Ревю BMW 320D GT F34 М спорт пакет

3-та серия ('13+)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 6.10.2007
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: BMW 320D GT F34

Ревю BMW 320D GT F34 М спорт пакет

Мнение от kingkacho » 30 Окт 2022, 20:48

Малко пред история. Влюбих се в марката през далечната 1987г. Бях чирак в един сервиз. В един прекрасен ден докараха ударено BMW 1802 и ми легна на сърце. След като го направихме ми дадоха да го тествам до тогава бях луд моторджия. По край сервиза имах възможноста да карам почти всички видове коли без трабант ( до ден днешен не съм имал възможност дори да се кача в това чудо) Жигули , лада ,волга полски фиат, полонез шкода ... Е качвам се баварареца подкарвам го и разликата спрямо другите коли беше брутална лепи те за седалката и няма мърдане. И така после казарма промени "демокрация" и т.н. През годините имах възможност да карам не едно BMW но така и нямах мое. Преди 5г се сдобих с BMW 320D GT M СПОРТ ПАКЕТ още беше гаранционен и с сервизна история на 139000км. Колата е просторна комфортна и маневрена много удобна за каране няма умора на дълъг път. При нормално каране колата е доста икономична. Навъртях над 150к по "прекрасните" български шосета с щета 3 гуми и две криви джанти. Ходовата част не е мръднала. Сменено по колата ремъци ролки вериги дискове и накладки масла филтри с други думи само консумативи.Колата е с повечето екстри за модела с дребни изключения. 8 степенният автомат е прекрасен(не съм фен на автоматите) има 5 режима на работа , еко, комфорт, спорт, спорт+ и ръчни + спорт. На еко режим колата е много спъната и не кефи но е икономична.Комфорт си е много добре(основно карам на него) спорт става доста нервна а на спорт + е друга бира.На практика все едно имаш две коли. При ръчни скорости ти определяш играта.Колата е само заден мост и всички ми се подиграваха ще видиш зимата... абе деца кога аз карах жигули с гуми видинки и бурдюр в багажника сте минавали прави под масата вие ли ще ме учите как да карам с заден мост.Пада първия сняг Аз съм обут с чисто нови гуми Нокиан и съм в провинцията за късмет между двете села пътя е и селскостопанска писта 10-15сантиметра чист сняг идеално за тест. Стартирам от място с пълна газ всички коригиращи системи се намесват и потеглям без никакво превъртане на гумите и 60км/ч скачам на спирачките спирам сравнително бързо без никакво поднасяне. После с 100км/ч пак няма поднасяне. Пробвам да правя змейка системите отново се намесва и не ми дават да поднеса колата втори трети опит дори ми отнема газта.Направо бях много приятно изненадан.Сега започва веселата част включвам спорт+ , всички коригиращи системи са изключени красота колата върти гуми дрифти змейки осмици кръгове еее кеф.Просто Аз командвам парада.В последствие снега достигна 20-25см нямах проблеми.
Очаквах да е по твърда заради спорт пакета но си е доста комфортна.Колега с 5ца комби ахна цитирам " Бах мамаму тази отзат е по широка от моята" отзад трима души седят доста по добре от колкото в 5цата. Този хечбек хем е семеен хем има и спортна осанка.Багажника е голям а с бутнати седалки си става една голяма спалня.Автопилота също се представя много добре и предпазва от увличане по високите скоросто (за съжаление съм доста фотогеничен)В завои също е много стабилна.
Така е не минах и без няколко гонки. Мерцедес C класа 2.7д автомат го бих. Мерцедес C AMG 2ka безин до 120км го дръпнах но след това ме отвя.Според мен много добър избор за семеен автомобил.
Среден разход 6.5/100км 70% на 30% в полза на извън градско. Като борд компа показва много точно разхода.
Ако ви интересува нещо друго питайте.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 26.01.2009
Пол: Мъж

Re: Ревю BMW 320D GT F34 М спорт пакет

Мнение от speedhokk » 17 Ное 2022, 16:23

Здрасти,
аз от известно време заглеждам модела. Търся нещо малко по-високо, но все още се дърпам от сув сегмента. 3GT е май единствената така по-сериозно повдигната версия на лек автомобил, който БМВ прави със 165мм клиренс, който мисля, че ще ми е достатъчен.
Има 2 неща, които са ми любопитни:
1. Версиите с М спорт пакет пак ли са със 165мм клиренс или не, че намерих инфо в чужди форуми и там пишеше, че ако е xDrive клиренса бил същия, ако е само на задно М спорта бил 20мм по-нисък. Но нито мога да вярвам на 100%, отделно има разлика между нашия и американския пазар.

2. Четох оплаквания, че заради безрамковите стъкла зимата имало проблеми с отварянето и затварянето на вратите. Ти имал ли си такива? Ние зимата доста обикаляме по планините и там си е под нулата много често. 2021ва бяхме на ски на -16 градуса и не ми се иска в такава ситуация да не мога да си отворя колата и да си тръгна :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 6.10.2007
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: BMW 320D GT F34

Re: Ревю BMW 320D GT F34 М спорт пакет

Мнение от kingkacho » 23 Ное 2022, 22:45

Ами незнам дали има разлика във височината , но си е доста висока все пак съм и с 19инча.Паркирал съм няколко пъти до GT та без спорт пакет визуално не личи да има разлика във височина. Аз също съм по зимата и съм скиор, не съм имал проблем със стъклата просто трябва да ги почиастваш леда ако има такъв предварително.

Назад към F30/F31/F32/F33/F34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook