540i vs 550i

5-та серия (2017+)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1311
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Кара: на 0.6

Re: 540i vs 550i

Мнение от In_Memoriam » 24 Юни 2022, 22:06

Ясно ми е, но това е много далеч от М5 на бензин. За 600+ започваш да се разхождаш с тубите като стар тираджия :)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 776
Регистриран на: 9.12.2019
Местоположение: София
Кара: 2016 m550d

Re: 540i vs 550i

Мнение от ekalchev » 25 Юни 2022, 8:18

Аз не искам да е 600 коня. Искам просто да върви повече от старата ми. Вероятно само downpipe и софтуер ще го направят.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 682
Регистриран на: 8.08.2005
Пол: Мъж

Re: 540i vs 550i

Мнение от carmanf1 » 27 Юни 2022, 14:47

В такъв случай за мен най-логичния избор ти е G30 M550d. Без да се занимаваш с тунинги.
Ако искаш да е 5-ца. По-бърза е от F10-ката

Или пък М340i или М340d - ако не си пробвал G20, пробвай. Може и да ти хареса.

Много хора вече минаха от F10 550i/М550d на G20 M340i. След като пробваха G20-ката, не се и замислят. Но си е до човек.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 776
Регистриран на: 9.12.2019
Местоположение: София
Кара: 2016 m550d

Re: 540i vs 550i

Мнение от ekalchev » 27 Юни 2022, 15:58

Няма 550д LCI. Няма как да се случи да мина от 5ца на 3ка.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 682
Регистриран на: 8.08.2005
Пол: Мъж

Re: 540i vs 550i

Мнение от carmanf1 » 27 Юни 2022, 20:46

Напълно те разбирам.

Споделям, защото познавам доста хора,
които пробваха и не се замислиха дори за момент че “downgrade-ват” от 5 на 3.

Просто пробвай М340и, нищо не ти пречи.

Аз пробвам всичко за да ми е простичко и лесно.
И разбирам 2 неща:

- кое е по-хубавото, за да имам стимул към по-доброто
- или пък се убеждавам, че съм направил правилния избор към този момент в моя бюджет

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 776
Регистриран на: 9.12.2019
Местоположение: София
Кара: 2016 m550d

Re: 540i vs 550i

Мнение от ekalchev » 27 Юни 2022, 21:00

Возил съм се в 3ка. Приоритет ми е комфорта и мястото, пред това как върви. Няма как 3ка да е на нивото на 5ца в тези неща.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 261
Регистриран на: 15.08.2015
Местоположение: expedia.com
Пол: Мъж
Кара: BMW and Toyota
Детайли за колата: I6 3.0 turbo and naturally aspirated i-Force 5.7 V8

Re: 540i vs 550i

Мнение от peshehodetz » 03 Юли 2022, 21:36

Гледам че коментирате изпускателната система, та само със смяна на ауспусите да речем с такива на DINAN може ли и с колко би се вдигнала мощността, без нищо друго да се пипа. Да речем нещо такова

https://www.youtube.com/watch?v=WX7AW942nrE

keep walking

Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 343
Регистриран на: 3.04.2014
Местоположение: София
Кара: Каквото има
Мечтае да кара: Влакчето на метрото

Re: 540i vs 550i

Мнение от nickem » 05 Юли 2022, 14:35

ekalchev написа:Возил съм се в 3ка. Приоритет ми е комфорта и мястото, пред това как върви. Няма как 3ка да е на нивото на 5ца в тези неща.

Няма особен смисъл да сменяш фейсово Ф10 с G30 лично за мен. Особено М550. Същата кола за повече кинти.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 159
Регистриран на: 22.04.2009
Местоположение: Варна
Кара: M57, N52, S65

Re: 540i vs 550i

Мнение от tintirimintiri » 15 Юли 2022, 4:20

Това изказване според мен е несериозно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 456
Регистриран на: 2.01.2010
Пол: Мъж
Кара: 992 turbo, G30 540ixdrive.

Re: 540i vs 550i

Мнение от Shadowed » 15 Юли 2022, 10:35

nickem написа:
ekalchev написа:Возил съм се в 3ка. Приоритет ми е комфорта и мястото, пред това как върви. Няма как 3ка да е на нивото на 5ца в тези неща.

Няма особен смисъл да сменяш фейсово Ф10 с G30 лично за мен. Особено М550. Същата кола за повече кинти.


Някой хора не знаят къде се намират наистина :lol:

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 3880
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: 540i vs 550i

Мнение от Kroki » 19 Юли 2022, 13:35

Амиии много зависи и как се поддържат тия V8-ци. Конкретната 850-ка се сменява масло на 8000км с 5-50 и като ходи официално да и го сменяват идва след това да го сменим пак.
Сервизният интервал е 30 000(ся верно е динамичен и може да падне до 20, но все пак..)
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 343
Регистриран на: 3.04.2014
Местоположение: София
Кара: Каквото има
Мечтае да кара: Влакчето на метрото

Re: 540i vs 550i

Мнение от nickem » 19 Юли 2022, 23:38

Shadowed написа:
nickem написа:
ekalchev написа:Возил съм се в 3ка. Приоритет ми е комфорта и мястото, пред това как върви. Няма как 3ка да е на нивото на 5ца в тези неща.

Няма особен смисъл да сменяш фейсово Ф10 с G30 лично за мен. Особено М550. Същата кола за повече кинти.


Някой хора не знаят къде се намират наистина :lol:

Защо така?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 391
Регистриран на: 12.09.2015
Местоположение: София

Re: 540i vs 550i

Мнение от madafaka_donkele » 20 Юли 2022, 8:21

nickem написа:
Shadowed написа:
nickem написа:
ekalchev написа:Возил съм се в 3ка. Приоритет ми е комфорта и мястото, пред това как върви. Няма как 3ка да е на нивото на 5ца в тези неща.

Няма особен смисъл да сменяш фейсово Ф10 с G30 лично за мен. Особено М550. Същата кола за повече кинти.


Някой хора не знаят къде се намират наистина :lol:

Защо така?


Най-вероятно, щото се чете избирателно :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 15.07.2014
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 550i 2007, G12 750Li
Мечтае да кара: M5

Re: 540i vs 550i

Мнение от ///BAMZE » 06 Фев 2024, 2:56

530кс версия е значително по-безпроблемен от предишните. В САЩ се карат яко и хората там са намерили начин как да удължат живота на двигателя. За тези коли е абсолютно задължителна смяната на маслото на 8-10к максимум. Поне 5W-40 или 5-50.

Сменява се термостата с такъв, който отваря на 90 градуса.
Сменява се масления термостат ( клапана ) за да държи и температурата на маслото по-ниска.
Кората върху двигателя се изхвърля за да може да не задържа толкова топлината от турбините там.
Катализаторите също е желателно да се изхвърлят.
Спива се добавка Ceratec на LiquiMolly или Oil saver за да предпазва гумичките на клапаните.
Свещи NGK по-студени, на 0.22 хлабина. Абсолютно всички там карат с такива. Хората ги надуват по 800+ коня тези коли. Това е силно подценен двигател в Европа, но в Щатите го спукват от каране и масово са надути.

Тези неща съм ги правил на 550i E60 и си ме слушаше 5 години без никакъв проблем. Колата я продадох на 250к км. и доколкото знам собвстеника още си я кара безпроблемно. А всички ми казваха ,, тия V8 са проблемни, вземи си дизел"...

V8 си е V8 и това са последните коли и времена, в които ще може да ги караме. B58 е хубав мотор, не е слаб, подлежи на тунинг доста... но то и V8 подлежи.. за 5 серия м550i и М5 са най-доброто. Стига да можеш да си го позволиш. Имаш тягата на дизел и постоянно ускорение до 7000 оборота. За звука няма смисъл да коментираме. По-добър е от на М5. B58 колкото и да е бърз, дори да е същите коне като N63, просто осмака се усеща и разгръща мощността по съвсем различен начин. Иначе M550i е доста по-мека, не толкова агресивна и като цяло няма нищо общо с М5 освен близкото ускорение.

При спазване на тези неща, колата ще те слуша. Понякога имат проблеми с бобините, но не са скъпи а и се предлагат афтърмаркет на различни тунинг компании като Dinan, ESS и т.н. И таква кола задължително от САЩ, защото там маслата от БМВ ги сменяват на 15к км, а не на 30к като в Европа. Пък и там се намират лесно на под 100к км пробег. Или ако е от тук, желателно е да я е карал човек, който е запознат с N63 двигателя.

Давай смело, поддържай я качествено и се радвай на колата. Щом ги карат, особено в Щатите, явно не са толкова трошливи. Дори от първите N63 има коли на 300к км. А ако си търсиш безпроблемна кола - БМВ не е марката, вземи си Тойота :D

Предишна

Назад към G30/G31/G32/G33

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook