Дайте колеги да обсъдим...
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Дайте колеги да обсъдим...
Такам, значи наскоро спорехме аз и мои приятели относно това.
При положение че кола предно/задно задвижване се движи в завой, на мокро да речем, и се поднесе,но малко повече от нормалното, при навиване на обратен волан колкото е необходимо АКО СЕ НАТИСНЕ СЪЕДИНИТЕЛЯТ помага ли? Е това е спора, ще помогне ли натиснатият педал на съединителят при тази ситуация, за да се вкара колата обратно в пътя? Вие как мислите?
При положение че кола предно/задно задвижване се движи в завой, на мокро да речем, и се поднесе,но малко повече от нормалното, при навиване на обратен волан колкото е необходимо АКО СЕ НАТИСНЕ СЪЕДИНИТЕЛЯТ помага ли? Е това е спора, ще помогне ли натиснатият педал на съединителят при тази ситуация, за да се вкара колата обратно в пътя? Вие как мислите?
AcoTo®
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
аз карам от скоро, ама...
при предно: отнемаш силата на предаването от предния мост --> ще влезеш в пътя
при задно: мисля, че ще последва камшик и от там натам, не се знае
при предно: отнемаш силата на предаването от предния мост --> ще влезеш в пътя
при задно: мисля, че ще последва камшик и от там натам, не се знае
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- kirililiev
- ентусиаст
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Дайте колеги да обсъдим...
Acoto® написа:Такам, значи наскоро спорехме аз и мои приятели относно това.
При положение че кола предно/задно задвижване се движи в завой, на мокро да речем, и се поднесе,но малко повече от нормалното, при навиване на обратен волан колкото е необходимо АКО СЕ НАТИСНЕ СЪЕДИНИТЕЛЯТ помага ли? Е това е спора, ще помогне ли натиснатият педал на съединителят при тази ситуация, за да се вкара колата обратно в пътя? Вие как мислите?
помага
- Feanor
- ентусиаст
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
При предно няма логика... ако ще настъпваш нещо, настъпи газта, плавно. Двигателното усилие ще е насочено в правилната посока за да те издърпа и да те вкара в пътя.
При задно, ще помогнеш на задните гуми да "захапят" по-бързо.
Така ги виждам аз нещата, ама може и да бъркам... не съм пробвал нито един от двата варианта, поне не си спомням да съм натискал съединителя когато ми е поднасяла колата.
При задно, ще помогнеш на задните гуми да "захапят" по-бързо.
Така ги виждам аз нещата, ама може и да бъркам... не съм пробвал нито един от двата варианта, поне не си спомням да съм натискал съединителя когато ми е поднасяла колата.
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
Подаването на газ е за сметка на въртенето на волана!
Какво означава това?
Колата се насочва не само със завиване, а също и с газ. Колкото повече газ давате толкова по енергично и повече ще трябва да навиете волана за да контрирате при задно предаване.
При предно като ти тръгне предиза помага пускане на газта, в краен случей съединител и лека спирачка, но преди всичко за секунда севръща волана малко за да се намали ъгъла който гумата има спрямо желаната и деийствителната посока на движение и пак се дозавива.
При задно съединител помага и то много. Съединител предружен с навременно и дозирано контриране с волана. По този начин колата запазва един ъгъл на пързаляне в желаната посока и си убива много рязко скороста докато спре напълно.
Съединител помага и страшно много при аквапланинг.
но както казах само съединител без реакция на ръцете нестава.
Какво означава това?
Колата се насочва не само със завиване, а също и с газ. Колкото повече газ давате толкова по енергично и повече ще трябва да навиете волана за да контрирате при задно предаване.
При предно като ти тръгне предиза помага пускане на газта, в краен случей съединител и лека спирачка, но преди всичко за секунда севръща волана малко за да се намали ъгъла който гумата има спрямо желаната и деийствителната посока на движение и пак се дозавива.
При задно съединител помага и то много. Съединител предружен с навременно и дозирано контриране с волана. По този начин колата запазва един ъгъл на пързаляне в желаната посока и си убива много рязко скороста докато спре напълно.
Съединител помага и страшно много при аквапланинг.
но както казах само съединител без реакция на ръцете нестава.
Най-мразя да съм прав!!!
Чакам хубавият сняг, за да може да го пробвам, пък и колата още не ми е готова. Значи за сега се наклонихме доста над 50%, че помага съединителят. Дайте още мнения по въпроса.
Надявам се темата да стане по-голяма, да има коментари като на колегата bravo . Целта ми е ако това е така хората (поне от форума) да им бъде в полза.
ПС: голяма част от птп са именно заради занасянето на задницата.
Надявам се темата да стане по-голяма, да има коментари като на колегата bravo . Целта ми е ако това е така хората (поне от форума) да им бъде в полза.
ПС: голяма част от птп са именно заради занасянето на задницата.
AcoTo®
- ТУРБО
- луд с палатка
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
За задно само се отнема газта и колата зцепва в пътя,ако се натисне съединитела колата си продължава по посоката,просто вече няма какво да и промени пътя,защото задните колела нямат никакво усилие а смо се търкалят.
Предното,ако ти тръгне предницата ,само с волана е играта,а и съединитела тук може да играе дапомогне малко.
Мисля че при предното е за предпочитане със съединител.
П.П.Лично мои наблюдения!!!
Предното,ако ти тръгне предницата ,само с волана е играта,а и съединитела тук може да играе дапомогне малко.
Мисля че при предното е за предпочитане със съединител.
П.П.Лично мои наблюдения!!!
- Lattri
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 213
- Регистриран на: 14.04.2008
- Местоположение: Bulgaria
- Кара: 320i M Пакет, е39
- Мечтае да кара: е39 - сбъдната
Абе к'ви съединители к'ви спирачки, кви вафли и кви 5 лева?? Направо скачате на спирачките, дърпате ръчната и се спирате в най близкото дърво и всичко си идва на място
По какво се познава добрия шофьор? По броя мухи на страничните прозорци.
- cucko
- старши ентусиаст
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
ТУРБО написа:За задно само се отнема газта и колата зцепва в пътя,ако се натисне съединитела колата си продължава по посоката,просто вече няма какво да и промени пътя,защото задните колела нямат никакво усилие а смо се търкалят.
Предното,ако ти тръгне предницата ,само с волана е играта,а и съединитела тук може да играе дапомогне малко.
Мисля че при предното е за предпочитане със съединител.
П.П.Лично мои наблюдения!!!
Все пак зависи на каква скорост си,на каква предавка си и най вече на колко оборота си...
По-принцип на задното ако натиснеш съединитела става 4х4 свободни колела и нищо не правим докато не спре някъде....трябва някак да накараш задните колела да се стабилизират ....т.е. все едно да натиснеш спирачката но само за задните колела да спират...за да може предните да се придвижват в тази посока за която си завил...
А за предното е точно обратното...даваш газ за да накараш предните да се задвижат в тази посока за която си завил...т.е. предницата на колата да изпревари задницата...
Ето защо БМВ прави дрифт като изнесе задницата си...
- Prekysvach
- ентусиаст
- Мнения: 889
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: е36 32*<0>5
траба като занесе (на сняг) задницата щото съм с летни гуми отзад... по енергично подаване на газ го вкарва в пътя сякаш предницата повлича задницата и я изправя .. а ако натиснеш съединител се брой за канавката не треа се пипат предавки спирачки нищо само с газ и волан се опрая...
личен опит
за... задно нямам наблюдения защото не притежавам ... но щом с газ се дрифти то със съединител се спира
личен опит
за... задно нямам наблюдения защото не притежавам ... но щом с газ се дрифти то със съединител се спира
- bmw 318 is
- младши ентусиаст
- Мнения: 386
- Регистриран на: 2.08.2008
според мен и при двата случая трябва да се отнеме газта,особенно при предно,точно това доверие на водищите задвижващи колела щях да се боторясам за предното стаа пък задното които мопже го може
- SammY
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 217
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: Под е30 ката
- Пол: Мъж
- Кара: e30 //M42 power е39 525 tds Touring
[quote="Prekysvach"]траба като занесе (на сняг) задницата щото съм с летни гуми отзад... по енергично подаване на газ го вкарва в пътя сякаш предницата повлича задницата и я изправя .. а ако натиснеш съединител се брой за канавката не треа се пипат предавки спирачки нищо само с газ и волан се опрая...
съгласен с теб ,но вси4ко е според зависи.... щото при тва енерги4но подаване ти тръгва предницата + задницата= кофти тръпка , ако пътуваш към нешо твърдо...(за предно говоря щот задно карам от 4 дни и нямам мноо опит....) За сух асфалт съединитела мн. мой приятел...
п.п На сняг ако си на ниски обороти пускане на гаста и обратен оправя работата... оба4е с високи обороти пуска6 гаста и..... камшик, ако нямаш гуми (задни) затва с гас ти влиза в пътя
съгласен с теб ,но вси4ко е според зависи.... щото при тва енерги4но подаване ти тръгва предницата + задницата= кофти тръпка , ако пътуваш към нешо твърдо...(за предно говоря щот задно карам от 4 дни и нямам мноо опит....) За сух асфалт съединитела мн. мой приятел...
п.п На сняг ако си на ниски обороти пускане на гаста и обратен оправя работата... оба4е с високи обороти пуска6 гаста и..... камшик, ако нямаш гуми (задни) затва с гас ти влиза в пътя
- Venko
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 249
- Регистриран на: 7.11.2008
- Местоположение: Иваняне
- Кара: корав барутарник
- Мечтае да кара: по-корав барутарник
Аз карам кола с предно. Преди около година се завъртех на един завой в Дружба. Навих обратен и дадох газ с надеждата колата да се "изправи" на пътя, но уви. Последва обратно усукване, което беше вече неколко пъти по 360.
Тази зима се врътнах на Горублянско ханче, просто пуснах съединителя, двигателя улови и намали скороста, колата се укроти, върнах на 2ра и си продължих като пич.
Според мен в НИКАКЪВ случай газ. Съединителя също осигурява свободно въртене на колелата, което не се знае каде ще те отведе.
Моя съвет е ако имаш време бухаш по-ниска предавка и пускаш бързо, но не рязко, съединителя, ако нямаш време за ниска предавка - пускаш и газта и съединителя.
Без претенции!
Тази зима се врътнах на Горублянско ханче, просто пуснах съединителя, двигателя улови и намали скороста, колата се укроти, върнах на 2ра и си продължих като пич.
Според мен в НИКАКЪВ случай газ. Съединителя също осигурява свободно въртене на колелата, което не се знае каде ще те отведе.
Моя съвет е ако имаш време бухаш по-ниска предавка и пускаш бързо, но не рязко, съединителя, ако нямаш време за ниска предавка - пускаш и газта и съединителя.
Без претенции!
36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани