Дрифт без шпер
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
Re: Дрифт без шпер
да, ти го изкара се едно си с предно като си без шпер..
колкото да се връткаш по завоите си е ок отворения, вече за да го задържиш малко само с връщане на волан трудно, ама за едното поднасяне стаа.
ето едно супер леко такова, а и на мокро, ама не ми изглежда да е насрах се, че колата ми тръгна..
http://www.youtube.com/watch?v=9A0UepSSbS8
а имаше тука едно видео на колега как прави донъти с отворен, добре беше ама не мога да го намера
колкото да се връткаш по завоите си е ок отворения, вече за да го задържиш малко само с връщане на волан трудно, ама за едното поднасяне стаа.
ето едно супер леко такова, а и на мокро, ама не ми изглежда да е насрах се, че колата ми тръгна..
http://www.youtube.com/watch?v=9A0UepSSbS8
а имаше тука едно видео на колега как прави донъти с отворен, добре беше ама не мога да го намера
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Дрифт без шпер
http://www.youtube.com/watch?v=CYTdzpdzSJM
Ето ви доказателство че отворения диф не става!!!
Иначе http://www.youtube.com/watch?v=Tnc1mp-PuUc Бате ти си луд признавам те,щом с 20ка правиш такива неща,ако ти се даде 28ца не е ясно какви дивотии ще правиш!
Ето ви доказателство че отворения диф не става!!!
Иначе http://www.youtube.com/watch?v=Tnc1mp-PuUc Бате ти си луд признавам те,щом с 20ка правиш такива неща,ако ти се даде 28ца не е ясно какви дивотии ще правиш!
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Дрифт без шпер
JOGI написа:да, ти го изкара се едно си с предно като си без шпер..
колкото да се връткаш по завоите си е ок отворения, вече за да го задържиш малко само с връщане на волан трудно, ама за едното поднасяне стаа.
ето едно супер леко такова, а и на мокро, ама не ми изглежда да е насрах се, че колата ми тръгна..
http://www.youtube.com/watch?v=9A0UepSSbS8
а имаше тука едно видео на колега как прави донъти с отворен, добре беше ама не мога да го намера
А ти не мога да те разбера,все си в опозиция! И в тунинга се правиш на велик и тука!
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Дрифт без шпер
Добре, вие освен да се въртите в кръг друго не правите ли с тия коли Въобще за какво говорим ако ще се пускат клипчета с донъти... абсолютно безсмислено е. Вичо айде засили се с 40-50 хубаво на 2ра предавка, намери си някой бавничък завой, волан + клъч кик и после ми кажи че пусна това клипче с донъта като аргумент че отворения диференциал е булшит
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
Re: Дрифт без шпер
BULL3T написа:...
никъде не съм се правил на никакъв,
вие го обърнахте като че ли автора на състезания е тръгнал да ходи
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8331
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Дрифт без шпер
Boyadjiev написа:Добре, вие освен да се въртите в кръг друго не правите ли с тия коли
ако си видял само донъти в клипа, то наистина жалко ...
Boyadjiev написа::shock: Въобще за какво говорим ако ще се пускат клипчета с донъти... абсолютно безсмислено е.
за теб - безсмислено, за нас веселба, всеки с приоритетите си
наистина, освен да се въртим в кръг, друго не правим и не можем съгласих се.
Boyadjiev написа:Вичо айде засили се с 40-50 хубаво на 2ра предавка, намери си някой бавничък завой, волан + клъч кик и после ми кажи че пусна това клипче с донъта като аргумент че отворения диференциал е булшит
Аз съм се родил с шпер касета в дифа и никога не съм го пробвал. ДА! Тръгва колата, но от тук, нататък се молиш на Бога на дрифта!
А сега сериозно, карал съм 20-ската на писта с отворен диф, еми мъка е, карал съм я същата тази писта и с шпера. ЕМИ НЯМА ОБЩО!
BULL3T написа:...
Ще видим следващата година на събора, дали 28-цата деяни
Иначе по темата, аз се отказвам да споря, дрифтете с отворен диф и те така.
Всеки си има негова истина за нещата
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Дрифт без шпер
vicho написа:
А сега сериозно, карал съм 20-ската на писта с отворен диф, еми мъка е, карал съм я същата тази писта и с шпера. ЕМИ НЯМА ОБЩО!BULL3T написа:...
Ще видим следващата година на събора, дали 28-цата деяни
Иначе по темата, аз се отказвам да споря, дрифтете с отворен диф и те така.
Всеки си има негова истина за нещата
Абсолютно ми е същото мнението. Исках само да кажа, че няма неочаквани занасяния с шпера. Поне не ми се е случило, карал съм с шпер.
А дано да дойда на събора догодина, та да видя що точно ти имаш награда за късане на гуми!
- S204
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 103
- Регистриран на: 5.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 4-цилиндрово сешоарче
Re: Дрифт без шпер
Може ли и аз да си споделя скромното мнение?
Попринцип доста инструктори препоръчват при започването на практикуването на този спорт да се тръгне от отворения диф. Гледах преди време уроци на самия Кенджи Тучия, който казва: "Когато се научиш да пързаляш 90 и 180 градусов завой с отворен диференциал, тогава си готов да преминеш към шпер". Личното ми мнение е (не го натрапвам никому), че всеки трябва да започне опитите си за дрифт с отворен диференциал. Да - по-опасно е, по простата причина, че когато дифа "отключи", колата прави камшик и тръгва на е*ем ти страна, но точно на това учи отворения диф - усет към колата.
Поддържането на кръг с голям диаметър с отворен диференциал ме научи много за контролирането на колата с педала на газта.
Както мисля, че вече стана на въпрос в темата отворения диф завърта при рязко подадено му усилие откъм кардана (сритване на съединителя или превключване на по-горна предавка, когато въртящия момент на двигателя го позволява).
Да не забравяме фактора окачване (който според мен е първи по значение) - когато то е достатъчно твърдо и двете задни гуми получават достатъчно натиск от колата, дифа няма да завърти само едното колело - следователно имаме поднасяне.
Тъй че на леко хлъзгава повърхност не виждам какъв е проблема да се получи стойностен дрифт дори с отворен диференциал - с добър опит, когато знаем при какви обстоятелства задницата ще "изпусне".
Дано съм бил полезен.
Попринцип доста инструктори препоръчват при започването на практикуването на този спорт да се тръгне от отворения диф. Гледах преди време уроци на самия Кенджи Тучия, който казва: "Когато се научиш да пързаляш 90 и 180 градусов завой с отворен диференциал, тогава си готов да преминеш към шпер". Личното ми мнение е (не го натрапвам никому), че всеки трябва да започне опитите си за дрифт с отворен диференциал. Да - по-опасно е, по простата причина, че когато дифа "отключи", колата прави камшик и тръгва на е*ем ти страна, но точно на това учи отворения диф - усет към колата.
Поддържането на кръг с голям диаметър с отворен диференциал ме научи много за контролирането на колата с педала на газта.
Както мисля, че вече стана на въпрос в темата отворения диф завърта при рязко подадено му усилие откъм кардана (сритване на съединителя или превключване на по-горна предавка, когато въртящия момент на двигателя го позволява).
Да не забравяме фактора окачване (който според мен е първи по значение) - когато то е достатъчно твърдо и двете задни гуми получават достатъчно натиск от колата, дифа няма да завърти само едното колело - следователно имаме поднасяне.
Тъй че на леко хлъзгава повърхност не виждам какъв е проблема да се получи стойностен дрифт дори с отворен диференциал - с добър опит, когато знаем при какви обстоятелства задницата ще "изпусне".
Дано съм бил полезен.
Последна промяна S204 на 08 Сеп 2010, 1:55, променена общо 1 път
- NeedHead
- Брррръм!
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: София- Център (мноо ясно!) :*
- Пол: Мъж
- Кара: на стъклопласт ...
Re: Дрифт без шпер
S204 написа:Дано съм бил полезен.
Ми не си мнооо полезен,ма си прав некво!
ПП.: Да го допълня Тонката малко... при сваляне на по-ниска предавка(shiftlock) пак стаа!
S204 написа:...да се получи стойностен дрифт дори с отворен диференциал...
Тва вече няма как да стане! Че ще поднесе-да,ама няма да стане кои знае кво!
Life is Better SIDEWAYS!
bigmurzi написа:малко танкче
- kr1sh0
- Потребител
- Мнения: 32
- Регистриран на: 15.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91 335d, e46 330cd
Re: Дрифт без шпер
Ами аз си карам компакт без шпер и на сухо си се получава стойностен дрифт, поне за мене. При влизане в завой с 40-50км/h, като и набиеш 1 `чекия` с съединителя ефекта го има. Иначе и на зиг заг съм си я карал, от 1ва като тръгна от завоя до 2ра .. :]
Не казвам че е по-добре без шпер, напротив. Тогава чувството е друго, дрифтовете са много по-елементарни.
Не казвам че е по-добре без шпер, напротив. Тогава чувството е друго, дрифтовете са много по-елементарни.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Дрифт без шпер
S204 написа:.......
Най-после!!!!! Не съм сам в тоя форум Йес
Ето човек който е карал и знае за какво става въпрос
П.С. Ставам банален ама Киро с 520-ската добре раздаваше по завоите... не че нещо ама неговото си беше баш дрифт...
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- bmw 318 is
- младши ентусиаст
- Мнения: 386
- Регистриран на: 2.08.2008
Re: Дрифт без шпер
Не си сам бате Аз съм я пързалял с отворен диф ,но на по-мазна настилка но с шпера е друго
- S204
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 103
- Регистриран на: 5.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 4-цилиндрово сешоарче
Re: Дрифт без шпер
NeedHead написа:S204 написа:...да се получи стойностен дрифт дори с отворен диференциал...
Тва вече няма как да стане! Че ще поднесе-да,ама няма да стане кои знае кво!
Тук можем да поспорим, ще едитна поста си като подкрепя тезата си с видео, забележи че съм написал на "леко хлъзгава настилка" и не, не защитавам отворените дифове
П.С.
Boyadjiev написа:
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Дрифт без шпер
S204 написа:Може ли и аз да си споделя скромното мнение?
Попринцип доста инструктори препоръчват при започването на практикуването на този спорт да се тръгне от отворения диф. Гледах преди време уроци на самия Кенджи Тучия, който казва: "Когато се научиш да пързаляш 90 и 180 градусов завой с отворен диференциал, тогава си готов да преминеш към шпер". Личното ми мнение е (не го натрапвам никому), че всеки трябва да започне опитите си за дрифт с отворен диференциал. Да - по-опасно е, по простата причина, че когато дифа "отключи", колата прави камшик и тръгва на е*ем ти страна, но точно на това учи отворения диф - усет към колата.
Поддържането на кръг с голям диаметър с отворен диференциал ме научи много за контролирането на колата с педала на газта.
Както мисля, че вече стана на въпрос в темата отворения диф завърта при рязко подадено му усилие откъм кардана (сритване на съединителя или превключване на по-горна предавка, когато въртящия момент на двигателя го позволява).
Да не забравяме фактора окачване (който според мен е първи по значение) - когато то е достатъчно твърдо и двете задни гуми получават достатъчно натиск от колата, дифа няма да завърти само едното колело - следователно имаме поднасяне.
Тъй че на леко хлъзгава повърхност не виждам какъв е проблема да се получи стойностен дрифт дори с отворен диференциал - с добър опит, когато знаем при какви обстоятелства задницата ще "изпусне".
Дано съм бил полезен.
Много си прав,а защо си мисля че си един човек който познавам!
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- SpUd3r
- FiRe WaLK WiTh Me !
- Мнения: 4203
- Регистриран на: 23.03.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: винаги с усмивка :)
- Детайли за колата: 316is touring - Виолетка
Re: Дрифт без шпер
BULL3T написа:http://www.youtube.com/watch?v=CYTdzpdzSJM
Ето ви доказателство че отворения диф не става!!!
този клип е доказателство, че като си некадърник нищо не става
Tux0 Ca !
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани