Дрифт без шпер

Как да използваме възможностите на един автомобил.

Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD

ентусиаст
Аватар
Мнения: 844
Регистриран на: 2.02.2007
Местоположение: София

Re: Дрифт без шпер

Мнение от JOGI » 07 Авг 2010, 23:17

да, ти го изкара се едно си с предно като си без шпер..
колкото да се връткаш по завоите си е ок отворения, вече за да го задържиш малко само с връщане на волан трудно, ама за едното поднасяне стаа.
ето едно супер леко такова, а и на мокро, ама не ми изглежда да е насрах се, че колата ми тръгна..
http://www.youtube.com/watch?v=9A0UepSSbS8

а имаше тука едно видео на колега как прави донъти с отворен, добре беше ама не мога да го намера

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Дрифт без шпер

Мнение от BULL3T » 08 Авг 2010, 11:52

http://www.youtube.com/watch?v=CYTdzpdzSJM

Ето ви доказателство че отворения диф не става!!!

Иначе http://www.youtube.com/watch?v=Tnc1mp-PuUc :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: Бате ти си луд признавам те,щом с 20ка правиш такива неща,ако ти се даде 28ца не е ясно какви дивотии ще правиш! :yes:
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Дрифт без шпер

Мнение от BULL3T » 08 Авг 2010, 11:58

JOGI написа:да, ти го изкара се едно си с предно като си без шпер..
колкото да се връткаш по завоите си е ок отворения, вече за да го задържиш малко само с връщане на волан трудно, ама за едното поднасяне стаа.
ето едно супер леко такова, а и на мокро, ама не ми изглежда да е насрах се, че колата ми тръгна..
http://www.youtube.com/watch?v=9A0UepSSbS8

а имаше тука едно видео на колега как прави донъти с отворен, добре беше ама не мога да го намера


А ти не мога да те разбера,все си в опозиция! И в тунинга се правиш на велик и тука! :dunno:
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Дрифт без шпер

Мнение от Boyadjiev » 08 Авг 2010, 12:50

Добре, вие освен да се въртите в кръг друго не правите ли с тия коли :shock: Въобще за какво говорим ако ще се пускат клипчета с донъти... абсолютно безсмислено е. Вичо айде засили се с 40-50 хубаво на 2ра предавка, намери си някой бавничък завой, волан + клъч кик и после ми кажи че пусна това клипче с донъта като аргумент че отворения диференциал е булшит :roll:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 844
Регистриран на: 2.02.2007
Местоположение: София

Re: Дрифт без шпер

Мнение от JOGI » 08 Авг 2010, 13:29

BULL3T написа:...

никъде не съм се правил на никакъв,
вие го обърнахте като че ли автора на състезания е тръгнал да ходи

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8331
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Дрифт без шпер

Мнение от vicho » 09 Авг 2010, 0:35

Boyadjiev написа:Добре, вие освен да се въртите в кръг друго не правите ли с тия коли


ако си видял само донъти в клипа, то наистина жалко ...

Boyadjiev написа::shock: Въобще за какво говорим ако ще се пускат клипчета с донъти... абсолютно безсмислено е.


за теб - безсмислено, за нас веселба, всеки с приоритетите си :yes:

:confused: наистина, освен да се въртим в кръг, друго не правим и не можем :bchug: съгласих се.

Boyadjiev написа:Вичо айде засили се с 40-50 хубаво на 2ра предавка, намери си някой бавничък завой, волан + клъч кик и после ми кажи че пусна това клипче с донъта като аргумент че отворения диференциал е булшит :roll:


Аз съм се родил с шпер касета в дифа и никога не съм го пробвал. ДА! Тръгва колата, но от тук, нататък се молиш на Бога на дрифта! :mhihi:

А сега сериозно, карал съм 20-ската на писта с отворен диф, еми мъка е, карал съм я същата тази писта и с шпера. ЕМИ НЯМА ОБЩО!

BULL3T написа:...


Ще видим следващата година на събора, дали 28-цата деяни :mhihi:

Иначе по темата, аз се отказвам да споря, дрифтете с отворен диф и те така.

Всеки си има негова истина за нещата :yes:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 802
Регистриран на: 16.07.2009
Пол: Мъж

Re: Дрифт без шпер

Мнение от driver69 » 09 Авг 2010, 10:31

vicho написа:
А сега сериозно, карал съм 20-ската на писта с отворен диф, еми мъка е, карал съм я същата тази писта и с шпера. ЕМИ НЯМА ОБЩО!

BULL3T написа:...


Ще видим следващата година на събора, дали 28-цата деяни :mhihi:

Иначе по темата, аз се отказвам да споря, дрифтете с отворен диф и те така.

Всеки си има негова истина за нещата :yes:

Абсолютно ми е същото мнението. Исках само да кажа, че няма неочаквани занасяния с шпера. Поне не ми се е случило, карал съм с шпер.
А дано да дойда на събора догодина, та да видя що точно ти имаш награда за късане на гуми! :smoke: :bchug: :driving:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 5.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 4-цилиндрово сешоарче

Re: Дрифт без шпер

Мнение от S204 » 07 Сеп 2010, 11:48

Може ли и аз да си споделя скромното мнение?
Попринцип доста инструктори препоръчват при започването на практикуването на този спорт да се тръгне от отворения диф. Гледах преди време уроци на самия Кенджи Тучия, който казва: "Когато се научиш да пързаляш 90 и 180 градусов завой с отворен диференциал, тогава си готов да преминеш към шпер". Личното ми мнение е (не го натрапвам никому), че всеки трябва да започне опитите си за дрифт с отворен диференциал. Да - по-опасно е, по простата причина, че когато дифа "отключи", колата прави камшик и тръгва на е*ем ти страна, но точно на това учи отворения диф - усет към колата.
Поддържането на кръг с голям диаметър с отворен диференциал ме научи много за контролирането на колата с педала на газта.
Както мисля, че вече стана на въпрос в темата отворения диф завърта при рязко подадено му усилие откъм кардана (сритване на съединителя или превключване на по-горна предавка, когато въртящия момент на двигателя го позволява).
Да не забравяме фактора окачване (който според мен е първи по значение) - когато то е достатъчно твърдо и двете задни гуми получават достатъчно натиск от колата, дифа няма да завърти само едното колело - следователно имаме поднасяне.
Тъй че на леко хлъзгава повърхност не виждам какъв е проблема да се получи стойностен дрифт дори с отворен диференциал - с добър опит, когато знаем при какви обстоятелства задницата ще "изпусне".
Дано съм бил полезен. :)
Последна промяна S204 на 08 Сеп 2010, 1:55, променена общо 1 път

Брррръм!
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: София- Център (мноо ясно!) :*
Пол: Мъж
Кара: на стъклопласт ...

Re: Дрифт без шпер

Мнение от NeedHead » 07 Сеп 2010, 16:30

S204 написа:Дано съм бил полезен. :)


Ми не си мнооо полезен,ма си прав некво!

ПП.: Да го допълня Тонката малко... при сваляне на по-ниска предавка(shiftlock) пак стаа!

S204 написа:...да се получи стойностен дрифт дори с отворен диференциал...


Тва вече няма как да стане! Че ще поднесе-да,ама няма да стане кои знае кво!
Life is Better SIDEWAYS!
Изображение
bigmurzi написа:малко танкче :twisted:

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 15.05.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E91 335d, e46 330cd

Re: Дрифт без шпер

Мнение от kr1sh0 » 07 Сеп 2010, 17:29

Ами аз си карам компакт без шпер и на сухо си се получава стойностен дрифт, поне за мене. При влизане в завой с 40-50км/h, като и набиеш 1 `чекия` с съединителя ефекта го има. Иначе и на зиг заг съм си я карал, от 1ва като тръгна от завоя до 2ра .. :]
Не казвам че е по-добре без шпер, напротив. Тогава чувството е друго, дрифтовете са много по-елементарни.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Дрифт без шпер

Мнение от Boyadjiev » 07 Сеп 2010, 18:33

S204 написа:.......

Най-после!!!!! Не съм сам в тоя форум :bgflag: Йес :bowdown: :bowdown:
Ето човек който е карал и знае за какво става въпрос :bchug:
П.С. Ставам банален ама Киро с 520-ската добре раздаваше по завоите... не че нещо ама неговото си беше баш дрифт...
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 386
Регистриран на: 2.08.2008

Re: Дрифт без шпер

Мнение от bmw 318 is » 07 Сеп 2010, 18:48

Не си сам бате :lol: Аз съм я пързалял с отворен диф ,но на по-мазна настилка :D но с шпера е друго :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 5.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 4-цилиндрово сешоарче

Re: Дрифт без шпер

Мнение от S204 » 08 Сеп 2010, 1:26

NeedHead написа:
S204 написа:...да се получи стойностен дрифт дори с отворен диференциал...


Тва вече няма как да стане! Че ще поднесе-да,ама няма да стане кои знае кво!

Тук можем да поспорим, ще едитна поста си като подкрепя тезата си с видео, забележи че съм написал на "леко хлъзгава настилка" и не, не защитавам отворените дифове :D


П.С.
Boyadjiev написа: :bchug:

:bchug:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Дрифт без шпер

Мнение от BULL3T » 14 Сеп 2010, 17:35

S204 написа:Може ли и аз да си споделя скромното мнение?
Попринцип доста инструктори препоръчват при започването на практикуването на този спорт да се тръгне от отворения диф. Гледах преди време уроци на самия Кенджи Тучия, който казва: "Когато се научиш да пързаляш 90 и 180 градусов завой с отворен диференциал, тогава си готов да преминеш към шпер". Личното ми мнение е (не го натрапвам никому), че всеки трябва да започне опитите си за дрифт с отворен диференциал. Да - по-опасно е, по простата причина, че когато дифа "отключи", колата прави камшик и тръгва на е*ем ти страна, но точно на това учи отворения диф - усет към колата.
Поддържането на кръг с голям диаметър с отворен диференциал ме научи много за контролирането на колата с педала на газта.
Както мисля, че вече стана на въпрос в темата отворения диф завърта при рязко подадено му усилие откъм кардана (сритване на съединителя или превключване на по-горна предавка, когато въртящия момент на двигателя го позволява).
Да не забравяме фактора окачване (който според мен е първи по значение) - когато то е достатъчно твърдо и двете задни гуми получават достатъчно натиск от колата, дифа няма да завърти само едното колело - следователно имаме поднасяне.
Тъй че на леко хлъзгава повърхност не виждам какъв е проблема да се получи стойностен дрифт дори с отворен диференциал - с добър опит, когато знаем при какви обстоятелства задницата ще "изпусне".
Дано съм бил полезен. :)


Много си прав,а защо си мисля че си един човек който познавам! :roll:
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

FiRe WaLK WiTh Me !
Аватар
Мнения: 4203
Регистриран на: 23.03.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: винаги с усмивка :)
Детайли за колата: 316is touring - Виолетка

Re: Дрифт без шпер

Мнение от SpUd3r » 14 Сеп 2010, 18:27

BULL3T написа:http://www.youtube.com/watch?v=CYTdzpdzSJM

Ето ви доказателство че отворения диф не става!!!

този клип е доказателство, че като си некадърник нищо не става :mhihi:
Tux0 Ca !
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Майсторско шофиране

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook