G20 330i xdrive US Ограничена на 210
Модератор: Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: G20 330i xdrive US Ограничена на 210
ogata написа:carmanf1 написа:Абе друго си е да се изкефиш до заводския лимит на ~ 250 - 255 км/ч
Възможно е на магистрала Тракия, в определени моменти
и на определени места
И в определените моменти на определените места пристига един афтърмаркет турбо варел и те връща в реалността, като ти припомня, че караш просто 330 ...
Не съм отишъл да се състезавам.
Еле пък с комплексарчета в дърти, разковани кочини. Колко ще нютона/к.с да си имат, пак са си кочини и нека им се радват.
Наясно съм, че колата ми не е бърза.
Просто карам за собствено удоволствие и да усещам тръпката на скоростта (поне за мен 250 е висока скорост)
Както съм и наясно, че колкото и бърза кола да караш, винаги има по-бърза. И така.
- peshehodetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 15.08.2015
- Местоположение: expedia.com
- Пол: Мъж
- Кара: BMW and Toyota
- Детайли за колата: I6 3.0 turbo and naturally aspirated i-Force 5.7 V8
Re: G20 330i xdrive US Ограничена на 210
nxn написа:Да, американските са ограничени на 130 мили в час, тоест 210 километра в час. Може да пробваш в някое представителсто, но най-вероятно ще ти кажат, че така идва от завода и няма какво да направят, така че най-вероятно единственият начин е флаш.
Ако я поръчаш със Спортен пакет/М пакет са до 150мили в час.
keep walking
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: G20 330i xdrive US Ограничена на 210
carmanf1 написа:ogata написа:carmanf1 написа:Абе друго си е да се изкефиш до заводския лимит на ~ 250 - 255 км/ч
Възможно е на магистрала Тракия, в определени моменти
и на определени места
И в определените моменти на определените места пристига един афтърмаркет турбо варел и те връща в реалността, като ти припомня, че караш просто 330 ...
Не съм отишъл да се състезавам.
Еле пък с комплексарчета в дърти, разковани кочини. Колко ще нютона/к.с да си имат, пак са си кочини и нека им се радват.
Наясно съм, че колата ми не е бърза.
Просто карам за собствено удоволствие и да усещам тръпката на скоростта (поне за мен 250 е висока скорост)
Както съм и наясно, че колкото и бърза кола да караш, винаги има по-бърза. И така.
Така е, очевидно не-комплексираните искат да карат с 250 на ограничение 140, за да усещали тръпката от скоростта .. дето я вдигат за календарни дни
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: G20 330i xdrive US Ограничена на 210
Ето къде ще ги вдига...
Иначе много ще ми е тъжно в 330ката, че дърт варел с турбо ще ме изпревари, по-добре да ходя с влака дейва. Дето се вика, ако не прави 100-200 за 6 секудни няма нужда да пише по форума, за да не се срами.
ivanovcorp92 написа:Абсолютно съм съгласен с това, че няма къде да се кара с тази скорост тук .
Често пътувам обаче до Германия по бизнес причини, и там мога... да си я настъпвам обаче, пусто ограничение
Иначе много ще ми е тъжно в 330ката, че дърт варел с турбо ще ме изпревари, по-добре да ходя с влака дейва. Дето се вика, ако не прави 100-200 за 6 секудни няма нужда да пише по форума, за да не се срами.
Re: G20 330i xdrive US Ограничена на 210
ogata написа:carmanf1 написа:ogata написа:carmanf1 написа:Абе друго си е да се изкефиш до заводския лимит на ~ 250 - 255 км/ч
Възможно е на магистрала Тракия, в определени моменти
и на определени места
И в определените моменти на определените места пристига един афтърмаркет турбо варел и те връща в реалността, като ти припомня, че караш просто 330 ...
Не съм отишъл да се състезавам.
Еле пък с комплексарчета в дърти, разковани кочини. Колко ще нютона/к.с да си имат, пак са си кочини и нека им се радват.
Наясно съм, че колата ми не е бърза.
Просто карам за собствено удоволствие и да усещам тръпката на скоростта (поне за мен 250 е висока скорост)
Както съм и наясно, че колкото и бърза кола да караш, винаги има по-бърза. И така.
Така е, очевидно не-комплексираните искат да карат с 250 на ограничение 140, за да усещали тръпката от скоростта .. дето я вдигат за календарни дни
Всеки според възможностите си.
Прав си за ограниченията и за календарните дни. Така е.
Но защо пък другите, с дъртите варели ходят да се състезават по магистралата и да изпреварват след 250 за да доказвали нещо и да връщали в реалността?
Ти сам го каза за дъртите варели.
А аз казах че не се състезавам, знам че съм бавен.
Що така?
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 641
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: G20 330i xdrive US Ограничена на 210
Е тия с дъртите варели не съм ги виждал да вдигат 250 на магистралата. Най-малкото на 2рата минута ще се разпаднат вероятно, дори и двигателя да държи. Масово мигащите в лявата лента са някви Х6-ци/S-класи/GLE купе-та дето и без да вдигат висока скорост предполагаш че са комплексари.
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 911
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: G20 330i xdrive US Ограничена на 210
Не си попадал по скоро, има доста 8L-ки с 1.8Т дето си летят с по 250 и не се разпадат, пък са 20 годишни. S3/A3.
Има и други, ама от по старите варели тоя мотор го може просто
Има и други, ама от по старите варели тоя мотор го може просто
Re: G20 330i xdrive US Ограничена на 210
DigitalExile написа:Не си попадал по скоро, има доста 8L-ки с 1.8Т дето си летят с по 250 и не се разпадат, пък са 20 годишни. S3/A3.
Има и други, ама от по старите варели тоя мотор го може просто
Tоп мотор. Преди 15ина години увъртях една таква напомпана 8L около един стълб със 100км/ч+ и взех че и оцелях Мотора беше изкочил от колата на 50 метра и даже го продадох Изведнъж ми промени приоритетите и как да се държиш на публични пътища.
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани