Дрифтове, свръхзавиване и други техники за забавление
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
1 мнение
• Страница 1 от 1
- kay
- просветлен
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Дрифтове, свръхзавиване и други техники за забавление
Споделете любимите си техники за дрифтване и завиване с вратите напред
* Рязко вкючване на по-ниска предавка точно в началото на завоя
Примерно, караш бързо и точно преди да завиеш на светофара вкарваш от 4та право на 2ра, без да се церемониш. Задните гуми блокират и започват да изпреварват предницата - в това време настъпваш газта и даваш обратен волан да задържиш дрифта. Не е нужна мощност, само добре балансирана кола - става прекрасно дори с 316i Е36
* Съединител в средата на завоя
Това става при по-ниски скорости, примерно на 1ва или 2ра предавка. Започваш завоя нормално, като държиш крака си на газта. Това обикновено не е достатъчно да започне дрифт (освен ако нямаш М Пауър), за това натискаш съединителя бързо и веднага го пускаш (другия крак стои на газта). Това рязко увеличаване на оборотите ще избуксува задните колелета и ще изнесе задницата много приятно
* Скандинавско завъртане (Scandinavian flick)
Много ефектно, ако го овладееш. Това е техниката, която ползват в ралитата където колата завива на 180 градуса, върви назад известно време и после тръгва пак напред. Използва се за много резки завои. Внимавайте само, намерете си много широк паркинг или друго плоско поле за тестове Идеята е много проста - ако искаш да извъртиш колата наляво, първо връткаш волана надясно колкото да тръгне натам колата, после колкото може обратно наляво - задницата вече е тръгнала на дясно и връщане няма, така че се получава маниашки дрифт около апекса на завоя
* Рязко вкючване на по-ниска предавка точно в началото на завоя
Примерно, караш бързо и точно преди да завиеш на светофара вкарваш от 4та право на 2ра, без да се церемониш. Задните гуми блокират и започват да изпреварват предницата - в това време настъпваш газта и даваш обратен волан да задържиш дрифта. Не е нужна мощност, само добре балансирана кола - става прекрасно дори с 316i Е36
* Съединител в средата на завоя
Това става при по-ниски скорости, примерно на 1ва или 2ра предавка. Започваш завоя нормално, като държиш крака си на газта. Това обикновено не е достатъчно да започне дрифт (освен ако нямаш М Пауър), за това натискаш съединителя бързо и веднага го пускаш (другия крак стои на газта). Това рязко увеличаване на оборотите ще избуксува задните колелета и ще изнесе задницата много приятно
* Скандинавско завъртане (Scandinavian flick)
Много ефектно, ако го овладееш. Това е техниката, която ползват в ралитата където колата завива на 180 градуса, върви назад известно време и после тръгва пак напред. Използва се за много резки завои. Внимавайте само, намерете си много широк паркинг или друго плоско поле за тестове Идеята е много проста - ако искаш да извъртиш колата наляво, първо връткаш волана надясно колкото да тръгне натам колата, после колкото може обратно наляво - задницата вече е тръгнала на дясно и връщане няма, така че се получава маниашки дрифт около апекса на завоя
1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани