Лада-бияч ! ! !
Модератори: mitaka7, Общи модератори
Да Да
Съгласен съм с LordDigital
С едно приятелче пуснахме в купето на Жигули мотор от Фиат Абарт.Накрая и заварихме задните врати за да не се нацепи купето
С едно приятелче пуснахме в купето на Жигули мотор от Фиат Абарт.Накрая и заварихме задните врати за да не се нацепи купето

- PARADOX_sf
- ентусиаст
-
- Мнения: 909
- Регистриран на: 18.03.2002
- Местоположение: София
Тая жигула съм я вижда. Май е една червена?
5мин гледах като ударен. Видях я в бившия двор на ЦКС. Там имаше и едни други много много наточени жигулки. Дето бяха с джанти J9 и гуми 205 примерно.
А пък една шкода с раздути калници и т.н. имаше също. Дето запали от 1/4 оборота и иаздави такъв дебел басов глас, че ми спре сърцето за момент. Не знам с къф мотор беше ама...
5мин гледах като ударен. Видях я в бившия двор на ЦКС. Там имаше и едни други много много наточени жигулки. Дето бяха с джанти J9 и гуми 205 примерно.
А пък една шкода с раздути калници и т.н. имаше също. Дето запали от 1/4 оборота и иаздави такъв дебел басов глас, че ми спре сърцето за момент. Не знам с къф мотор беше ама...
- Италианеца
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 19.12.2003
Здравейте на всички!
Искам само да кажа че ладата е 5.6 V8 от мерцедес и турбина /английска/ от камион с налягане 0.3. Скоростната кутия е 5 степена механична Borg Wagner. Задния мост е от Фиат Аржента с диференциал от Мерцедес. Километража е от Порше не от френска кола както прочетох някъде.Истина е че имаше вариант да се сложи километраж от Рено Лагуна или Сафран.Спирачките са от Ауди V8. Купето е подсилено. Колата е пробвана срещу Интеграле 16 клапана /червено/. Ладата е малко по бърза от Интегралето.Собственика е пробвал ладата срещу Ауди RS4.Ладата е загубила с около 10 метра до 260км/ч /според километража на Аудито защото този на ладата е показвал 250км/ч/. Съгласен съм че има коли в София който са по бързи от ладата но не са много.Все пак ладата още не завършена.Колата прави на 1 предавка 90км/ч, на 4 предавка е с 200км/ч. 5 скорост не може да развърти защото не и стигат конските сили според собственика. Според него колата е около 350 коня в момента а целта му е около 500 коня да я направи. Снимките който гледата а може би и филмчето са направени от мен и брат ми.Просто се възхищавам на мерака на човека и му свалям шапка за труда който е вложил в ладата.Аз лично съм се возил на ладата до 200км/ч. Возил съм се и на Ауди S8 и смея да твърдя че ладата не по бавна кола. Пък и тя още не завършена.
Прятен ден на всички.
Искам само да кажа че ладата е 5.6 V8 от мерцедес и турбина /английска/ от камион с налягане 0.3. Скоростната кутия е 5 степена механична Borg Wagner. Задния мост е от Фиат Аржента с диференциал от Мерцедес. Километража е от Порше не от френска кола както прочетох някъде.Истина е че имаше вариант да се сложи километраж от Рено Лагуна или Сафран.Спирачките са от Ауди V8. Купето е подсилено. Колата е пробвана срещу Интеграле 16 клапана /червено/. Ладата е малко по бърза от Интегралето.Собственика е пробвал ладата срещу Ауди RS4.Ладата е загубила с около 10 метра до 260км/ч /според километража на Аудито защото този на ладата е показвал 250км/ч/. Съгласен съм че има коли в София който са по бързи от ладата но не са много.Все пак ладата още не завършена.Колата прави на 1 предавка 90км/ч, на 4 предавка е с 200км/ч. 5 скорост не може да развърти защото не и стигат конските сили според собственика. Според него колата е около 350 коня в момента а целта му е около 500 коня да я направи. Снимките който гледата а може би и филмчето са направени от мен и брат ми.Просто се възхищавам на мерака на човека и му свалям шапка за труда който е вложил в ладата.Аз лично съм се возил на ладата до 200км/ч. Возил съм се и на Ауди S8 и смея да твърдя че ладата не по бавна кола. Пък и тя още не завършена.
Прятен ден на всички.
- LuBo1
- води статистиката
-
- Мнения: 2037
- Регистриран на: 18.01.2003
- Местоположение: една крачка пред смъртта
- Пол: Мъж
- Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
- Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d
- Италианеца
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 19.12.2003
Извинявай. Грешно съм се изразил.Исках да кажа че включва 4 при 200 защото 3 предавка му е до 190-200 км/ч. 5 предавка теоретично е около 290-300 км/ч но още не може да я развърти.
Още един път зажелявам за грешката от моя страна.
Прятен ден на всички.
Още един път зажелявам за грешката от моя страна.
Прятен ден на всички.
Италианеца написа:Здравейте на всички!
Искам само да кажа че ладата е 5.6 V8 от мерцедес и турбина /английска/ от камион с налягане 0.3.
А колко е планувано да бъде налягането за в бъдеще, ако не е тайна
Италианеца написа:Колата е пробвана срещу Интеграле 16 клапана /червено/. Ладата е малко по бърза от Интегралето.
Интегралето на Даниел е абсолютно сериина кола което ще рече че е супер слаба на 400м(14.5сек). Освен това на 400м, Ланчията е доста по напред от Ладата и Ладата настига чак на високите скорости където Ланчията е доста зле особенно ако е във заводски вид(а пък и не само).
Италианеца написа:Собственика е пробвал ладата срещу Ауди RS4.Ладата е загубила с около 10 метра до 260км/ч /според километража на Аудито защото този на ладата е показвал 250км/ч/.
Кое е това RS4 ???? На кого е ???? Ако това е вярно значи това е било А4 с RS4 оптика

Италианеца написа:Съгласен съм че има коли в София който са по бързи от ладата но не са много.
Напротив




Италианеца написа:Според него колата е около 350 коня в момента а целта му е около 500 коня да я направи.
Интересно кво смята да направи човека за да върже още 150 коня в този обор


Италианеца написа:Снимките който гледата а може би и филмчето са направени от мен и брат ми.Просто се възхищавам на мерака на човека и му свалям шапка за труда който е вложил в ладата.
Аз също му свалям шапка, но незнам дали ТИ си гледал видеото от Божурище където Поршето което се гони със Ладата я остави на старта и където точно тази Лада едвам побеждава Опел Кадет със 2 литра 8 клапанов мотор

Италианеца написа:
Собственика е пробвал ладата срещу Ауди RS4.Ладата е загубила с около 10 метра до 260км/ч /според километража на Аудито защото този на ладата е показвал 250км/ч/.
Кое е това RS4 ???? На кого е ???? Ако това е вярно значи това е било А4 с RS4 оптика
Хахахах А4 с РС4 оптика и МОЩЕН тди мотор

[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Айде стига вече ве
Аз за момент си помислих че тая Лада ще фракне... или може да е дигнала 340 ти кфо ще кажеш? По въпроса???? Леле баси фантазийте, с Лада 260, пробвайте 300 да дигнете и ми са обадете По РАДИО ТОЧКАТА, то пък бива небивалици да говорите ама това вече са не носи!!! Просто ладата не е създадена за такива скорости, а и като я видях на филмчето, ЛЕЛЕЛЕЛЕ, 260 с лада, ако ще РЕАКТИВЕН ДВИГАТЕЛ да и сложите пак няма да стане щот Ладата ще си затрие купето някаде!!! Моля ви са, не говорете ГЛУПОСТИ, или нещо от сорта аз със "ЖИГУЛИТО 280 прая"
до 260км/ч /според километража на Аудито защото този на ладата е показвал 250км/ч/
Аз за момент си помислих че тая Лада ще фракне... или може да е дигнала 340 ти кфо ще кажеш? По въпроса???? Леле баси фантазийте, с Лада 260, пробвайте 300 да дигнете и ми са обадете По РАДИО ТОЧКАТА, то пък бива небивалици да говорите ама това вече са не носи!!! Просто ладата не е създадена за такива скорости, а и като я видях на филмчето, ЛЕЛЕЛЕЛЕ, 260 с лада, ако ще РЕАКТИВЕН ДВИГАТЕЛ да и сложите пак няма да стане щот Ладата ще си затрие купето някаде!!! Моля ви са, не говорете ГЛУПОСТИ, или нещо от сорта аз със "ЖИГУЛИТО 280 прая"
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Италианеца
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 19.12.2003
Отговори на въпроси
Здравейте!
Турбо Маниак гледам че си ми задал доста въпроси.Ще се опитам да ти отговоря на всички доколкото мога.Митко които е собственика на Ладата смята да свали компресията на двигателя и да качи налягането на турбината на една атмосфера.Това е отговора на първи и пети въпрос.
Минавам на втория ти въпрос.Много се радвам че споменаваш името на Даниел. Надявам се че го познаваш добре така че той да потвърди някой от нештата за който се съмняваш. Прав си че червеното интеграле не група А. Ако намериш сервизна книжка за интеграле 16 клапана ще видиш че там пише че максималното налягане на турбината е една атмосфера.Качи се на 16 клапановото интеграле на Даниел и го помоли да го настъпи и ще видиш че неговата турбина качва налягането на 1.5 атмосфери.Смятам че 0.5 атмосфери над оригиналното налягане не малко. Колата е с керамичен съединител и Даниел винаги се грижи за интегралетата си да са в добра форма.Черното му интеграле което е 8 клапаново според сервизната книжка трябва да работи с налягане 0.75 атмосефери. Аз като се возих последно показваше 1.2 атмосфери.Питай Даниел кой му направи черната кола на 1.2 и да върви колкото интеграле ево. Казваш че 14.5 секунди на 400 метра е супер слабо. Погледнах в каталозите вкъщи (немски,швейцарски и английски) кои коли се ускоряват за 14.5 сек. на 400м и видях следното.БМВ М3 Спорт ЕВО(е30) 2.5 и 238 коня при 7000 оборота е 14.8 на 400м.Ауди Купе S2 220 коня при 5900 оборота е 14.6 на 400м.Мерцедес 190Е 2.5-16 ЕВО 2 232 коня при 7200 оборота е 15.3 секунди! БМВ М3 3.0 286 коня (е36) е също 14.5сек. на 400м.Субару Импреза Импреза WRX която е 227 коня е 14.5сек. на 400м.БМВ М5 3.5 315 коня при 6900 оборота (Е34) е 14.5сек. на 400м, VW Phaeton 6.0 W12 е 14.5сек на 400м и 26 сек. на 1км точно колкото интегралето. Ти казваш че една кола (Интеграле 16клапана при 1.0 налягане на турбината) е супер слаба която от 0-100 е за 5.7,14.5сек на 400м,26сек на 1000м и вдига 225км/ч.Това същото интеграле на Даниел скъса до 200км/ч Лотус Омегата на Кольо която е 3.6 литрова с две турбини и 377 коня и 5.0 сек. от 0-100км/ч и 13.5сек на 400м по данни на Опел.Като ти казвам скъса имам предвид че при 200км/ч интегралето водише три дължини. Интересно ми е колко са хората в този форум който смятат че по-горе изброените коли са супер слаби.Аз считам че това са прекрасни и бързи коли за българския стандарт.Живея в хубав квартал на София където хората са ушким малко по-заможни и като погледнах колите по улиците около нас и видях следното-Ягуар XJ12,две Поршета 928 (автоматици) и няколко S-класи от всички поколения.Останалите коли са Стари БМВ-та, Мерцедеси, Алфи, Рена,Пежа и много Лади.Хубави коли има на две,три автокъщи които си седят от години на едно и също място и никои не ги купува.Лично аз смятам БМВ М3 ЕВО(е30) 2.5 за най-хубавата кола която някога е излезнала от заводите в Мюнхен.И не съм съгласен с теб че супер слаба.Отговора на третия въпрос е следния.Аудито беше истинско RS4 и се пусна с ладата и интегралето на Даниел. Въпреки че имаше трима човека в него то спечели и двата пъти. Питай Даниел какво каза момчето с Аудито след като се бяга с Ладата.Цитирам-'С много коли съм се бягал ама никоя до сега не ми е седяла така на багажника'.Ако се съмняваш говори с Даниел той познава момчето.Не съм гледал филмчето от Божурище но брат ми беше там и ми каза че Поршето е тръгнало по ранно (Даниел е предопредил Митко с ладата преди старта за това,но той не го послушал).Дори Митко да направи ладата 500 коня пак няма да може да бие Поршето.Защото сила без контрол е нищо.За да биеш това Порше трябва да вложиш много пари.Когато ладата се бягала с Опела не работило впръскването на мотора както трябва.Забравил си да напишеш че този Опел има само една седалка и мотора е пипан.Ладата не правена за надбягване на 400м.Силата и е между 130 и 250км/ч или на отсечки около един километър. Защото при 100 на втора още върти гуми.Между другото ладата наби интегралето убедително последния път и дава същото време на една отсечка която е около 1 км като синьото М3 което е 321 коня (с летящ старт от 30км/ч).Според мен най добрата кола на 400м в България е на Царски интегралето.Продължавам да вярвам че на Митко колата върви много за вложените средства,българския стандарт и за една Лада. Надявам се да съм отговорил подробно на въпросите.Ако нещо те съмнява питай Даниел.
P.S. Честита Нова Година на всички.Желая ви много любов и щастие през 2004.
Турбо Маниак гледам че си ми задал доста въпроси.Ще се опитам да ти отговоря на всички доколкото мога.Митко които е собственика на Ладата смята да свали компресията на двигателя и да качи налягането на турбината на една атмосфера.Това е отговора на първи и пети въпрос.
Минавам на втория ти въпрос.Много се радвам че споменаваш името на Даниел. Надявам се че го познаваш добре така че той да потвърди някой от нештата за който се съмняваш. Прав си че червеното интеграле не група А. Ако намериш сервизна книжка за интеграле 16 клапана ще видиш че там пише че максималното налягане на турбината е една атмосфера.Качи се на 16 клапановото интеграле на Даниел и го помоли да го настъпи и ще видиш че неговата турбина качва налягането на 1.5 атмосфери.Смятам че 0.5 атмосфери над оригиналното налягане не малко. Колата е с керамичен съединител и Даниел винаги се грижи за интегралетата си да са в добра форма.Черното му интеграле което е 8 клапаново според сервизната книжка трябва да работи с налягане 0.75 атмосефери. Аз като се возих последно показваше 1.2 атмосфери.Питай Даниел кой му направи черната кола на 1.2 и да върви колкото интеграле ево. Казваш че 14.5 секунди на 400 метра е супер слабо. Погледнах в каталозите вкъщи (немски,швейцарски и английски) кои коли се ускоряват за 14.5 сек. на 400м и видях следното.БМВ М3 Спорт ЕВО(е30) 2.5 и 238 коня при 7000 оборота е 14.8 на 400м.Ауди Купе S2 220 коня при 5900 оборота е 14.6 на 400м.Мерцедес 190Е 2.5-16 ЕВО 2 232 коня при 7200 оборота е 15.3 секунди! БМВ М3 3.0 286 коня (е36) е също 14.5сек. на 400м.Субару Импреза Импреза WRX която е 227 коня е 14.5сек. на 400м.БМВ М5 3.5 315 коня при 6900 оборота (Е34) е 14.5сек. на 400м, VW Phaeton 6.0 W12 е 14.5сек на 400м и 26 сек. на 1км точно колкото интегралето. Ти казваш че една кола (Интеграле 16клапана при 1.0 налягане на турбината) е супер слаба която от 0-100 е за 5.7,14.5сек на 400м,26сек на 1000м и вдига 225км/ч.Това същото интеграле на Даниел скъса до 200км/ч Лотус Омегата на Кольо която е 3.6 литрова с две турбини и 377 коня и 5.0 сек. от 0-100км/ч и 13.5сек на 400м по данни на Опел.Като ти казвам скъса имам предвид че при 200км/ч интегралето водише три дължини. Интересно ми е колко са хората в този форум който смятат че по-горе изброените коли са супер слаби.Аз считам че това са прекрасни и бързи коли за българския стандарт.Живея в хубав квартал на София където хората са ушким малко по-заможни и като погледнах колите по улиците около нас и видях следното-Ягуар XJ12,две Поршета 928 (автоматици) и няколко S-класи от всички поколения.Останалите коли са Стари БМВ-та, Мерцедеси, Алфи, Рена,Пежа и много Лади.Хубави коли има на две,три автокъщи които си седят от години на едно и също място и никои не ги купува.Лично аз смятам БМВ М3 ЕВО(е30) 2.5 за най-хубавата кола която някога е излезнала от заводите в Мюнхен.И не съм съгласен с теб че супер слаба.Отговора на третия въпрос е следния.Аудито беше истинско RS4 и се пусна с ладата и интегралето на Даниел. Въпреки че имаше трима човека в него то спечели и двата пъти. Питай Даниел какво каза момчето с Аудито след като се бяга с Ладата.Цитирам-'С много коли съм се бягал ама никоя до сега не ми е седяла така на багажника'.Ако се съмняваш говори с Даниел той познава момчето.Не съм гледал филмчето от Божурище но брат ми беше там и ми каза че Поршето е тръгнало по ранно (Даниел е предопредил Митко с ладата преди старта за това,но той не го послушал).Дори Митко да направи ладата 500 коня пак няма да може да бие Поршето.Защото сила без контрол е нищо.За да биеш това Порше трябва да вложиш много пари.Когато ладата се бягала с Опела не работило впръскването на мотора както трябва.Забравил си да напишеш че този Опел има само една седалка и мотора е пипан.Ладата не правена за надбягване на 400м.Силата и е между 130 и 250км/ч или на отсечки около един километър. Защото при 100 на втора още върти гуми.Между другото ладата наби интегралето убедително последния път и дава същото време на една отсечка която е около 1 км като синьото М3 което е 321 коня (с летящ старт от 30км/ч).Според мен най добрата кола на 400м в България е на Царски интегралето.Продължавам да вярвам че на Митко колата върви много за вложените средства,българския стандарт и за една Лада. Надявам се да съм отговорил подробно на въпросите.Ако нещо те съмнява питай Даниел.
P.S. Честита Нова Година на всички.Желая ви много любов и щастие през 2004.
re: Турбо маниак
Само не разбирам защо турбо маниака и останалите капацитети които се присмиват не отидат да се пробват с Ладата и Интегралето след като са толкова слаби???
re: Турбо маниак
Ето и малко данни за Opel Vectra 2.0 turbo 4x4 който е изключително силен в серийния си вид, за разлика от Lancia Delta Integrale
От 0-100 km - 7.58
От място изминава 1 км. за 27.86
Lanca Delta която на 400 е "нищо особено" а нагоре съвсем я няма го изминава за 26.94 (Lancia Delta Integrale 2.0 8v 187 к.с.)
От 0-100 km - 7.58
От място изминава 1 км. за 27.86
Lanca Delta която на 400 е "нищо особено" а нагоре съвсем я няма го изминава за 26.94 (Lancia Delta Integrale 2.0 8v 187 к.с.)
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани