N47 дюзи

3-та серия ('13+)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 19.11.2020
Пол: Мъж

N47 дюзи

Мнение от Melir » 16 Сеп 2022, 21:48

Здравейте колеги, на студен двигател над 1500 оборота се получаваше едно тракането първите 5 минути докато колата загрее, оказаха се дюзите. Някой друг имал ли е проблем с дюзите, защото това ми е първото БМВ и някак си на 170 хиляди км. да се прецакат всичките дюзи ми се струва малко прекалено. Колата я имам от година и зареждам единствено на Шел или ОМВ от скъпата нафта. Всякакви съвети биха били полезни, благодаря предварително.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 464
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 525d

Re: N47 дюзи

Мнение от kikko » 17 Сеп 2022, 8:33

Не е невъзможно да заминат на 170х. Сваляхте ли ги, защото корекциите на диагностиката не са сто процентова гаранция за проблем с дюзите?
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6206
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: N47 дюзи

Мнение от zvetiko » 17 Сеп 2022, 8:56

Колата, може да не е на 170 000. Описаните от теб вериги те се славят като безпроблемни. Както колегата каза, ако има основателни предположения е добре всички дюзи да се дадат на стенд.

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 19.11.2020
Пол: Мъж

Re: N47 дюзи

Мнение от Melir » 18 Сеп 2022, 17:31

Именно на стенд бяха изтествани всяка една индивидуално.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 27.05.2008
Местоположение: Пазарджик/Пловдив
Кара: E36 Coupe & E46 Coupe

Re: N47 дюзи

Мнение от djkita » 18 Сеп 2022, 18:49

Аз съм с друга марка автомобил, но пак с подобни дюзи като твоите. При мен го има абсолютно същото нещо - около 1500об на студен двигател тракат доста гадно, оправят се като загрее и се покара колата във малко по-високи обороти. При доста мой познати с пиезо дюзи е така и не знам къде е точно проблема. Доста хора казват, че е от нафтата и от някои бензиностанции го нямало този проблем.

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 19.11.2020
Пол: Мъж

Re: N47 дюзи

Мнение от Melir » 03 Окт 2022, 9:30

Колеги, проблемът беше отстранен след смяната на дюзите. Цените са следните:
1бр. нова дюза от BMW - около 1300лв.
1 бр. рециклирана дюза от BOSCH Germany - 700лв. с връщане на старата

Благодаря на всички, които се включиха в двете дискусии, надявам се темите да помогнат на други колеги с подобен проблем.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: N47 дюзи

Мнение от vld » 22 Дек 2022, 16:09

Аз имах подобен случай на единичката на жена ми, свалих дюзите минаха стенд, дадоха ми нови кодове за корекциите и след като ги въведох, проблема изчезна.
В сервиза в който ги дадох за стенд казаха,че имат леко износване на разпръсквачите което се компенсира с кодовете.
Корекциите на дюзите и преди манипулацията бяха добри, но сле това станаха перфектни.
Изображение

Назад към F30/F31/F32/F33/F34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook