Лада-бияч ! ! !
Модератори: mitaka7, Общи модератори
Италианеца написа:Ако намериш сервизна книжка за интеграле 16 клапана ще видиш че там пише че максималното налягане на турбината е една атмосфера.
Абсолютно вярно НО


Италианеца написа:Качи се на 16 клапановото интеграле на Даниел и го помоли да го настъпи и ще видиш че неговата турбина качва налягането на 1.5 атмосфери.Смятам че 0.5 атмосфери над оригиналното налягане не малко.










Италианеца написа:Колата е с керамичен съединител и Даниел винаги се грижи за интегралетата си да са в добра форма.
Ми моята също беше със такъв и Опела ми е също е с такъв в момента



Италианеца написа:Черното му интеграле което е 8 клапаново според сервизната книжка трябва да работи с налягане 0.75 атмосефери. Аз като се возих последно показваше 1.2 атмосфери.
Оригиналния уред на черната е до 1бар

Италианеца написа:Питай Даниел кой му направи черната кола на 1.2 и да върви колкото интеграле ево.
Питам тебе....КОЙ




Италианеца написа:Казваш че 14.5 секунди на 400 метра е супер слабо.
Естественно че е слабо



Италианеца написа:Погледнах в каталозите вкъщи (немски,швейцарски и английски) кои коли се ускоряват за 14.5 сек. на 400м и видях следното.БМВ М3 Спорт ЕВО(е30) 2.5 и 238 коня при 7000 оборота е 14.8 на 400м.Ауди Купе S2 220 коня при 5900 оборота е 14.6 на 400м.Мерцедес 190Е 2.5-16 ЕВО 2 232 коня при 7200 оборота е 15.3 секунди! БМВ М3 3.0 286 коня (е36) е също 14.5сек. на 400м.Субару Импреза Импреза WRX която е 227 коня е 14.5сек. на 400м.БМВ М5 3.5 315 коня при 6900 оборота (Е34) е 14.5сек. на 400м,
Тези коли дето ги написа всичките са също мноо зле като вървеж.....според мен поне де

Италианеца написа:VW Phaeton 6.0 W12 е 14.5сек на 400м и 26 сек. на 1км точно колкото интегралето.
Това не е спортна кола ве пич, а Ланчията има претенции да е такава ебаси това си беше жива обида

Италианеца написа:Ти казваш че една кола (Интеграле 16клапана при 1.0 налягане на турбината) е супер слаба която от 0-100 е за 5.7,14.5сек на 400м,26сек на 1000м и вдига 225км/ч.
Аз казвам че нема сериино Интеграле което да прави под 6 до 100 независимо от всичко което пише в книгите, в нета и където и да е




Италианеца написа:Това същото интеграле на Даниел скъса до 200км/ч Лотус Омегата на Кольо която е 3.6 литрова с две турбини и 377 коня и 5.0 сек. от 0-100км/ч и 13.5сек на 400м по данни на Опел.Като ти казвам скъса имам предвид че при 200км/ч интегралето водише три дължини.
Аз съм абсолютно убеден че този Опел е бил мноо далече от тези си коне които също не са кой знае колко просто щото в БГ нема кой да настрой а той повярвай ми е капризна кола и се нуждае доста често от преглед и донастройка за да подтигне тези си данни дадени от производителя

Италианеца написа:Интересно ми е колко са хората в този форум който смятат че по-горе изброените коли са супер слаби.
Мен не ме интересува колко са хората


Италианеца написа:Аз считам че това са прекрасни и бързи коли за българския стандарт.
Ами вярно е аз имам извратено мислене признавам

Италианеца написа:Живея в хубав квартал на София където хората са ушким малко по-заможни и като погледнах колите по улиците около нас и видях следното-Ягуар XJ12,две Поршета 928 (автоматици) и няколко S-класи от всички поколения.Останалите коли са Стари БМВ-та, Мерцедеси, Алфи, Рена,Пежа и много Лади.Хубави коли има на две,три автокъщи които си седят от години на едно и също място и никои не ги купува.Лично аз смятам БМВ М3 ЕВО(е30) 2.5 за най-хубавата кола която някога е излезнала от заводите в Мюнхен.И не съм съгласен с теб че супер слаба.
За ускорение М3 Ево е смешно смаба кола.....но не това и е замисъла все пак

Италианеца написа:Отговора на третия въпрос е следния.Аудито беше истинско RS4 и се пусна с ладата и интегралето на Даниел. Въпреки че имаше трима човека в него то спечели и двата пъти. Питай Даниел какво каза момчето с Аудито след като се бяга с Ладата.Цитирам-'С много коли съм се бягал ама никоя до сега не ми е седяла така на багажника'.Ако се съмняваш говори с Даниел той познава момчето.
Трима човека са около 250 кила......смятам ти е ясно ако слязат колко стадиона ше е разликата


Италианеца написа:Не съм гледал филмчето от Божурище но брат ми беше там и ми каза че Поршето е тръгнало по ранно (Даниел е предопредил Митко с ладата преди старта за това,но той не го послушал).
Ми хуу ама разликта на финала е била 2/3 от пистата бе лек



Италианеца написа:За да биеш това Порше трябва да вложиш много пари.
Амииии и това е вярно но вече има такива коли в БГ

Италианеца написа:Когато ладата се бягала с Опела не работило впръскването на мотора както трябва.Забравил си да напишеш че този Опел има само една седалка и мотора е пипан.Ладата не правена за надбягване на 400м.Силата и е между 130 и 250км/ч или на отсечки около един километър. Защото при 100 на втора още върти гуми.
Хехехехех то и на КАМИКАДЗЕ БМВто върти гуми и на трета даже от газ ама пак си прави яки времена на 400м

Италианеца написа:Между другото ладата наби интегралето убедително последния път и дава същото време на една отсечка която е около 1 км като синьото М3 което е 321 коня (с летящ старт от 30км/ч).
Мноо лошо говори това за Интегралето.....друго не мога да кажа.....за такива коли трявба мноого информация, която за съжаление нито Даниел нито Митко имат

Италианеца написа:Според мен най добрата кола на 400м в България е на Царски интегралето.
Ми може и да не си прав



Италианеца написа:Продължавам да вярвам че на Митко колата върви много за вложените средства,българския стандарт и за една Лада.
За Лада върви но само толкова

Re: re: Турбо маниак
mitko* написа:Само не разбирам защо турбо маниака и останалите капацитети които се присмиват не отидат да се пробват с Ладата и Интегралето след като са толкова слаби???
Ми мога да дойда с Опела ако кажете колко пари можете да сложите щото нещо ми е тъпо да идвам иначе




Re: re: Турбо маниак
mitko* написа:Ето и малко данни за Opel Vectra 2.0 turbo 4x4 който е изключително силен в серийния си вид, за разлика от Lancia Delta Integrale
От 0-100 km - 7.58
От място изминава 1 км. за 27.86
0-100км/ч сериина е за 6.8 нещо си се объркал

1км забравих за колко беше и не ме интересува особенно но ще е поне със 5 коли преднина пред Ланчията.....позволи ми да съм го пробвал мноооооооо пъти



mitko* написа:Lanca Delta която на 400 е "нищо особено" а нагоре съвсем я няма го изминава за 26.94 (Lancia Delta Integrale 2.0 8v 187 к.с.)
Мноо готини данни от книжките....жалко че са супер пресилени









Икономията на суровини, материали и енергия - дълг на всеки!
Иначе най-обичам да седя накрай света, да си клатя краката и да плюя в нищото...
Он-борд Е28 3.5 Turbo http://www.youtube.com/watch?v=tXzeYgEsbuA
re: Турбо маниак
Жалко, че пресилените данни са в книжката на Опела, а не на Ланчата. Това са данни от тест, на който Лотус Омега дава 23.95, Volvo S60 T5 - 25,97 на 1 km, Ферари Ф40 дава 20.8 сек на 1 км, Алфа 155 Q4 е 227.8 км, 7,01 0-100 км и 27,6 на 1 КМ.
Искаш ли да ти сканирам страничката от списанието да видиш, че в оригиналния си вид няма по-слаб автомобил от Опела ти на 1 км в този клас? А като дойдеш в София и се видиш с Даниел се обадете - ще ти подаря няколко списания с тестове на него, тъкмо ще разберем и дали е толкова бърз колкото твърдиш.
Дори и в неговата книжка съм сигурен, че е над 27 сек на 1 КМ. А Делта Интеграле наистина няма под 6 сек 0-100км но твоя е над 7 сек така че има ли значение. Интеграле няма и над 27 сек на 1 км, с изключение на тази която е правена за Швейцария с купето на EVO3 и 8V двигател. Опела единствено като максимална скорост е по-добре от Ланчата, но в завой е трагичен. Все пак Ланча Делта излиза 79 г. а Интегралето 87 г. Ако сравняваме коли от различни поколения - Fiat Coupe 20v turbo е 247 km, 6.37 0-100km i 26.3 na 1 km.
Межди всичките "слаби" коли, изброени от Италянеца, по-слаба от твоя Опел не виждам. Даже не се сещам за друга толкова слаба 2.0 турбо кола на 1 км. Само на твоя Опел нещо данните не отгаварят. На 1 км ще си с 5 коли пред Ланча Делта 1.6 HF Turbo ако Опела е в серийния си вид. Може би твоята е била такава, с външен вид на Интеграле - нещо като онези RS4-ки за които си говорите с Италянеца.
Да, има коли които са по-бързи от Интегралто и Ладата на 1 км - дори сивия Кадет на Тодор (Божурище) я надбяга. След това му се счупи двигателя, но все пак я надбягва - докато не свърши нитрото. Ладата може да е събрана от боклуци но още не и се е счупила 2-ра скорост като на твоя Опел.
Незнам ти колко пари си набутал за да тръгне, но на Даниел черното интеграле е с обикновената електроника, защото със спортната има проблем, и без нищо да е сменял, турбината му поддържа налягане 1.2 бара - може и повече но на толкова го ограничава елетрониката. А и изобщо не виждам някаква база за сравнение между Опел Вектра и Ланча Делта. Не смяташ ли, че ако Опела ти беше толкова сполучлив модел щеше да има някакво място в автомобилния спорт както Ланча Делта???
Искаш ли да ти сканирам страничката от списанието да видиш, че в оригиналния си вид няма по-слаб автомобил от Опела ти на 1 км в този клас? А като дойдеш в София и се видиш с Даниел се обадете - ще ти подаря няколко списания с тестове на него, тъкмо ще разберем и дали е толкова бърз колкото твърдиш.
Дори и в неговата книжка съм сигурен, че е над 27 сек на 1 КМ. А Делта Интеграле наистина няма под 6 сек 0-100км но твоя е над 7 сек така че има ли значение. Интеграле няма и над 27 сек на 1 км, с изключение на тази която е правена за Швейцария с купето на EVO3 и 8V двигател. Опела единствено като максимална скорост е по-добре от Ланчата, но в завой е трагичен. Все пак Ланча Делта излиза 79 г. а Интегралето 87 г. Ако сравняваме коли от различни поколения - Fiat Coupe 20v turbo е 247 km, 6.37 0-100km i 26.3 na 1 km.
Межди всичките "слаби" коли, изброени от Италянеца, по-слаба от твоя Опел не виждам. Даже не се сещам за друга толкова слаба 2.0 турбо кола на 1 км. Само на твоя Опел нещо данните не отгаварят. На 1 км ще си с 5 коли пред Ланча Делта 1.6 HF Turbo ако Опела е в серийния си вид. Може би твоята е била такава, с външен вид на Интеграле - нещо като онези RS4-ки за които си говорите с Италянеца.
Да, има коли които са по-бързи от Интегралто и Ладата на 1 км - дори сивия Кадет на Тодор (Божурище) я надбяга. След това му се счупи двигателя, но все пак я надбягва - докато не свърши нитрото. Ладата може да е събрана от боклуци но още не и се е счупила 2-ра скорост като на твоя Опел.
Незнам ти колко пари си набутал за да тръгне, но на Даниел черното интеграле е с обикновената електроника, защото със спортната има проблем, и без нищо да е сменял, турбината му поддържа налягане 1.2 бара - може и повече но на толкова го ограничава елетрониката. А и изобщо не виждам някаква база за сравнение между Опел Вектра и Ланча Делта. Не смяташ ли, че ако Опела ти беше толкова сполучлив модел щеше да има някакво място в автомобилния спорт както Ланча Делта???
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: re: Турбо маниак
mitko* написа:Жалко, че пресилените данни са в книжката на Опела, а не на Ланчата.
На Опела също са пресилени, но той е по бавен единственно 0-100, на 400м и на 1км е по бърз и то доста от сериина Ланча Ево, както ти казах съм го пробвал мноооооо пъти щото имах и двете коли
mitko* написа:Искаш ли да ти сканирам страничката от списанието да видиш, че в оригиналния си вид няма по-слаб автомобил от Опела ти на 1 км в този клас?
По слаб има...казва се Пежо 405 Т16.....ей туй е по слаб автомобил от опела в този клас


mitko* написа:А като дойдеш в София и се видиш с Даниел се обадете - ще ти подаря няколко списания с тестове на него, тъкмо ще разберем и дали е толкова бърз колкото твърдиш.
За да разберем това ти казах че тряя се сложат пари или нещо не ме разба


mitko* написа:Дори и в неговата книжка съм сигурен, че е над 27 сек на 1 КМ. А Делта Интеграле наистина няма под 6 сек 0-100км но твоя е над 7 сек така че има ли значение.
МОЯ Опел е 0-100км/ч, толкова колтото си трябва




mitko* написа:Опела единствено като максимална скорост е по-добре от Ланчата, но в завой е трагичен.
Тука съм абсолютно съгласен.....все пак Ланчата е с такъв замисъл, единственно това ти трърдение не мога да успоря, даже мога да кача че аз по добра кола в завой от Ланчата не съм имам, нема нищо общо с Опела вярно е
mitko* написа:Все пак Ланча Делта излиза 79 г. а Интегралето 87 г. Ако сравняваме коли от различни поколения - Fiat Coupe 20v turbo е 247 km, 6.37 0-100km i 26.3 na 1 km.
Фиат Купе Турбо е такава мърша че кво да ти кажа


mitko* написа:Межди всичките "слаби" коли, изброени от Италянеца, по-слаба от твоя Опел не виждам.
Казах ти Пежото е най слабото от тоя клас ве пич, не знам Италянеца дали го е изброил ама то е най слабото, не е Опела

mitko* написа:Даже не се сещам за друга толкова слаба 2.0 турбо кола на 1 км.
На 400м, 1км е пред Ланчата както ти казах, проверено е на яве, недей се заблуждава


mitko* написа:Само на твоя Опел нещо данните не отгаварят.
Ми не отговаря си всичко


mitko* написа:На 1 км ще си с 5 коли пред Ланча Делта 1.6 HF Turbo ако Опела е в серийния си вид.
Не бъркаш моделите май


mitko* написа:Може би твоята е била такава, с външен вид на Интеграле - нещо като онези RS4-ки за които си говорите с Италянеца.
Ами кво да ти кажа





mitko* написа:Да, има коли които са по-бързи от Интегралто и Ладата на 1 км - дори сивия Кадет на Тодор (Божурище) я надбяга.
Мноо ясно че ше я мине бе....казах ти на Даниел колата не върви



mitko* написа:След това му се счупи двигателя, но все пак я надбягва - докато не свърши нитрото.
Аз ти казвам бе......мога да ви демонстрирам как Опел и без нитро може да съдере гъза на Ланчата на Даниел...само кажете колко ще платите

mitko* написа:Ладата може да е събрана от боклуци но още не и се е счупила 2-ра скорост като на твоя Опел.
Ми моя Опел счупи втора не заради друго, ами щото се помъчих да вкарам втора по погрешка(от бързане) почти без съединител, бързайки да изпреваря колата с която се състезавах






mitko* написа:Незнам ти колко пари си набутал за да тръгне, но на Даниел черното интеграле е с обикновената електроника, защото със спортната има проблем, и без нищо да е сменял, турбината му поддържа налягане 1.2 бара -
1.2 на 6000 оборота тази кола НИКОГА не може да държи




mitko* написа:може и повече но на толкова го ограничава елетрониката.
Точно за това не може щото я ограничава електрониката



mitko* написа:А и изобщо не виждам някаква база за сравнение между Опел Вектра и Ланча Делта.
Ако имаш предвид кола за прекарване на свободното време си абсолютно прав......Ланчата печели щото е невероятно добра кола като пакет от мноо фактори. Но ако говорим за кола която се използва всеки ден и се въртят по доста километри, просто Опела е мноо по добър, а освен това на ускорение на права отсечка и доускорение е също по напред от Ланчата, а ти си гледай книжките нема проблем

mitko* написа:Не смяташ ли, че ако Опела ти беше толкова сполучлив модел щеше да има някакво място в автомобилния спорт както Ланча Делта???
Ми той има бе пич само че не в рали шампионата



Re: re: Турбо маниак
Penchev написа:и с това ръкавицата беше вече хвърлена
![]()
Точно така, но както казах ще стане само когато разбера с ква сума пари са готови се разделят колегите. Аз немам намерение да обикалям България за да доказвам на хора които падат от Кадети по 115 и 150 коня, колко ми е бърза колата......но ако ще спечеля някой лев нямам нищо против да го направя

re: Турбо маниак
Честно казано до сега не съм виждал кола която от 0-100км да е 4,7 а на 400 метра да е под 13 секунди и тук съм готов да поспорим - Ферари Ф40 е 4.5 от 0-100 и на тест дава около 13 сек а на 1 км 20.8 - твоята не виждам как след като от 0-100 е по слаба от Ф40 нагоре ще се ускори по бързо - особено имайки предвид твърдението ти че тя ногоре не върви. То излезна че опела ти е по бърз от Ф40 май??? Според мен трябва да си премериш отсечката на която замерваш:)
Аз лично не бих се замислил между Вектра и Пежо 405 Т16 - аз съм му фен на Пежото, а и без да го приемаш като обида (аз имам Рено) - не се сещам за по-скапани фирми от Опел, Рено и Форд. Тези дни ще потърся тест на него. Честно казано се съмнявам че е по слабо - поне по данни на производителя от 0-100 и то е 6.8 сек. Намерих една кола която наистина е по слаба от твоята - Ланча Дедра Интеграле.
Да на Даниел Ланчата дори и след 4000 оборота държи налягане 1.2 - обади му се и го попитай - нали се познавате. Може просто неговата да е с по голяма турбина. Това с Тime Shift-a и 7000 оборота звучи смешно - Ланча Делта е на около 6000 оборота. Аз не съм забелязал Ланчите да имат проблем с скоростните кутии, нито с диференциалите. Забелязал съм, че Опелите като твоя имат често проблеми с гарнитурата на главата и ръждата. Аз смятам че и двигателя на Ланча е по- здрав от този на Опел - от това поколение автомобили най-малко счупени двигатели съм видял на Ланча и на Ауди S2. И аз съм работил в сервиз и е идвала Калибра турбо и Вектра и незнам за зъбите на скоростната кутия, но толкова евтина изработка както вече споменах съм виждал само при Рено и Форд.
Това с DTM е смешно, защото колкото и малко общо да има между Ланча Делта и същата група А, между Опела ти и Калибрата от ДТМ няма нищо общо. Но ди и да има, аз си спомням как Алфа 155 ги размаза и чак накрая преди да забранят ДТМ Опел успяха да спечелят някоя победа.
Що се отнася за парите и разкарването ти из България - няма нужда да се разкарваш - предполагам от време на време имаш път към София. На пролет когато е хубаво времето и наминеш обади се!!! Нито Ладата е моя, нито Ланчата да се обзалагам от тяхно име. Аз изкарвам 400 лв на месец и съм готов да дам по-голямата част от тях на Митко с Ладата, ако той има желание да се пробва - Ладата има лош стар но нагоре съм уверен, че върви повече от Опела ти, ако наистина нямаш нитро. А и не виждам шанс да вдигнеш толкова колкото ладата . . .
Аз лично не бих се замислил между Вектра и Пежо 405 Т16 - аз съм му фен на Пежото, а и без да го приемаш като обида (аз имам Рено) - не се сещам за по-скапани фирми от Опел, Рено и Форд. Тези дни ще потърся тест на него. Честно казано се съмнявам че е по слабо - поне по данни на производителя от 0-100 и то е 6.8 сек. Намерих една кола която наистина е по слаба от твоята - Ланча Дедра Интеграле.
Да на Даниел Ланчата дори и след 4000 оборота държи налягане 1.2 - обади му се и го попитай - нали се познавате. Може просто неговата да е с по голяма турбина. Това с Тime Shift-a и 7000 оборота звучи смешно - Ланча Делта е на около 6000 оборота. Аз не съм забелязал Ланчите да имат проблем с скоростните кутии, нито с диференциалите. Забелязал съм, че Опелите като твоя имат често проблеми с гарнитурата на главата и ръждата. Аз смятам че и двигателя на Ланча е по- здрав от този на Опел - от това поколение автомобили най-малко счупени двигатели съм видял на Ланча и на Ауди S2. И аз съм работил в сервиз и е идвала Калибра турбо и Вектра и незнам за зъбите на скоростната кутия, но толкова евтина изработка както вече споменах съм виждал само при Рено и Форд.
Това с DTM е смешно, защото колкото и малко общо да има между Ланча Делта и същата група А, между Опела ти и Калибрата от ДТМ няма нищо общо. Но ди и да има, аз си спомням как Алфа 155 ги размаза и чак накрая преди да забранят ДТМ Опел успяха да спечелят някоя победа.
Що се отнася за парите и разкарването ти из България - няма нужда да се разкарваш - предполагам от време на време имаш път към София. На пролет когато е хубаво времето и наминеш обади се!!! Нито Ладата е моя, нито Ланчата да се обзалагам от тяхно име. Аз изкарвам 400 лв на месец и съм готов да дам по-голямата част от тях на Митко с Ладата, ако той има желание да се пробва - Ладата има лош стар но нагоре съм уверен, че върви повече от Опела ти, ако наистина нямаш нитро. А и не виждам шанс да вдигнеш толкова колкото ладата . . .
Ei Mitko ti si stra6en пиипп!!! Predi da otgovarq6 na postovete na TURBO MANQKA,vzemi gi poppro4eti malko!!!Kvi nabludeniq ima6 ti v/u Lan4ite be durven filosof??? Toi ti kazva 4e e imal 2 takiva,ima i opel,ti pak sa pune6 kato magare na most :x Nqkade dori spomenava6 za EVO3-nema takova zivotno,razbira4ev!!! Kade go tva integrale na koeto mu e zdrava kutiqta ili razdatkata???Moeto EVO2 to4no zatova go prodadoh,4e mi pisna na пииип da go remontiram i to se da se tro6i!Moloq te prestani da se izkazva6 NEPODGOTVEN 

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Мартинчо с голям интерес следя тази темичка (другите също, но тази...) и ти предлагам да поуспокоиш топката и да не обиждаш хората, ОК? Просто си запази обидите за себе си или за някой от твойте приятели и там и не ги използвай тук! Това едно на ръка, Друго: ПИШЕ СЕ НА КИРИЛИЦА, ако не си прочел правилата те съветвам да го направиш. Трето, Поста ти беше абсолютно безмислен.
п.с. НАДЯВАМ СЕ ДА НЕ ПОЛУЧА отговор, поне не в темата (ако имаш нещо да кажеш Лично съобщение, моля)
п.п.с. ПРОДЪЛЖАВАЙТЕ МОМЧЕТА, Адски ми е интересно!
п.с. НАДЯВАМ СЕ ДА НЕ ПОЛУЧА отговор, поне не в темата (ако имаш нещо да кажеш Лично съобщение, моля)
п.п.с. ПРОДЪЛЖАВАЙТЕ МОМЧЕТА, Адски ми е интересно!

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- bmw-fighter
-
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 13.12.2003
Re: re: Турбо маниак
mitko* написа:Честно казано до сега не съм виждал кола която от 0-100км да е 4,7 а на 400 метра да е под 13 секунди и тук съм готов да поспорим - Ферари Ф40 е 4.5 от 0-100 и на тест дава около 13 сек а на 1 км 20.8 - твоята не виждам как след като от 0-100 е по слаба от Ф40 нагоре ще се ускори по бързо - особено имайки предвид твърдението ти че тя ногоре не върви. То излезна че опела ти е по бърз от Ф40 май??? Според мен трябва да си премериш отсечката на която замерваш:)
Аз лично не бих се замислил между Вектра и Пежо 405 Т16 - аз съм му фен на Пежото, а и без да го приемаш като обида (аз имам Рено) - не се сещам за по-скапани фирми от Опел, Рено и Форд. Тези дни ще потърся тест на него. Честно казано се съмнявам че е по слабо - поне по данни на производителя от 0-100 и то е 6.8 сек. Намерих една кола която наистина е по слаба от твоята - Ланча Дедра Интеграле.
Да на Даниел Ланчата дори и след 4000 оборота държи налягане 1.2 - обади му се и го попитай - нали се познавате. Може просто неговата да е с по голяма турбина. Това с Тime Shift-a и 7000 оборота звучи смешно - Ланча Делта е на около 6000 оборота. Аз не съм забелязал Ланчите да имат проблем с скоростните кутии, нито с диференциалите. Забелязал съм, че Опелите като твоя имат често проблеми с гарнитурата на главата и ръждата. Аз смятам че и двигателя на Ланча е по- здрав от този на Опел - от това поколение автомобили най-малко счупени двигатели съм видял на Ланча и на Ауди S2. И аз съм работил в сервиз и е идвала Калибра турбо и Вектра и незнам за зъбите на скоростната кутия, но толкова евтина изработка както вече споменах съм виждал само при Рено и Форд.
Това с DTM е смешно, защото колкото и малко общо да има между Ланча Делта и същата група А, между Опела ти и Калибрата от ДТМ няма нищо общо. Но ди и да има, аз си спомням как Алфа 155 ги размаза и чак накрая преди да забранят ДТМ Опел успяха да спечелят някоя победа.
Що се отнася за парите и разкарването ти из България - няма нужда да се разкарваш - предполагам от време на време имаш път към София. На пролет когато е хубаво времето и наминеш обади се!!! Нито Ладата е моя, нито Ланчата да се обзалагам от тяхно име. Аз изкарвам 400 лв на месец и съм готов да дам по-голямата част от тях на Митко с Ладата, ако той има желание да се пробва - Ладата има лош стар но нагоре съм уверен, че върви повече от Опела ти, ако наистина нямаш нитро. А и не виждам шанс да вдигнеш толкова колкото ладата . . .
зна4и аз слагам за ВЕКТРАТА на твоите 400лв 1000евро докараи ладата посредата някаде към казанлък или старазагора или лан4ата като гарантирам че вектарата е без нитро
като толкова си отворен

Изтрих мнението, щото който трябваше да го види, го видя, а пък с тез големите червени букви нещо не ми хареса как ми стоят на екрана 

Последна промяна kelesha на 06 Яну 2004, 13:54, променена общо 2 пъти
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани