Въпроси и съвети при избор на G2X
Модератор: Технически модератори
Re: Въпроси и съвети при избор на G2X
hranow написа:Здравейте,
Какъв разход мога да очаквам от G20 330i Xdrive и 340i Xdrive.
Предимно сутрин и вечер в софийския трафик
330 поне 12, 340 може и 14-15.
Re: Въпроси и съвети при избор на G2X
hranow написа:Здравейте,
Какъв разход мога да очаквам от G20 330i Xdrive и 340i Xdrive.
Предимно сутрин и вечер в софийския трафик
По мои наблюдения градско:
330и: 13 - 15
340и: 18 - 20
Re: Въпроси и съвети при избор на G2X
Здравейте! Какво ви е мнението за този автомобил и някой да го е гледал случайно?
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=udixdw
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=udixdw
Re: Въпроси и съвети при избор на G2X
icak написа:Здравейте! Какво ви е мнението за този автомобил и някой да го е гледал случайно?
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=udixdw
Доста километри и липсващи екстри за тази цена.
Re: Въпроси и съвети при избор на G2X
Колеги може ли мнение за тази обява
https://gebrauchtwagen.bmw.de/nsc/Fahrz ... -In+Hybrid
От скоро съм хвърлил око на G21 330e Plugin Hybrid, и от Германия има доста по-голям избор. Всякакви съвети са добре дошли, основната идея е колата да се кара на ток в града и да нямам грижи при по-големи преходи.
https://gebrauchtwagen.bmw.de/nsc/Fahrz ... -In+Hybrid
От скоро съм хвърлил око на G21 330e Plugin Hybrid, и от Германия има доста по-голям избор. Всякакви съвети са добре дошли, основната идея е колата да се кара на ток в града и да нямам грижи при по-големи преходи.
Re: Въпроси и съвети при избор на G2X
Няколко неща (сори, че ще бъда негативен):
- опоскана е яката от към екстри. Прилича ми на няква бюджетна служебка.
- в града на ток, в реални условия изминават около 20км. И нон-стоп на контакта. Не гледай, че пишат 60км. Колко пари да се спестят за тия 20км на ток и заслужава ли си компромиса с по-високото и неравномерно разпределено тегло, по-малкия багажник и поведение на пътя, нямащо нищо общо с 3-та серия.
- такава кола, с такъв салон, не бих купил. Седалките приличат на бюджетно рено клио
- опоскана е яката от към екстри. Прилича ми на няква бюджетна служебка.
- в града на ток, в реални условия изминават около 20км. И нон-стоп на контакта. Не гледай, че пишат 60км. Колко пари да се спестят за тия 20км на ток и заслужава ли си компромиса с по-високото и неравномерно разпределено тегло, по-малкия багажник и поведение на пътя, нямащо нищо общо с 3-та серия.
- такава кола, с такъв салон, не бих купил. Седалките приличат на бюджетно рено клио
Re: Въпроси и съвети при избор на G2X
carmanf1 написа:Няколко неща (сори, че ще бъда негативен):
- опоскана е яката от към екстри. Прилича ми на няква бюджетна служебка.
Благодаря за отговора колега. Относно разхода изчетох доста коментари из форуми и изгледах видеа, струва ми се че все пак има смисъл от батериите и БМВ са направили някаква приятна сглобка между ДВГ и електрическата система. Ето тук има реален разход при старт с напълно празна батерия - 6.6/100.
https://www.youtube.com/watch?v=7rPYYIH_ZUI
А само на ток колата дава много добър разход от 15-25kWh/100км което варира според сезона разбира се, но зимата имаш едни минимум 25-30км което ми е напълно достатъчно.
https://www.youtube.com/watch?v=t45pu8jvBHA&t=791s
https://www.youtube.com/watch?v=0kZnpDqTuIw
Като цяло първоначалния ми избор беше чиста електрическа кола (Tesla 3/Y LR) но в последствие прецених, че когато тръгна извънградско не искам да имам притеснения и допълнителни планувания само за зареждане. От там преминах на PHEV моделите и 3 серия се оказа много сполучлив модел в този сегмент, да не кажа най-добрия модел откъм динамика/разход/пътно поведение.
Относно екстрите би ли споделил какво е така да кажем must have в тази серия, понеже не съм много запознат с оборудването. Играх си с конфигуратора на BMW но не успях да се ориентирам коя екстра в кой пакет попада. Мога ли горе долу по копчетата и визията да се ориентирам с какви екстри разполага колата
Да този салон изглежда супер зле, но просто копнах тази обява да се ориентирате към какво съм се насочил
Re: Въпроси и съвети при избор на G2X
Плъгина за мен е топ за града. Екстри искаш големите екрани, които всяко Е има, поне спортен салон, защото другият е доста грозен. Бих добавил и ел седалки,ако не караш само ти, дистроник, асистент за паркиране, тоест задна камера и 360 парктроник,поне хифи аудио, защото базовото е по-зле от дачия.
Re: Въпроси и съвети при избор на G2X
От това което разгледах и разбрах ми се иска да има следните екстри:
- HiFi speaker system - това до колкото разбирам е 2рото ниво на озвучение над Стерео системата и вече HK е най-високия клас
- Осветление - стандартно G20 серията излиза с LED фарове, но тук не разбрах Адаптивните ЛЕД фарове дали има смисъл от тях
- относно парктроника тук не можах да разбера как се раделят тези екстри, виждам Park Distance Control (PDC) и Parking Assistant , но кое включва камера за заден ход и 360 поглед незнам ? Този паркинг асистънт от това което гледах като клипчета е автоматично паркиране което автоматично отпада
- High beam assistant - задължително
- Active cruise control with Stop&Go function - задължително
- Driving Assistant Professional - това до колкото разбрах визуализира колите около теб и ги показва на таблото .. определено не виждам смисъл от това
- WiFi hotspot / Wireless charging също отпадат от списъка
Ето нещо примерно, което покрива нещата които търся
https://gebrauchtwagen.bmw.de/nsc/Fahrz ... ystem:true
Въпроса е трудно ли се купува подобна кола от Германия
- HiFi speaker system - това до колкото разбирам е 2рото ниво на озвучение над Стерео системата и вече HK е най-високия клас
- Осветление - стандартно G20 серията излиза с LED фарове, но тук не разбрах Адаптивните ЛЕД фарове дали има смисъл от тях
- относно парктроника тук не можах да разбера как се раделят тези екстри, виждам Park Distance Control (PDC) и Parking Assistant , но кое включва камера за заден ход и 360 поглед незнам ? Този паркинг асистънт от това което гледах като клипчета е автоматично паркиране което автоматично отпада
- High beam assistant - задължително
- Active cruise control with Stop&Go function - задължително
- Driving Assistant Professional - това до колкото разбрах визуализира колите около теб и ги показва на таблото .. определено не виждам смисъл от това
- WiFi hotspot / Wireless charging също отпадат от списъка
Ето нещо примерно, което покрива нещата които търся
https://gebrauchtwagen.bmw.de/nsc/Fahrz ... ystem:true
Въпроса е трудно ли се купува подобна кола от Германия
Re: Въпроси и съвети при избор на G2X
Това вече изглежда доста добре. А вирелес чарджинга е добър, защото ако имаш него и комфортен достъп можеш да отключваш и палиш колата само с айфон или бмв карта, без да носиш ключ. За покупка от Германия не знам как стои, но можеш да идеш в мкар и да си избереш подобна и те да я вкарат, обслужват я и оправят забележки и си получаваш гаранция и всичко, плюс ако искаш лизинг. Разбира се вдига се малко цената, но според мен отиди и разгледай какво ще ти предложат.
Re: Въпроси и съвети при избор на G2X
don_gori написа: Относно екстрите би ли споделил какво е така да кажем must have ...
Колега пожелавам ти успех и много да се радваш на новата покупка
Като допълнение, за must have:
- М пакет - задължително. Колата става коренно различна. Нищо общо с другите. Ама тва си е моето OCD от време оно
С М пакета си идват и хубавите седалки и хубавия волан. И други хубави неща ........
- М спирaчки - адски добри са (поне за моите представи). Няма никакъв fade. Колкото и да съм ги тормозил (не на писта разбира се, не съм пилот).
- Laser lights - разликата между Led и Laser е ден и нощ като представяне - да не говорим, че при ЛЕД-а вътрешните лупи са fake и не работят Отделно визията на колата с лазерите е пак коренно различна. Нищо общо с ЛЕД-а.
- Адаптивно окачване - задължително. Иначе колата е твърдак. Особено по нашите хубави пътища.
- xDrive - мен не ми пука дали е само на задно или xDrive, но при продажба ако не е xDrive, има проблеми. Всички масово искат да е 4х4.
При Г20 xDrive е адски добър и колата се усеща само на задно през 99% от времето. Изобщо не ми трябва. Но когато прекаля и си повярвам повече ме е спасявал много пъти - признавам си . И това на сух и чист асфалт.
- дигиталното табло и head up дисплея (страхотни са)
- Lane assistant - супер удобен е при магистрално каране. Колата сама си се оправя и си държи лентата. Никва нужда да й се месиш.
- 19ки джанти - визията е ТОП. Всички останали по-малки джанти за Г20 са грозни. Ама трябва да е с адаптивно окачаване. Иначе .... кофти твърдак.
- Ел седалки - задължително. Особено ако я карате ти и жена ти.
- HiFi - заължително минимално изискване. Даже HK e must have. Аз не съм меломан, и HiFi ми е ОК, но обикновеното е просто леш.
Сега, nice to have - глезотии, които не са важни:
- М performance карбоновите елементи Ама те лесно и бързо се добавят, ако те кефят. Моята така си я поръчах, заради М performance волана, ама с него дойдоха още камара неща в пакет
- acoustic glass - много хора казват, че не намират разлика, но аз намирам сериозна разлика в шума. Глезотия.
- металните бутони - придават много по-добра/класна визия спрямо обикновените черни пластмасови
- reversing assistant - ползвам го редовно. Влизам в двора за малко (а той е доста завъртян) и после я пускам сама да си излезе. Улеснение е.
- ел багажник - удобен е, като излизаш от магазина с торби в ръцете - риташ и се отваря. Удобно е, но си е глезотия. Която не ти трябва.
- parking assistant - ползвам съм го рядко, честно казано не ти трябва, но той идва с повечето от по-горните екстри.
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Въпроси и съвети при избор на G2X
ел багажник нямам , а това със сензора и махането с крак под колата работи когато си иска
п.с. хармана е тотално разочароващ, в е92ката свири около 5 пъти по-силно и чисто
п.с. хармана е тотално разочароващ, в е92ката свири около 5 пъти по-силно и чисто
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Въпроси и съвети при избор на G2X
vicho написа:ел багажник нямам , а това със сензора и махането с крак под колата работи когато си иска
п.с. хармана е тотално разочароващ, в е92ката свири около 5 пъти по-силно и чисто
Да, но нормално, хармана струва само 1000лв повече от ХиФи, което обяснява защо е толкова разочароващ. ХиФи с нов усилвател за 1200лв и 2 субуфера за 600лв под седалките и е класи над ХК...
Re: Въпроси и съвети при избор на G2X
vicho написа:ел багажник нямам , а това със сензора и махането с крак под колата работи когато си иска
п.с. хармана е тотално разочароващ, в е92ката свири около 5 пъти по-силно и чисто
Махането с крак при мен бачка безотказно и е много удобно. Особено след пазаруване, торби в ръцете и две деца около теб.
Бачка когато си иска, само когато колата е мръсна - респективно сензорите.
И забравих - gesture control-a. Също е супер.
В началото иска малко свикване, но свикнеш ли е страхотен и не мога без него. Супер удобен ми е .
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Въпроси и съвети при избор на G2X
carmanf1 написа:Бачка когато си иска, само когато колата е мръсна - респективно сензорите. .
сори, ама 50лв за мивка един път в седмицата ми стигат... 2 пъти ще ми дойдат в повече финансово, а да лежа под колата да бърша сензори не е за мен
в тая свинщина, особено последните дни не виждам как може колата да е чиста за съжаление
Нещото което открих тия дни и не го е знаех е Assisted Driving, мислех, че само връща в лентата, ама това си държи лентата и колата буквално се кара сама. Доста съм впечатлен.
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани