Проблем след премахването на клапите на колектора
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- badjo E60
- младши ентусиаст
- Мнения: 516
- Регистриран на: 17.03.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: bmw F 11 530 D
- Мечтае да кара: BMW М6 Купе Кабрио
Проблем след премахването на клапите на колектора
Здравейте, поради влизане на колата в сервизен режим преди време бяха премахнати клапите и моторчето. След това нямаше вече грешки но колата вдигна разхода и вече за мен не вървеше както преди. Забравих да кажа че и софтуерно бе изключено моторчето за да не го търси колата. Тръгнах по всякакви майстори да търся проблема но всеки казваше че всичко е Ок. Сега направих ъпдейт на мотор, скорости и всички модули по колата. Сега съм в още по голям филм .Колата отново записва клапи и моторче , и преди да го премахнат отново софтуерно пиша за помощ ако някой е имал такъв проблем.Сложихме моторче само за проба и колата стана още по тромава после махнахме моторчето и сега колата направо се отпуши върви много но започна да гори зверски 20/100 и градско и извънградски а ако работи на място и повече. Ако някой се сеща нещо да казва ще пробвам всичко.
Колата е F11 530D xDrive .
Колата е F11 530D xDrive .
- Teogop
- младши ентусиаст
- Мнения: 444
- Регистриран на: 17.12.2007
- Местоположение: София
- Кара: бързо
Re: Проблем след премахването на клапите на колектора
Инженерите от BMW вероятно не са сложили тези клапи за украса на колектора.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем след премахването на клапите на колектора
Клапите служат за намаляване количеството на азотните окиси в изгорелите газове, когато двигателя работи на празни обороти.
Колега, това, което описваш не е нормално поведение на кола с премахнати вихрови клапи- нито си първия, нито си последния, който го е извършил. Според мен проблема е софтуерен, намери някой, който знае какво прави, още повече, че вече е манипулирано и по всички модули.
Колега, това, което описваш не е нормално поведение на кола с премахнати вихрови клапи- нито си първия, нито си последния, който го е извършил. Според мен проблема е софтуерен, намери някой, който знае какво прави, още повече, че вече е манипулирано и по всички модули.
- badjo E60
- младши ентусиаст
- Мнения: 516
- Регистриран на: 17.03.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: bmw F 11 530 D
- Мечтае да кара: BMW М6 Купе Кабрио
Re: Проблем след премахването на клапите на колектора
zvetiko написа:Клапите служат за намаляване количеството на азотните окиси в изгорелите газове, когато двигателя работи на празни обороти.
Колега, това, което описваш не е нормално поведение на кола с премахнати вихрови клапи- нито си първия, нито си последния, който го е извършил. Според мен проблема е софтуерен, намери някой, който знае какво прави, още повече, че вече е манипулирано и по всички модули.
Здравей колега , ако се занимаваш с тези неща мога ли да те посетя или да ми препоръчаш някой който знае какво прави ?
- ka4i
- ентусиаст
- Мнения: 1074
- Регистриран на: 31.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 touring
Re: Проблем след премахването на клапите на колектора
За София, прпоръчвам Орлин - Oci е тук във форума. В Младост 3 живее
- Teogop
- младши ентусиаст
- Мнения: 444
- Регистриран на: 17.12.2007
- Местоположение: София
- Кара: бързо
Re: Проблем след премахването на клапите на колектора
Вихровите клапи завихрат постъпващия в цилиндъра въздух в ниските обороти. Завихрянето осигурява по-добро смесване на въздух и гориво, съответно по-добро изгаряне и ефективност, в следствие на което:
- се намалява разхода
- се увеличава мощността
- се увеличава throttle response
- се намаляват емисиите
Всеки сам си преценя как иска да му изглеждат кривите на мощността и върящия момент.
- се намалява разхода
- се увеличава мощността
- се увеличава throttle response
- се намаляват емисиите
Всеки сам си преценя как иска да му изглеждат кривите на мощността и върящия момент.
Re: Проблем след премахването на клапите на колектора
А на колко оборота клапите са напълно отворени и не влияят на всички тези неща?
Да е обективна картинката, не за друго...
Да е обективна картинката, не за друго...
- Teogop
- младши ентусиаст
- Мнения: 444
- Регистриран на: 17.12.2007
- Местоположение: София
- Кара: бързо
Re: Проблем след премахването на клапите на колектора
grkv написа:А на колко оборота клапите са напълно отворени и не влияят на всички тези неща?
Да е обективна картинката, не за друго...
2200
Re: Проблем след премахването на клапите на колектора
Аз знам за малко по-ниска цифра, но да кажем, че е без значение.
Когато премахнах моите:
1. не видях абсолютно никаква разлика в разхода.
2. мощност - без дино е несериозно да се коментира предвид сто различни фактора от гориво през температура до гуми. За толкова малки разлики говорим.
3. тротъл респонс в диапазон 1-2к оборота е безумно да се говори. Практически няма режим на движение при който движейки се с обороти между 1 и 2к колата да не върне предавка или две надолу ако на водача му трябва "сила" веднага, което праща оборотите над 2к и клапите са отворени.
4. за емисиите съм съгласен, ама ей така на теория.
Относно твърденията за БМВ инженерите - всеки автомобилен производител е сериозно натиснат да оборудва автомобилите си с не малко системи чиято единствена цел е екология, понякога за сметка на разход, динамика и безпроблемно движение. Глупаво е да аргументираме разни неща с хора, които са зависими. Да, масата не сме по-умни и по-добри в това от тях, но с развързани ръце понякога постигаме по-добри резултати - ако загърбим екологията, естествено.
Всъщност темата е малко по-дълга от няколко точки, но трябва да намесим много променливи, което без цифри я прави отново несериозна.
Накратко, като човек каращ без вихрови клапи вече близо 100к км бих синтезирал така:
Премахването на клапите не доведе до влошена динамика или разход, но елиминира един потенциален проблем.
Същото мога да кажа за ЕГР и ДПФ, ремапът е черешката на тортата.
Държа да поясня, че колата ми е с една турбина, чувал съм, че при колите с две турбини наистина се усеща разлика в динамиката.
Когато премахнах моите:
1. не видях абсолютно никаква разлика в разхода.
2. мощност - без дино е несериозно да се коментира предвид сто различни фактора от гориво през температура до гуми. За толкова малки разлики говорим.
3. тротъл респонс в диапазон 1-2к оборота е безумно да се говори. Практически няма режим на движение при който движейки се с обороти между 1 и 2к колата да не върне предавка или две надолу ако на водача му трябва "сила" веднага, което праща оборотите над 2к и клапите са отворени.
4. за емисиите съм съгласен, ама ей така на теория.
Относно твърденията за БМВ инженерите - всеки автомобилен производител е сериозно натиснат да оборудва автомобилите си с не малко системи чиято единствена цел е екология, понякога за сметка на разход, динамика и безпроблемно движение. Глупаво е да аргументираме разни неща с хора, които са зависими. Да, масата не сме по-умни и по-добри в това от тях, но с развързани ръце понякога постигаме по-добри резултати - ако загърбим екологията, естествено.
Всъщност темата е малко по-дълга от няколко точки, но трябва да намесим много променливи, което без цифри я прави отново несериозна.
Накратко, като човек каращ без вихрови клапи вече близо 100к км бих синтезирал така:
Премахването на клапите не доведе до влошена динамика или разход, но елиминира един потенциален проблем.
Същото мога да кажа за ЕГР и ДПФ, ремапът е черешката на тортата.
Държа да поясня, че колата ми е с една турбина, чувал съм, че при колите с две турбини наистина се усеща разлика в динамиката.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани