Въпрос за байпас-а на ЕГР
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- Breach
- Потребител
- Мнения: 32
- Регистриран на: 2.07.2011
- Местоположение: Белгия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F10 520dA
Въпрос за байпас-а на ЕГР
Колеги,
На студен двигател доколкото знам ЕГР байпас клапана (който се контролира от вакумната капсула, под охладителя) трябва да е отворен докато не стигне някакво ниво на температура на антифриза нали? При мен май нещо не се отваря - на ръка се движи та да знам дали да гледам за теч на вакум.
Мерси.
На студен двигател доколкото знам ЕГР байпас клапана (който се контролира от вакумната капсула, под охладителя) трябва да е отворен докато не стигне някакво ниво на температура на антифриза нали? При мен май нещо не се отваря - на ръка се движи та да знам дали да гледам за теч на вакум.
Мерси.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12776
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Въпрос за байпас-а на ЕГР
Отваря се и на топло и на студено, ако не се отваряше щеше да свети на таблото грешка, освен ако не е изключен софтуерно.
Това може да се види с подходящата диагностична апаратура.
Това може да се види с подходящата диагностична апаратура.
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани