N63TU Radiator outlet temperature и работещ вентилатор
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
- Sivako
- младши ентусиаст
- Мнения: 739
- Регистриран на: 22.08.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: F20 116d / F01 750i xDrive
- Мечтае да кара: Колело
N63TU Radiator outlet temperature и работещ вентилатор
Проблемът е следният (не съм сигурен дали е проблем )
Когато запаля автомобила сутрин на студен двигател вентилатора за охлаждане на радиатора е ок до момента в който двигателя достигне температура от 95 градуса.
След достигане и покачване на тази температура вентилатора се активира (между 15-35%) което ми се струва малко странно след като радиатора е студен, първо го установих с напипване след това с лазарен термометър и накрая закачих една ISTA да видя какво става.
Става това че, като чета данните на автомобила от DME температурата на двигателя и радиатора се покачва и спада заедно с разлика от 1-2 градуса.
Теста го правих от студеният старт до работната температура диапазон 20 до 100-105 градуса , когато тествам температурният сензор обаче ми показва реалната температура на двигателя и на радиатора.
Нямам никакви грешки в DME1 и DME2 и не разбирам нормално ли е да е така или имам някакъв проблем (софтуерен хардуерен или ... не се сещам други опции ) не ме дразни но се притеснявам да не се съкрати живота на вентилатора който е жизненоважен за този двигател особенно в жегите
На прикачените снимки се виждат данните от ISTA на не работещ двигател но и когато работи няма никаква разлика.
Интеркулерите също така са студени, климатика изключен, съмнявам се че допълнителната ел водна помпа за парното не работи (няма грешка в ihka но не я чувам при активация) и когато се активира start/stop системата на светофар ако се чака малко повече парното почва да духа студено, сензора на радиатора е сменен с нов който показва абсолютно същите данни
Искренни благодарства на тези които ще кажат че това е нормално да карам и да не се притеснявам
Когато запаля автомобила сутрин на студен двигател вентилатора за охлаждане на радиатора е ок до момента в който двигателя достигне температура от 95 градуса.
След достигане и покачване на тази температура вентилатора се активира (между 15-35%) което ми се струва малко странно след като радиатора е студен, първо го установих с напипване след това с лазарен термометър и накрая закачих една ISTA да видя какво става.
Става това че, като чета данните на автомобила от DME температурата на двигателя и радиатора се покачва и спада заедно с разлика от 1-2 градуса.
Теста го правих от студеният старт до работната температура диапазон 20 до 100-105 градуса , когато тествам температурният сензор обаче ми показва реалната температура на двигателя и на радиатора.
Нямам никакви грешки в DME1 и DME2 и не разбирам нормално ли е да е така или имам някакъв проблем (софтуерен хардуерен или ... не се сещам други опции ) не ме дразни но се притеснявам да не се съкрати живота на вентилатора който е жизненоважен за този двигател особенно в жегите
На прикачените снимки се виждат данните от ISTA на не работещ двигател но и когато работи няма никаква разлика.
Интеркулерите също така са студени, климатика изключен, съмнявам се че допълнителната ел водна помпа за парното не работи (няма грешка в ihka но не я чувам при активация) и когато се активира start/stop системата на светофар ако се чака малко повече парното почва да духа студено, сензора на радиатора е сменен с нов който показва абсолютно същите данни
Искренни благодарства на тези които ще кажат че това е нормално да карам и да не се притеснявам
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани