2011 F01 730D Шум в тонколоните и шум/вибрация след смяна на
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
2011 F01 730D Шум в тонколоните и шум/вибрация след смяна на
Здравейте!
През януари си купих BMW 730D 2011г от Германия. Имаше прихлопване при подаване на газ, което се оказа от тампоните на двигателя. Смениха ми двата тампона и този на скоростната кутия. Обновиха ми и софтуера на модулите.
Появи се смущение - тих високочестотен шум като слабо пищене в тонколоните, който го има дори и при намален докрай звук. Скоро забелязах, че се появява само когато върна газта и индикатора на EfficientDynamics влезе в синьото.
Веднага след ремонта се появи и един неприятен шум, приличащ на пробито гърне при подаване на газ и при скорост 140-160 км/ч Гледаха изпускателната система и в друг сервиз. Не изпускаше от никъде. Шумът бе доста осезаем и неприятен. Приличаше и на бучене от вибрация. Появяваше се след като покарам колата 10-15 минути от напълно студена. Връщах се да ги питам дали не може да е от тампоните. Отговориха ми, че по-скоро е от средното гърне, което може да се е повредило отвътре. Да съм карал на по-силна музика. Така се карали БМВ-тата. Голям майтап, ама не и с мен! Иначе ус се водят за реномиран сервиз на БМВ в Бургас.
5 месеца ме дразнят тези шумове и даже бях решил да ходя в друг сервиз да ми сменят тампоните още веднъж за да съм сигурен, че не е от тях, но все не ми остава време. Сега като карах 1000 км по много лоши пътища в Украйна шума от вибрация/ауспух изчезна. Най-вероятно е бил от тампоните.
Дайте идея от какво може да е шума в колоните.
А, и още нещо има - при по-продължително отнемане на газта и подаване на газ после след ъпдейта се появи известно забавяне 2-3 секунди и после тръгва много рязко да ускорява, което също е много дразнещо.
Дали проблема е в ъпдейта на софтуера?
Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk
През януари си купих BMW 730D 2011г от Германия. Имаше прихлопване при подаване на газ, което се оказа от тампоните на двигателя. Смениха ми двата тампона и този на скоростната кутия. Обновиха ми и софтуера на модулите.
Появи се смущение - тих високочестотен шум като слабо пищене в тонколоните, който го има дори и при намален докрай звук. Скоро забелязах, че се появява само когато върна газта и индикатора на EfficientDynamics влезе в синьото.
Веднага след ремонта се появи и един неприятен шум, приличащ на пробито гърне при подаване на газ и при скорост 140-160 км/ч Гледаха изпускателната система и в друг сервиз. Не изпускаше от никъде. Шумът бе доста осезаем и неприятен. Приличаше и на бучене от вибрация. Появяваше се след като покарам колата 10-15 минути от напълно студена. Връщах се да ги питам дали не може да е от тампоните. Отговориха ми, че по-скоро е от средното гърне, което може да се е повредило отвътре. Да съм карал на по-силна музика. Така се карали БМВ-тата. Голям майтап, ама не и с мен! Иначе ус се водят за реномиран сервиз на БМВ в Бургас.
5 месеца ме дразнят тези шумове и даже бях решил да ходя в друг сервиз да ми сменят тампоните още веднъж за да съм сигурен, че не е от тях, но все не ми остава време. Сега като карах 1000 км по много лоши пътища в Украйна шума от вибрация/ауспух изчезна. Най-вероятно е бил от тампоните.
Дайте идея от какво може да е шума в колоните.
А, и още нещо има - при по-продължително отнемане на газта и подаване на газ после след ъпдейта се появи известно забавяне 2-3 секунди и после тръгва много рязко да ускорява, което също е много дразнещо.
Дали проблема е в ъпдейта на софтуера?
Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk
- expl0de
- младши ентусиаст
- Мнения: 783
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: 2011 F01 730D Шум в тонколоните и шум/вибрация след смян
Може и да е от ъпдейта, като влезе в синьото разходомера се включва всъщност алтернаторът, който зарежда акумулатора. Някакво електрическо смущение е. А тампоните ако не са оригинални, може и да не обират както трябва определени вибрации. Друг вариант е нещо след смяната да е опирало.
Re: 2011 F01 730D Шум в тонколоните и шум/вибрация след смян
Проблемите са отстранени. Шумът в тонколоните е бил в следствие на изхабена четка от регулатора на алтернатора. С нов регуалтор и почистване на повърхността където трият четките шума изчезна. 170 лв ремонт. Другият шум беше от левия тампон на двигателя. Беше протекъл и вакуумът му изпускаше. В сервиза, където ми ги сменяха преди ми препоръчаха да сложа втора употреба. Имали от ударен на много малко километри автомобил - "перфектни" за по 200 лв бройката. Не се вързвайте на подобна схема. Смених и двата с нови Lemforder(производител на оригиналните) за по 200 лв. бройката в друг сервиз и всичко е ОК.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани