как издухах един гоуф 3
Модератори: mitaka7, Общи модератори
- Radoslav318i
- младши ентусиаст
- Мнения: 395
- Регистриран на: 21.12.2009
- Кара: М50+++
Re: как издухах един гоуф 3
Ако някой от тука с ис-ка или 18-ка се е засичал времето от 0-100, 0-140 . да ги каже довечера и аз ще направя клип
По принцип не псувам! Майкаму да ебаа , кара ми се ново BMW,. а не втора употреба!
Re: как издухах един гоуф 3
По думите ти излиза едва ли не,че сивик 6-та генерация с 1.4 90 и 125втек са кантар по-между си до 100,това не е реално
Re: как издухах един гоуф 3
Няма как да има такава разлика, която да противоречи на законите на физиката...
Real.Eyes.Realize.Real.Lies
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
Re: как издухах един гоуф 3
Ей ти клип срещу хонда 1.4, коментаторът злорадства понеже преди тва му наказах калибрата 2.0 115хп http://www.youtube.com/watch?v=oiTXb7X-Uno
В случая хондата е по лека от мен, с предно съответно по-малко загуби, развърта се спокойно до 7500 оборота, със 100 е на втора, а на трета със 150. Бие ме с малко, развоят е абсолютно нормален.
Няма как да повярвам, че със 112 коня на задно, биеш 125 в по-леко с около 100-150 кила купе, отгоре на всичко в-тек, дето се развърта още по-добре във високите...
В случая хондата е по лека от мен, с предно съответно по-малко загуби, развърта се спокойно до 7500 оборота, със 100 е на втора, а на трета със 150. Бие ме с малко, развоят е абсолютно нормален.
Няма как да повярвам, че със 112 коня на задно, биеш 125 в по-леко с около 100-150 кила купе, отгоре на всичко в-тек, дето се развърта още по-добре във високите...
- Radoslav318i
- младши ентусиаст
- Мнения: 395
- Регистриран на: 21.12.2009
- Кара: М50+++
Re: как издухах един гоуф 3
Майкоо филм пак Добре кажете какво да направим с пича да сложем по 2 пасажера едните да снимат онборд да гледате (смените как са ) другите ще снимат отстрани как варвиме ли ? Минах го и то с доста нагоре и това е факт пича даже на клипа си го признава Някой знае ли тия хонди колко са от 0-100 ?!
По принцип не псувам! Майкаму да ебаа , кара ми се ново BMW,. а не втора употреба!
- Radoslav318i
- младши ентусиаст
- Мнения: 395
- Регистриран на: 21.12.2009
- Кара: М50+++
Re: как издухах един гоуф 3
uCnaHeTcA написа:Няма как да има такава разлика, която да противоречи на законите на физиката...
http://www.youtube.com/watch?v=VTfWawOVTR4
По принцип не псувам! Майкаму да ебаа , кара ми се ново BMW,. а не втора употреба!
- Radoslav318i
- младши ентусиаст
- Мнения: 395
- Регистриран на: 21.12.2009
- Кара: М50+++
Re: как издухах един гоуф 3
Имам и приятел с 6 ген сивик 1.4 90 коня може да се замерим по всяко време, ама ако му направя повече от 2 коли искъм поклон пред м40-то, ако сте навити казвайте
По принцип не псувам! Майкаму да ебаа , кара ми се ново BMW,. а не втора употреба!
Re: как издухах един гоуф 3
Незнам как ги прайш 0-100 под 8.8с с м40-то сток, при положение че му дават 12+
Brand Honda
Model Civic
Submodel Civic V
Modification 1.6 16V Vtec (125 Hp)
Doors 4
Power 125 hp
Maximum speed 195 km/h
Acceleration from standstill to 100 km/h 8.8 sec
Brand Honda
Model Civic
Submodel Civic V
Modification 1.6 16V Vtec (125 Hp)
Doors 4
Power 125 hp
Maximum speed 195 km/h
Acceleration from standstill to 100 km/h 8.8 sec
- Radoslav318i
- младши ентусиаст
- Мнения: 395
- Регистриран на: 21.12.2009
- Кара: М50+++
Re: как издухах един гоуф 3
Колеги по принцип изобщо не съм по гонките. Лъзгам си от време на време 18-ката колкото може и така. С въпросния човек с хондата е мн пекан и решихме да се пуснем ей така за спорта аз даже се бъзикъх, че ще ми напраи 2 тира Незнам може и 18-ката да не ми е сток аз нищо не съм и барал така си е взех и си варви доста добре тва е не се прягайте и без лоши чувства. Аз с тия хонди 1.4 90 коня който споменахте ви казах имам приятел (доста добър с такава и сме се закали доста та резултата го знам, ако някой не е съгласен казах ви веднага ще направя клип) А с другия с втек-а 125 коня одеве си говорихме и се разбрахме като и свикне да се пуснем пак, защото е има от няколко месеца
Peace
Peace
По принцип не псувам! Майкаму да ебаа , кара ми се ново BMW,. а не втора употреба!
Re: как издухах един гоуф 3
Нищо лошо не казвам, просто съм присъствал на доста гонки, както и съм участвал, та си имам представа от нещата и не съм кон с капаци да защитавам само БМВ.
Пробвай се с някоя двайска или ис-ка, пробвай се и с още някоя друга такава хонда и така...
П.С. правя 1 кола разлика на мой приятел с пасат 1.8т 0-190, но просто неговият е много куц.Няма как от тоя конкретен старт да си правя извод, че колата ми много върви и че ще наказвам всички 1.8 т
Пробвай се с някоя двайска или ис-ка, пробвай се и с още някоя друга такава хонда и така...
П.С. правя 1 кола разлика на мой приятел с пасат 1.8т 0-190, но просто неговият е много куц.Няма как от тоя конкретен старт да си правя извод, че колата ми много върви и че ще наказвам всички 1.8 т
- lowrider
- ентусиаст
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Re: как издухах един гоуф 3
Dpy написа:Нищо лошо не казвам, просто съм присъствал на доста гонки, както и съм участвал, та си имам представа от нещата и не съм кон с капаци да защитавам само БМВ.
Пробвай се с някоя двайска или ис-ка, пробвай се и с още някоя друга такава хонда и така...
П.С. правя 1 кола разлика на мой приятел с пасат 1.8т 0-190, но просто неговият е много куц.Няма как от тоя конкретен старт да си правя извод, че колата ми много върви и че ще наказвам всички 1.8 т
Определено не си прави такива изводи, твоето м43 ще падне и от читаво 1.8 20в без турбо.
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
- lowrider
- ентусиаст
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Re: как издухах един гоуф 3
Dpy написа:Аз не и правя Но 1.8 20в на а4 го прескачам на старт от място
Аз с кабриото с м52б20 съм се пускал с а3 1.8 20в, естествено пада, но не фрапантно, ако само с толкова дърпам 316 ше се депресирам
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
Re: как издухах един гоуф 3
Ами незнам, може да съм случил отново на спряло, в тоя случай не го познавах че да знам състоянието му на колата. Ама и един колега имаше такова, някак не се развърта както трябва във високите. А и а4 е по-тежко от а3, а аз доста по-лек от теб.
- lowrider
- ентусиаст
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Re: как издухах един гоуф 3
Dpy написа:Ами незнам, може да съм случил отново на спряло, в тоя случай не го познавах че да знам състоянието му на колата. Ама и един колега имаше такова, някак не се развърта както трябва във високите. А и а4 е по-тежко от а3, а аз доста по-лек от теб.
Следя логиката ти, ама на един светофар се засякохме с един колега от форума с м44 и повече от калник не ми прави, аз с 18ки и заминаващ съединител, а той 17ки или 16ки. Аз сам, той с още един, но общата им маса не превишаваше моите 90кг с много . Не си спомням с хардтопа ли бях или не.
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани