Лада-бияч ! ! !
Модератори: mitaka7, Общи модератори
Честно казано до сега не съм виждал кола която от 0-100км да е 4,7 а на 400 метра да е под 13 секунди и тук съм готов да поспорим
Може ли с мене ама да се хванем на едно басче и ти вадя колата при 0-100 4.7 мога да ти смъкна на 12.9 времето на 400м само кажи какъв вид доказателство искаш и намери съответната апаратура

Специално БМВ не са толкова силни в 0-100 поради въртенето на гуми - километража може да е подминал 100 а реалнта скорост е по малка но после става друго .
А и по въпроса за ладата дето въртяла гуми и затова я биели сички - ами моята кола спира да ги върти на края на 3-та предака до тогава си пушат и така пак си прави времена под 13 и мога да сложа някой лев с/у Даниел и тоз с ладата - даже стом ладата е мноо силна след това ( до колкото знам е паднала и на 1км от опел-а кадет 8в) може да се пуснем и на гонка 0-300 или нагор аз отговарям до 310км/ч а като и глеам километража и нея са я подготвили за такава скорост била тя само по километраж
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
Re: re: Турбо маниак
mitko* написа:Честно казано до сега не съм виждал кола която от 0-100км да е 4,7 а на 400 метра да е под 13 секунди и тук съм готов да поспорим
И като поспорим дали ще стигнем до консенсус


mitko* написа:Ферари Ф40 е 4.5 от 0-100 и на тест дава около 13 сек а на 1 км 20.8 - твоята не виждам как след като от 0-100 е по слаба от Ф40 нагоре ще се ускори по бързо - особено имайки предвид твърдението ти че тя ногоре не върви.
Аха брао


mitko* написа:То излезна че опела ти е по бърз от Ф40 май??? Според мен трябва да си премериш отсечката на която замерваш
Ми колко ми е бърз Опела ти казах как можеш да разбереш

mitko* написа:Аз лично не бих се замислил между Вектра и Пежо 405 Т16 - аз съм му фен на Пежото, а и без да го приемаш като обида (аз имам Рено) - не се сещам за по-скапани фирми от Опел, Рено и Форд.
Аз пък няма кола дето да мразя повече от френските....но това е една друга тема


mitko* написа:Тези дни ще потърся тест на него. Честно казано се съмнявам че е по слабо - поне по данни на производителя от 0-100 и то е 6.8 сек.
Айде потърси да видим


mitko* написа:Намерих една кола която наистина е по слаба от твоята - Ланча Дедра Интеграле.
Аха брао.....ся награда ли искаш

mitko* написа:Да на Даниел Ланчата дори и след 4000 оборота държи налягане 1.2 - обади му се и го попитай - нали се познавате.
Аха точно тъй ше напраа, ше му са обадя и ще го питам.....може ако бях на 10-12 години пишлеме сигурно щях така да направя

mitko* написа:Може просто неговата да е с по голяма турбина.
Ами да ти кажа те сериино излизат с няколко вида турбини и случайно моята беше с най-голямата такава ТБ035 ако ти говори нещо....но не турбината е важна, тя си има капацитет за това, просто електрониката не дава това да стане, или май ти не схвана за кво ти говоря

mitko* написа:Това с Тime Shift-a и 7000 оборота звучи смешно - Ланча Делта е на около 6000 оборота.
Аха браоооо


mitko* написа:Аз не съм забелязал Ланчите да имат проблем с скоростните кутии, нито с диференциалите.
Ми как да забележеш, то в България има 10 такива и те ходят само при хора които имат славата че разбират.....ти като те чета кво пишеш си мноо далече от тях обаче


mitko* написа:Забелязал съм, че Опелите като твоя имат често проблеми с гарнитурата на главата и ръждата.
Не само с гарнитурата ами и със самата глава даже....ако не знаеш този проблем също е решен, може би ти ще ми кажеш по какъв начин, щото те гледам че си голяма енциклопедия


mitko* написа:Аз смятам че и двигателя на Ланча е по- здрав от този на Опел - от това поколение автомобили най-малко счупени двигатели съм видял на Ланча и на Ауди S2.
По здрав как





mitko* написа:И аз съм работил в сервиз и е идвала Калибра турбо и Вектра и незнам за зъбите на скоростната кутия, но толкова евтина изработка както вече споменах съм виждал само при Рено и Форд.
Аха ама що пропусна да кажеш че са идвали там само да им напомпиш гумите, ей туй не можах да разбера



mitko* написа:Това с DTM е смешно, защото колкото и малко общо да има между Ланча Делта и същата група А, между Опела ти и Калибрата от ДТМ няма нищо общо. Но ди и да има, аз си спомням как Алфа 155 ги размаза и чак накрая преди да забранят ДТМ Опел успяха да спечелят някоя победа.
Точно колкото общо има между серина и състезателна Ланча, толкоз има и между сериина и състезателна Калибра, аз да ти кажа


mitko* написа:Що се отнася за парите и разкарването ти из България - няма нужда да се разкарваш - предполагам от време на време имаш път към София. На пролет когато е хубаво времето и наминеш обади се!!! Нито Ладата е моя, нито Ланчата да се обзалагам от тяхно име. Аз изкарвам 400 лв на месец и съм готов да дам по-голямата част от тях на Митко с Ладата, ако той има желание да се пробва - Ладата има лош стар но нагоре съм уверен, че върви повече от Опела ти, ако наистина нямаш нитро. А и не виждам шанс да вдигнеш толкова колкото ладата . . .
Аха аре вече да си дойдем на думата(и сумата


Ладата има лош стар но нагоре съм уверен, че върви повече от Опела ти, ако наистина нямаш нитро. А и не виждам шанс да вдигнеш толкова колкото ладата . . .
Хехе мноо ма кефиш чесноооооооо . Моа се фана на бас че ако таз лада потдържа скорост с каквато си карам по магистралата когато ходя на море примерно ( Опел-а на турбо маниак я потдържа знам от опит ) то таз лада сте се разпадне на първите 1-2 мин . Стига моля те ти искаш да запратиш таз тухла с 200+км/ч в А група . Хората пишат че на ауди най-големия проблем не е нищо друго освен аеродинамиката и затова РС6 и РС4 изостават от конкурентите си след 170-180км/ч а ти ми говориш за Лада ами тя има аеродинамика като бетонна стена - карал съм много години наистина си е пофта но до 150.
Ти имаш ли си представа колко са 300км/ч ?????????? Или пък 250-260 който не са проблем за Вектрата на Турбо маниак-а ??????????
Ама кат те глеам сигрно мнооо филми глеаш е тогава сте ти дам пример - совалка кат влиза в атмосферата гаранция си виждал как светва кат турбо е ладата ще е същото при 200км/ч

[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
- bmw-fighter
-
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 13.12.2003



ТУРБО ДАЛЖИШ МИ МАНГИЗИ НЕСЕ УСЛУШВАИ ГАДНЯР


- Италианеца
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 19.12.2003
Здравейте!
Турбо маниак имам само един въпрос и той е следния.Гледам че си писал по темата коя кола е най-бързата в България (стритрасинг)на 7 декември.Там си писал че няма кола в България която да е по-бърза от Субаруто (ти си писал 227 коня)в Бургас.Там твърдиш че то е по бързо от Порше 996 турбо. На един от мойте постинги казваш че на Царски интегралето (според теб 450 коня) ще падне от бялото Порше което е 993 турбо.Намерих един тест на интеграле група А в списанието Autosprint брой 33 от 1993.Интегралето на теста е 400 коня и е дало следните данни
От 0-100км/ч за 3.01сек
0-400метра за 11.66сек
и максимална скорост 209.9км/ч
Първа предавка е до 68км/ч
Втора-89км/ч
Трета-116км/ч
Четвърта-148км/ч
Пета-179км/ч
Това са му предавките на теста.Както знаеш в зависимост от състезанието те се променят. Въпроса ми е следния.Според теб защо Царски още се мъчи с това интеграле вместо да си вземе най-бързата кола в България която е Субару (според теб)?
Искам да каже още едно нещо което е за всички който използват обидни думи към опонента във форума.Всеки си има собствено мнение и има право на такова.Причината да сме всички тук е една-любовта към автомобила.Това е форум с помоща на които можем да разменяме мнения и опит а не да се обиждаме.
Лек ден
Турбо маниак имам само един въпрос и той е следния.Гледам че си писал по темата коя кола е най-бързата в България (стритрасинг)на 7 декември.Там си писал че няма кола в България която да е по-бърза от Субаруто (ти си писал 227 коня)в Бургас.Там твърдиш че то е по бързо от Порше 996 турбо. На един от мойте постинги казваш че на Царски интегралето (според теб 450 коня) ще падне от бялото Порше което е 993 турбо.Намерих един тест на интеграле група А в списанието Autosprint брой 33 от 1993.Интегралето на теста е 400 коня и е дало следните данни
От 0-100км/ч за 3.01сек
0-400метра за 11.66сек
и максимална скорост 209.9км/ч
Първа предавка е до 68км/ч
Втора-89км/ч
Трета-116км/ч
Четвърта-148км/ч
Пета-179км/ч
Това са му предавките на теста.Както знаеш в зависимост от състезанието те се променят. Въпроса ми е следния.Според теб защо Царски още се мъчи с това интеграле вместо да си вземе най-бързата кола в България която е Субару (според теб)?
Искам да каже още едно нещо което е за всички който използват обидни думи към опонента във форума.Всеки си има собствено мнение и има право на такова.Причината да сме всички тук е една-любовта към автомобила.Това е форум с помоща на които можем да разменяме мнения и опит а не да се обиждаме.
Лек ден
Италианеца написа:Турбо маниак имам само един въпрос и той е следния.Гледам че си писал по темата коя кола е най-бързата в България (стритрасинг)на 7 декември.Там си писал че няма кола в България която да е по-бърза от Субаруто (ти си писал 227 коня)в Бургас.Там твърдиш че то е по бързо от Порше 996 турбо.
Там твърдя ако се не лъжа че Субаруто със сигурност щеше да бие Поршето 996 турбо което беше във Варна и което вече го нема понеже го откраднаха и него. Това Порше е типтроник...само информативно ти казвам.
Италианеца написа:На един от мойте постинги казваш че на Царски интегралето (според теб 450 коня) ще падне от бялото Порше което е 993 турбо.
Ами в това не мога да бъда 100% убеден, просто изразявам моето мнение, аз като съм убеден си казвам

Италианеца написа:Намерих един тест на интеграле група А в списанието Autosprint брой 33 от 1993.Интегралето на теста е 400 коня и е дало следните данни
От 0-100км/ч за 3.01сек
0-400метра за 11.66сек
и максимална скорост 209.9км/ч
Първа предавка е до 68км/ч
Втора-89км/ч
Трета-116км/ч
Четвърта-148км/ч
Пета-179км/ч
Това са му предавките на теста.Както знаеш в зависимост от състезанието те се променят.
Сега нека да се разберем


DELTA PROTO PIKES PEAK 2000
Body:two seater saloon with carbon fibre bodyshell and lexan windows, carbonfibre dashboard.
Engine:Lancia-Alfa Romeo 155 GTA Superturismo , 4 cylinders in line, 2 overhead camshafts (toothed belt), 4 valves per cylinder
Overall displacement: 1995 Cm3
Bore and stroke: 84mm X 90mm
Compression ratio: 7.8:1
Injection: Electronic Menagement control by Weber Marelli IAW 90, Turbo Garrett T4 (max overpressure set to 2.8 bar at 6300 rpm), Aluminium intercooler with water spray system.
Max power: 480hp at 6300 rpm
Max torque: 71Kgm at 4400 rpm
Gearbox: by Abarth 6 speed with frontal power takeoff
Clutch: Hydraulic Valeo/AP Racing Carbon fibre bidisc.
Drive and ddifferentials: permanent four wheel drive with three differentials, front self locking diferential, centre epicyclic (50% / 50%) with Ferguson limited slip differential, Torsen rear differential (final14/32 drive90/40).
Steering box: By Abarth-TRW
Brakes: self ventilating discs, Brembo 4 pot calipers, 332mm (front) and 278mm (rear) disc diameter, hydraulic handbrake with manual adjustable braking ripartitor.
Suspensions: all indipendent, front and rear McPherson struts, steel 15CDV6 arms, front and rear coils, stabilizer bars, hydraulic Bilstein shock absorbers.
Chassis: weight 170Kg with steel-rollcage.
Length: 4020mm Width:1771mm Wheelbase:2480mm
Front track:1580mm Rear track:1520mm Weight:970Kg
Wheels: Magnesium 18" X 8" by Speedline
Tyres: 225/650-18 by Pirelli
Performances
Vel.Max ( Top speed ) 185 Km/h (10.7 sec) - 0-100 Km/h 3.4 sec. - 0-180 Km/h 10.5 sec - 0-400m 11.9 sec.(185 Km/h)
Италианеца написа:Въпроса ми е следния.Според теб защо Царски още се мъчи с това интеграле вместо да си вземе най-бързата кола в България която е Субару (според теб)?
Значи отговорите са няколко




Италианеца написа:Искам да каже още едно нещо което е за всички който използват обидни думи към опонента във форума.Всеки си има собствено мнение и има право на такова.Причината да сме всички тук е една-любовта към автомобила.Това е форум с помоща на които можем да разменяме мнения и опит а не да се обиждаме.
Това е вярно, но когато кажеш на един човек нормално че нещо си го пробвал и го знаеш от опит и той ти се издзвери насреща като ти каже нещо обратно на това и то щото го е чул от някъде или го е видял в някоя книжка......еее извинявай ама друг начин да му кажеш че е елементарен нема

Последна промяна kelesha на 06 Яну 2004, 18:08, променена общо 1 път
Значи май вобще не си наясно с изискваниата и групите на рали автомобилите . Ами да ве тогава защо БМВ се мъчат в таз формула с тез куците коли а не сложат един от бившите им двойно по-мощни турбо двигатели и да спрат с гонките . Ти за група Б чувал ли си там можеш да видиш мощните коли за които говориш .
п.с
Toyota Corolla WRC
0-60мили - 3.8сек
0-100 мили 9.9сек
1/4миля - 12.2@113 мили
п.с
Toyota Corolla WRC
0-60мили - 3.8сек
0-100 мили 9.9сек
1/4миля - 12.2@113 мили
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
- Италианеца
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 19.12.2003
Тази е 980 кила но не с алфа двигател и е ''само" 400коня.Сравняват я с една друга която е 330 коня при 5500 оборота и 1200кг.Дала е следните данни на теста.
0-100км/ч за 3.90сек
0-400м за 12.18сек
максимална скорост 202.3км/ч
1 до 63км/ч
2-81
3-107
4-136
5-162
Доста добри данни за 330 коня.Възможно ли е на Царски да е ''нелегална''? Ти казваш 450 коня което е доста.Ето какво беше написал за Субаруто.
''Пуснато на: 07 Дек 2003, 15:10
Не не е така Има толкова много коли който могат да я бият, НО ТЕЗИ КОЛИ НЕ СА ВЪВ БЪЛГАРИЯ. Аз също мога да се направя на модерен и да кажа че един мноо мой авер има Ферари Ф50 Битурбо Кьонинг обаче не го кара щото е колекционер ама ако го изкара ще издъни Субаруто без да се замисли. Не разбирате ли че това звучи меко казано несериозно, не разбирате ли че тука има ФАКТИ има и предположения който звучат по скоро като вицове а не като сериозни мнения. Пак казвам това Субару не е кой знае кво, но просто трудно може да се намери кола в България която да го изпревари по време за ускорение на 400м отсечка. Вярно тези 400м не са важни за много хора, но това е коронната дисциплина за ускорение и когато фактите говорят, даже и боговете мълчат.
Субаруто е 227 коня, нито повече, нито по малко''.
Съгласен съм с теб че са много малко колите в България които могат да го бият въпреки че по данни на фирмата и тестове на западни списания е 14.5 сек на 400м.Иначе и на мен делта S4 ми е любима ама никога няма да мога да се докосна до такава.Даже бих се радвал ако видя на живо такава кола.
0-100км/ч за 3.90сек
0-400м за 12.18сек
максимална скорост 202.3км/ч
1 до 63км/ч
2-81
3-107
4-136
5-162
Доста добри данни за 330 коня.Възможно ли е на Царски да е ''нелегална''? Ти казваш 450 коня което е доста.Ето какво беше написал за Субаруто.
''Пуснато на: 07 Дек 2003, 15:10
Не не е така Има толкова много коли който могат да я бият, НО ТЕЗИ КОЛИ НЕ СА ВЪВ БЪЛГАРИЯ. Аз също мога да се направя на модерен и да кажа че един мноо мой авер има Ферари Ф50 Битурбо Кьонинг обаче не го кара щото е колекционер ама ако го изкара ще издъни Субаруто без да се замисли. Не разбирате ли че това звучи меко казано несериозно, не разбирате ли че тука има ФАКТИ има и предположения който звучат по скоро като вицове а не като сериозни мнения. Пак казвам това Субару не е кой знае кво, но просто трудно може да се намери кола в България която да го изпревари по време за ускорение на 400м отсечка. Вярно тези 400м не са важни за много хора, но това е коронната дисциплина за ускорение и когато фактите говорят, даже и боговете мълчат.
Субаруто е 227 коня, нито повече, нито по малко''.
Съгласен съм с теб че са много малко колите в България които могат да го бият въпреки че по данни на фирмата и тестове на западни списания е 14.5 сек на 400м.Иначе и на мен делта S4 ми е любима ама никога няма да мога да се докосна до такава.Даже бих се радвал ако видя на живо такава кола.
- bmw-fighter
-
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 13.12.2003



Ако имаш някои кинта вади и залагаи апък аз ще ти уредя гонка със СУБАРУТО
СЕГА ДА НЕМЕ НАПАДНЕШ ЧЕ ЩЕ А..М



Италианеца написа:Тази е 980 кила но не с алфа двигател и е ''само" 400коня.Сравняват я с една друга която е 330 коня при 5500 оборота и 1200кг.Дала е следните данни на теста.
0-100км/ч за 3.90сек
0-400м за 12.18сек
максимална скорост 202.3км/ч
1 до 63км/ч
2-81
3-107
4-136
5-162
Доста добри данни за 330 коня.
Наистина са мноо добри...все пак е Ланча и то състезателна


Италианеца написа:Възможно ли е на Царски да е ''нелегална''? Ти казваш 450 коня което е доста.
Всичко е възможно и най вероятно е нелегална, понеже той участва с нея само на републикански състезания, където контрола не е толкова голем, а поначало се знае че от тази Ланча, по бърза рали кола в България няма.
Италианеца написа:Ето какво беше написал за Субаруто.
''Пуснато на: 07 Дек 2003, 15:10
Не не е така Има толкова много коли който могат да я бият, НО ТЕЗИ КОЛИ НЕ СА ВЪВ БЪЛГАРИЯ. Аз също мога да се направя на модерен и да кажа че един мноо мой авер има Ферари Ф50 Битурбо Кьонинг обаче не го кара щото е колекционер ама ако го изкара ще издъни Субаруто без да се замисли. Не разбирате ли че това звучи меко казано несериозно, не разбирате ли че тука има ФАКТИ има и предположения който звучат по скоро като вицове а не като сериозни мнения. Пак казвам това Субару не е кой знае кво, но просто трудно може да се намери кола в България която да го изпревари по време за ускорение на 400м отсечка. Вярно тези 400м не са важни за много хора, но това е коронната дисциплина за ускорение и когато фактите говорят, даже и боговете мълчат.
Субаруто е 227 коня, нито повече, нито по малко''.
Ми значи мноо точно съм го написал


Италианеца написа:Съгласен съм с теб че са много малко колите в България които могат да го бият въпреки че по данни на фирмата и тестове на западни списания е 14.5 сек на 400м.
Ами това Субару е кола която напоследък доста се доказа, или поне аз така си мисля......дали е 14.5 на 400м не знам, оставям на всеки да прецени за себе си

- Италианеца
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 19.12.2003
100% съгласен с горното. Според мен това е причината Царски да се пуска с интегралето защото е по-лесно да биеш WRC-тата.
re: Turbo maniak
Нали се сещаш - колкото по-малко знаеш, толкова повече си мислиш че знаеш и обратно, колкото повече знаеш толкова повече осъзнаваш че има много да научиш. Ти определено си от първите.
Знаеш ли защо аз не те цитирам - защото до сега не си ми написал нищо смислено. Ако си беше отворил списанието щеше да видиш, че Ф40 не е 2 тона, както и че онзи с 3-ката, дето пътува с 310 трудно ще се класира до него.
Аз съм работил като бояджия и минаха доста хубави автомобили през гаража ни - включително ферари Тестароса, жълтото Диабло, както и много опели като калибра турбо и разни вектри. При нас се боядисваха, в съседния гараж се правеха. Лотус Омегата беше на момче от съседния гараж. Току виж съм се нагледал на повече коли от теб? Аз не работя като бояджия отдавна а като монтьор не съм и работил. Личните автомобили и аз си ги разглобявам и сглобявам сам. Първата ни кола, която имахме с брат ми беше Алфа Жулиета 2.0. Нея съм я разглобявал и сглобявал от-до . . . и може да си поговорим и за 2.0 двигателя на Алфа ако искаш. Той е доста по хубяв от този на Вектрата ти, нищо че излиза 56 г. Както и да е, аз не държа да се натягам във форума като теб.
Само ми е чудно, като си написал за Митко с Ладата, че "не разбира" от автомобили не се ли запита той с какво се занимава и колко глави и блока са му минали през ръцете от всякакви опели (поже виждам, че това е основния критерии според теб) - той случайно успя да изправи единия разпределителен вал на същия Лотус Омега. Случайно жълтото Ламборгини като се строши и в сервиза не могат да го оправят, пак викат него. И случайно е някой в Интерсервиз или Со Мат или както искаш го наречи и е бивш състезател към Со Мат. Така че ако той не разбира си направи извода ти къде се намираш!!!
Що се отнася до това дали си дупча билетче - само това ли успя да измислиш. Защото за колите освен общи приказки друго не си ми написал. Аз от една седмица съм само на градски защото не са ми останали пари да си платя данъка и гражданската на колата - ето ти още малко материал за творене.
Не се притеснявай, за теб ще заделя, както се разбрахме. А и Митко с Ладата каза, че ще я изкара като се обадиш. Така, че няма нужда да се злобиш толкова във форума, ще се види на практика - освен ако не продължаваш да се измъкваш с някакви пари и подобни глупости. Ако искаш тези дни като видя Даниел и него ще го попитам??? Той също може да иска да се включи, както и момчето с "слабия" Опел, който надбяга Ладата
Знаеш ли защо аз не те цитирам - защото до сега не си ми написал нищо смислено. Ако си беше отворил списанието щеше да видиш, че Ф40 не е 2 тона, както и че онзи с 3-ката, дето пътува с 310 трудно ще се класира до него.
Аз съм работил като бояджия и минаха доста хубави автомобили през гаража ни - включително ферари Тестароса, жълтото Диабло, както и много опели като калибра турбо и разни вектри. При нас се боядисваха, в съседния гараж се правеха. Лотус Омегата беше на момче от съседния гараж. Току виж съм се нагледал на повече коли от теб? Аз не работя като бояджия отдавна а като монтьор не съм и работил. Личните автомобили и аз си ги разглобявам и сглобявам сам. Първата ни кола, която имахме с брат ми беше Алфа Жулиета 2.0. Нея съм я разглобявал и сглобявал от-до . . . и може да си поговорим и за 2.0 двигателя на Алфа ако искаш. Той е доста по хубяв от този на Вектрата ти, нищо че излиза 56 г. Както и да е, аз не държа да се натягам във форума като теб.
Само ми е чудно, като си написал за Митко с Ладата, че "не разбира" от автомобили не се ли запита той с какво се занимава и колко глави и блока са му минали през ръцете от всякакви опели (поже виждам, че това е основния критерии според теб) - той случайно успя да изправи единия разпределителен вал на същия Лотус Омега. Случайно жълтото Ламборгини като се строши и в сервиза не могат да го оправят, пак викат него. И случайно е някой в Интерсервиз или Со Мат или както искаш го наречи и е бивш състезател към Со Мат. Така че ако той не разбира си направи извода ти къде се намираш!!!
Що се отнася до това дали си дупча билетче - само това ли успя да измислиш. Защото за колите освен общи приказки друго не си ми написал. Аз от една седмица съм само на градски защото не са ми останали пари да си платя данъка и гражданската на колата - ето ти още малко материал за творене.
Не се притеснявай, за теб ще заделя, както се разбрахме. А и Митко с Ладата каза, че ще я изкара като се обадиш. Така, че няма нужда да се злобиш толкова във форума, ще се види на практика - освен ако не продължаваш да се измъкваш с някакви пари и подобни глупости. Ако искаш тези дни като видя Даниел и него ще го попитам??? Той също може да иска да се включи, както и момчето с "слабия" Опел, който надбяга Ладата
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани