G20 LCI
Модератор: Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10482
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
G20 LCI
https://www.youtube.com/watch?v=cAXka5y ... &index=135
От доста време БМВ не бяха подобрявали кола. Бронята е поправима, но дизайнът определено връща към традициите на БМВ. Дисплеят вътре и отпадането на всякакви бутони няма да ги коментирам избщо А, и няма кристална топка за скоростите Влиза в производство през юли.
От доста време БМВ не бяха подобрявали кола. Бронята е поправима, но дизайнът определено връща към традициите на БМВ. Дисплеят вътре и отпадането на всякакви бутони няма да ги коментирам избщо А, и няма кристална топка за скоростите Влиза в производство през юли.
Never mistake motion for action...
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: G20 LCI
Почнали са, като ауди да ги правят еднакви. Отпред и отзад си е G30 LCI, даже ми се струва фаровете и стоповете като нищо да са взаимозаменяеми. Таблото с навигацията, дето реално е 2 метра таблет явно е направено да създава проблеми, като гледам как просто са го закрепили, без да си правят дори и най-малко труда да го вградят и да изглежда по-хубаво, все едно студенти са се упражнявали. Ама и тук копират мерцедес. Щом може при тях, що да не може и при бмв.
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8329
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: G20 LCI
Интериорът е две крачки назад, поне. Първо липсват контролите за климатика, и даже по-важно за мен, липсват копчетата за преки пътища, които са най-използваното нещо, за мен, в колата.
И предполагам отново няма опция за вентилирани седалки, заради което никога няма да се върна на 3та серия.
И предполагам отново няма опция за вентилирани седалки, заради което никога няма да се върна на 3та серия.
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: G20 LCI
няма ск. лост и всичко е на копче. Бахти ташака.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Burnar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 171
- Регистриран на: 13.11.2011
- Местоположение: Schweiz
- Пол: Мъж
- Кара: F11 M550D LCI
- Детайли за колата: Champagner quarz metallic
Re: G20 LCI
Аз се надявах да променят стоповете, нещо като на 5та серия.
За интериорните промени и аз бих казал същото като колегите преди мен. Пестене на материали е това в моите очи.
Фаровете обаче ще бъдат вече на ниво, защото при преди фейслифта късите не бяха от най-добрите от към плътност на светлината, като функционалност - да.
Друго интересно е, че при "М" моделите 340и - д, вече и огледалата ще са "М" и още няколко промени в "М Про" пакета.
Също виждам в конфигуратора на БМВ (поне в Швейцария), че има повече седалки, но не съм гледал дали вече има обдухване и т.н.
Приятно съм изненадан аз лично от външния фейслифт, но вътре се надявах да продължи пътя като 5-цата с по-голям дисплей, но Идрайв 8.
За интериорните промени и аз бих казал същото като колегите преди мен. Пестене на материали е това в моите очи.
Фаровете обаче ще бъдат вече на ниво, защото при преди фейслифта късите не бяха от най-добрите от към плътност на светлината, като функционалност - да.
Друго интересно е, че при "М" моделите 340и - д, вече и огледалата ще са "М" и още няколко промени в "М Про" пакета.
Също виждам в конфигуратора на БМВ (поне в Швейцария), че има повече седалки, но не съм гледал дали вече има обдухване и т.н.
Приятно съм изненадан аз лично от външния фейслифт, но вътре се надявах да продължи пътя като 5-цата с по-голям дисплей, но Идрайв 8.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 727
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: G20 LCI
@Burnar, съмнявам се да има подобрение във фаровете само заради промяната на дизайна, още повече че Laser Light повече няма да се предлага за това поколение
Няколко видеа вече изгледах с представяне…вътре си е направо зле
Да, дисплея е страхотен, но начина по който е позициониран и захванат към таблото…трагедия.
Скоростния лост ала VAG Group също не му намирам логиката , а липсата на копчета я свързвам повече с Рено отколкото Tesla/Mercedes
Няколко видеа вече изгледах с представяне…вътре си е направо зле
Да, дисплея е страхотен, но начина по който е позициониран и захванат към таблото…трагедия.
Скоростния лост ала VAG Group също не му намирам логиката , а липсата на копчета я свързвам повече с Рено отколкото Tesla/Mercedes
Re: G20 LCI
Don_Diego написа:@Burnar, съмнявам се да има подобрение във фаровете само заради промяната на дизайна, още повече че Laser Light повече няма да се предлага за това поколение
Няколко видеа вече изгледах с представяне…вътре си е направо зле
Да, дисплея е страхотен, но начина по който е позициониран и захванат към таблото…трагедия.
Скоростния лост ала VAG Group също не му намирам логиката , а липсата на копчета я свързвам повече с Рено отколкото Tesla/Mercedes
И на мен ми хареса как са го хванали за таблото, все едно са го сложили и в последния момент са се сетили, че като го натиснеш и минеш през дупка може да го обърнеш...
- tintirimintiri
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 160
- Регистриран на: 22.04.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: M57, N52, S65
Re: G20 LCI
Много го разбираме ние тука от форумите
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10482
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: G20 LCI
Абе ние може и да не ги разбраме, ама му промениха фаровете. Сигурен съм, че и бобър-бъбреците ще отшумят, просто ги е срам толкова бързо да ги махнат, а те дори не са най-големият проблем в дизайна. Хората се кефят на големите таблети дето тесла ги въведе, но като поживеят с тях и им писне да ровят в 4 менюта, за да намалят парното, и там ще се нормализират нещата. Всяка иновация се въвежда ударно и ако не я иска пазара, полека отпада - ярък пример са мобилните телефони, но там е много по-динамично. Следващото поколение 3 серия вероятно таблетът ще е наполовина и тихомълком ще се появят основни бурони, макар и сензорни или програмируеми, за да сме пак с иновация.
Never mistake motion for action...
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8329
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: G20 LCI
Leon написа:Абе ние може и да не ги разбраме, ама му промениха фаровете.
като нямаш пари за G20 LCI , няма да коментираш
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: G20 LCI
Leon написа:Абе ние може и да не ги разбраме, ама му промениха фаровете. Сигурен съм, че и бобър-бъбреците ще отшумят, просто ги е срам толкова бързо да ги махнат
Не са обаче прости, според мен идеята им беше с тия грозни решетки да се говори повече за тях и го постигат, но е все на нишови модели със сравнително ниски продажби. 3ка, 5ца и особено най-важните им сега Х3 и Х5, ги държат много по-консервативни. Те и си казаха, че това ще е стратегията, когато излезе 7цата фейслифт и онзи отврат прототип дето е сега ix и зрящите хора изпищяхме
- ekalchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 780
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: G20 LCI
Leon написа:Хората се кефят на големите таблети дето тесла ги въведе, но като поживеят с тях и им писне да ровят в 4 менюта, за да намалят парното, и там ще се нормализират нещата
2003 като пуснаха е60 това беше иновация - бяха скрили всички копчета и се управляваше всичко от idrive. Тогава беше още рано, разбраха грешката си и още в e60 lci върнаха някой копчета и в последствие в Ф10 доста повече копчета имаше. Сега вече екраните са доста по-големи и софтуера е значително по-бърз и нещата са по различни. Примерно на големия екран може да имаш основните неща като контрола за климата и да са винаги видими копчетата на екрана без да се налага да влизаш в менюта да ги търсиш. Смятам, че няма да има връщане назад втори път, защото този път нещата станаха постепенно, софтуера е по-добър и хората постепенно свикнаха с този начин. На мен ми беше неудобно в е60 но нямам проблем с новите контроли в екраните, защото сега всичко е значително по-добре.
- kraska
- ентусиаст
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: G20 LCI
Честно казано, като гледах снимки , видеа, реклами , ревюта и и т.н. на екрани, бъбреци и др. не бях хич впечатлен от новия им вид , докато не я видях на живо и вътре и вънка. На живо колите изглеждат много добре и са впечатляващи. Дори бъбреците ми харесаха много, а екрана има страхотна резолюция и цветове. Говоря за i4, което все още чакам от нова година ....... Знаете ,че вътре G20 LCI е същата като i4. Имам чувството за пореден път ,че дизайна основно е ориентиран да се хареса на Китай. Все по-ръбати , свити очи , бобърски изпълнения. Но ще мине и тази генерация..........
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани