Лада-бияч ! ! !

Как издухах на старт едно Ferrari...

Модератори: mitaka7, Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 600
Регистриран на: 25.09.2002
Местоположение: Варна

Мнение от kelesha » 02 Яну 2004, 21:52

Италианеца написа:Ако намериш сервизна книжка за интеграле 16 клапана ще видиш че там пише че максималното налягане на турбината е една атмосфера.

Абсолютно вярно НО :!: Ако си запознат с понятията overboost и hold boost може би ще разбереш защо в така наречената сервизна книжка са отбелязани тези данни :lol: . Ако не си запознат да ти обясня.....значи hold boost-а на Интеграле Ево е 0.6 бара а overboost-а е 1бар и се постига само при пълна газ на скорости от трета нагоре и то при обороти от 3000 до към 5000. Това се регулира от ECU-то на колата
Италианеца написа:Качи се на 16 клапановото интеграле на Даниел и го помоли да го настъпи и ще видиш че неговата турбина качва налягането на 1.5 атмосфери.Смятам че 0.5 атмосфери над оригиналното налягане не малко.

:lol: :lol: :lol: на Ланчията на Даниел(черната) съм се возил преди мнооооого много години и именно от там се запалих да си взема и аз такава. Точно по това време той таман си беше взел червената и още я правеха със "чичо Митко". Та да си дойдем на думата 8) ..... до преди месец аз имах същата такава Делта Еволюшън като на Даниел....мноооооооооооооо добре познавам тази кола, щото това ми беше втора такава и това беха коли които съм разглобил почти до последния болт и съм сглобил отново :lol: Не моа са сетя дали на Даниел червената имаше допълнителен уред за налягането, но оригиналния е до 1.2 бара така че нема как да видиш до колко стига :lol: . Моята Ланчия също стигаше до към 1.7 бара(аз имах допълнителен уред) но това беше оувърбуст и холд буста беше 1.2-1.3 и то на високите предавки......такива налягания обаче на такъв мотор се постигат достатъчно трудно и скъпо :lol: как става не ми се обяснява, НО ако се заинтересуваш малко ще видиш че серииния мотор на Ланчия Интеграле е мноо слаб като механика и ако се понадуе с повечето случай се пука :lol: Знам как Даниел си прави колите и как прави наляганията така че позволи ми да съм прав :wink: Знам че също така червената имала УЖ спортна електроника, НО това лято и аз си купих такава и наистина имаше доста осезаема промяна НО колата пак е слаба според моите виждания поне де :lol: Имам предвид слаба на драг(400м да не говорим на 1км).
Италианеца написа:Колата е с керамичен съединител и Даниел винаги се грижи за интегралетата си да са в добра форма.

Ми моята също беше със такъв и Опела ми е също е с такъв в момента 8) , така че и това не е нещо което ще ме учуди, уплаши или изненада по някякъв начин :lol: . Какво ти помага този съединител за вървежа на колата освен за единия единствен старт :?:
Италианеца написа:Черното му интеграле което е 8 клапаново според сервизната книжка трябва да работи с налягане 0.75 атмосефери. Аз като се возих последно показваше 1.2 атмосфери.

Оригиналния уред на черната е до 1бар :wink: и за да държи 1.2 на 6000 оборота примерно, трябва да се сменят доста неща по мотора и управлението му (ЕКУ-то)
Италианеца написа:Питай Даниел кой му направи черната кола на 1.2 и да върви колкото интеграле ево.

Питам тебе....КОЙ :?: :lol: :lol: :lol:
Италианеца написа:Казваш че 14.5 секунди на 400 метра е супер слабо.

Естественно че е слабо :lol: :lol: :lol:
Италианеца написа:Погледнах в каталозите вкъщи (немски,швейцарски и английски) кои коли се ускоряват за 14.5 сек. на 400м и видях следното.БМВ М3 Спорт ЕВО(е30) 2.5 и 238 коня при 7000 оборота е 14.8 на 400м.Ауди Купе S2 220 коня при 5900 оборота е 14.6 на 400м.Мерцедес 190Е 2.5-16 ЕВО 2 232 коня при 7200 оборота е 15.3 секунди! БМВ М3 3.0 286 коня (е36) е също 14.5сек. на 400м.Субару Импреза Импреза WRX която е 227 коня е 14.5сек. на 400м.БМВ М5 3.5 315 коня при 6900 оборота (Е34) е 14.5сек. на 400м,

Тези коли дето ги написа всичките са също мноо зле като вървеж.....според мен поне де :lol:
Италианеца написа:VW Phaeton 6.0 W12 е 14.5сек на 400м и 26 сек. на 1км точно колкото интегралето.

Това не е спортна кола ве пич, а Ланчията има претенции да е такава ебаси това си беше жива обида :D
Италианеца написа:Ти казваш че една кола (Интеграле 16клапана при 1.0 налягане на турбината) е супер слаба която от 0-100 е за 5.7,14.5сек на 400м,26сек на 1000м и вдига 225км/ч.

Аз казвам че нема сериино Интеграле което да прави под 6 до 100 независимо от всичко което пише в книгите, в нета и където и да е :lol: .Аз участвам и в Ланчия форуми, питал съм, освен това имах такива коли и знам това със 100%-това сигурност :lol:....за единия бар смятам ти обясних вече :lol: а 26 на 1000м е едно невероятно слабо време.....за скоростта 225км/ч да не говорим 8)
Италианеца написа:Това същото интеграле на Даниел скъса до 200км/ч Лотус Омегата на Кольо която е 3.6 литрова с две турбини и 377 коня и 5.0 сек. от 0-100км/ч и 13.5сек на 400м по данни на Опел.Като ти казвам скъса имам предвид че при 200км/ч интегралето водише три дължини.

Аз съм абсолютно убеден че този Опел е бил мноо далече от тези си коне които също не са кой знае колко просто щото в БГ нема кой да настрой а той повярвай ми е капризна кола и се нуждае доста често от преглед и донастройка за да подтигне тези си данни дадени от производителя :lol:
Италианеца написа:Интересно ми е колко са хората в този форум който смятат че по-горе изброените коли са супер слаби.

Мен не ме интересува колко са хората :lol: просто това че колите са слаби е факт :wink:
Италианеца написа:Аз считам че това са прекрасни и бързи коли за българския стандарт.

Ами вярно е аз имам извратено мислене признавам :wink:
Италианеца написа:Живея в хубав квартал на София където хората са ушким малко по-заможни и като погледнах колите по улиците около нас и видях следното-Ягуар XJ12,две Поршета 928 (автоматици) и няколко S-класи от всички поколения.Останалите коли са Стари БМВ-та, Мерцедеси, Алфи, Рена,Пежа и много Лади.Хубави коли има на две,три автокъщи които си седят от години на едно и също място и никои не ги купува.Лично аз смятам БМВ М3 ЕВО(е30) 2.5 за най-хубавата кола която някога е излезнала от заводите в Мюнхен.И не съм съгласен с теб че супер слаба.

За ускорение М3 Ево е смешно смаба кола.....но не това и е замисъла все пак :lol:
Италианеца написа:Отговора на третия въпрос е следния.Аудито беше истинско RS4 и се пусна с ладата и интегралето на Даниел. Въпреки че имаше трима човека в него то спечели и двата пъти. Питай Даниел какво каза момчето с Аудито след като се бяга с Ладата.Цитирам-'С много коли съм се бягал ама никоя до сега не ми е седяла така на багажника'.Ако се съмняваш говори с Даниел той познава момчето.

Трима човека са около 250 кила......смятам ти е ясно ако слязат колко стадиона ше е разликата :lol: и пак смея да твърдя че Аудито не е било "таман" :lol:
Италианеца написа:Не съм гледал филмчето от Божурище но брат ми беше там и ми каза че Поршето е тръгнало по ранно (Даниел е предопредил Митко с ладата преди старта за това,но той не го послушал).

Ми хуу ама разликта на финала е била 2/3 от пистата бе лек :lol: :lol: :lol:
Италианеца написа:За да биеш това Порше трябва да вложиш много пари.

Амииии и това е вярно но вече има такива коли в БГ :wink:
Италианеца написа:Когато ладата се бягала с Опела не работило впръскването на мотора както трябва.Забравил си да напишеш че този Опел има само една седалка и мотора е пипан.Ладата не правена за надбягване на 400м.Силата и е между 130 и 250км/ч или на отсечки около един километър. Защото при 100 на втора още върти гуми.

Хехехехех то и на КАМИКАДЗЕ БМВто върти гуми и на трета даже от газ ама пак си прави яки времена на 400м :lol:
Италианеца написа:Между другото ладата наби интегралето убедително последния път и дава същото време на една отсечка която е около 1 км като синьото М3 което е 321 коня (с летящ старт от 30км/ч).

Мноо лошо говори това за Интегралето.....друго не мога да кажа.....за такива коли трявба мноого информация, която за съжаление нито Даниел нито Митко имат :wink:
Италианеца написа:Според мен най добрата кола на 400м в България е на Царски интегралето.

Ми може и да не си прав :lol: . За 400м той требе да нареди всичките си скорости с което ще загуби доста време :lol: . Такава Ланчия като неговата(450кс група А) е 12.5 на 400м мерена на драг стрип което е и времето на бялото Порше от Божурище макар че то е със 350-400 кила по тежко :wink: .
Италианеца написа:Продължавам да вярвам че на Митко колата върви много за вложените средства,българския стандарт и за една Лада.

За Лада върви но само толкова :wink:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 600
Регистриран на: 25.09.2002
Местоположение: Варна

Re: re: Турбо маниак

Мнение от kelesha » 02 Яну 2004, 21:59

mitko* написа:Само не разбирам защо турбо маниака и останалите капацитети които се присмиват не отидат да се пробват с Ладата и Интегралето след като са толкова слаби???

Ми мога да дойда с Опела ако кажете колко пари можете да сложите щото нещо ми е тъпо да идвам иначе :wink: Жалко че нямаме вече Ланчията за да ги сравним с тази на Даниел :lol: :lol: :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 600
Регистриран на: 25.09.2002
Местоположение: Варна

Re: re: Турбо маниак

Мнение от kelesha » 02 Яну 2004, 22:03

mitko* написа:Ето и малко данни за Opel Vectra 2.0 turbo 4x4 който е изключително силен в серийния си вид, за разлика от Lancia Delta Integrale

От 0-100 km - 7.58
От място изминава 1 км. за 27.86


0-100км/ч сериина е за 6.8 нещо си се объркал :lol:
1км забравих за колко беше и не ме интересува особенно но ще е поне със 5 коли преднина пред Ланчията.....позволи ми да съм го пробвал мноооооооо пъти :lol: :lol: :lol:

mitko* написа:Lanca Delta която на 400 е "нищо особено" а нагоре съвсем я няма го изминава за 26.94 (Lancia Delta Integrale 2.0 8v 187 к.с.)


Мноо готини данни от книжките....жалко че са супер пресилени :lol: :lol: :lol: . Ланчията е супер кола, но не е мноо подходяща за 400м гонка нито за до дълго разтояние или за максимална скорост :wink:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 600
Регистриран на: 25.09.2002
Местоположение: Варна

Мнение от kelesha » 02 Яну 2004, 22:07

landikar написа:Въпросната Ланчия не е серийна,има тунинг.

Да бре :wink: тунинг ключ 10мм за натягане на wastegate-то :lol: :lol: :lol: . Щом го бие Ладата заеби ти тоз КАЧЕСТВЕНИЯ тунинг :mha:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 521
Регистриран на: 18.01.2003
Местоположение: Sofia

Мнение от Viktor » 03 Яну 2004, 0:22

Ейййй....По-зверски постинги има само Роската...

мутра
Аватар
Мнения: 368
Регистриран на: 10.04.2002
Местоположение: Пловдив

Мнение от Gorby » 03 Яну 2004, 21:32

:OT: Който се позагуби за съжаление :!: :OT:
Изображение
Изображение
Икономията на суровини, материали и енергия - дълг на всеки!
Иначе най-обичам да седя накрай света, да си клатя краката и да плюя в нищото...
Он-борд Е28 3.5 Turbo http://www.youtube.com/watch?v=tXzeYgEsbuA

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 1.01.2004

re: Турбо маниак

Мнение от mitko* » 04 Яну 2004, 21:58

Жалко, че пресилените данни са в книжката на Опела, а не на Ланчата. Това са данни от тест, на който Лотус Омега дава 23.95, Volvo S60 T5 - 25,97 на 1 km, Ферари Ф40 дава 20.8 сек на 1 км, Алфа 155 Q4 е 227.8 км, 7,01 0-100 км и 27,6 на 1 КМ.
Искаш ли да ти сканирам страничката от списанието да видиш, че в оригиналния си вид няма по-слаб автомобил от Опела ти на 1 км в този клас? А като дойдеш в София и се видиш с Даниел се обадете - ще ти подаря няколко списания с тестове на него, тъкмо ще разберем и дали е толкова бърз колкото твърдиш.
Дори и в неговата книжка съм сигурен, че е над 27 сек на 1 КМ. А Делта Интеграле наистина няма под 6 сек 0-100км но твоя е над 7 сек така че има ли значение. Интеграле няма и над 27 сек на 1 км, с изключение на тази която е правена за Швейцария с купето на EVO3 и 8V двигател. Опела единствено като максимална скорост е по-добре от Ланчата, но в завой е трагичен. Все пак Ланча Делта излиза 79 г. а Интегралето 87 г. Ако сравняваме коли от различни поколения - Fiat Coupe 20v turbo е 247 km, 6.37 0-100km i 26.3 na 1 km.
Межди всичките "слаби" коли, изброени от Италянеца, по-слаба от твоя Опел не виждам. Даже не се сещам за друга толкова слаба 2.0 турбо кола на 1 км. Само на твоя Опел нещо данните не отгаварят. На 1 км ще си с 5 коли пред Ланча Делта 1.6 HF Turbo ако Опела е в серийния си вид. Може би твоята е била такава, с външен вид на Интеграле - нещо като онези RS4-ки за които си говорите с Италянеца.
Да, има коли които са по-бързи от Интегралто и Ладата на 1 км - дори сивия Кадет на Тодор (Божурище) я надбяга. След това му се счупи двигателя, но все пак я надбягва - докато не свърши нитрото. Ладата може да е събрана от боклуци но още не и се е счупила 2-ра скорост като на твоя Опел.
Незнам ти колко пари си набутал за да тръгне, но на Даниел черното интеграле е с обикновената електроника, защото със спортната има проблем, и без нищо да е сменял, турбината му поддържа налягане 1.2 бара - може и повече но на толкова го ограничава елетрониката. А и изобщо не виждам някаква база за сравнение между Опел Вектра и Ланча Делта. Не смяташ ли, че ако Опела ти беше толкова сполучлив модел щеше да има някакво място в автомобилния спорт както Ланча Делта???

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Re: re: Турбо маниак

Мнение от Penchev » 04 Яну 2004, 23:14

mitko* написа:......

:OT: и с това ръкавицата беше вече хвърлена :lol: :OT:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 600
Регистриран на: 25.09.2002
Местоположение: Варна

Re: re: Турбо маниак

Мнение от kelesha » 05 Яну 2004, 9:39

mitko* написа:Жалко, че пресилените данни са в книжката на Опела, а не на Ланчата.

На Опела също са пресилени, но той е по бавен единственно 0-100, на 400м и на 1км е по бърз и то доста от сериина Ланча Ево, както ти казах съм го пробвал мноооооо пъти щото имах и двете коли
mitko* написа:Искаш ли да ти сканирам страничката от списанието да видиш, че в оригиналния си вид няма по-слаб автомобил от Опела ти на 1 км в този клас?

По слаб има...казва се Пежо 405 Т16.....ей туй е по слаб автомобил от опела в този клас :lol: . А ти ако само гледаш списания и съдиш за автомобиллите.....чак ми стаа жал за тебе и ми стаа смешно като ти чета компетентното мнениице :lol:
mitko* написа:А като дойдеш в София и се видиш с Даниел се обадете - ще ти подаря няколко списания с тестове на него, тъкмо ще разберем и дали е толкова бърз колкото твърдиш.

За да разберем това ти казах че тряя се сложат пари или нещо не ме разба :lol: Щом искате да видите Опел Вектра да размазва буквално Ланчия дето била на надув по голем от този на гумите и ще требе да сложите пари.........като се решите аз съм тука, можеш да ми напишеш :lol:
mitko* написа:Дори и в неговата книжка съм сигурен, че е над 27 сек на 1 КМ. А Делта Интеграле наистина няма под 6 сек 0-100км но твоя е над 7 сек така че има ли значение.

МОЯ Опел е 0-100км/ч, толкова колтото си трябва :lol: . А ти като си мноо умен знаеш ли що е тази голема разлика във времето 0-100 на Опела и Ланчията :?: Това в книгите не го пише батка, нема от де да го разбереш от там и нека да ти го кажа че да научиш и ти нещо полезно :lol: . Начи Ланчата прави 100км/ч на втора(даже 104 беше май на 7000 оборота), а Опела на втора като удари прекъсвача е на 96км/ч и се налага да се бие трета че да вдигне 100км. Ся не знам колко си в час и колко ти е ясно що е шифт таим и време за доускорение но аз ти гарантирам както 1000 пъти ти казах че читаш Опел, размазва обикновенна Ланча още от старта, като Ланчата и за момент даже не може да вземе преднина. Не ва знам колко ЧИТАВИ Опела имате в София, аз моя от там го взех, собственника му беше мноо надъхан, качи ма да ма вози и аз са уплаших....викам си баси бавната кола, моята предна атмосферна Вектра като чели вървеше повече, но след само около месец всичко си беше вече както требе и колата си вървеше мноооооо добре :lol:
mitko* написа:Опела единствено като максимална скорост е по-добре от Ланчата, но в завой е трагичен.

Тука съм абсолютно съгласен.....все пак Ланчата е с такъв замисъл, единственно това ти трърдение не мога да успоря, даже мога да кача че аз по добра кола в завой от Ланчата не съм имам, нема нищо общо с Опела вярно е
mitko* написа:Все пак Ланча Делта излиза 79 г. а Интегралето 87 г. Ако сравняваме коли от различни поколения - Fiat Coupe 20v turbo е 247 km, 6.37 0-100km i 26.3 na 1 km.

Фиат Купе Турбо е такава мърша че кво да ти кажа :lol: . Аре нема да коментирам......мноооо тежи. предно предаване.....абе ужас :lol:
mitko* написа:Межди всичките "слаби" коли, изброени от Италянеца, по-слаба от твоя Опел не виждам.

Казах ти Пежото е най слабото от тоя клас ве пич, не знам Италянеца дали го е изброил ама то е най слабото, не е Опела :D
mitko* написа:Даже не се сещам за друга толкова слаба 2.0 турбо кола на 1 км.

На 400м, 1км е пред Ланчата както ти казах, проверено е на яве, недей се заблуждава :lol: Особенно след 160 е осезаемо по бърз от Ланчата, на Ланчата до 160 и е силата, от там нататък е жив зян :lol:
mitko* написа:Само на твоя Опел нещо данните не отгаварят.

Ми не отговаря си всичко :lol: ....върви си колата, ко да я прая :D
mitko* написа:На 1 км ще си с 5 коли пред Ланча Делта 1.6 HF Turbo ако Опела е в серийния си вид.

Не бъркаш моделите май :D казах ти че съм пред Интеграле Ево, която беше 1.5 години моя и която знаех до последното болче :lol:
mitko* написа:Може би твоята е била такава, с външен вид на Интеграле - нещо като онези RS4-ки за които си говорите с Италянеца.

Ами кво да ти кажа :lol: последните и данни 0-100км/ч и на 400м, преди да я откраднат, бяха 4.7 до 100 и под 13 сек на 400м и то с пробуксуваш съединител(керамичен) щото постоянно я тествахме и той трудно успяваше да устиска :lol: ако смяташ че това го може 1.6 Ланча..... :lol: :lol: :lol:
mitko* написа:Да, има коли които са по-бързи от Интегралто и Ладата на 1 км - дори сивия Кадет на Тодор (Божурище) я надбяга.

Мноо ясно че ше я мине бе....казах ти на Даниел колата не върви :lol: Той е маняк и аз мноо му се кефя но това че колата му не върви е факт :lol:. Ладата ти казах.....Кадет със леко правен 115 коня мотор е направи смешна....кво да говорим за таз Лада....тя се доказа като супер слаб автомобил :lol:
mitko* написа:След това му се счупи двигателя, но все пак я надбягва - докато не свърши нитрото.

Аз ти казвам бе......мога да ви демонстрирам как Опел и без нитро може да съдере гъза на Ланчата на Даниел...само кажете колко ще платите 8)
mitko* написа:Ладата може да е събрана от боклуци но още не и се е счупила 2-ра скорост като на твоя Опел.

Ми моя Опел счупи втора не заради друго, ами щото се помъчих да вкарам втора по погрешка(от бързане) почти без съединител, бързайки да изпреваря колата с която се състезавах :lol: . Само ше ти кажа че на Ланчата два пъти ми е блокирала кутията и един път буквално пръсна раздатката :lol: , така че като не си запознат коя кутия колко държи що изразяваш глупаво мнение :lol: . С тази кутия на Опел(шестстепенната) хората карат коли от по 400+ коня направени и нямат проблеми а за кутията на Ланчата всички казват че 280 коня е максимума който държи и то без резки стартове(нещо което ние редовно правехме :lol:). Ти естественно няма кк да си виждал двете кутии разглобени, но ще ти кажа че кутията на Ланчата сравнена с тази на Опела е просто смешна :lol: зъбите на Опела са ОГРОМНИ а на Ланчата още докато ги видиш и ти стаа ясно от кво идват повеето проблеми :lol:
mitko* написа:Незнам ти колко пари си набутал за да тръгне, но на Даниел черното интеграле е с обикновената електроника, защото със спортната има проблем, и без нищо да е сменял, турбината му поддържа налягане 1.2 бара -

1.2 на 6000 оборота тази кола НИКОГА не може да държи :lol: Както ти казах първо имах Интеграле 8 клапана като неговото(даже той го знае кое е щото стоя в един сервиз 2 или 3 години и беше насипно) и съм си правил безброй експерименти :lol: . 1.2 бара може да стигне до към 4000 оборота най мноо и след това забива яко надолу :lol:. А за да имаш мощност на високи обороти точно там ти требе надува пичага чаткаш ли :lol:
mitko* написа:може и повече но на толкова го ограничава елетрониката.

Точно за това не може щото я ограничава електрониката :lol: Те италянците не са тъпи....знаят го този момент с ключето 10 и се се застаховали срещу такава намеса, която е основен тунинг за всички най известни "турбо тунинг майстори" от София :lol: . Тази рейка на wastegate клапата е направена не за да се правят някой хора на тунингисти от там а със една съвсем съвсем различна цел, но от моите наблюдения знам че почти всички "тунинговат" от там, и ако това го напишеш в някой италянски Ланча форум ти гарантирам че там ше ти се смеят с газовете си щото по голема простащина от това нема :lol:
mitko* написа:А и изобщо не виждам някаква база за сравнение между Опел Вектра и Ланча Делта.

Ако имаш предвид кола за прекарване на свободното време си абсолютно прав......Ланчата печели щото е невероятно добра кола като пакет от мноо фактори. Но ако говорим за кола която се използва всеки ден и се въртят по доста километри, просто Опела е мноо по добър, а освен това на ускорение на права отсечка и доускорение е също по напред от Ланчата, а ти си гледай книжките нема проблем 8)
mitko* написа:Не смяташ ли, че ако Опела ти беше толкова сполучлив модел щеше да има някакво място в автомобилния спорт както Ланча Делта???

Ми той има бе пич само че не в рали шампионата :lol: Едно време ДТМ беше заринат с Опел Калибри....вярно те бяха V6 мотор, но все пак :lol: Основната причина, Турбо Калибра или Вектра да не се ползва с мноо добро име е раздатката която се труши мноо....и това е така щото собственниците мноо често не обръщат внимание на тази си част от колата, която не е като на другите 4х4 и ако трее да бъда честен и на мен не ми е любима част от колата ми :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 600
Регистриран на: 25.09.2002
Местоположение: Варна

Re: re: Турбо маниак

Мнение от kelesha » 05 Яну 2004, 9:52

Penchev написа: :OT: и с това ръкавицата беше вече хвърлена :lol: :OT:

Точно така, но както казах ще стане само когато разбера с ква сума пари са готови се разделят колегите. Аз немам намерение да обикалям България за да доказвам на хора които падат от Кадети по 115 и 150 коня, колко ми е бърза колата......но ако ще спечеля някой лев нямам нищо против да го направя 8)

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 1.01.2004

re: Турбо маниак

Мнение от mitko* » 05 Яну 2004, 23:13

Честно казано до сега не съм виждал кола която от 0-100км да е 4,7 а на 400 метра да е под 13 секунди и тук съм готов да поспорим - Ферари Ф40 е 4.5 от 0-100 и на тест дава около 13 сек а на 1 км 20.8 - твоята не виждам как след като от 0-100 е по слаба от Ф40 нагоре ще се ускори по бързо - особено имайки предвид твърдението ти че тя ногоре не върви. То излезна че опела ти е по бърз от Ф40 май??? Според мен трябва да си премериш отсечката на която замерваш:)
Аз лично не бих се замислил между Вектра и Пежо 405 Т16 - аз съм му фен на Пежото, а и без да го приемаш като обида (аз имам Рено) - не се сещам за по-скапани фирми от Опел, Рено и Форд. Тези дни ще потърся тест на него. Честно казано се съмнявам че е по слабо - поне по данни на производителя от 0-100 и то е 6.8 сек. Намерих една кола която наистина е по слаба от твоята - Ланча Дедра Интеграле.
Да на Даниел Ланчата дори и след 4000 оборота държи налягане 1.2 - обади му се и го попитай - нали се познавате. Може просто неговата да е с по голяма турбина. Това с Тime Shift-a и 7000 оборота звучи смешно - Ланча Делта е на около 6000 оборота. Аз не съм забелязал Ланчите да имат проблем с скоростните кутии, нито с диференциалите. Забелязал съм, че Опелите като твоя имат често проблеми с гарнитурата на главата и ръждата. Аз смятам че и двигателя на Ланча е по- здрав от този на Опел - от това поколение автомобили най-малко счупени двигатели съм видял на Ланча и на Ауди S2. И аз съм работил в сервиз и е идвала Калибра турбо и Вектра и незнам за зъбите на скоростната кутия, но толкова евтина изработка както вече споменах съм виждал само при Рено и Форд.
Това с DTM е смешно, защото колкото и малко общо да има между Ланча Делта и същата група А, между Опела ти и Калибрата от ДТМ няма нищо общо. Но ди и да има, аз си спомням как Алфа 155 ги размаза и чак накрая преди да забранят ДТМ Опел успяха да спечелят някоя победа.
Що се отнася за парите и разкарването ти из България - няма нужда да се разкарваш - предполагам от време на време имаш път към София. На пролет когато е хубаво времето и наминеш обади се!!! Нито Ладата е моя, нито Ланчата да се обзалагам от тяхно име. Аз изкарвам 400 лв на месец и съм готов да дам по-голямата част от тях на Митко с Ладата, ако той има желание да се пробва - Ладата има лош стар но нагоре съм уверен, че върви повече от Опела ти, ако наистина нямаш нитро. А и не виждам шанс да вдигнеш толкова колкото ладата . . .

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 8.04.2003
Местоположение: RUSE

Мнение от Мартин » 05 Яну 2004, 23:30

Ei Mitko ti si stra6en пиипп!!! Predi da otgovarq6 na postovete na TURBO MANQKA,vzemi gi poppro4eti malko!!!Kvi nabludeniq ima6 ti v/u Lan4ite be durven filosof??? Toi ti kazva 4e e imal 2 takiva,ima i opel,ti pak sa pune6 kato magare na most :x Nqkade dori spomenava6 za EVO3-nema takova zivotno,razbira4ev!!! Kade go tva integrale na koeto mu e zdrava kutiqta ili razdatkata???Moeto EVO2 to4no zatova go prodadoh,4e mi pisna na пииип da go remontiram i to se da se tro6i!Moloq te prestani da se izkazva6 NEPODGOTVEN :evil:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Мнение от vicho » 06 Яну 2004, 0:04

Мартинчо с голям интерес следя тази темичка (другите също, но тази...) и ти предлагам да поуспокоиш топката и да не обиждаш хората, ОК? Просто си запази обидите за себе си или за някой от твойте приятели и там и не ги използвай тук! Това едно на ръка, Друго: ПИШЕ СЕ НА КИРИЛИЦА, ако не си прочел правилата те съветвам да го направиш. Трето, Поста ти беше абсолютно безмислен.
п.с. НАДЯВАМ СЕ ДА НЕ ПОЛУЧА отговор, поне не в темата (ако имаш нещо да кажеш Лично съобщение, моля)
п.п.с. ПРОДЪЛЖАВАЙТЕ МОМЧЕТА, Адски ми е интересно! :yes:
You said: "Time will change!" What if it changes you?


Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 13.12.2003

Re: re: Турбо маниак

Мнение от bmw-fighter » 06 Яну 2004, 0:17

mitko* написа:Честно казано до сега не съм виждал кола която от 0-100км да е 4,7 а на 400 метра да е под 13 секунди и тук съм готов да поспорим - Ферари Ф40 е 4.5 от 0-100 и на тест дава около 13 сек а на 1 км 20.8 - твоята не виждам как след като от 0-100 е по слаба от Ф40 нагоре ще се ускори по бързо - особено имайки предвид твърдението ти че тя ногоре не върви. То излезна че опела ти е по бърз от Ф40 май??? Според мен трябва да си премериш отсечката на която замерваш:)
Аз лично не бих се замислил между Вектра и Пежо 405 Т16 - аз съм му фен на Пежото, а и без да го приемаш като обида (аз имам Рено) - не се сещам за по-скапани фирми от Опел, Рено и Форд. Тези дни ще потърся тест на него. Честно казано се съмнявам че е по слабо - поне по данни на производителя от 0-100 и то е 6.8 сек. Намерих една кола която наистина е по слаба от твоята - Ланча Дедра Интеграле.
Да на Даниел Ланчата дори и след 4000 оборота държи налягане 1.2 - обади му се и го попитай - нали се познавате. Може просто неговата да е с по голяма турбина. Това с Тime Shift-a и 7000 оборота звучи смешно - Ланча Делта е на около 6000 оборота. Аз не съм забелязал Ланчите да имат проблем с скоростните кутии, нито с диференциалите. Забелязал съм, че Опелите като твоя имат често проблеми с гарнитурата на главата и ръждата. Аз смятам че и двигателя на Ланча е по- здрав от този на Опел - от това поколение автомобили най-малко счупени двигатели съм видял на Ланча и на Ауди S2. И аз съм работил в сервиз и е идвала Калибра турбо и Вектра и незнам за зъбите на скоростната кутия, но толкова евтина изработка както вече споменах съм виждал само при Рено и Форд.
Това с DTM е смешно, защото колкото и малко общо да има между Ланча Делта и същата група А, между Опела ти и Калибрата от ДТМ няма нищо общо. Но ди и да има, аз си спомням как Алфа 155 ги размаза и чак накрая преди да забранят ДТМ Опел успяха да спечелят някоя победа.
Що се отнася за парите и разкарването ти из България - няма нужда да се разкарваш - предполагам от време на време имаш път към София. На пролет когато е хубаво времето и наминеш обади се!!! Нито Ладата е моя, нито Ланчата да се обзалагам от тяхно име. Аз изкарвам 400 лв на месец и съм готов да дам по-голямата част от тях на Митко с Ладата, ако той има желание да се пробва - Ладата има лош стар но нагоре съм уверен, че върви повече от Опела ти, ако наистина нямаш нитро. А и не виждам шанс да вдигнеш толкова колкото ладата . . .

зна4и аз слагам за ВЕКТРАТА на твоите 400лв 1000евро докараи ладата посредата някаде към казанлък или старазагора или лан4ата като гарантирам че вектарата е без нитро
като толкова си отворен :wink: мите

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 600
Регистриран на: 25.09.2002
Местоположение: Варна

Мнение от kelesha » 06 Яну 2004, 0:19

Изтрих мнението, щото който трябваше да го види, го видя, а пък с тез големите червени букви нещо не ми хареса как ми стоят на екрана :D
Последна промяна kelesha на 06 Яну 2004, 13:54, променена общо 2 пъти

ПредишнаСледваща

Назад към Страхотни истории

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook