Проблем с дим от мотора F11 530xd 258kc 2016 LCI

5-та серия (2010-2016), 5-та серия GT

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 12.06.2016
Пол: Мъж

Проблем с дим от мотора F11 530xd 258kc 2016 LCI

Мнение от MBK EFFECT » 31 Юли 2023, 21:05

Здравейте , гатанката е следната :
Колата е F11 530XD 2016 LCI N57 258kc.
След обслужване и ревизия на мотора (колата не е карана преди това),в даден момент в купето замириса на изгоряло масло,посмислих , че някъде просто не е изчистено хубаво след затварянето на мотора и дими до изгарянето му но уви.
Мястото от където излизаше дима е пасажерската страна зад DPF-a на мотора.

1.Проблема не е постоянен(за 3-4 месеца каране 2-3пъти).
2.Появава се при студен старт (за сега) и след около 10-15 минути каране. След загазяне на мотора и нов старт миризмата на изгоряло масло върху нажежена траба изчезва.
3.Макар и минимална, има загуба на масло.
4.Няма никакви грешки по таблото и странно поведение и работа на мотора.
------------------------------------------------
И на други места четох за подобни проблеми както на 530 така и на 535 моторите но никъде не намерих конкретика а само сменени части, пръснати пари и не решен проблем.
Всичко клони към някоя гарнитура или маркуч......
Ако някой има знание,мъдрост и разбиране по темата моля да сподели!

П.С.
Колата така или иначе влиза в сервиз и ако има позитивна информация , ще я споделя!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6210
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем с дим от мотора F11 530xd 258kc 2016 LCI

Мнение от zvetiko » 01 Авг 2023, 13:20

MBK EFFECT написа:Здравейте , гатанката е следната :
Колата е F11 530XD 2016 LCI N57 258kc.
След обслужване и ревизия на мотора (колата не е карана преди това),в даден момент в купето замириса на изгоряло масло,посмислих , че някъде просто не е изчистено хубаво след затварянето на мотора и дими до изгарянето му но уви.
Мястото от където излизаше дима е пасажерската страна зад DPF-a на мотора.

1.Проблема не е постоянен(за 3-4 месеца каране 2-3пъти).
2.Появава се при студен старт (за сега) и след около 10-15 минути каране. След загазяне на мотора и нов старт миризмата на изгоряло масло върху нажежена траба изчезва.
3.Макар и минимална, има загуба на масло.
4.Няма никакви грешки по таблото и странно поведение и работа на мотора.
------------------------------------------------
И на други места четох за подобни проблеми както на 530 така и на 535 моторите но никъде не намерих конкретика а само сменени части, пръснати пари и не решен проблем.
Всичко клони към някоя гарнитура или маркуч......
Ако някой има знание,мъдрост и разбиране по темата моля да сподели!

П.С.
Колата така или иначе влиза в сервиз и ако има позитивна информация , ще я споделя!


Колега, никой не може да ти каже дистанционно къде не е затворен двигателя след ревизията. Това, което описваш много прилича на теч от гарнитура на капака на клапаните- капе масло върху генерацията, но след като двигателя е отварян, може да е къде ли не. Необходимо е да се измие всичко добре и след това да се види от къде ще се появи теча.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 17.01.2020
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F10 LCI 530xD
Мечтае да кара: Самолет
Детайли за колата: Убава йе. Има 4 колелета.

Re: Проблем с дим от мотора F11 530xd 258kc 2016 LCI

Мнение от mrwrong » 01 Авг 2023, 15:58

По-вероятно е да е от самия капак на клапаните. Слабо място им е. Капака на клапаните е направен от две парчета, които са залепени с горещо пресоване. Именно там се пукат и почва да се стичат капки масло към задната част на мотора и от там капят върху ДПФ-а и тръбите на генерацията. Единственото оправяне е с нов капак клапани, но цената е към 1000лв.

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 12.06.2016
Пол: Мъж

Re: Проблем с дим от мотора F11 530xd 258kc 2016 LCI

Мнение от MBK EFFECT » 07 Авг 2023, 7:36

mrwrong написа:По-вероятно е да е от самия капак на клапаните. Слабо място им е. Капака на клапаните е направен от две парчета, които са залепени с горещо пресоване. Именно там се пукат и почва да се стичат капки масло към задната част на мотора и от там капят върху ДПФ-а и тръбите на генерацията. Единственото оправяне е с нов капак клапани, но цената е към 1000лв.

Toчно така смята и майстора след прегледа,двигателя е чист отвсякъде и само на "Капака на клапаните" от пасажерския карай изпуска масло!
Болно място е явно този капак , но никъде не намерих теми описващо проблема.
Благодаря !

Назад към F07/F10/F11

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook