автоматик, тайни, трикове и прочие
Модератори: ge_a, DrivinGGoD, bravo
Re: автоматик, тайни, трикове и прочие
ozBMW написа:И още един въпрос,как да се изстрелям бързо от място с автоматика,като държа газта и спирачката и пусна спирачката не се изстрелва![]()
Аз лично се изстрелвам

- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: автоматик, тайни, трикове и прочие
BMW_POWER написа:Малко теория. Как смятате, хубаво ли е да се пуска на N по инерция или трябва да седи непрекъснато на D. Аз служебната я карам как ми дойде. Понякога ръчкам и си сменям скоростите, друг път по цял ден на D. Ръчкам и когато намалявам, за да използвам двигателя. Колегите с повече технически познания, как бихте коментирали това. Колата е служебна и не ми дреме. На 117 000 е и още е в гаранция. Пък и да се сговни, ще купят друга.
Почти всичко правиш грешно!Но най-дразнещото е,че го правиш защото ти е служебна и не ти пука...
- ozBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 589
- Регистриран на: 3.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36 Cupe
- Мечтае да кара: М5 Комби
Re: автоматик, тайни, трикове и прочие
vladobate написа:ozBMW написа:И още един въпрос,как да се изстрелям бързо от място с автоматика,като държа газта и спирачката и пусна спирачката не се изстрелва![]()
Аз лично се изстрелвамс плавно но стабилно подаване на газ. Има някакъв тайминг при който на ЕКУ му е най-комфортно и ускорява по-добре от ако го сръчкам с кикдаун още в първия момент. Такива са ми наблюденията .
Тъпо са го направили че винаги тръгва на 2-ра,трябвало е при рязко натискане от място да тръгва от първа

Re: автоматик, тайни, трикове и прочие
ozBMW написа:vladobate написа:ozBMW написа:И още един въпрос,как да се изстрелям бързо от място с автоматика,като държа газта и спирачката и пусна спирачката не се изстрелва![]()
Аз лично се изстрелвамс плавно но стабилно подаване на газ. Има някакъв тайминг при който на ЕКУ му е най-комфортно и ускорява по-добре от ако го сръчкам с кикдаун още в първия момент. Такива са ми наблюденията .
Тъпо са го направили че винаги тръгва на 2-ра,трябвало е при рязко натискане от място да тръгва от първа
Що пък от втора ? На спорт тръгва по същия начин пък нали уж на първа тръгвал спорта...е да ама не усещам разлика , тъй че не съм сигурен че на втора тръгва. Като искаш първа тръгвай на ръчен режим и веднага след това цъкни автомат и готово.
- BMW_POWER
- големия брат на Монтоя
-
- Мнения: 1683
- Регистриран на: 20.05.2002
- Местоположение: Там край реката
- Пол: Мъж
- Кара: Curiosity (но с две камери)
- Мечтае да кара: БМВ отпреди Бенгъл
Re: автоматик, тайни, трикове и прочие
(bubsa) написа:BMW_POWER написа:Малко теория. Как смятате, хубаво ли е да се пуска на N по инерция или трябва да седи непрекъснато на D. Аз служебната я карам как ми дойде. Понякога ръчкам и си сменям скоростите, друг път по цял ден на D. Ръчкам и когато намалявам, за да използвам двигателя. Колегите с повече технически познания, как бихте коментирали това. Колата е служебна и не ми дреме. На 117 000 е и още е в гаранция. Пък и да се сговни, ще купят друга.
Почти всичко правиш грешно!Но най-дразнещото е,че го правиш защото ти е служебна и не ти пука...
Пропускам забележката за "служебната" и ще питам пак. Производителят е дал опция колата да се кара на пълен автомат или да се избират ръчно с + и -. Аз не ръчкам до откат на оборотите, просто използвам двигателя като спирачка. Свалям на по-ниска предавка, когато виждам светофара червен, за да не трябва да се набирам на спирачките после. Или при някое по-дълго спускаме я пускам на N и после пак на D. Проблемно ли е това за кутията и защо? Колата е 2014г и не е нящо допотопно.
Парите за тази кола ги изкарвам на фирмата за 10 (десет) работни дни. След данъци, такси и изваждайки моето заплащане. Шефът ми ми благодари всеки път, когато ме види. Моята работа я вършим пет човека. Преди месец имахме събрание и изкараха резултатите за миналата година. Аз имам най-висок показател. Вторият и третият взети заедно имат по-ниски цифри от моите. Ще ти напиша нещо, което ще втрещи доста хора. Аз нямам лимит на километри, нямам лимит на гориво, нямам разходна норма или каквото и да е ограничение. Колегата ми (бачка втора смяна) я пали в 16:00 и я гаси в 22:30. За това време изминава между 18 и 30 километра. Аз почти нямам ден под 120км градско. Взимал съм я сутринта с разход по компютър над 24/100км. Това е 1.6л двигател.
Иначе казано, ако ми дадеш да работя с твоя кола (чисто нова) и аз ти я изплатя два пъти за един месец, ще ми държиш ли сметка, какво правя с нея?
Въпросът ми е по-скоро технически. Какви проблеми мога да имам със скоростната кутия, ако я изключвам на неутрал по време на движение и после пак я включвам на Д
Mollov написа::cop:
Re: автоматик, тайни, трикове и прочие
На N няма налягане в кутията достатъчно , а разните му там колелета се въртят и това е проблем според производителя. Най-най-елементарно обяснено макар и не съвсем грамотно технически , но факт който се знае отдавна. Успех BMW_POWER
.

- ozBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 589
- Регистриран на: 3.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36 Cupe
- Мечтае да кара: М5 Комби
Re: автоматик, тайни, трикове и прочие
При мен на спорт до сега не е тръгвала от 1-ваvladobate написа:ozBMW написа:vladobate написа:ozBMW написа:И още един въпрос,как да се изстрелям бързо от място с автоматика,като държа газта и спирачката и пусна спирачката не се изстрелва![]()
Аз лично се изстрелвамс плавно но стабилно подаване на газ. Има някакъв тайминг при който на ЕКУ му е най-комфортно и ускорява по-добре от ако го сръчкам с кикдаун още в първия момент. Такива са ми наблюденията .
Тъпо са го направили че винаги тръгва на 2-ра,трябвало е при рязко натискане от място да тръгва от първа
Що пък от втора ? На спорт тръгва по същия начин пък нали уж на първа тръгвал спорта...е да ама не усещам разлика , тъй че не съм сигурен че на втора тръгва. Като искаш първа тръгвай на ръчен режим и веднага след това цъкни автомат и готово.



Re: автоматик, тайни, трикове и прочие
Съжалявам, но да питам.. моята "Нова"
е39 автоматик защо АТ ми позволява от спряло положение да тръгна на трета? То така в града няма нужда почти от сменяне на скорости.. щом позволява би трябвало да не вреди, моля за мнение. Благодаря!

- ozBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 589
- Регистриран на: 3.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36 Cupe
- Мечтае да кара: М5 Комби
Re: автоматик, тайни, трикове и прочие
Я един малко тъп въпрос
Кик дауна как е правилно да се ползва,натискаш го и държиш или само го натискаш да щракне и го пускаш леко




Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани