Проблемни" са по-големите дизели на много км и с редки смени на маслото. ЗФ8 скоростната кутия откъм превключване, поддръжка и здравина пак е много по-добра от с-троника.
Аудито е доста по-широко на втория ред седалки, като кола е добро, но на мен лично ми е безинтересно за каране, а и разходите не отговарят на това, което получаваш.
I love the sound of V8 in the morning...
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: F11 530D VS A6 4G 3.0TDI
Не знам какъв отговор очакваш в този форум.
Та - интериора на Ф10/11 за мен е много по-красиве от Аудито, кутията на ЗФ е по-умна и мотора по-добър. Не знам дали има и 10% от Ф11 530д на задно, но има логика да е така.
В тази А6ца, вече няма и голям багажник, с което фолксвагена беше известен и печелеше клиенти. Има и разлика между РС6 комби и А6 комби - РСката е със доста по-широк следа, така че не е показателна за визита и стойката на обикновено Комби... А, да - както всяко Ауди и това е със тежък тутмак разположен на най-грешното място в колата и оре с предницата яко... Не че ще се състезаваш, но се усеща гадно... Късмет с избора
Та - интериора на Ф10/11 за мен е много по-красиве от Аудито, кутията на ЗФ е по-умна и мотора по-добър. Не знам дали има и 10% от Ф11 530д на задно, но има логика да е така.
В тази А6ца, вече няма и голям багажник, с което фолксвагена беше известен и печелеше клиенти. Има и разлика между РС6 комби и А6 комби - РСката е със доста по-широк следа, така че не е показателна за визита и стойката на обикновено Комби... А, да - както всяко Ауди и това е със тежък тутмак разположен на най-грешното място в колата и оре с предницата яко... Не че ще се състезаваш, но се усеща гадно... Късмет с избора
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: F11 530D VS A6 4G 3.0TDI
МИТАКА1654 написа:Като цяло дилемата е голяма,понеже аудито ми хресва повече визуално,бмв-то ми харесва повече интериорно.На приятел а6 2013-та, на реални 210к влезе в бокса за вериги и маховик+съединители-близо 6к лв,а аз не мога да си позволя кола на под 200к км.Куатрото е вечно,да,но пък честно казано тази зима съм го ползвал един път,изключвам тръгване от светофари с кикдаун.
То даже с 6к трябва да е спестил с алтернативни части или доверен сервиз, защото мога да ти покажа ОЕМ вериги смяна на 3.0 tdi вериги 9.5к, 2014та. Аудито е доооста трошливо откъм окачване и е бая скъпо за поддръжка, красиво е отвън, но вътре е мн голямо дърво.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани