Дрифт без шпер
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Дрифт без шпер
Аз моята я въртя с по-ниска предавка, съвсем лекичко с пръстите на спирачката и газ . Само че умерено газ, щото малко повече и автоматично вече караш в обратното
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- DrivinGGoD
- The Ultimate Driver
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Дрифт без шпер
Първо един съвет от мен: недейте да правите глупости на улицата ако не сте сигурни в това, което правите и все още не ви се получава... Нежелана среща с твърди предмети в повечето случаи е гарантирана, а последствията, дори и минимални няма да са приятни... Особено когато не всичко зависи от вас (гадна настилка с променливо сцепление, други коли по улиците и т.н.) е доста рисковано особено когато "Карам е36 20-ска от 2 седмици (1ва кола ми е)" и "За мен задното предаване е нещо супер ново и забавно, обаче просто ми изправя косата на моменти яко...". Има достатъчно места за да научите колата си както написах по-горе в "стерилни" условия, да свикнете кога и какво прави и как да реагирате...
Независимо дали говорим за кола със задвижване на предните или задните колела, всеки автомобил недозавива, презавива и има лимит на възможностите си... Научете къде е този лимит и какво се случва при достигането му и тогава чак си позволявайте да правите глупости по улиците... Не казвам не го правете, защото всички са го правили, правят го и ще го правят... Но ако всички имат поне малко умения да го правят, пътищата ще са една идея по-безопасни...
Зимата в планината, през нощта по улиците или някой хубав ден на полигон са много добра възможност да се научите да познавате автомобила и себе си в ситуации на лимита... Определено за никой на улицата не е приятно да види кола летяща напълно неуправляема... Независимо дали вие се опитвате да я карате или карате с вашата покрай нея...
BMWтата могат да ви позволят да правите много неща, които никоя друга кола не може, но ако се научите как да боравите с тях, как да използвате перфектния тегловен баланс, как да си играете с плавното разгръщане на мощността и как да разчитате ясните сигнали от прецизното управление...
Независимо дали говорим за кола със задвижване на предните или задните колела, всеки автомобил недозавива, презавива и има лимит на възможностите си... Научете къде е този лимит и какво се случва при достигането му и тогава чак си позволявайте да правите глупости по улиците... Не казвам не го правете, защото всички са го правили, правят го и ще го правят... Но ако всички имат поне малко умения да го правят, пътищата ще са една идея по-безопасни...
Зимата в планината, през нощта по улиците или някой хубав ден на полигон са много добра възможност да се научите да познавате автомобила и себе си в ситуации на лимита... Определено за никой на улицата не е приятно да види кола летяща напълно неуправляема... Независимо дали вие се опитвате да я карате или карате с вашата покрай нея...
BMWтата могат да ви позволят да правите много неща, които никоя друга кола не може, но ако се научите как да боравите с тях, как да използвате перфектния тегловен баланс, как да си играете с плавното разгръщане на мощността и как да разчитате ясните сигнали от прецизното управление...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
- u`F`o
- ентусиаст
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Дрифт без шпер
DrivinGGoD
Съгласен съм с теб! Снощи и аз до този извод стигнах. Не става да съм супер нов в задното и да се уча на пътя в движението...
... дори когато се учих с предно да занасям съм го правил на полигон (ама не в София)
И в този ред на мисли, аз в София изобщо си нямам на идея къде са местата, които стават за такива цели
Аз съм от Слатина и честно казано, едва ли бих отишъл до другата страна на София, за да се уча да го поднасям контролируемо. Освен в случай в който съм станал в 10:00ч сутринта с идеята да ида точно там, да натряскам половин резервоар бензин, да съм сложил 15ки гуми и джанти за мъгла и да си отделя деня само за това В момента още нямам 15ки джанти или гуми, така че ще мине време до тогава...
Това ме подсеща да попитам, какво се износва повече при подобен тип шофиране (освен гумите очевидно) ? Чел съм, че рейката се прецаква, ако се върти колата с напълно навит волан
Съгласен съм с теб! Снощи и аз до този извод стигнах. Не става да съм супер нов в задното и да се уча на пътя в движението...
... дори когато се учих с предно да занасям съм го правил на полигон (ама не в София)
И в този ред на мисли, аз в София изобщо си нямам на идея къде са местата, които стават за такива цели
Аз съм от Слатина и честно казано, едва ли бих отишъл до другата страна на София, за да се уча да го поднасям контролируемо. Освен в случай в който съм станал в 10:00ч сутринта с идеята да ида точно там, да натряскам половин резервоар бензин, да съм сложил 15ки гуми и джанти за мъгла и да си отделя деня само за това В момента още нямам 15ки джанти или гуми, така че ще мине време до тогава...
Това ме подсеща да попитам, какво се износва повече при подобен тип шофиране (освен гумите очевидно) ? Чел съм, че рейката се прецаква, ако се върти колата с напълно навит волан
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Дрифт без шпер
u`F`o написа:Това ме подсеща да попитам, какво се износва повече при подобен тип шофиране (освен гумите очевидно) ? Ч
Броните, вратите, калниците и боята ако не внимаваш
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- u`F`o
- ентусиаст
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Дрифт без шпер
ogata написа:u`F`o написа:Това ме подсеща да попитам, какво се износва повече при подобен тип шофиране (освен гумите очевидно) ? Ч
Броните, вратите, калниците и боята ако не внимаваш
А, ако внимавам ? С други думи казано, както казват на парашутистите: "Ето ви две торби, едната е пълна с късмет, другата е празна с опит, гледайте да напълните тази с опита преди да ви свърши тази с късмета!"
Та и аз така, ако успея да напълня торбата с опита преди да свърши тази с късмета - какво да очаквам? Диференциал, съединител - ясно, нещо друго?
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Дрифт без шпер
u`F`o написа:DrivinGGoD
Съгласен съм с теб! Снощи и аз до този извод стигнах. Не става да съм супер нов в задното и да се уча на пътя в движението...
... дори когато се учих с предно да занасям съм го правил на полигон (ама не в София)
И в този ред на мисли, аз в София изобщо си нямам на идея къде са местата, които стават за такива цели
Аз съм от Слатина и честно казано, едва ли бих отишъл до другата страна на София, за да се уча да го поднасям контролируемо. Освен в случай в който съм станал в 10:00ч сутринта с идеята да ида точно там, да натряскам половин резервоар бензин, да съм сложил 15ки гуми и джанти за мъгла и да си отделя деня само за това В момента още нямам 15ки джанти или гуми, така че ще мине време до тогава...
Това ме подсеща да попитам, какво се износва повече при подобен тип шофиране (освен гумите очевидно) ? Чел съм, че рейката се прецаква, ако се върти колата с напълно навит волан
Колега, с 15-ки е малко шитня да се дрифти Много се накланя колата, въпреки че съм с M Technik окачване...
А и тия зимните гуми, много държат на асфалта, бе Виж като е мокро, е по-добре (за дрифт)
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Дрифт без шпер
u`F`o написа:ogata написа:u`F`o написа:Това ме подсеща да попитам, какво се износва повече при подобен тип шофиране (освен гумите очевидно) ? Ч
Броните, вратите, калниците и боята ако не внимаваш
А, ако внимавам ? С други думи казано, както казват на парашутистите: "Ето ви две торби, едната е пълна с късмет, другата е празна с опит, гледайте да напълните тази с опита преди да ви свърши тази с късмета!"
Та и аз така, ако успея да напълня торбата с опита преди да свърши тази с късмета - какво да очаквам? Диференциал, съединител - ясно, нещо друго?
Аз сменях скорости диференцял и съединител в неделя понеже съм гоУем А и на окачването му се разказва играта.
- u`F`o
- ентусиаст
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Дрифт без шпер
Nickelback написа:Колега, с 15-ки е малко шитня да се дрифти Много се накланя колата, въпреки че съм с M Technik окачване...
А и тия зимните гуми, много държат на асфалта, бе Виж като е мокро, е по-добре (за дрифт)
Значи ли това, че трябва да се подготвя със 16ки някакви джанти с някакви гуми, за да е по-добре?
Някакви 15ки с нископрофилни гуми дали ще свършат работа?
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Дрифт без шпер
Бе и аз забелязах че зимните 15ки много държат колата стабилна ... аз викам за дрифт, едни хубави, лятни, 16 цола "слика", дето са седяли 1-2 месеца на слънце ... няма да има грешка
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Дрифт без шпер
За обучение -> лятна гума с много, МНОООООООГо стар ДОТ + 2.6 атмосфери и 318 = 325
Зимната като вдигне температура (след точно 2 завоя) трябва по-здрава моторетка. Иначе с 15"ските отзад си е перфе. Отпред с големите джанти + широки нископрофилни гуми е бетон контрола.
П.С. Колко ми беше тъжно 1 път като бях с някви зимни загрели гуми и Ерора пред мене търкаше некви скапани 15-ски... накара ме да отбия да мине натам, да не го гледам
Зимната като вдигне температура (след точно 2 завоя) трябва по-здрава моторетка. Иначе с 15"ските отзад си е перфе. Отпред с големите джанти + широки нископрофилни гуми е бетон контрола.
П.С. Колко ми беше тъжно 1 път като бях с някви зимни загрели гуми и Ерора пред мене търкаше некви скапани 15-ски... накара ме да отбия да мине натам, да не го гледам
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8327
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Дрифт без шпер
за гумите --> 195/50/15 е гумата, ама трудно се намира
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Дрифт без шпер
vicho написа:за гумите --> 195/50/15 е гумата, ама трудно се намира
Ко каза? таквиз гуми под път и над път,имам 4 останали от фокуса и се чуда на кой да ги пробутам...
u`F`o написа:ogata написа:u`F`o написа:Това ме подсеща да попитам, какво се износва повече при подобен тип шофиране (освен гумите очевидно) ? Ч
Броните, вратите, калниците и боята ако не внимаваш
А, ако внимавам ? С други думи казано, както казват на парашутистите: "Ето ви две торби, едната е пълна с късмет, другата е празна с опит, гледайте да напълните тази с опита преди да ви свърши тази с късмета!"
Та и аз така, ако успея да напълня торбата с опита преди да свърши тази с късмета - какво да очаквам? Диференциал, съединител - ясно, нещо друго?
Колега отворения диф,мекото окачване и високите гуми са приятели на бордюрите,ударите и неуспешните дрифтове! обазведи се първо с твърдо окачване,шпер и ниски гуми, да видиш как всичко ще почне да си идва на мястото!!!
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- vankatagsi
- младши ентусиаст
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: Дрифт без шпер
След като сложих шпера, поднасянето коренно се промени, сега колата тръгва много по-рязко, осбенно като ритна съединителя на 2-ра/ колата е слаба и трудно тръгва по друг начин ИС-е/ и това често ме изненадва и неуспявам да я контрирам, иначе когато не използвам съединител особенно на мокро се пързаля по добре и изкаравам целия завой, а преди с отворения диф тръгне добре и насредата на завоя отключва и колата се изправя . За късите завой шпера също е незаменим, или е заменим само с заварката .
Дрифт става и без шпер, но си трябва сила, пък и си е теория на вероятностите дали ще стане или не
Дрифт става и без шпер, но си трябва сила, пък и си е теория на вероятностите дали ще стане или не
- SpUd3r
- FiRe WaLK WiTh Me !
- Мнения: 4203
- Регистриран на: 23.03.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: винаги с усмивка :)
- Детайли за колата: 316is touring - Виолетка
Re: Дрифт без шпер
старай се да не риташ съединителя, поразучи техните за дрифтене и ще видиш колко е хубаво без да го риташ
Tux0 Ca !
- vankatagsi
- младши ентусиаст
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: Дрифт без шпер
SpUd3r написа:старай се да не риташ съединителя, поразучи техните за дрифтене и ще видиш колко е хубаво без да го риташ
Съгласен съм че е по-добре ,но със стария ИС на купе близо 1300кг със всички боклуци в багажника си е трудно без съединител, може би трябва да се прави с по-голяма скорост и да се използва центрубежната сила, да се заклати колата, но си признавам че ме е страх да не я изтрърва особенно по улиците сред народа и колите. С 25-ца, 28-ца и нагоре си е по-друго.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани