F30 на 325 000 км - какво поправях.
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
16 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: F30 на 325 000 км - какво поправях.
Здравейте,
с рейката не съм имал проблеми. Едно време като го имаше този шум при въртене на волана: моля вижте клипчетата по-горе, колегата е качил правилните линкове, мислех, че е от рейката или хидротрансформатора на автоматика, но се оказа верига.
За смяната на 30 000 на масло не смятам, че е проблем, колата почти не се кара на градско, не се реже, кара се на дълги маршрути София-Добрич и всекидневно на кратки 50км от Добрич до работата ми и обратно, тоест тя почти постоянно е под 2000 оборота на 8ма скорост.
Х1 то става сега на 100 000км, последните месеци, жената я покара доста само на градско и на 25 000 км след последната смяна ми даде, че иска 1л допълнително, така че сега минавам вече на 20 000 км смяна. Самият мотор там е 1.8д, 143 коня, фейслифтовия на Е84, теост същия като на Ф30 184 коня, само че "спънатия".
Раздатката, чувах че е проблем при доста автомобили, ще видим как ще е Г30, идва все пак с 200 000 км и 4 години гаранция и смятам, така да я въртя с единицата, че за целия срок и км да си ползвам гаранцията. 6 цилиндровия дизел, 265 коня, не чувам да има каквито и да е слаби страни, така че не очаквам проблеми, там като гледам имат основно детски болести като: проблеми с климатика и сензори на системите за безопастност, но ще видим.
Общо взето се ръководя от форума на Motor Talk, там за Ауди и БМВ какво ли не изчетох и поне за новите БМВта гледам проблеми със стандартните дизелови двигатели с едно турбо почти не се наблюдават.
с рейката не съм имал проблеми. Едно време като го имаше този шум при въртене на волана: моля вижте клипчетата по-горе, колегата е качил правилните линкове, мислех, че е от рейката или хидротрансформатора на автоматика, но се оказа верига.
За смяната на 30 000 на масло не смятам, че е проблем, колата почти не се кара на градско, не се реже, кара се на дълги маршрути София-Добрич и всекидневно на кратки 50км от Добрич до работата ми и обратно, тоест тя почти постоянно е под 2000 оборота на 8ма скорост.
Х1 то става сега на 100 000км, последните месеци, жената я покара доста само на градско и на 25 000 км след последната смяна ми даде, че иска 1л допълнително, така че сега минавам вече на 20 000 км смяна. Самият мотор там е 1.8д, 143 коня, фейслифтовия на Е84, теост същия като на Ф30 184 коня, само че "спънатия".
Раздатката, чувах че е проблем при доста автомобили, ще видим как ще е Г30, идва все пак с 200 000 км и 4 години гаранция и смятам, така да я въртя с единицата, че за целия срок и км да си ползвам гаранцията. 6 цилиндровия дизел, 265 коня, не чувам да има каквито и да е слаби страни, така че не очаквам проблеми, там като гледам имат основно детски болести като: проблеми с климатика и сензори на системите за безопастност, но ще видим.
Общо взето се ръководя от форума на Motor Talk, там за Ауди и БМВ какво ли не изчетох и поне за новите БМВта гледам проблеми със стандартните дизелови двигатели с едно турбо почти не се наблюдават.
16 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани