Дайте колеги да обсъдим...
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
z3soon написа:Аз карам кола с предно. Преди около година се завъртех на един завой в Дружба. Навих обратен и дадох газ с надеждата колата да се "изправи" на пътя, но уви. Последва обратно усукване, което беше вече неколко пъти по 360.
Тази зима се врътнах на Горублянско ханче, просто пуснах съединителя, двигателя улови и намали скороста, колата се укроти, върнах на 2ра и си продължих като пич.
Според мен в НИКАКЪВ случай газ. Съединителя също осигурява свободно въртене на колелата, което не се знае каде ще те отведе.
Моя съвет е ако имаш време бухаш по-ниска предавка и пускаш бързо, но не рязко, съединителя, ако нямаш време за ниска предавка - пускаш и газта и съединителя.
Без претенции!
Според мене си дриснал и докато си се ошашкал изобщо не си разбрал кво си направил. В такава ситуация обратния волан и подаването на газ винаги изправят колата стига навреме да върнеш волана за да избегнеш камшик. Повече практика ти трябва, за предпочитане на някой полигон а не "из дружба" . Може би и истински нови зимни гуми че ми е чудо как успяваш да се завъртиш с предно...
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
въпроса за мен не е зададен правилно , защото не се казва какво поднася
ако е задницата на кола със задно съединителя помага защото се разтоварва задницата и си връща сцеплението по-бързо
ако е предницата на кола със задно по-скоро пречи
ако задницата на кола с предно пречи
ако предницата на кола с предно пак пречи
ако е задницата на кола със задно съединителя помага защото се разтоварва задницата и си връща сцеплението по-бързо
ако е предницата на кола със задно по-скоро пречи
ако задницата на кола с предно пречи
ако предницата на кола с предно пак пречи
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- Prekysvach
- ентусиаст
- Мнения: 889
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: е36 32*<0>5
явно зависи от самата кола ... разпределение на тежеста гуми.. настилка и т.н. и от шофъора ест..
така ,че който както се научил... явно няма да се стигне до консенсус
така ,че който както се научил... явно няма да се стигне до консенсус
То че зависи от колата зависи, ама ако не ти е адекватна реакцията с волана, после и съединители и спирачки и квото и да натискаш си чао!А на тия дето имат проблеми с камшика, ще кажа че това се преодолява с време и тренировки на полигон!Неопитни водачи, които все пак си имат хабер как се действа като ти тръгне задницата, правят една грешка и тя е че след като върнат задницата при първото и тръгване, дали от уплахата, дали от адреналина, забравят да я контират повторно, щото в 99% от случаите, тръгва веднага на другата страна(зависи как си я върнал първия път)!Това е така наречения камшик и както казах, тренировките помагат да го преодоляваш без последствия!Пича дето се е въртял с предно, явно е карал състезателската, щото да ти тръгне предно си траа скорост, за разлика от другите два вида предавания!Ояма хубаво ти каза да тренираш по полигоните, само така човек се научава да действа без да мисли, а не да мисли след като е (без)действал
- SammY
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 217
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: Под е30 ката
- Пол: Мъж
- Кара: e30 //M42 power е39 525 tds Touring
Що бе ако е бил с кофти гуми от зад предното също е поврътливо...(на сняг) принципно само веднъж сам попадал в такава ситуация не по моя воля и е кофти щото реагираш на нещо слу4ило се ве4е , а не на нещо предизвикано от теб самия.... се пак не сме пилоти.....
п.п моя слу4аи беше по лош щото нямах сцепление ни от пред ни от зад.... първо доиде от пред па за гъза ми е по лесно и мина без инциденти....
п.п моя слу4аи беше по лош щото нямах сцепление ни от пред ни от зад.... първо доиде от пред па за гъза ми е по лесно и мина без инциденти....
- SammY
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 217
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: Под е30 ката
- Пол: Мъж
- Кара: e30 //M42 power е39 525 tds Touring
mityo105 написа:То че не сме пилоти е ясно, ама е хубаво да си се упражнявал, щото не мислиш като стане страшно, а действаш!Изпитвал съм го неведнъж, както като нямах на идея кво става, така и сега, когато имам!
съгласен сам , оба4е като си правя там моите си на4енки на дрифт колата влиза по лесно в пътя ,по плавно и по успешно .... а когато ми се слу4и тази слу4ка имах късмет да няма коли в насрещното и по обикалях платната.... и не като да не сам си лъзгал преди тва ама....
п.п. абе като се убърне колата пътища много... но колкото и стаж да има6 ако не си лъзгал тея ситуации доста 4есто са фатални....
п.п Аз принципно карам дефанзивно и си права смешки по писти... може би за тва имам само 1 такава слу4ка ... всеки го избива на глупости
Последна промяна SammY на 22 Яну 2009, 19:19, променена общо 1 път
- SammY
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 217
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: Под е30 ката
- Пол: Мъж
- Кара: e30 //M42 power е39 525 tds Touring
Лесно ти е на теб с тва 4по4 ...
сега сериозно съгласен сам с теб напълно... само ще допълня 4е колкото и да се у4иш винаги можеш да се изненадаш... (не го желая на никои) щот ако нищо немои те изненада кжо у4иш.....ти знаеш вси4ко ама...няма го тоя филм
сега сериозно съгласен сам с теб напълно... само ще допълня 4е колкото и да се у4иш винаги можеш да се изненадаш... (не го желая на никои) щот ако нищо немои те изненада кжо у4иш.....ти знаеш вси4ко ама...няма го тоя филм
- SammY
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 217
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: Под е30 ката
- Пол: Мъж
- Кара: e30 //M42 power е39 525 tds Touring
За 4по4 и маисторско не знам ... карал съм жипка на сняг вървеше супер ама без изпълнения...... само спираше зор по надолнище ,4е нямаше зимни гуми и е яко тежка...
- EnthusiasT
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 222
- Регистриран на: 27.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: E36 Touring M50
не забравяите ве4ната народна мадрост - вси4ко 6то е на колела се су4е !
Alfa 75 Turbo -- Е36 Touring M50B30++ -- E36 Coupe M50 -- Rover Tomcat 216 coupe
- djvisage
- младши ентусиаст
- Мнения: 343
- Регистриран на: 23.10.2008
- Местоположение: Казанлък/София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Galaxy
- Мечтае да кара: ///M
Аз пробвах:Нарочно я хлъзнах на един ляв завой задницата тръгна на дясно вкарах втора колата продълви да се хлъзга завъртях десен,но тя се осука в противополовната посока. Според мен нетрябваше да давам толкова газ и трябваше по малко да завъртя волана.
THE POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL!!!
- EnthusiasT
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 222
- Регистриран на: 27.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: E36 Touring M50
опитай отново ! поздрави
Alfa 75 Turbo -- Е36 Touring M50B30++ -- E36 Coupe M50 -- Rover Tomcat 216 coupe
При кола със задно,натискането на съед. помага:
При натиснат съединител се прекъсва въртящият момент,като се отделя коляновия вал от трансмисията...т.е. няма я силата на триене приложена посредсвом маховик-съединител (триене), скоросна кутия кардан, диференциал, колела.. Т.е всичко след маховика се движи инереционно .. както и колелата т.е те почват да следват посоката на предните колела...защото те са управляващи в повечето случеи, по нататък завъртането на волана и .. вкарването на колата в пътя това не се обяснява ... или усещаш колата или не...
Естествено всичко зависи от ситуацията ... това не е решение за всички случеи..
Колкото до предното вреди...
При натиснат съединител се прекъсва въртящият момент,като се отделя коляновия вал от трансмисията...т.е. няма я силата на триене приложена посредсвом маховик-съединител (триене), скоросна кутия кардан, диференциал, колела.. Т.е всичко след маховика се движи инереционно .. както и колелата т.е те почват да следват посоката на предните колела...защото те са управляващи в повечето случеи, по нататък завъртането на волана и .. вкарването на колата в пътя това не се обяснява ... или усещаш колата или не...
Естествено всичко зависи от ситуацията ... това не е решение за всички случеи..
Колкото до предното вреди...
Professional Driver
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани