Ремап на g30 сериите
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Ремап на g30 сериите
SuSaMeCa написа:B58 най-добре става мап от MHD. Стейдж 2 е само даунпайп и помпа за високото налягане от TU мотор. Със спортен филтър и чардж пайп може да очакваш към 470-500 hp.
В58 доста добре се напива с MHD.
За stage 2 трябва само даунпайп, помпа от TU модел или супер е необходима за stage 2+
Спортен филтър е добра инвестиция, но чардж пайп не е необходим ако смятате да карате със стоково турбо.
- SuSaMeCa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.09.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540i - B58
Re: Ремап на g30 сериите
desonator написа:SuSaMeCa написа:B58 най-добре става мап от MHD. Стейдж 2 е само даунпайп и помпа за високото налягане от TU мотор. Със спортен филтър и чардж пайп може да очакваш към 470-500 hp.
В58 доста добре се напива с MHD.
За stage 2 трябва само даунпайп, помпа от TU модел или супер е необходима за stage 2+
Спортен филтър е добра инвестиция, но чардж пайп не е необходим ако смятате да карате със стоково турбо.
Бях ходил да гледам едно 340 ф30 от дару кар. Момчето, което работи там беше казало, че на стокови 5ци им са гърмели чардж пайповете. За по-сигурно и него
- w00t
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 14.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540i xDrive
- Мечтае да кара: e34 m5
Re: Ремап на g30 сериите
SuSaMeCa написа:B58 най-добре става мап от MHD. Стейдж 2 е само даунпайп и помпа за високото налягане от TU мотор. Със спортен филтър и чардж пайп може да очакваш към 470-500 hp.
Стейдж 2+ е с модовете, които си описал и обикновено от MHD се изкарват не повече от 470 коня. Вече с къстъм мап може да се изкарат още едни 20 коня отгоре. Чардж пайпа не е задължителен за смяна при стоково турбо, обикновено държат.
За колите след средата на 2018 е добре да се има предвид че трябва да се направи и OPF delete за стейдж 2 и нагоре.
Иначе имам един MST Intake за 5-ца, ако някой е заинтересуван, на лично.
Re: Ремап на g30 сериите
w00t написа:SuSaMeCa написа:B58 най-добре става мап от MHD. Стейдж 2 е само даунпайп и помпа за високото налягане от TU мотор. Със спортен филтър и чардж пайп може да очакваш към 470-500 hp.
Стейдж 2+ е с модовете, които си описал и обикновено от MHD се изкарват не повече от 470 коня. Вече с къстъм мап може да се изкарат още едни 20 коня отгоре. Чардж пайпа не е задължителен за смяна при стоково турбо, обикновено държат.
За колите след средата на 2018 е добре да се има предвид че трябва да се направи и OPF delete за стейдж 2 и нагоре.
Иначе имам един MST Intake за 5-ца, ако някой е заинтересуван, на лично.
Ако беше писал малко по-рано можеше да спестя някой лев
Може ли да кажеш защо го продаваш?
- w00t
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 14.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540i xDrive
- Мечтае да кара: e34 m5
Re: Ремап на g30 сериите
desonator написа:Ако беше писал малко по-рано можеше да спестя някой лев
Може ли да кажеш защо го продаваш?
Звукът не е моето.
- AgentSmith
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 28.07.2013
- Пол: Мъж
Re: Ремап на g30 сериите
Колеги, малко да вдигна темата - M550i LCI дали някой почна да прави у нас? По чужбина гледам наизлизаха варианти.
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани