F07 gearbox issue
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
F07 gearbox issue
Здравейте, колеги! Автомбилът мие БМВ GT 4х4 3.0д 245к.с. 2010. След закупуването му 2020 кутията включваше без придърпвания, ритания и т.н. След около 3000 км се появи едно придърпване межди 1 и 2 предавка, но само след като загрее колата. Смених маслото на кутията след това с оригинално на ZF и картер, направих промивка преди това, но проблема остана. Направих ъпдейт на автомобила ( Беше ми препоръчано, че проблема ще изчезне) но уви имам го до ден днешен. Молбата ми е ако някой от Вас се е сблъсквал с подобен проблем да го сподели с мен за да го отстраня . Благодаря Ви предварително за отделеното време.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6206
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: F07 gearbox issue
При BMW, от доста години, маслото за автоматичните скоростни кутии е LL, с експлотационен период за около 240 000км- от BMW са предполагали, че това е някакъв максимум, преди човек да си вземе нова кола. Със замърсяването на маслото и каналите в кутията от отлагания, по заложен алгоритъм, с цел компенсиране, регулирането на силата на притискане на фрикционните дискове се променя. Когато се източи цялото масло и особено след промивка, с новото масло ще се упражнява по-голямо притискане от правилното, което води до бързото износване. Затова при BMW, ако не се е извършил основен ремонт на кутията, маслото само се частично обновява- колкото изтече, после се допълва. Да кажем при 10.5л капацитет, се сменят около 6-7л. При теб, колега, от това, което описваш, мисля, че ще се наложи ремонт на кутията.
Подобно е положението и с промивка с препарати на двигателя- ако има прекалено много отлагания, нещо се разтваря, но друго остава в нестабилно състояние, може да се откъсне и да запуши някоя маслена магистрала, което води до ремонт на двигателя.
Подобно е положението и с промивка с препарати на двигателя- ако има прекалено много отлагания, нещо се разтваря, но друго остава в нестабилно състояние, може да се откъсне и да запуши някоя маслена магистрала, което води до ремонт на двигателя.
- Powerslide
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 222
- Регистриран на: 29.10.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d Mpack
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: E90 330dA 12.2007 Titan Silber / M SPORT package / Style 193 / Navigation / Recaro / Shadow Line / Xenon / Light package
VD86338
E91 330dA 12.2006 Black sapphire metallic / Navigation / Recaro / PDC / Light package
SOLD
328iА sedan Technoviolett 12.1996 Mpack,LSD 3.15
AU60415
SOLD
318is coupe 10.1998 SOLD
E39 530d 1999 Mpack SOLD
Re: F07 gearbox issue
И аз по логиката на колегата zvetiko , ако не знам кога е сменяно маслото и към настоящия момент кутията не прави проблеми , НЕ сменям маслото на кутията.
От 2 месеца карам Е90 , сменил съм доста неща основните болежки за модела , но масло на кутията не съм сменял.
Само забелязвам , когато колата е загряла и съм с пуснат климатик , има моменти в които в нормален режим се държи като на спортен режим.
Примерно при изкачване сваля предавка и държи високи обороти няколко секунди 2800-3000 оборота и тогава малко по- твърдо слага следваща скорост , леко лашкане има.
Усещам го сякаш само от 2ра на 3та предавка.
От 2 месеца карам Е90 , сменил съм доста неща основните болежки за модела , но масло на кутията не съм сменял.
Само забелязвам , когато колата е загряла и съм с пуснат климатик , има моменти в които в нормален режим се държи като на спортен режим.
Примерно при изкачване сваля предавка и държи високи обороти няколко секунди 2800-3000 оборота и тогава малко по- твърдо слага следваща скорост , леко лашкане има.
Усещам го сякаш само от 2ра на 3та предавка.
Re: F07 gearbox issue
Здравейте, колеги! Благодаря Ви, че се отзовахте толкова бързо. Бих искал да подчертая, че проблема се появи преди да сменя маслото, но явно не е трябвало да сменям цялото количество, а само колкото изтече както казвате. Колата е Xdrive, но това едва ли идва от раздатката ( само допускам ). Варианта за ремонтен комплект на соленоидни клапани ли е решението, или под ремонт имате предвид смяна на фрикционни дискове..Благодаря предварително!
- virtualchild
- младши ентусиаст
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: F07 gearbox issue
При мен след XHP stage 3 се появи придърпване от 1ва на 2ра, но само ако натисна леко по-бързо. Но реших проблема с екстрата на XHP за тръгване винаги от 2ра предавка от място. Така винаги тръгва плавно.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: flober